Πώς να βρείτε την ηρεμία: 20 πράγματα που μπορείτε να αρχίσετε να κάνετε τώρα

Το περιεχόμενο του άρθρου



Στην καθημερινή φασαρία, οι άνθρωποι στερούνται ισορροπίας. Λόγω του συνεχούς στρες, προκύπτουν αρνητικά συναισθήματα, δυσαρμονία στην επικοινωνία με άλλους. Μπορείτε να βρείτε ηρεμία εάν απλοποιήσετε τη ζωή σας και δεν σπαταλάτε ενέργεια για αμφιβολίες και αρνητικές σκέψεις..

Ορίστε όρια

Ειρήνη στην καρδιά

Η απόκτηση ηρεμίας βάζει τάξη στις καθημερινές υποθέσεις. Θέστε όρια δευτερεύουσας σημασίας. Για παράδειγμα, με μεγάλο φόρτο εργασίας, μην συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στα κοινωνικά δίκτυα πολλές φορές. Μην ελέγχετε email κάθε ώρα. Περάστε τον ελεύθερο χρόνο για αυτο-βελτίωση.

Χαλαρώστε

Μπορείτε να μάθετε να χαλαρώνετε με τη βοήθεια της γιόγκα. Η βαθιά αναπνοή βοηθά στην ανακούφιση της έντασης. Προωθεί την πλήρη ανταλλαγή οξυγόνου στο σώμα. Η κοιλιακή αναπνοή βοηθά στην επιβράδυνση του καρδιακού παλμού, στη σταθεροποίηση της αρτηριακής πίεσης Μπορείτε να βρείτε την ειρήνη μετά από έναν μακρύ περίπατο ή προπόνηση. Βρείτε έναν τρόπο χαλάρωσης όπως θέλετε.

Μην κάνετε ελέφαντα από μύγα

Η υπερβολή της σημασίας των πραγμάτων προκαλεί άγχος. Η ηρεμία επιτυγχάνεται με τη μείωση της σημασίας. Πριν από οποιαδήποτε δυσκολία, αναρωτηθείτε: θα έχει σημασία σε 5 χρόνια; Η απάντησή του θα βοηθήσει στη μείωση του προβλήματος. Θα καταλάβετε ότι όλα δεν είναι τόσο άσχημα. Μειώνοντας τη σημασία, μπορείτε να αποδεχτείτε με ασφάλεια οποιοδήποτε αποτέλεσμα της κατάστασης.

Κόψτε ταχύτητα

Εκδρομή στο βουνό

Όταν κινείστε και μιλάτε πολύ γρήγορα, αντιμετωπίζετε πιο έντονα συναισθήματα που συνορεύουν με το άγχος. Εάν επιβραδύνετε, θα γίνετε πιο ήρεμοι. Η συνεχής δραστηριότητα προκαλεί άγχος. Μειώστε το ρυθμό σε όλα: στη συνομιλία, το περπάτημα, την οδήγηση και άλλες καθημερινές δραστηριότητες.

Να καθαρισω

Περάστε 3 λεπτά καθημερινά για να καθαρίσετε τον χώρο εργασίας σας. Η παραγγελία στο γραφείο ή στο δωμάτιο φέρνει τάξη και ηρεμία. Όταν το γραφείο είναι γεμάτο, είναι αδύνατο να βυθιστείτε πλήρως στην εργασία. Το χάος θα σας κάνει να εκνευρίζεστε.

Δώστε το πράσινο φως στο μινιμαλισμό

Αφαιρέστε τις περισπασμούς από τη ζωή σας. Προσπαθήστε για μινιμαλισμό – φέρνει σαφήνεια, συγκέντρωση, ηρεμία. Για παράδειγμα, αφήστε μόνο ένα φορητό υπολογιστή και ένα ποτήρι νερό στο γραφείο, αφαιρέστε άλλα πράγματα που σας ενοχλούν. Θα επικεντρωθείτε σε μια συγκεκριμένη εργασία και ο εγκέφαλός σας θα λειτουργεί πιο παραγωγικά.

Μην αργείς

Κάντε το σύνθημά σας και θα συνειδητοποιήσετε πόσο πιο εύκολο θα γίνει να προγραμματίσετε σημαντικές συναντήσεις και καθημερινές υποθέσεις. Η συνήθεια να μην είναι αργά θα σας βοηθήσει να ελευθερώσετε χρόνο για ξεκούραση και επαναφόρτιση. Η ικανότητα είναι εύκολο να κυριαρχήσει σε 3 εβδομάδες. Μετρήστε όλες τις ενέργειες ανά ρολόι, ορίστε ένα χρονόμετρο για να εκτελέσετε την προγραμματισμένη σε επιταχυνόμενη λειτουργία. Ως αποτέλεσμα, θα έχετε τις δεξιότητες να ελέγχετε τον χρόνο και να τον χρησιμοποιείτε με σύνεση.

Αποδοχή και απελευθέρωση

Απόσπασμα για την ειρήνη

Αφήστε το παρελθόν σας πίσω. Ανεξάρτητα από το πόσο άσχημα ζούσατε πριν, αφήστε το να φύγει. Αποδεχτείτε το γεγονός ότι τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει. Στρέψτε την προσοχή σας στη στιγμή. Μάθετε από αρνητικές αναμνήσεις και προχωρήστε χωρίς να επαναλάβετε λάθη.

Ρωτήστε, όχι μαντέψτε

Μην προσπαθήσετε να μαντέψετε τι σκέφτονται οι άλλοι. Με αυτό αναπτύσσετε μια αίσθηση άγχους και ανασφάλειας. Όταν σκέφτεστε για ένα άλλο άτομο, βγάζετε συχνά λανθασμένα συμπεράσματα. Καλύτερη επικοινωνία – κάντε μια ερώτηση ενδιαφέροντος. Έτσι σώζετε τον εαυτό σας από την προσπάθεια ανάλυσης των ενεργειών κάθε άλλου ατόμου.

Βρείτε χρόνο για τον εαυτό σας

Κατά τη διάρκεια της ημέρας, παρακολουθήστε μια ενδιαφέρουσα τηλεοπτική εκπομπή ή ταινία, διαβάστε το μυθιστόρημα που σας αρέσει δυνατά, κάντε μια βόλτα στο βραδινό πάρκο. Κάντε ό, τι θέλετε. Αυτό θα βοηθήσει στην ηθική χαλάρωση, την ανακούφιση από το άγχος που συσσωρεύεται κατά τη διάρκεια της ημέρας..

Μην αναβάλλετε προβλήματα

Απόσπασμα από τον Teruel

Ξεκινήστε να επιλύετε τις δυσκολίες σας τώρα. Έτσι απαλλαγείτε από το βασανισμένο άγχος. Όσο περισσότερο καθυστερείτε τη λύση του προβλήματος, τόσο χειρότερα αισθάνεστε, το εσωτερικό άγχος αυξάνεται.

Αφήστε το σαββατοκύριακο για το σαββατοκύριακο

Σπάστε τις σκέψεις σας για εργασία έξω από το σπίτι σας. Το Σάββατο και την Κυριακή, κάντε ένα διάλειμμα από πληροφορίες, τηλέφωνο και Διαδίκτυο. Αφιερωθείτε στον ελεύθερο χρόνο, τα χόμπι και τα σπορ. Περάστε περισσότερο χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους σας. Η συνομιλία με τους αγαπημένους σας το σαββατοκύριακο θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να βρείτε γαλήνη.

Επικεντρωθείτε στα θετικά συναισθήματα.

Ακόμα κι αν έχετε βιώσει αποτυχία στο παρελθόν, αυτό δεν αποτελεί ένδειξη αδυναμίας. Για να αποκτήσετε αυτοπεποίθηση, εστιάστε στις καλές αναμνήσεις. Προσπαθήστε να σημειώσετε μόνο θετικά συναισθήματα. Θα σας κάνει πιο δυνατούς.

Για διαλογισμό

Διαλογισμός

Αφιερώστε χρόνο για να βουτήξετε στον εαυτό σας. Ο διαλογισμός για ηρεμία και αρμονία θα διαρκέσει μόνο μισή ώρα την ημέρα. Ακόμα κι αν στην αρχή είναι δύσκολο να απενεργοποιήσετε τη σκέψη σας, με την πάροδο του χρόνου θα μάθετε πώς να διαλογίζετε. Η καθημερινή πρακτική θα βοηθήσει στην αλλαγή της στάσης απέναντι στη ζωή, θα κάνει σημαντικά πράγματα.

Μιλήστε μόνο νόημα

Η ατελείωτη συνομιλία όλη την ημέρα είναι ο κύριος εχθρός του εσωτερικού κόσμου. Πολλά από αυτά που λένε οι άνθρωποι δεν σημαίνουν καθόλου. Μερικοί επικοινωνούν για να ακούσουν τη φωνή τους. Να είστε προσεκτικοί στα λόγια σας. Πες τι έχει σημασία. Μην σπαταλάτε την ενέργειά σας.

Μην κουτσομπολεύεις

Απόσπασμα για την ηρεμία

Τέτοιες συνομιλίες δεν εμπλουτίζουν το μυαλό και την ψυχή σας. Με τη διάδοση κουτσομπολιού, διαδίδετε αρνητική ενέργεια. Εάν μολύνετε το χώρο, τότε καταστρέψτε τον εσωτερικό σας κόσμο. Για να διατηρήσετε την ηρεμία σας, αποφύγετε τα κουτσομπολιά.

Χτίζω εμπιστοσύνη

Θα βρείτε ηρεμία αν είστε αρμονικά όχι μόνο με τον εαυτό σας, αλλά και με τους άλλους. Ακολουθήστε τρεις κανόνες: ένα ειλικρινές χαμόγελο, το όνομα του συνομιλητή, αναγνώριση της σημασίας του. Μην φοβάστε να μιλήσετε άμεσα και ανοιχτά. Σε οποιαδήποτε σχέση, η εμπιστοσύνη είναι σημαντική, οπότε μην αφήνετε κανένα πρόβλημα με έναν σύντροφο χωρίς εξήγηση.

Μην αποδίδετε σημασία σε όλες τις σκέψεις

Κατά τη διάρκεια της ημέρας σκέφτεστε χιλιάδες πράγματα. Τα περισσότερα από αυτά δεν έχουν νόημα. Όταν αρχίζετε να πιστεύετε στις σκέψεις σας, γίνεται πρόβλημα. Η απελευθέρωση της συνείδησης βοηθά στην εξεύρεση εσωτερικής γαλήνης. Παρακολουθήστε τις σκέψεις σας. Μην αφήσετε την αρνητικότητα να σας μυήσει.

Μάθετε να αναπνέετε

Ξαπλωμένος σε ξεκούραση

Η σύλληψη μιας εσωτερικής αρμονίας θα βοηθήσει τις εναλλασσόμενες αναπνοές. Η τεχνική αναπνοής θα ανακουφίσει το άγχος, θα επικεντρωθεί στην επίλυση του προβλήματος. Αναπνεύστε για δύο λεπτά. Εστίαση στον εξερχόμενο και τον εισερχόμενο αέρα. Μην σκέφτεστε τίποτα άλλο. Θα ηρεμήσει τα συναισθήματα, θα φέρει το μυαλό πίσω στην παρούσα στιγμή της ζωής..

Θυμηθείτε ότι το πρωί της βραδιάς είναι πιο σοφό

Αφήστε στην άκρη τη λύση του προβλήματος μέχρι αύριο. Εάν σήμερα βρίσκεστε σε μια δύσκολη κατάσταση, τότε ο καλύτερος τρόπος να το αντιμετωπίσετε είναι να κοιμηθείτε. Αύριο θα έρθει και η μέρα, αλλά τα αρνητικά συναισθήματα δεν θα είναι φρέσκα. Με καθαρό μυαλό, είναι πιο εύκολο να επιλέξετε την καλύτερη στρατηγική για την επίλυση τυχόν προβλημάτων..

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου