20 μικρά πράγματα που σε κάνουν άθλια

Το περιεχόμενο του άρθρου



Η θλίψη μπορεί να έχει μια λογική εξήγηση ή να εμφανιστεί αυθόρμητα, χωρίς λόγο. Τα αρνητικά συναισθήματα είναι ένας σίγουρος τρόπος για κατάθλιψη, κακή διάθεση, ψυχολογική αστάθεια. Πρέπει να αντιμετωπίσετε τα συναισθήματα και να τα νικήσετε, επιστρέφοντας ένα χαμόγελο στο πρόσωπό σας.

Διαρκές άγχος

Τι είναι το άγχος;

Οι εμπειρίες δεν επιλύουν το πρόβλημα, αλλά υπονομεύουν μόνο το νευρικό σύστημα. Ένα άτομο βρίσκεται σε συνεχή πίεση και πιστεύει ότι οποιαδήποτε από τις ενέργειές του οδηγεί σε αποτυχία, καταδίκη άλλων. Μετάβαση σε χόμπι – θα βελτιώσει σημαντικά τη διάθεσή σας, θα ανακουφίσει τη νευρικότητα.

Η επιθυμία να υπαχθούν όλοι στους δικούς τους κανόνες

Σεβασμός σε άλλους ανθρώπους

Μην χάνετε χρόνο επιβάλλοντας τη δική σας ιδεολογία στους ανθρώπους: κανείς δεν θα συμφωνήσει να αποχαιρετήσει τις αρχές του. Για να αποφύγετε την επιδείνωση της διάθεσης και τα αισθήματα δυσαρέσκειας, αποδεχτείτε τους άλλους ως έχουν, προσπαθήστε να βρείτε συμβιβασμό, να διαπραγματευτείτε με ανθρώπους, να σέβεστε τις απόψεις των άλλων.

Περιμένοντας το όμορφο

Χαίρομαι κάθε μέρα

Πολλοί άνθρωποι κάνουν λάθος – προσδίδουν ευτυχία, συναισθήματα, διάθεση σε μακρινά όνειρα. Σε μια κατάσταση προσδοκίας για μια καλύτερη ζωή, μερικοί ζουν εδώ και χρόνια, λείπουν το παρόν. Είναι καλύτερο να απολαμβάνετε καθημερινά, μικρές νίκες, επικοινωνία με άλλους.

Αρνητική διάθεση

Αισιόδοξος και απαισιόδοξος

Οι άνθρωποι που επικεντρώνονται στις εμπειρίες δεν βλέπουν το καλό – η απαισιοδοξία καταστέλλει τα θετικά συναισθήματα, την επιδείνωση της διάθεσης και τη γενική ευημερία. Είναι σημαντικό να αποσπάσετε την προσοχή από τις κακές σκέψεις, να μάθετε να βλέπετε τα θετικά στον κόσμο. Τότε η ζωή θα είναι πιο ευτυχισμένη και η διάθεση θα είναι καλύτερη.

Έλλειψη αυτοοργάνωσης

Το πρώτο καθήκον της αυτοοργάνωσης

Ανόητα ξοδεύοντας χρόνο, ένα άτομο παραβλέπει πραγματικά σημαντικά πράγματα. Είναι καλή συνήθεια να γράφετε μια λίστα με τα απαραίτητα γεγονότα το βράδυ και να προσπαθείτε να τα πραγματοποιήσετε το πρωί. Η εφαρμογή ενός τέτοιου σχεδίου θα δώσει μια αίσθηση εσωτερικής ικανοποίησης, θα αυξήσει την αυτοεκτίμηση και θα δημιουργήσει τη σωστή διάθεση..

Κανένας στόχος, καμία επιθυμία

Ένας φαύλος κύκλος απουσία στόχου

Οι άνθρωποι εκτελούν καθημερινή ρουτίνα, κάτι που τους βάζει σε κατάσταση κατάθλιψης χωρίς να προκαλούν συναισθήματα. Για να το ξεφορτωθείτε, πρέπει να ορίσετε έναν στόχο, ακόμη και έναν μικρό. Τέτοια κίνητρα θα βοηθήσουν να αραιώσουν τον συνηθισμένο τρόπο ζωής, να αποκτήσουν νέες δεξιότητες..

Αίσθημα εθισμού

Εξάρτηση από τις απόψεις των άλλων

Η ζωή χωρίς συναισθήματα υπό τη δικτατορία των άλλων είναι εύκολη, αλλά τέτοια άνεση σταδιακά αρχίζει να ζυγίζει. Ανεξαρτησία – αυτό είναι που κάνει ένα άτομο ευτυχισμένο, αυξάνει την αυτοεκτίμησή του, δίνει μια αίσθηση ελευθερίας. Η επίλυση όλων των προβλημάτων μόνοι σας είναι δύσκολη, αλλά ενδιαφέρουσα. Δεν θα υπάρχει χρόνος για κακή διάθεση.

Προβλήματα υγείας

Συναισθήματα και ασθένειες

Μην αγνοείτε τα προβλήματα υγείας – βάζουν το σώμα σε κατάσταση άγχους. Η έγκαιρη επίσκεψη σε γιατρό θα ανακουφίσει τις επιπλοκές και ένας υγιεινός τρόπος ζωής θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τον εαυτό σας σε καλή κατάσταση κάθε μέρα. Δώστε προσοχή στη σωστή διατροφή, την κατάλληλη εναλλαγή εργασίας και ξεκούρασης, τη σωματική δραστηριότητα.

Οργή σε άλλους

Παράθεση του Stephen King

Η δυσαρέσκεια συσσωρεύει αρνητική ενέργεια, οπότε είναι σημαντικό να συγχωρούμε άλλους. Κατά ειρωνικό τρόπο, ο δράστης μπορεί να περάσει καλά, και οι προσβεβλημένοι άνθρωποι συσσωρεύονται αρνητικά στον εαυτό τους, υποφέρουν από αλλαγές στη διάθεση, κατάθλιψη.

Η τελειότητα σε όλα

Οι συνέπειες της τελειομανίας

Αναμένοντας τελειότητα από τον εαυτό του ή από άλλους, ένα άτομο βιώνει άγχος, ένα αίσθημα τρομερής απογοήτευσης – οι ελπίδες δεν δικαιολογούνται ποτέ από κανέναν. Σταματήστε να περιμένετε ιδανικές ενέργειες από ανθρώπους, αποδεχτείτε τους για το ποιοι είναι. Θα σας απαντηθεί το ίδιο.

Ολική αίσθηση πλήξης

Οι τεχνικές καινοτομίες κάνουν τη ζωή πιο εύκολη για ένα άτομο, ελευθερώστε πολύ χρόνο. Είναι καλύτερο να το ξοδέψετε στο αγαπημένο σας χόμπι ή στα αγαπημένα σας άτομα από το να καθίσετε σε κοινωνικά δίκτυα, να παρακολουθείτε ταινίες. Έτσι μπορείτε ήσυχα να πέσετε στη δύναμη της πλήξης και της κατάθλιψης. Ζήστε μια πραγματική ζωή, όχι μια εικονική, ορίστε πραγματικές εργασίες.

Μόνιμη απασχόληση

Μυστικά παραγωγικότητας

Ένα σωρό πράγματα που πρέπει να γίνονται καθημερινά κάνουν την ευτυχία μακρινή και απρόσιτη. Είναι σημαντικό να επικεντρωθείτε στο να είστε αποτελεσματικοί και όχι απασχολημένοι. Με αυτήν την προσέγγιση, θα υπάρχει πολύ ελεύθερος χρόνος για τον εαυτό σας.

Ένα βήμα από την ευτυχία

Η ηθική ικανοποίηση δεν έρχεται έως ότου ένα άτομο λάβει αυτό που θέλει. Αυτό το σύνδρομο καθυστερημένης ευτυχίας καθιστά δύσκολη την απόλαυση όλων των άλλων καλών γεγονότων στη ζωή. Πρέπει να μάθετε να απολαμβάνετε ακόμη και τα μικρά πράγματα.

Άρνηση ευκαιρίας

Φόβος αποτυχίας

Οι άνθρωποι συχνά αρνούνται να αλλάξουν τη ζωή τους επειδή φοβούνται να φύγουν από τη ζώνη άνεσης. Στο τέλος, βιώνουν τρομερή απογοήτευση, κοιτάζοντας πίσω τα μη πραγματοποιημένα όνειρα. Για να αποφύγετε να αισθάνεστε λυπημένοι, πρέπει να εκμεταλλευτείτε οποιαδήποτε ευκαιρία, να αναλάβετε κινδύνους, να προσπαθήσετε να πετύχετε περισσότερα.

Φόβος για τον εαυτό του

Προσφορά κινδύνου

Η έλλειψη εμπιστοσύνης μπορεί να προκαλέσει καταθλιπτική διάθεση. Ένας άνδρας κατηγορεί τον εαυτό του για δειλία, κλειδώνοντας τον εαυτό του σε κακά συναισθήματα ακόμη περισσότερο. Πρέπει να εμπιστευτείτε τη διαίσθησή σας, να μάθετε να παίρνετε υπεύθυνες αποφάσεις. Όσοι δεν πιστεύουν στον εαυτό τους δεν θα πιστεύουν στους άλλους.

Εξάρτηση από τις απόψεις των άλλων

Οι άνθρωποι θα επικρίνουν πάντα όλους χωρίς εξαίρεση, επομένως δεν πρέπει να προσπαθείτε να τους εντυπωσιάζετε συνεχώς ή να προσαρμόζεστε στις επιθυμίες τους. Πρέπει να σταματήσετε να βασίζετε την αίσθηση της αξίας σας στις απόψεις γνωστών (που κάνουν ένα άτομο δυστυχισμένο), ζώντας τη δική σας ζωή.

Αδυναμία χαλάρωσης

Ένας άντρας διαλογισμό

Η έλλειψη θετικών συναισθημάτων είναι μια από τις κύριες αιτίες της κακής διάθεσης. Για να αλλάξετε τη ζωή σας, πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στα αγαπημένα σας χόμπι. Ο χρόνος για τον εαυτό σας όχι μόνο θα αποσπά την προσοχή από τις λυπημένες σκέψεις, αλλά θα βελτιώσει επίσης την κατάσταση της υγείας, τη γενική ευημερία.

Ανυπομονησία

Είναι δύσκολο να περιμένουμε το επιθυμητό, ​​αλλά είναι σημαντικό να καλλιεργήσουμε αυτό το χαρακτηριστικό στο χαρακτήρα. Αντί να σπεύδεις και να ψάχνεις για ένα όχι πιο επιτυχημένο μικρότερο μονοπάτι, αξίζει να χαλαρώσεις, διατηρώντας μια αισιόδοξη διάθεση. Σε αυτήν την κατάσταση, είναι πολύ πιο εύκολο να επιτευχθεί το επιθυμητό.

Ο ρόλος του θύματος

Πώς να βγείτε από το ρόλο του θύματος

Προσπαθώντας να ξυπνήσει ένα αίσθημα οίκτου μεταξύ άλλων, δίνοντας αυτή την προσοχή στον εαυτό του, δεν μπορεί κανείς να γίνει ευτυχισμένος. Πρέπει να αναλάβετε την ευθύνη για τη δική σας ζωή, ενέργειες, προβλήματα, αντί να μεταφέρετε τη λύση σημαντικών ζητημάτων σε άλλους ανθρώπους.

Υποβιβάζοντας τις δικές σας ευκαιρίες

Λόγω περιστάσεων (ενοχή για λάθος), ένα δυστυχισμένο άτομο αρχίζει να πιστεύει ότι δεν αξίζει ευτυχία. Είναι απαραίτητο να αντιμετωπίσετε αυτήν την κατάσταση: επανεξετάστε την κατάσταση, κατανοήστε τα λάθη, αφήστε τα συναισθήματα. Είναι δύσκολο να επιτευχθεί ευτυχία χωρίς επαρκή αυτοεκτίμηση.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου