Πώς να κρατάτε γρήγορα πριν από το Πάσχα – προϋποθέσεις και παραχωρήσεις για νηστεία

Το περιεχόμενο του άρθρου



Αγαπημένη από πολλούς ανθρώπους διαφορετικών εθνικοτήτων, το Πάσχα γιορτάζεται την άνοιξη, κάθε χρόνο σε διαφορετικές χρονικές στιγμές. Στην Ορθοδοξία, αυτή είναι πάντα η πρώτη Κυριακή μετά την πανσέληνο της άνοιξης, η οποία θα πρέπει να συμβεί μετά την έναρξη της εαρινής ισημερίας στις 21 Μαρτίου. Πριν από τις διακοπές προηγείται η Σαρακοστή, η οποία ξεκινά μετά την εβδομάδα Maslenitsa. Κατά τη διάρκεια αυτής της εορταστικής περιόδου, οι άνθρωποι τρώνε τηγανίτες, κρέας και άλλα ζωικά τρόφιμα. Το Shrovetide τελειώνει την Κυριακή συγχώρεση και η Δευτέρα ξεκινά τη Σαρακοστή, η οποία διαρκεί επτά εβδομάδες.

Γιατί να διατηρήσετε γρήγορα πριν από το Πάσχα

Η λέξη “Πάσχα” σημαίνει “μετάβαση” και η ίδια η γιορτή θεωρείται πνευματική σωτηρία. Ένα άτομο περνά από τη μία κατάσταση στην άλλη – από το υλικό στο πνευματικό. Η Σαρακοστή βοηθά στην προετοιμασία για μια τέτοια μεταμόρφωση. Αυτή τη στιγμή, πραγματοποιείται καθαρισμός της ψυχής και του σώματος, μετάνοια των αμαρτιών, συμμόρφωση με περιορισμούς στις ενέργειες, ενέργειες. Το κύριο πράγμα σε ένα άτομο είναι η ψυχή. Οι περιορισμοί των επτά εβδομάδων, η συμμετοχή στο ναό, οι συχνές προσευχές βοηθούν την ψυχή να υψωθεί πάνω από το σώμα, να πλησιάσει τον Χριστό.

Η έννοια της αποχής δεν είναι να καθαρίσετε τον εαυτό σας από τοξίνες, τοξίνες ή να χάσετε βάρος, αν και η αποχή από επιβλαβή προϊόντα έχει ευεργετική επίδραση στο σώμα. Σημαντικό είναι η επίτευξη της πνευματικής ισορροπίας, η προσέγγιση με τον Χριστό, η πίστη στην ανάσταση και την αιωνιότητα της ψυχής. Η επίσκεψη στις εκκλησιαστικές υπηρεσίες βοηθά στην ηρεμία του μυαλού. Υποχρεωτική κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου είναι η κοινωνία – μετάνοια των αμαρτιών ενώπιον του ιερέα.

Κύριες προϋποθέσεις για νηστεία πριν από το Πάσχα

Διατηρώντας ένα γρήγορο σημαίνει όχι μόνο να εγκαταλείψουμε τρόφιμα πλούσια σε ζωικές πρωτεΐνες και λίπη, αλλά και να τηρούμε τα ηθικά και ηθικά πρότυπα. Η εκκλησία καθόρισε τους κανόνες πριν από πολλούς αιώνες, σύμφωνα με τους οποίους ζει το πιστό μέρος του πληθυσμού του πλανήτη μας. Για να μην μπερδευτείτε και να μην ξεφύγετε από την επιλεγμένη διαδρομή, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ειδικό ημερολόγιο, το οποίο πωλείται σε οποιοδήποτε εκκλησιαστικό κατάστημα. Περιγράφει τους βασικούς κανόνες της ανάρτησης, την ημερομηνία έναρξής της. Οι κύριοι όροι:

  • άρνηση κακών συνηθειών – αλκοόλ και προϊόντα καπνού ·
  • τρώγοντας τρόφιμα που δεν περιέχουν ζωικά λίπη ·
  • Απαγορεύεται η εχθρότητα, η συκοφαντία, η ορκωμοσία, ο φθόνος, είναι απαραίτητο να αλλάξουμε τον τρόπο ζωής εάν ήταν μακριά από το ιδανικό.
  • Συνιστάται να μην επισκέπτεστε χώρους διασκέδασης, ψυχαγωγικές εκδηλώσεις, να παρακολουθείτε τηλεόραση.

Πασχαλινά αυγά

Διάρκεια δημοσίευσης

Η νηστεία διαρκεί επτά εβδομάδες, ξεκινά αμέσως μετά τη συγχώρεση της Κυριακής, τελειώνει με μια παθιασμένη εβδομάδα. Οι πρώτες και οι τελευταίες εβδομάδες επιβάλλουν μεγαλύτερη αυστηρότητα στη συμμόρφωση. Δευτέρα μετά το Shrovetide και κάθε Πέμπτη ονομάζεται καθαρό, αυτές τις μέρες πρέπει να απορρίψετε πλήρως το φαγητό. Η Μεγάλη Παρασκευή – η τελευταία πριν τις διακοπές – προβλέπει επίσης πλήρη αποχή. Στο τέλος των επτά εβδομάδων, το Σάββατο, οι άνθρωποι αρχίζουν να προετοιμάζονται για μια φωτεινή μέρα, όταν τους επιτρέπεται να τρώνε αυγά, τυρί cottage, Πασχαλινά κέικ και να επιστρέφουν σε κοσμικές χαρές.

Πώς να διατηρήσετε τη νηστεία πριν από το Πάσχα

Πώς να κρατήσετε μια ανάρτηση για πρώτη φορά, ώστε να μην σπάσει στη μέση του μονοπατιού, συνιστάται να καταρτίσετε ένα σχέδιο διατροφής για αυτή τη φορά. Η τήρηση σαφών οδηγιών είναι ευκολότερη από την εμφάνιση νέων πιάτων κάθε μέρα. Με την κατάλληλη προσεκτική προετοιμασία της διατροφής, οι περιορισμοί των τροφίμων δεν θα γίνονται αισθητοί τόσο έντονα όσο με μια δίαιτα ή λιμοκτονία. Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι ο καθαρισμός του σώματος καθαρίζει επίσης την ψυχή. Για να μάθετε πώς να διατηρείτε τη νηστεία πριν από το Πάσχα, πρέπει να εξοικειωθείτε με τη λίστα των επιτρεπόμενων και απαγορευμένων πιάτων.

Απαγορευμένα προϊόντα

Η λίστα των μη εξουσιοδοτημένων προϊόντων δεν είναι τόσο μεγάλη όσο φαίνεται στην αρχή. Υπάρχουν πολλά άπαχα πιάτα που μπορούν να αντικαταστήσουν το συνηθισμένο φαγητό και να μαγειρευτούν υπέροχα. Πρέπει να θυμόμαστε ότι από Δευτέρα έως Παρασκευή απαγορεύεται η προσθήκη φυτικού ελαίου στα τρόφιμα. Αυτή τη φορά ονομάζεται ξηρή κατανάλωση, δηλαδή, τρώγοντας φυτικά τρόφιμα και / ή ωμά τρόφιμα. Το σαββατοκύριακο, η χαλάρωση γίνεται, και μπορείτε να δοκιμάσετε τα πιάτα με λάδι. Οι κύριοι περιορισμοί στα τρόφιμα είναι ζωικά προϊόντα:

  • κρέας ζώων και πουλερικών ·
  • αυγά
  • ψάρι (επιτρέπεται να τρώει δύο φορές για όλη την ώρα – για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, Κυριακή των φοινικών)
  • γάλα και όλα τα παράγωγά του (τυρί, ξινή κρέμα, τυρί cottage, γαλακτοκομικά προϊόντα, βούτυρο) ·
  • ψήσιμο βουτύρου
  • σοκολάτα γάλακτος;
  • κρασί;
  • ανθρακούχα ποτά;
  • γρήγορο φαγητό.

Η νηστεία είναι κυρίως η επιθυμία να καθαριστεί σωματικά και πνευματικά · ο στόχος εδώ δεν είναι να βλάψει το σώμα. Για ένα άρρωστο άτομο, γίνονται επιδοτήσεις. Δεν μπορείτε να ακυρώσετε το φάρμακο που σας έχει συνταγογραφήσει ο γιατρός σας. Παρουσία ειδικής δίαιτας, δεν συνιστάται να το απορρίψετε, ώστε να μην επιδεινωθεί η κατάσταση. Η χαλάρωση γίνεται επίσης για έγκυες και θηλάζουσες γυναίκες, καθώς κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου τοποθετείται διπλό φορτίο στο σώμα. Για ένα άτομο που ταξιδεύει, καταργούνται ορισμένοι περιορισμοί επειδή χρειάζεται περισσότερη δύναμη και ενέργεια.

Απαγορευμένα τρόφιμα κατά τη διάρκεια της νηστείας

Λίστα επιτρεπόμενων προϊόντων

Η απόρριψη οποιωνδήποτε προϊόντων δεν πρέπει να επηρεάζει την ευχαρίστηση και τη σωστή διατροφή. Όλα τα εστιατόρια προσφέρουν εδώ και πολύ καιρό ένα λιτό μενού. Και αν η νηστεία συνεπάγεται την απόρριψη διαφόρων χώρων ψυχαγωγίας, το πρωινό ή το μεσημεριανό γεύμα μπορεί να περάσει σε ένα καφέ, μαγειρεύοντας νόστιμα πιάτα για σπιτική κουζίνα από το μενού. Συνταγές κατάλληλες για αυτές τις επτά εβδομάδες μπορείτε να βρείτε σε βιβλία μαγειρικής ή στο Διαδίκτυο. Επιτρεπόμενα προϊόντα:

  • σιτηρά;
  • σιτηρά;
  • ψωμί;
  • λαχανικά;
  • φρούτα;
  • τουρσιά
  • ξυνολάχανο;
  • μαρμελάδα;
  • μούρα;
  • μανιτάρια
  • όσπρια;
  • ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ
  • μπαχαρικά;
  • αποξηραμένα φρούτα;
  • μέλι;
  • σάλτσα σόγιας;
  • γάλα καρύδας;
  • τοματοπολτός;
  • τσάι;
  • σκετος ΚΑΦΕΣ;
  • ζυμαρικά φαγόπυρου
  • πικρή σοκολάτα
  • χαλβά.

Άπαχα προϊόντα

Η λίστα των επιτρεπόμενων τροφίμων υπερβαίνει τα απαγορευμένα, ώστε να μπορείτε να τρώτε ποικίλα και νόστιμα στη θέση. Το κουάκερ πρέπει να μαγειρευτεί σε νερό, αλλά όταν προστεθεί, για παράδειγμα, στο φαγόπυρο, τα καρότα, τα κρεμμύδια, τις γλυκές πιπεριές, μπορείτε να το μετατρέψετε σε θρεπτικό και νόστιμο πιάτο. Το πλιγούρι βρώμης με την προσθήκη σταφίδων, αποξηραμένων βερίκοκων, μήλων, μια κουταλιά μέλι θα είναι μια πραγματική πρωινή απόλαυση. Η διατήρηση της ανάρτησης στο τέλος θα βοηθήσει με ένα προκατασκευασμένο μενού και επιτρεπόμενα τρόφιμα που παρασκευάζονται στο ψυγείο.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου