10 συνήθειες που εξαντλούν την ενέργεια από εσάς

Το περιεχόμενο του άρθρου



Όταν διαταράσσεται η ψυχική ισορροπία, ένα άτομο βιώνει απάθεια, θλίψη και κόπωση. Αυτή η κατάσταση μπορεί να προκληθεί από συνήθειες που καταναλώνουν ενέργεια. Προσπαθήστε να τα ελαχιστοποιήσετε – αυτό θα σας βοηθήσει να μείνετε ξύπνιοι για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να αισθανθείτε βλάβη κατά τη διάρκεια της ημέρας..

Μη ισορροπημένο μενού

Μη ισορροπημένο μενού

Όλα τα μέρη του σώματος χρειάζονται θρεπτικά συστατικά: χωρίς αυτά, το σώμα δεν μπορεί να λειτουργήσει κανονικά. Η γλυκόζη είναι μια παγκόσμια πηγή ενέργειας. Η ζάχαρη με τροφή εισέρχεται στο στομάχι, από όπου μεταφέρεται μέσω της κυκλοφορίας του αίματος σε όλα τα εσωτερικά όργανα. Με τον καθιστικό τρόπο ζωής και το υπερβολικό βάρος, η ανάγκη του σώματος για γλυκόζη μειώνεται.

Για να εξοικονομήσετε ενέργεια, καταναλώστε περίπου 2.000 θερμίδες την ημέρα από υγιεινά τρόφιμα. Το πρωινό και το μεσημεριανό γεύμα πρέπει να είναι θρεπτικά, είναι καλύτερα να κάνετε ελαφρύ το δείπνο, ώστε να μην τεντώνετε το στομάχι πριν πάτε για ύπνο. Να θυμάστε ότι η άρνηση του πρωινού είναι επιβλαβής: πεινάτε κατά τη διάρκεια της ημέρας, με αποτέλεσμα να τρώτε το βράδυ.

Διατροφικά προϊόντα που αναπληρώνουν ενεργειακά αποθέματα:

  • άπαχο κρέας;
  • φυλλώδη πράσινα λαχανικά.
  • γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλών λιπαρών
  • ψωμί ολικής;
  • ξηροί καρποί, σόγια.

Πολλαπλές εργασίες

Πολλαπλές εργασίες

Όταν κάνετε πολλά πράγματα ταυτόχρονα, σπαταλάτε πολύ ενέργεια. Η πολλαπλή εργασία είναι μια κακή συνήθεια. Διαταράσσει τον εγκέφαλο: η ρίψη από πρόβλημα σε πρόβλημα αποτρέπει την εστίαση. Ως αποτέλεσμα, αναλαμβάνετε πολλές εργασίες, αλλά δεν ολοκληρώνετε καμία. Προσπαθήστε να κάνετε τα πράγματα σταδιακά χωρίς να πηδήσετε από το ένα στο άλλο..

Παράπονα

Ένα άτομο που εκφράζει δυσαρέσκεια σε κάθε περίπτωση παίρνει ενέργεια από το άλλο άτομο. Τα παράπονα προκαλούν αρνητική σκέψη – μια τέτοια συναισθηματική κρίση καταναλώνει ενέργεια για όλους τους συμμετέχοντες στη συζήτηση. Προσπαθήστε να καταστείλετε τη δυσαρέσκεια άλλων ανθρώπων κατευθύνοντας τη συνομιλία προς μια θετική κατεύθυνση. Εκφράστε τη δική σας μόνο όταν είναι γνωστή η αιτία του προβλήματος και εντοπιστούν τρόποι επίλυσής του.

Αφυδάτωση

Αφυδάτωση

Η αφυδάτωση είναι αυτό που παίρνει την ενέργεια του σώματος. Η μείωση της στάθμης του νερού ακόμη και 1,5% εμποδίζει τον εγκέφαλο να δουλέψει με πλήρη δύναμη. Το βέλτιστο σχήμα κατανάλωσης είναι 8 ποτήρια νερό την ημέρα. Εάν ασχολείστε με τον αθλητισμό, πιείτε περισσότερο. Ένας εύκολος τρόπος για να ελέγξετε τα επίπεδα ενυδάτωσης είναι να αξιολογήσετε το χρώμα των ούρων σας. Κανονικά, είναι ελαφρύ και διαφανές, θολό και κίτρινο σημαίνει αφυδάτωση..

Ελλειψη σιδήρου

Η πιο κοινή αιτία απώλειας ενέργειας. Η έλλειψη σιδήρου οδηγεί σε ανεπάρκεια αιμοσφαιρίνης. Αυτή η πρωτεΐνη εμπλέκεται στην ανταλλαγή αερίων απαραίτητη για τη διατήρηση του φυσιολογικού μεταβολισμού. Η έλλειψή του αντικατοπτρίζεται στο έργο όλων των συστημάτων και οργάνων: μειώνεται η ανοσία, αυξάνεται η κόπωση, εμφανίζεται ευερεθιστότητα. Η έλλειψη σιδήρου παρατηρείται συχνά σε άτομα που δεν καταναλώνουν ζωικά προϊόντα..

Οι χορτοφάγοι πρέπει να αγοράσουν ειδικά συμπληρώματα που περιέχουν αυτό το στοιχείο. Η ημερήσια πρόσληψη σιδήρου για ενήλικες άνδρες είναι 10-12 mg, για τις γυναίκες 20-30 mg. Τα παιδιά ηλικίας 1-12 ετών χρειάζονται 22 mg του στοιχείου ανά ημέρα. Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, η μητέρα μπορεί να χρειαστεί έως και 80 mg σιδήρου την ημέρα..

Ακινησία

Ακινησία

Μπορείτε να αρχίσετε να διαχειρίζεστε την ενέργειά σας με τη φυσική αγωγή: ακόμη και οι ασκήσεις χαμηλής έντασης αυξάνουν το ενεργειακό σας επίπεδο κατά 20%. Για να είστε πάντα ξύπνιοι, μετακινηθείτε περισσότερο. Εάν δεν έχετε την ευκαιρία να ασκείτε τακτικά, να κάνετε καθημερινές βόλτες, να προσπαθείτε να περπατήσετε περισσότερο, να ασκηθείτε το πρωί, να προτιμήσετε σκάλες από ανελκυστήρες.

Ακτινοβολία οθόνης τηλεφώνου

Ανακαλύπτοντας τι παίρνει όλη την ενέργεια, ένα άτομο συχνά δεν αποδίδει σημασία σε ένα οικείο smartphone. Το φως που εκπέμπεται από την οθόνη του παραβιάζει τους βιολογικούς ρυθμούς. Αυτό προκαλεί αϋπνία, η οποία οδηγεί σε βλάβη. Εάν δεν χρειάζεται να κοιτάτε συνεχώς το τηλέφωνό σας, χρησιμοποιήστε το όσο το δυνατόν λιγότερο..

Κακή στάση

Κακή στάση

Κανονικά, η σπονδυλική στήλη πρέπει να είναι ευθεία – αυτό επιτρέπει την ομοιόμορφη κατανομή του βάρους του άνω και κάτω σώματος. Εάν είστε κουρασμένοι, το σώμα καταναλώνει ενέργεια πιο γρήγορα για να διατηρήσει την πλάτη σε ασυνήθιστη θέση. Μάθετε να κάθεστε και να περπατάτε ευθεία, φανταστείτε ότι η σπονδυλική στήλη είναι μια ευθεία γραμμή. Όταν η πλάτη σας γίνει ομοιόμορφη, θα νιώσετε πιο χαρούμενη..

Τελειομανία

Η επιθυμία να φέρει τα πάντα στο ιδανικό απαιτεί πολλή ενέργεια. Οι τελειομανείς είναι άκαμπτοι και δογματικοί: δεν δέχονται αποτυχίες, αισθάνονται την ανάγκη ελέγχου και αξιολόγησης. Αυτή η προσέγγιση στη ζωή προκαλείται συχνά από συναισθηματική εξάντληση ή χρόνιο άγχος, είναι κουραστική και καταναλώνει ενέργεια..

Το πρώτο βήμα για να απαλλαγείτε από το πρόβλημα είναι να αναγνωρίσετε την ανθυγιεινή επιθυμία για το ιδανικό. Σταματήστε να κάνετε υπερβολικές απαιτήσεις στον εαυτό σας και στους άλλους, προσπαθήστε να είστε ατελείς. Μην επικεντρωθείτε στο αποτέλεσμα, αλλά στη διαδικασία. Για να απαλλαγείτε από αρνητικά συναισθήματα, χρησιμοποιήστε τεχνικές διαλογισμού, αναπνευστικές ασκήσεις, οπτικοποίηση.

Καφεΐνη

Καφεΐνη

Ένα φλιτζάνι καφέ το πρωί αναζωογονεί, τονώνει το νευρικό σύστημα, αυξάνει τη συγκέντρωση, βελτιώνει τη διάθεση. Δυστυχώς, η επίδραση της καφεΐνης είναι προσωρινή και ήδη από το δείπνο μπορείτε να αισθανθείτε κουρασμένοι. Για να μείνετε ξύπνιοι, εγκαταλείψτε το δυνατό τσάι και καφέ, αρχίστε να κοιμάστε αρκετά – αυτός είναι ένας καλός τρόπος για να διατηρείτε συνεχώς ένα επαρκές επίπεδο ενέργειας.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου