Τι να κάνετε ώστε να μην θέλετε να κοιμάστε κατά τη διάρκεια της ημέρας ή της νύχτας

Το περιεχόμενο του άρθρου



Μπορεί να είναι δύσκολο για ένα άτομο να σηκωθεί το πρωί μετά από υπερφόρτωση, σοβαρή κόπωση την παραμονή. Η υπνηλία συσσωρεύεται κατά τη διάρκεια της ημέρας με ασθένειες και σοβαρές καταστάσεις. Υπάρχουν επαγγέλματα που απαιτούν να είστε ξύπνιοι τη νύχτα. Όταν δεν χρειάζεται να κοιμηθείτε, εάν θέλετε πραγματικά, χρησιμοποιήστε μια ποικιλία μεθόδων. Είναι όλα ασφαλή για την υγεία..

Αιτίες υπνηλίας

Οι κύριες αιτίες της υπνηλίας

Η επιθυμία για ύπνο είναι μια φυσιολογική φυσιολογική εκδήλωση εάν προκαλείται από υπερβολική εργασία, έλλειψη ύπνου ή συσσωρευμένη κόπωση. Σε αυτήν την περίπτωση, για να εξαλείψετε το σύμπτωμα, ξεκουραστείτε στο σώμα: πάρτε αρκετό ύπνο, κάντε μια βόλτα στον καθαρό αέρα.

Η υπνηλία εμφανίζεται ως ένδειξη νευρικής εξάντλησης, τραυματικής εγκεφαλικής βλάβης, ανορεξίας ή διαβήτη.

Επικίνδυνες ασθένειες και καταστάσεις απαιτούν θεραπεία.

Οι χρόνιες επιθέσεις υπνηλίας ονομάζονται υπερυπνία. Έχουν πολλές ποικιλίες. Για να κάνετε μια ακριβή διάγνωση, συνταγογραφήστε μια κατάλληλη θεραπεία, ώστε να μην θέλετε να κοιμηθείτε, θα βοηθήσει έναν somnologist.

Οι καλύτεροι τρόποι για να πανηγυρίσετε

Πώς να ξεπεράσετε ένα όνειρο

Η υπνηλία προσπερνά ένα άτομο αργά το βράδυ. Αυτό είναι ένα σήμα ότι είναι ώρα να πάμε για ύπνο. Υπάρχουν στιγμές που πρέπει να σταματήσετε να θέλετε να κοιμηθείτε τη νύχτα, για παράδειγμα, μια αργή βάρδια στη δουλειά ή μια άσκηση νωρίς το πρωί. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα. Η έντονη δραστηριότητα, η διέγερση των αισθήσεων ή η επίλυση παζλ βοηθά καλά. Μπορείτε να πανηγυρίσετε αν έχετε ένα φλιτζάνι καφέ, συνομιλήσετε με φίλους ή τσίχλες.

Τόνωση των αισθήσεων

Σημεία μασάζ

Το μασάζ ενεργών κηλίδων, ώστε να μην κοιμάστε, είναι ένας εύκολος και γρήγορος τρόπος να χαζέψετε. Όταν εκτίθεται στα αυτιά, τη μύτη, τα μάτια ή τη γλώσσα, αυτή η διέγερση θα ξυπνήσει τους υποδοχείς του εγκεφάλου. Όσο περισσότερο εμπλέκονται οι αισθήσεις, τόσο φωτεινότερο είναι το αίσθημα σθένος.

Μερικές μέθοδοι που πρέπει να δοκιμάσετε, ώστε να μην θέλετε να κοιμηθείτε:

  • Ενεργοποιήστε έναν μεγάλο αριθμό φωτεινών λαμπτήρων. Εάν αυτό δεν είναι δυνατό, καθίστε όσο το δυνατόν πιο κοντά στην πηγή φωτός..
  • Απορροφείτε σε ένα φύλλο μέντας για να διατηρήσετε τη φρεσκάδα, τη σφριγηλότητα στο στόμα σας.
  • Ακούστε δυνατή μουσική: τζαζ, χιπ χοπ, ροκ.
  • Μυρίστε λάδι μέντας, μενθόλη για να τονώσετε την αίσθηση της όσφρησης.
  • Χρησιμοποιήστε κρύο νερό για να πλύνετε το πρόσωπό σας..
  • Παρέχετε δροσερό εσωτερικό αέρα, ενεργοποιήστε το κλιματιστικό.

Να είσαι δραστήριος

Συγκρότημα άσκησης

Η γυμναστική και η γυμναστική είναι οι καλύτεροι τρόποι για να μαζέψετε, να μην κοιμηθείτε. Θα φέρουν στη ζωή το σώμα και το μυαλό. Χρησιμοποιήστε κάθε ευκαιρία για μετακίνηση, ακόμα κι αν εργάζεστε ή σπουδάζετε.

Χρήσιμες συμβουλές, ώστε να μην θέλετε να νιώσετε υπνηλία:

  • Πάρτε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ. Αυτό θα αυξήσει τον καρδιακό σας ρυθμό..
  • Αφιερώστε χρόνο για 10 λεπτά με τα πόδια στη φύση.
  • Κάντε σωματικές ασκήσεις σε καθιστή θέση για τουλάχιστον ένα τέταρτο της ώρας – στρίψτε το κεφάλι σας, ζυμώστε τους ώμους και τα χέρια σας.

Ένας αποτελεσματικός τρόπος να μείνετε ξύπνιοι είναι η αναπνευστική άσκηση Kapalabhati από την πρακτική της γιόγκα.

Πάρτε μια ήρεμη αναπνοή και εκπνεύστε απότομα. Επαναλάβετε την άσκηση 10 φορές. Αυτή η τεχνική ζεσταίνει, αναζωογονεί και δρα στον επίφυτο αδένα, που επηρεάζει την αλλαγή του ρυθμού ύπνου και αφύπνισης..

Μην τρώτε υπερβολικά

Η πείνα ή η κατανάλωση των σωστών τροφίμων θα σας βοηθήσουν να μείνετε ξύπνιοι όταν θέλετε πραγματικά. Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε απλούς υδατάνθρακες, λίπη και αλκοόλ προκαλούν υπνηλία. Για να μην υπερφαγούν, οι διατροφολόγοι συνιστούν να τρώνε μικρά γεύματα αρκετές φορές την ημέρα. Η σωστή επιλογή για πρωινό είναι αυγά πλούσια σε πρωτεΐνες, γαλοπούλα, πλιγούρι βρώμης, γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά. Αντί για χυμό, είναι χρήσιμο να φτιάξετε ένα smoothie από χόρτα, σπανάκι ή σέλινο.

Πιείτε καφέ

Το κορίτσι πίνει εσπρέσο

Αυτή είναι η πιο δημοφιλής, γνωστή μέθοδος αντιμετώπισης της υπνηλίας. Η εσφαλμένη άποψη ότι όσο περισσότερο πίνετε έντονο μαύρο καφέ, τόσο πιο χαρούμενος θα είστε..

Για να μην κοιμηθείτε όλη τη νύχτα και μετά να μην αντιμετωπίσετε προβλήματα, μπορείτε να πιείτε 25 ml εσπρέσο ανά ώρα.

Ο καφές δεν θα επηρεάσει άτομα που το πίνουν συνεχώς όλη την ημέρα. Μην καταχραστείτε το ποτό, όπως προκαλεί αρρυθμία, αυξάνει την αρτηριακή πίεση.

Λύστε παζλ

Σταυρόλεξα

Για να μην θέλετε να κοιμηθείτε, χρειάζεστε ψυχική δραστηριότητα που βοηθά στη συγκέντρωση. Λύστε σταυρόλεξα, παζλ, παζλ ή συλλέξτε ένα Rubik’s Cube. Όταν νυσταθείτε, υποκινήστε τη φαντασία – σχεδιάστε, γράψτε δοκίμια ή γράμματα.

Κουβέντα

Οι άνθρωποι επικοινωνούν

Εάν σκέφτεστε ενεργά, μιλάτε ή ακούτε την ομιλία των άλλων, θα βοηθήσει να συγκεντρωθείτε, να διατηρήσετε το σθένος. Όταν είναι απαραίτητο να απομακρυνθεί η υπνηλία, μια συνομιλία με συναδέλφους και φίλους θα βοηθήσει. Εάν κανείς δεν είναι κοντά, καλέστε ή γράψτε ένα μήνυμα. Θα αποσπάσει την προσοχή, θα ξυπνήσει τους υποδοχείς του εγκεφάλου έτσι ώστε να μην νιώθετε σαν να κοιμάστε.

Πίνετε άφθονο νερό

Η αφυδάτωση προκαλεί κόπωση, σύγχυση, αίσθημα παλμών και υπνηλία. Αυτή η κατάσταση εμφανίζεται με ανεπαρκή κατανάλωση νερού. Αυτή η ουσία είναι ένα ζωτικό συστατικό του πλάσματος του αίματος, το οποίο παρέχει οξυγόνο στους ιστούς και τα κύτταρα του σώματος. Εάν θέλετε να είστε υγιείς, δραστήριοι, πίνετε άφθονο νερό.

Τσίχλα

Κόμμι μέντας

Οι κινήσεις των γνάθων εξαπατούν τον εγκέφαλο, στέλνουν ένα σήμα ότι είναι απαραίτητο να αφομοιώσουν τα τρόφιμα. Οι γιατροί μιλούν για τους κινδύνους της τσίχλας για το στομάχι και τα έντερα, αλλά μερικές φορές είναι χρήσιμο. Κατά το μάσημα, παράγεται ινσουλίνη, η οποία βοηθά στη συγκέντρωση, δίνει μια αίσθηση σθένος.

Μασάζ υπνηλίας

Αυτό είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο, ώστε να μην θέλετε να κοιμηθείτε κατά τη διάρκεια της υπερβολικής εργασίας. Το μασάζ βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, αυξάνει τη ροή οξυγόνου στον εγκέφαλο, γεγονός που κάνει ένα άτομο έντονο.

Για να απαλλαγείτε από την ταλαιπωρία, πρέπει να εργαστείτε σε ορισμένα σημεία του σώματος:

  1. Κάντε μασάζ στα αυτιά σας, ειδικά στα αυτιά σας..
  2. Οδηγήστε με ελαφριά πίεση πάνω από το πρόσωπο στην περιοχή των ματιών και των φρυδιών, ρινοχειλικές πτυχές.
  3. Θυμηθείτε το πίσω μέρος του λαιμού σας.
  4. Πατήστε το σημείο της παλάμης ανάμεσα στον αντίχειρα και το δείκτη.
  5. Σε κυκλική κίνηση, κάντε μασάζ στην επιφάνεια πίσω από το γόνατο.

Λαϊκές θεραπείες για σθένος

Πολύ αποδεδειγμένοι τρόποι για να είστε ξύπνιοι προσθέτουν ζωντάνια, φρεσκάδα, βελτίωση της διάθεσης. Οι λαϊκές θεραπείες που βασίζονται σε φαρμακευτικά φυτά βοηθούν να ξεπεραστεί το αίσθημα υπνηλίας με ασφάλεια. Για να διατηρήσετε τη ζωτικότητα, χρησιμοποιήστε λεμόνι, βότανα. Για να μην θέλετε να αποκοιμηθείτε, χρησιμοποιήστε αρωματοθεραπεία με αιθέρια έλαια.

Φλούδα λεμονιού

Λεμόνια

Η φλούδα του φρούτου περιέχει 10 φορές περισσότερες βιταμίνες, αντιοξειδωτικά από τον πολτό. Μια αποτελεσματική θεραπεία κατά του ύπνου είναι η φλούδα λεμονιού. Είναι χρήσιμο να μασάτε στο ξύσμα ή να τρίβετε τα ρουθούνια με αυτό.

Για να βελτιώσετε το αποτέλεσμα, κάντε ένα ποτό σύμφωνα με την ακόλουθη συνταγή:

  1. Ανακατέψτε 2 κουτ. πράσινο τσάι, 1 κουταλάκι του γλυκού τριμμένη φλούδα λεμονιού, 5 φρέσκα φύλλα μέντας, 3 μούρα φραγκοστάφυλου.
  2. Προσθέστε 300 ml βραστό νερό, αφήστε για 5 λεπτά.

Για να μείνετε ξύπνιοι όλη τη νύχτα, κάντε μπάνιο:

  1. Κόβουμε 5 λεμόνια, γεμίζουμε με κρύο νερό και αφήνουμε για 2 ώρες.
  2. Γεμίστε το λουτρό με νερό με θερμοκρασία 38 .
  3. Ρίξτε την έγχυση σε αυτό, ξαπλώστε για 15 λεπτά.

Αρωματοθεραπεία

Καυστήρας λαδιού

Αυτή η διαδικασία απομακρύνει την υπνηλία, βοηθά στην ενθάρρυνση, εάν επιλέξετε τα σωστά στοιχεία. Εισπνεύστε το άρωμα των φασολιών ή τη μυρωδιά του φρέσκου καφέ, η σοκολάτα έχει παρόμοιο αποτέλεσμα. Για να αποφύγετε τον ύπνο, χρησιμοποιήστε αιθέρια έλαια κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αρωματοθεραπείας: λεμόνι, ευκάλυπτος, δεντρολίβανο ή πεύκο.

Είναι δυνατόν να πίνετε ενέργεια

Τα καταστήματα προσφέρουν μεγάλο αριθμό ποτών που υπόσχονται ώθηση σθένος. Η ενέργεια δίνει μια μικρή έκρηξη ενέργειας.

Ένα κουτάκι για ποτό θα σας βοηθήσει όταν πρέπει να χαζέψετε για λίγο.

Εάν τα πιείτε για να μην κοιμάστε όλη τη νύχτα, για μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι πιθανές επικίνδυνες συνέπειες:

  • υπερβολική διέγερση
  • αϋπνία ή αυξημένη υπνηλία
  • εθισμός, έλλειψη αποτελέσματος
  • κόπωση και ημικρανία.
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου