10 τρόποι για να επιβιώσετε από μια διάλυση και να ανακάμψετε γρήγορα

Το περιεχόμενο του άρθρου



Το χωρισμό με ένα αγαπημένο πρόσωπο συχνά γίνεται πολύ οδυνηρό. Αντιμετωπίζετε σοβαρό ψυχο-συναισθηματικό στρες, η κατάσταση φαίνεται απελπιστική. Πιστεύεις ότι μπροστά σου υπάρχει μόνο κενό, μοναξιά. Σε μια κρίσιμη στιγμή, είναι σημαντικό να αποδεχτείτε πλήρως τα γεγονότα και να συνεχίσετε να ζείτε. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να εργαστείτε μόνοι σας, μερικές προσπάθειες για την οικοδόμηση υγιών συνηθειών. Με αυτήν την προσέγγιση, μπορείτε να αποφύγετε την αρνητική σκέψη, την κατάθλιψη και άλλα προβλήματα που προκαλούν.

Αποδεχτείτε τα συναισθήματά σας

Ο άντρας φεύγει

Αναγνωρίστε ότι είναι πάντα δύσκολο να φύγετε και είναι φυσικό να αισθάνεστε πόνο στην καρδιά αυτή τη στιγμή. Δεν χρειάζεται να προσποιείται ότι είναι χαρούμενο άτομο. Εάν αγνοήσετε τα αληθινά σας συναισθήματα, αυτό θα επιδεινώσει το πρόβλημα, θα δημιουργήσει πολλές εσωτερικές αντιφάσεις, συγκρούσεις.

Βαθμολογήστε το ως μια ικανοποιητική εμπειρία

Αφού φτάσετε, αναλύστε τι συνέβη, ανακαλύψτε τι θα μπορούσατε να κάνετε για να βελτιώσετε την κατάσταση. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε και να συνεχίζετε να ανησυχείτε για το παρελθόν. Απλώς επεξεργαστείτε τις πληροφορίες ώστε να μην κάνετε τέτοια λάθη.

Περιβάλλετε τον εαυτό σας με τους αγαπημένους σας

Για να μην επιδεινωθεί το πρόβλημα, προσπαθήστε να μην διατηρήσετε τα συναισθήματα και τα συναισθήματά σας, να τα μοιραστείτε με άτομα που εμπιστεύεστε. Μιλήστε ανοιχτά για τις αμφιβολίες, τις ανησυχίες, τις ανησυχίες σας. Όσο πιο λεπτομερής και ειλικρινής η ιστορία, τόσο πιο γρήγορα θα νιώσετε ανακουφισμένοι. Η εσωτερική αρμονία θα ανακάμψει σταδιακά και μπορείτε να προχωρήσετε..

Ξεφορτωθείτε τα πράγματα από ένα κοινό παρελθόν

Η φωτογραφία είναι ενεργοποιημένη

Μετά τη διάλυση, είναι πολύ δύσκολο να γίνει, αλλά είναι επιτακτική ανάγκη η διαδικασία αποκατάστασης να προχωρήσει γρηγορότερα. Εάν δεν μπορείτε να πετάξετε αμέσως τα δώρα του πρώην συντρόφου σας, αφαιρέστε τα από τα μάτια. Όταν τα συναισθήματα έχουν κρυώσει, πάρτε μια έξυπνη απόφαση για τη μοίρα των παλαιών πραγμάτων.

Μην ξεχάσετε να φροντίσετε τον εαυτό σας

Θυμηθείτε ότι η αποκατάσταση των δυνάμεων απαιτεί χρόνο, καλή ξεκούραση. Προσπαθήστε να κάνετε ένα διάλειμμα στη ζωή για να ηρεμήσετε, να ανακάμψετε. Κάντε μπάνιο με αρωματικά έλαια, ετοιμάστε ένα υπέροχο δείπνο, κάντε ένα μανικιούρ, ένα όμορφο χτένισμα. Αυτό θα βοηθήσει να ενθαρρύνει, να αναπληρώνει ταχύτερα τη δύναμη..

Αφιερώστε χρόνο για ένα χόμπι

Πλέξιμο

Εάν χωρίσατε με ένα αγαπημένο σας πρόσωπο, ήρθε η ώρα να κάνετε τον εαυτό σας άνετο και να κάνετε κάτι που κάποτε γεμάτο με θετικό. Εάν δεν υπάρχει τέτοιο χόμπι, ξεκινήστε να εξερευνάτε μια από τις ενδιαφέρουσες περιοχές. Μπορεί να είναι καλλιγραφία, παράλογη ζωγραφική, φωτογραφία ή γραφιστική..

Ξεκινήστε την προπόνηση

Ο αθλητισμός θα βοηθήσει να επιβιώσει ένα απροσδόκητο διάλειμμα στις σχέσεις, συγχρόνως να τακτοποιήσει το σχήμα. Η σωματική δραστηριότητα συμβάλλει στην παραγωγή ορμονών ευτυχίας και χαράς – ενδορφίνη, σεροτονίνη. Δεν είναι απαραίτητο να ασχοληθείτε με σοβαρά αθλήματα ταυτόχρονα, μπορείτε απλά να κάνετε μεγάλες βόλτες στην καθημερινή σας ρουτίνα. Με την πάροδο του χρόνου, παρατηρήστε ότι μια τέτοια συνήθεια σας κάνει πιο υγιείς, χαρούμενους.

Ξεκινήστε ένα ταξίδι

Ταξίδι

Περάστε τις διακοπές σας με φίλους ή μόνοι σας. Προσπαθήστε να επισκεφθείτε άγνωστα μέρη. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν θα επιστρέψετε ξανά και ξανά στα παρελθόντα γεγονότα, αλλά θα εστιάσετε σε αυτό που συμβαίνει τώρα. Ο εγκέφαλος θα αρχίσει να επεξεργάζεται ενεργά πληροφορίες για το νέο περιβάλλον..

Παρακολουθήστε τις σκέψεις σας

Ο πόνος του χωρισμού μπορεί να επιδεινωθεί από τη συνεχή επιστροφή στο παρελθόν. Όταν παρατηρήσετε ότι είστε βυθισμένοι σε αναμνήσεις, πείτε “Σταματήστε!” Στον εαυτό σας, εστιάστε στα τρέχοντα γεγονότα. Είναι σημαντικό να μάθετε να είστε παρατηρητής του τι συμβαίνει μέσα και έξω. Αυτό θα σας βοηθήσει να αξιολογήσετε αντικειμενικά τι συμβαίνει, να δείτε τις πραγματικές αιτίες της εμφάνισης των συναισθημάτων τους..

Σκέψου θετικά

Δημιουργήστε μια νοοτροπία που σας βοηθά να προχωρήσετε. Θα είναι δύσκολο να επιτευχθεί η παγκόσμια αλλαγή αμέσως, το κάνετε σταδιακά. Ξεκινήστε με θετικές επιβεβαιώσεις (δηλώσεις), επισυνάψτε τις στον καθρέφτη, επαναλάβετε τακτικά. Παρακινώντας βιβλία, ταινίες, μουσική ή το περιβάλλον χαρούμενων ανθρώπων – όλα αυτά θα σας επηρεάσουν ευεργετικά και θα οδηγήσουν στη σωστή κατεύθυνση.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου