Πώς να αντιμετωπίσετε την εξάντληση – 5 συμβουλές.

Ο σύγχρονος άνθρωπος είναι πολύ απλός να αποσπά την προσοχή. Διαθέτει smartphone, πανταχού παρόντα κοινωνικά δίκτυα, ψυχοδραστικά φάρμακα και όχι μόνο ουσίες, ατελείωτα email, ενδιαφέροντα βίντεο στο Διαδίκτυο, τηλεόραση, βιντεοπαιχνίδια, περιττές συναντήσεις, καθώς και κυνήγι κερδοφόρων προσφορών.

Κατά κανόνα, ασχολείται υπερβολικά με όλες αυτές τις δραστηριότητες, χωρίς να έχει χρόνο για ορθολογική διανομή ενέργειας και να αφιερώνει χρόνο σε σημαντικά θέματα. Ως αποτέλεσμα, ένα άτομο έχει χαμηλή παραγωγικότητα και δεν εκτελεί βασικά καθήκοντα. Καίγεται.

Όμως όλοι γνωρίζουν ότι αυτό είναι λάθος. Ένα σαφές πρόγραμμα και η απουσία περισπασμών είναι σημαντικά στοιχεία για την οικοδόμηση της προσωπικής ευτυχίας και επιτυχίας. Μαζί με τον Blake Snow, συγγραφέα του Fortune Global 500, σας προσφέρουμε 5 τρόπους για να αλλάξετε τον εαυτό σας και το περιβάλλον σας για να γίνετε πιο αποτελεσματικοί και επιτυχημένοι..

1. Αποφύγετε τον παθητικό χρόνο οθόνης

πώς να αντιμετωπίσετε την εξάντληση

Πολλοί, αν όχι οι περισσότεροι, χρησιμοποιούν προσωπικούς υπολογιστές για να κάνουν τη δουλειά. Μπορούν να ονομαστούν πρωτότυπες οθόνες δραστηριότητας, τις οποίες αφιερώνουμε περισσότερο χρόνο σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο. Ωστόσο, ο χρόνος περνά παθητικά στην οθόνη, αναπτύσσοντας μια ιδέα που ακούγεται έτσι: «Αφήστε τα πράγματα να πάνε με τον δικό τους τρόπο, αλλά θα περιμένω τι θα συμβεί με όλα αυτά». Ένα τέτοιο ταξίδι δεν συμβάλλει στη βελτίωση της προσωπικής ζωής και της ζωής των αγαπημένων σας..

Για να πετύχετε τις προσωπικές υποθέσεις και την καριέρα σας, προσπαθήστε να αποφύγετε παθητικά όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο. Ελαχιστοποιήστε τις ώρες χωρίς στόχο στον υπολογιστή που δεν έχουν πραγματική αξία για εσάς. Εάν ξοδεύετε πολύ χρόνο πίσω από την οθόνη, χρησιμοποιήστε το για καλή χρήση. Διαβάστε online βιβλία, παρακολουθήστε εκπαιδευτικές ταινίες και βίντεο που ταιριάζουν με την επαγγελματική σας ανάπτυξη. Εξαλείψτε την άχρηστη κύλιση στο δίκτυο, παρακολουθώντας μιμίδια Διαδικτύου, δροσερά βίντεο και διαβάζοντας τον “κίτρινο” τύπο σχετικά με το λόγο για τον οποίο το Face rapper πηγαίνει στο στρατό, για παράδειγμα.

2. Κρατήστε ένα ημερολόγιο

πώς να αντιμετωπίσετε την εξάντληση

Πολλές μελέτες δείχνουν ότι η κατοχή ημερολογίων και προσωπικών περιοδικών αυξάνει το επίπεδο ευθύνης και κάνει τους ανθρώπους πιο ευτυχισμένους. Η τήρηση ενός ημερολογίου μας επιτρέπει, πρώτα απ ‘όλα, να γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας και στο μέλλον να κάνουμε τη σωστή επιλογή. Μπορείτε να καταγράψετε τις αποφάσεις, τις ιδέες σας, την ανάλυση και τα αποτελέσματά τους μόνο αρκετές φορές το μήνα, αλλά αυτό θα αποφέρει ήδη μεγάλο όφελος για τις μελλοντικές σας ενέργειες. Επιπλέον, δεν θα ξεχάσετε τις κύριες σκέψεις σας, οι οποίες μπορεί να σας βοηθήσουν να πραγματοποιήσετε το όνειρό σας πραγματικότητα.

3. Πείτε όχι σε προσκλήσεις που δεν αντηχούν μαζί σας

πώς να αντιμετωπίσετε την εξάντληση

Για να το πούμε πιο απλά, θα πρέπει να αρνηθείτε να ξοδέψετε χρόνο σε τέτοιες δραστηριότητες και συναντήσεις που δεν σας ενδιαφέρουν, να μην ενθουσιάσετε, να μην εμπνεύσετε και να μην σας μεταφέρετε προσωπικά. Μπορεί να είναι δύσκολο για εσάς να ξεφύγετε από τις άσκοπες συναντήσεις με φίλους λόγω των παραπόνων τους ή της υπονόμευσης της εμπιστοσύνης, αλλά πρέπει να δείξετε τη βούλησή σας και να πείτε «όχι» εάν πιστεύετε ότι η επόμενη συνάντηση του φίλου σας στη χώρα θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με το σενάριο που είναι γνωστό σε όλους.

Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να γίνετε εγωιστής και να σταματήσετε να είστε καλό άτομο. Απλώς πρέπει να κάνετε μια επιλογή υπέρ του εαυτού σας και ένα πιο παραγωγικό χόμπι. Εάν αλλάξετε τον τρόπο ζωής σας με αυτόν τον τρόπο, τότε οι αληθινοί φίλοι θα σας υποστηρίξουν μόνο..

4. Κατηγοριοποιήστε τη σκέψη σας

πώς να αντιμετωπίσετε την εξάντληση

Ο Blake Snow, συγγραφέας του Fortune Global 500, είναι ένα πιστό μινιμαλιστικό βασισμένο σε τρεις βασικές αρχές: λιτότητα, υψηλή παραγωγικότητα και μείωση του αντίκτυπου του νόμου του Murphy (Οτιδήποτε πάει στραβά θα πάει στραβά).

Το να είσαι μινιμαλιστικός σημαίνει να δημιουργήσεις ένα περιβάλλον στο οποίο να ανησυχείς λιγότερο και να σκέφτεσαι για περιττά πράγματα, δηλαδή να ελαχιστοποιήσεις το ποσό των περισπασμών. Αυτή η προσέγγιση είναι ένα ισχυρό εργαλείο που θα σας βοηθήσει να καταλάβετε πώς να αντιμετωπίσετε την εξάντληση και να αρχίσετε να αναπτύσσετε σκληρά. Αυτό σημαίνει ότι μόνο εκείνα τα πράγματα που αγαπάτε υπό την επήρεια εσωτερικών παρορμήσεων αξίζουν προσοχής και όχι υπό την πίεση των αξιών που προσφέρουν φίλοι, γνωστοί, συνάδελφοι και κοινωνία.

5. Παίξτε περισσότερα

πώς να αντιμετωπίσετε την εξάντληση

Ο δομημένος χρόνος παιχνιδιού είναι εξίσου καλός για τους ενήλικες όπως και για τα παιδιά. Η πράξη του παιχνιδιού κάνει το μυαλό μας να λειτουργεί με νέους και καινοτόμους τρόπους. Φυσικά, ένας μεγάλος όγκος του παιχνιδιού δεν οδηγεί πάντα σε αυξημένη έμπνευση, αλλά και σε μεγάλη δουλειά. Εάν δώσετε μεγάλη προσοχή στη δουλειά, διατρέχετε τον κίνδυνο εξάντλησης και κόπωσης. Στη συνέχεια, αυτό θα επηρεάσει αρνητικά την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητά σας. Το παιχνίδι για έναν ενήλικα είναι ανάπτυξη και ο δρόμος προς την επιτυχία.

Παρόμοιες εγγραφές:
  1. Ινδονησία – Κανγκού (Μπαλί)
  2. Οι πλουσιότερες γυναίκες στη Ρωσία – Top 10
Παρόμοια άρθρα
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου