15 τρόποι αντιμετώπισης του άγχους

Το περιεχόμενο του άρθρου



Δεν υπάρχει ενιαία προσέγγιση για να απαλλαγούμε από ένα άτομο από παρατεταμένο άγχος. Η λήψη ηρεμιστικών για μεγάλα χρονικά διαστήματα καταστέλλει το νευρικό σύστημα και συχνά οδηγεί σε παρενέργειες. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να αντιμετωπίσετε το άγχος χωρίς φάρμακα..

Αφήστε τον εαυτό σας να κάνει λάθος

Ίσως ανήκετε σε εκείνους τους ανθρώπους που προσπαθούν να επιτύχουν τελειότητα σε όλα, πάντα να λαμβάνετε μόνο τις σωστές αποφάσεις. Αλλά καταλάβετε ότι δεν υπάρχει σωστό ή λάθος, καλύτερη ή χειρότερη διέξοδος από την κατάσταση, υπάρχει απλώς μια διαφορετική άποψη για αυτήν. Δεν μπορείτε να ευχαριστήσετε όλους ταυτόχρονα. Σταματήστε να κυνηγάτε τις σωστές αποφάσεις.

Για να αντιμετωπίσετε τον ενθουσιασμό, θυμηθείτε ότι δεν έχει σημασία το ίδιο το γεγονός, αλλά η στάση σας απέναντί ​​του. Όλοι κάνουν λάθος, είναι αδύνατο να προβλέψουμε πώς η άποψή σας και οι ενέργειές σας θα επηρεάσουν το μέλλον. Δράστε τολμηρά.

Πάρτε Omega 3

Λίπος ψαριού

Τα ακόρεστα λιπαρά οξέα βελτιώνουν τη λειτουργία του εγκεφάλου, του κυκλοφορικού, του νευρικού συστήματος. Μια μελέτη στις Ηνωμένες Πολιτείες στο Ohio College of Medicine διαπίστωσε ότι οι μαθητές που έλαβαν 2,5 mg ωμέγα-3 καθημερινά για 12 εβδομάδες ήταν καλύτεροι στον ενθουσιασμό των εξετάσεων από αυτούς που έλαβαν εικονικό φάρμακο. Οι λιναρόσποροι, τα καρύδια, το βόειο κρέας, ο σολομός και οι σαρδέλες είναι πλούσιες σε ακόρεστα λιπαρά οξέα. Τα ωμέγα-3 μπορούν να ληφθούν ως συμπλήρωμα διατροφής..

Εστίαση στο παρόν

Συχνά, το άγχος προκύπτει από ατελείωτες σκέψεις για το μέλλον. Μπορείτε να ηρεμήσετε τα νεύρα σας εστιάζοντας στο παρόν. Μια τέτοια ικανότητα στον εαυτό σας μπορεί να εκπαιδευτεί. Αξίζει να ξεκινήσετε με 10 λεπτά μαθημάτων την ημέρα: καθίστε άνετα, εστιάστε στην αναπνοή και τις αισθήσεις του σώματος, μετρήστε τις εκπνοές από το 1 έως το 10 για να ηρεμήσετε το μυαλό. Προσπαθήστε να μην εμπλακείτε στον εσωτερικό διάλογο. Ξεκινήστε ξανά από την αρχή, εάν οι σκέψεις σας οδήγησαν στο ρυθμό.

Μάθετε να απομακρύνεστε από ερεθιστικά

Η αντιμετώπιση του άγχους βοηθά την έγκαιρη αφαίρεση από ανθρώπους και σκέψεις. Εάν κάτι ή κάποιος σας ενοχλεί στην πραγματική ζωή ή σε κοινωνικά δίκτυα, προσπαθήστε να ελαχιστοποιήσετε την επαφή και την επικοινωνία. Απομακρυνθείτε από την τηλεόραση ή τον φορητό υπολογιστή μόλις αρχίσετε να αισθάνεστε άγχος. Απενεργοποιήστε αμέσως το τηλέφωνο εάν πιστεύετε ότι δεν μπορείτε να αντιμετωπίσετε τον ερεθισμό. Οι ενοχλητικοί φίλοι και συγγενείς ζητούν να τηλεφωνήσουν αργότερα.

Παίξτε ή φτιάξτε τον εαυτό σας

Κρέμεται στο Διαδίκτυο

Οι ευχάριστες δραστηριότητες βοηθούν στην αντιμετώπιση του άγχους. Όλα όσα σας κάνουν να χαμογελάσετε, να γελάσετε ή να αποσπάσετε για λίγο τον γρήγορο ρυθμό της ζωής, θα είναι πολύ χρήσιμα. Οι ενήλικες είναι πολύ σοβαροί · σπάνια βλέπουν τα παιχνίδια ως χόμπι. Θυμηθείτε τι σας άρεσε να κάνετε στην παιδική σας ηλικία. Υπαίθρια ή επιτραπέζια παιχνίδια, σχέδιο, χρωματισμός είναι καλοί τρόποι για να απαλλαγείτε από το άγχος. Για να φτιάξετε τον εαυτό σας και να διασκεδάσετε, παρακολουθήστε αστεία βίντεο YouTube ή λογαριασμούς Instagram..

Μιλάω ανοιχτά

Μιλώντας ένα πρόβλημα δυνατά αφαιρεί τον συναγερμό. Όταν μοιράζεστε, πώς θα κοιτάζατε την κατάσταση από έξω. Συχνά δεν απαιτείται καν η συμβουλή άλλου ατόμου. Σε κάποιο σημείο, ξαφνικά γεμίζετε με εκπληκτική σαφήνεια και σοφία. Η σωστή απόφαση προέρχεται από μέσα, το άγχος υποχωρεί. Οι περισσότεροι προτιμούν να μην μιλάνε για συναρπαστικά θέματα, φοβούνται να φαίνονται ανόητοι ή αδύναμοι και ο φόβος αυξάνει το άγχος.

Κοιμήσου αρκετά

Ο ύπνος ανακουφίζει το συναισθηματικό άγχος που έχει συσσωρευτεί κατά τη διάρκεια της εγρήγορσης. Ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεπεράσετε το άγχος είναι να πείσετε τον εαυτό σας ότι “το πρωί είναι σοφότερο από το βράδυ.” Ο ποιοτικός ύπνος βοηθά τους ανθρώπους να αντιμετωπίζουν πιο εύκολα τις αγχωτικές καταστάσεις την επόμενη μέρα. Ένας εγκέφαλος που δεν έχει ξεκουραστεί μπορεί να ερμηνεύσει εσφαλμένα τις διφορούμενες ή ακόμη και τις ουδέτερες καταστάσεις για εσάς και να σας κάνει νευρικό..

Αγκαλιάστε πιο συχνά

Όταν αγκαλιάζεται, ο ανθρώπινος εγκέφαλος παράγει οξυτοκίνη, μια ορμόνη που μειώνει το άγχος. Νιώθεις πιο ασφαλής, μειώνει το άγχος. Για να αντιμετωπίσετε εμπειρίες, συχνά κατοικίδιο, αγκαλιάστε τα παιδιά σας, τους συζύγους.

Μάθετε την τεχνική των αναπνευστικών ασκήσεων

Ασκήσεις αναπνοής

Ο καρδιολόγος του Χάρβαρντ Herbert Benson διαπίστωσε ότι χαλαρώνοντας, το ανθρώπινο σώμα αντιμετωπίζει καλά την κατάθλιψη – όταν χαλαρώνει, ο εγκέφαλος παράγει ουσίες που εξουδετερώνουν τις ορμόνες του στρες. Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να απαλλαγείτε από το άγχος είναι η ελεγχόμενη αναπνοή: καθίστε άνετα, χαλαρώστε το σώμα σας, εισπνεύστε αργά μέσω της μύτης σας, μετρώντας έως το 3. Το στομάχι θα πρέπει να σηκωθεί. Κρατήστε για λίγο τον αέρα στους πνεύμονες, εκπνεύστε με το στόμα σας σε βάρος 1-2-3. Πάρτε σετ μέχρι να σβήσει ο συναγερμός.

Εάν έχετε μάθει τον ευκολότερο τρόπο χαλάρωσης, προχωρήστε στην επόμενη τεχνική – αναπνοή 4-7-8. Μια βαθύτερη συγκέντρωση βοηθά να απαλλαγείτε από το άγχος: κρατήστε τη γλώσσα σας πίσω από την κορυφή του μπροστινού δοντιού σας, εκπνεύστε εντελώς, εκπέμποντας ένα «σφύριγμα». Τραβήξτε αέρα μέσα από τη μύτη με μέτρηση 1-4, κρατήστε την αναπνοή σας στο 1-7, εκπνεύστε με έναν ήχο σφυρίγματος από το στόμα σας με μέτρηση 1-8. Κάνετε 4 προσεγγίσεις.

Πιστέψτε στην εσωτερική σας δύναμη

Εάν αφήσετε τον εαυτό σας να βυθιστεί σε αρνητικές σκέψεις, το άγχος και ο φόβος της ζωής θα ενταθούν. Είστε πολύ ισχυρότεροι από ό, τι νομίζετε. Κάθε μέρα αποτελείται από κινδύνους, επίλυση προβλημάτων και ευχάριστες στιγμές, οπότε αξίζει να αντιμετωπίζετε τη ζωή πιο εύκολα. Μέχρι σήμερα, έχετε επιλύσει με επιτυχία τα προβλήματά σας, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να τα αντιμετωπίσετε.

Ζεσταθείτε μέσα και έξω

Στο υδρομασάζ

Μελέτες έχουν δείξει ότι ένα άτομο στον ήλιο, στη σάουνα ή σε ένα ζεστό μπάνιο παράγει περισσότερη σεροτονίνη – μια ουσία που βελτιώνει τη διάθεση, την απόδοση, τη λίμπιντο. Για να αντιμετωπίσετε το άγχος, ζεσταίνετε το σώμα σας. Η ζεστασιά στο τζάκι, το ζεστό ντους, ένα φλιτζάνι τσάι είναι εξαιρετικοί τρόποι για τη μείωση του άγχους..

Φέρτε τη μυρωδιά της λεβάντας

Το φυσικό αιθέριο έλαιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αντιμετώπιση του συνεχούς άγχους. Εισπνεύοντας τη μυρωδιά της λεβάντας, μετά από 10-15 λεπτά θα εξισορροπήσετε τη συναισθηματική σας κατάσταση. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι χρήσης αιθέριων ελαίων: απλώστε 2-3 σταγόνες στον καρπό σας, προσθέστε σε φυτολάμπα ή ειδικό κρεμαστό κόσμημα.

Ελέγξτε την αντίδρασή σας

Μερικά γεγονότα θυμίζουν σε κάποιον πόνο. Η αντίδρασή σας στα λόγια, οι ενέργειες των άλλων είναι ασυνείδητη. Η καθημερινή ενδοσκόπηση θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση του άγχους. Αλγόριθμος για την ανίχνευση αρνητικών συναισθημάτων: στο τέλος της ημέρας, περιγράψτε τα γεγονότα ή τις φράσεις που σας ενοχλούν και καταγράψτε τις θετικές ενέργειες και αντιδράσεις σας σε αυτά. Μετά από 2 εβδομάδες παρατήρησης, αναλύστε ποια σημεία επαναλαμβάνονται συχνά. Ξεφορτωθείτε τις αρνητικές εκδηλώσεις ανακατευθύνοντας την προσοχή στα επιτεύγματα.

Τρώτε τακτικά

Τακτική τροφή

Ελλείψει ισορροπημένης διατροφής, ένα άτομο βιώνει μεταβολές της διάθεσης, γίνεται άγχος, κυκλοθυμία. Φάτε κάθε 3-4 ώρες – ένας καλός άντρας αντιμετωπίζει καλύτερα τα αρνητικά συναισθήματα. Μην ικανοποιείτε την πείνα εν κινήσει με σνακ τροφίμων με υδατάνθρακες, ώστε να μην αισθανθείτε λήθαργο, κατάθλιψη.

Φυσική άσκηση

Η προπόνηση διεγείρει τον εγκέφαλο, ηρεμεί το νευρικό σύστημα. Μερικές φορές ένα μάθημα 5 λεπτών είναι αρκετό για να αντιμετωπίσει το άγχος και να μειώσει τις εκδηλώσεις του καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας. Κατά την εκτέλεση ασκήσεων στο σώμα, παράγεται ενδορφίνη – η ορμόνη της ευτυχίας. Βοηθά στη μείωση του ενθουσιασμού, της ευερεθιστότητας.

Η κανονικότητα είναι πιο σημαντική από την ένταση ή τη διάρκεια. Οι μεγάλες βόλτες στον καθαρό αέρα ενισχύουν τη σωματική υγεία και βελτιώνουν τη συναισθηματική κατάσταση. Για την ηλικιακή ομάδα ατόμων, αυτή είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για την προπόνηση στο γυμναστήριο ή στο σπίτι..

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου