6 παραβιάσεις ζωής για την αύξηση της αποτελεσματικότητας

Οι σύγχρονοι άνθρωποι συχνά εργάζονται υπερωρίες για να επιτύχουν τους στόχους τους. Η ίδια η εργασία αφαιρεί τον προσωπικό χρόνο και την ενέργειά τους, αλλά ακόμα δεν μπορεί να ολοκληρώσει την εργασία εγκαίρως. Ο Steve Jobs υποστήριξε επίσης ότι πρέπει να εργάζεστε όχι 10 ώρες την ημέρα, αλλά με το μυαλό σας, έχοντας κατά νου την υγιή ισορροπία μεταξύ παραγωγικής εργασίας και καλής ανάπαυσης. Όταν δεν έχει απομείνει ζωή και η εργασία απορροφά όλο τον ελεύθερο χρόνο σας, οι αμυχές ζωής θα έρθουν στη διάσωση, γεγονός που θα βοηθήσει στην αύξηση της αποτελεσματικότητας της εργασίας σας.

1. Προγραμματίστε εργασίες (το πιο σημαντικό πράγμα πρώτα)

αύξηση της αποτελεσματικότητας

Υπάρχουν πολλές τεχνικές διαχείρισης και σχεδιασμού χρόνου που θα βελτιστοποιήσουν το χρόνο εργασίας και θα εκτελέσουν πιο σημαντικές και σημαντικές εργασίες. Χάρη στη σωστή κατάταξη των ενεργειών, η αποδοτικότητα της εργασίας θα είναι σημαντικά υψηλότερη. Σύμφωνα με Pareto νόμος, μόνο το 20 τοις εκατό των ολοκληρωμένων εργασιών δίνει το 80 τοις εκατό της απόδοσης. Και το υπόλοιπο 80 τοις εκατό των εργασιών είναι ασήμαντο και ουσιαστικά δεν επηρεάζει το τελικό αποτέλεσμα..
Δίνοντας το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου για την επίλυση του σημαντικού, θα πρέπει να εστιάσετε στην κορυφαία δραστηριότητά σας, ενώ ο καλύτερος χρόνος για την επίλυση των δευτερευόντων εργασιών θα είναι περίοδοι μείωσης της δραστηριότητας. Εστιάζοντας στο σημαντικό, θα είναι πιο εύκολο να φτάσετε στα ύψη και να προχωρήσετε προς τα εμπρός προς τον στόχο σας. 

Η Σβετλάνα Γκάτσακοβα, Διευθύντρια Εταιρικών Πληροφοριακών Συστημάτων στο ALP Group, λέει: «Ο προσανατολισμός των αποτελεσμάτων είναι κρίσιμος. Μπορώ να το πω αυτό βάσει προσωπικής εμπειρίας. Η εργασία για χάρη της διαδικασίας δεν θα φέρει ικανοποίηση σε κανέναν. Είναι σημαντικό οι εργαζόμενοι να γνωρίζουν για ποιο αποτέλεσμα εργάζονται. Η πρακτική δείχνει ότι οι εργαζόμενοι εργάζονται πιο αποτελεσματικά όταν καταλαβαίνουν γιατί κάνουν τα πάντα “.

2. Ορίστε πραγματικές εργασίες για κάθε μέρα (λεπτομέρεια)

αύξηση της αποτελεσματικότητας

Για μία ημέρα, δεν πρέπει να ορίσετε περισσότερες από τρεις σημαντικές και τρεις τρέχουσες ασήμαντες εργασίες. Είναι επιθυμητό η εφαρμογή τους να συμπίπτει εγκαίρως με τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας, διαφορετικά θα υπάρξει μια δυσάρεστη επίγευση από ημιτελή επιχείρηση. Εάν η εργασία είναι πολύ ογκώδης, μπορεί είτε να χωριστεί σε στάδια για να παρακολουθήσει την προσέγγιση του στόχου, είτε να αναθέσει μέρος των ενεργειών για να επιταχύνει τη διαδικασία. Κατά την εκτέλεση πολύπλοκων εργασιών πολλαπλών διαδικασιών, είναι σημαντικό να τηρείτε μια συγκεκριμένη σειρά ενεργειών, αυτό όχι μόνο θα συστηματοποιήσει τη δουλειά, αλλά θα επικεντρωθεί σε ένα συγκεκριμένο στάδιο.

Στο τέλος της εργάσιμης ημέρας, θα ήταν ευχάριστο να συνειδητοποιήσουμε ότι όλα τα προγραμματισμένα έχουν ολοκληρωθεί. Αυτό το γεγονός θα ενεργοποιήσει και θα δώσει κίνητρα για την επόμενη μέρα..

Svetlana Gatsakova: «Πρώτα – ορίστε με σαφήνεια τους στόχους και το τελικό αποτέλεσμα που θέλετε να επιτύχετε. Δηλαδή, πρέπει να ορίσετε συγκεκριμένους στόχους, να τους αποσυνθέσετε, να δημιουργήσετε μια λογική αλυσίδα εργασιών. Για κάθε εργασία, θα πρέπει να υπάρχουν υπεύθυνα άτομα και προθεσμίες για τη δυνατότητα παρακολούθησης των επιτευγμάτων τους..

Δεύτερον – πρέπει να υπάρχει κατάλληλος σχεδιασμός εργασιών για την ελαχιστοποίηση του κόστους. Οι στόχοι πρέπει να είναι λεπτομερείς και μη συνδυασμένοι. Κάθε στόχος πρέπει πρώτα να έχει μια εργασία υψηλού επιπέδου που πρέπει να είναι λεπτομερή. Θα πρέπει επίσης να υπάρχουν συγκεκριμένες προθεσμίες για κάθε εργασία, συχνά ακόμη και σε ώρες και όχι σε ημέρες. “.

3. Εστίαση (αφαιρέστε όλα τα εξωτερικά ερεθίσματα)

αύξηση της αποτελεσματικότητας

Για να επιτύχετε τη μέγιστη συγκέντρωση και να βυθιστείτε στη ροή εργασίας, αρκεί να περιορίσετε τη ροή πληροφοριών: ζητήστε να μην ενοχλείτε για κάποιο χρονικό διάστημα, απενεργοποιήστε τις ειδοποιήσεις στο τηλέφωνο, κλείστε επιπλέον καρτέλες στον υπολογιστή. Αυτές οι απλές ενέργειες θα σας επιτρέψουν να μην αποσπάσετε την προσοχή σας από εξωτερικά ερεθίσματα και να αντιμετωπίσετε εύκολα πολύπλοκες εργασίες..

Είναι σημαντικό για όσους εργάζονται από το σπίτι να επιτύχουν συγκέντρωση και ηρεμία, να εξαλείψουν τον πειρασμό να αποσπάται η προσοχή από την εργασία ή τη χαλάρωση. Δημιουργήστε τη δική σας περιοχή εργασίας, κλειστή από συγγενείς, όπου μπορείτε να εργαστείτε ήρεμα και αποτελεσματικά.

Οι ειδικοί συνιστούν κατά μέσο όρο κάθε μισή ώρα να κάνουν μικρά διαλείμματα για να επιτρέψουν στον εγκέφαλο να χαλαρώσει από την ενεργή εργασία και να τεντώσει τους μυς. Δεν πρέπει να ελέγχετε αλληλογραφία και κοινωνικά δίκτυα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, να απαντάτε σε κλήσεις, διαφορετικά η ανάπαυλα θα μετατραπεί ήσυχα σε μισή ώρα ανάπαυσης και το επίπεδο συγκέντρωσης θα μειωθεί αρκετές φορές.

Το εργασιακό περιβάλλον θεωρείται επίσης σημαντικό: προσπαθήστε να περιβάλλετε τον εαυτό σας με άνεση, για να αποκλείσετε από το οπτικό πεδίο ό, τι είναι ενοχλητικό και αποσπά την προσοχή. 

Η Elena Lvova, HR Director της Storiqa συνιστά: «Για να βελτιώσουμε την αποδοτικότητα, προσπαθούμε να δημιουργήσουμε τις πιο άνετες συνθήκες εργασίας για τους εργαζομένους. Στο γραφείο μας φτιάξαμε ένα πραγματικό καφενείο με τον barista μας. Το μενού διαθέτει διαφορετικούς τύπους τσαγιού, καφέ, με ή χωρίς σιρόπια, φρέσκους χυμούς το πρωί, καθώς και μπισκότα και μήλα για τους οπαδούς ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Αραιώσαμε το κρύο, υψηλής τεχνολογίας εσωτερικό του γραφείου με πράσινους τοίχους με πραγματικά βρύα και με κάθε χώρο εργασίας φυτεύαμε φυτά σε μεγάλες γλάστρες για να κάνουμε την ατμόσφαιρα πιο άνετη και φρέσκια. Αυτές οι διακοσμήσεις δημιουργούν μια άνετη και ζεστή ατμόσφαιρα για τους εργαζόμενους. “.

4. Άρνηση πολλαπλών εργασιών (μην κάνετε τα πάντα ταυτόχρονα)

Πιστεύεται ότι η εργασία σε πολλές κατευθύνσεις είναι πολλαπλές εργασίες. Ο υπάλληλος πιστεύει ότι εκτελεί ταυτόχρονα δύο ή περισσότερες εργασίες χωρίς να χάσει την ταχύτητα και την ποιότητα της εφαρμογής τους. Στην πραγματικότητα, αυτό δεν είναι απολύτως αλήθεια: δουλεύοντας σε διάφορες κατευθύνσεις, ένα άτομο εναλλάσσεται εναλλακτικά από τη μία επιχείρηση στην άλλη, χάνοντας τη συγκέντρωση και την ταχύτητα της εργασίας. Εάν εκτελείτε τις ίδιες εργασίες μία κάθε φορά, το αποτέλεσμα θα είναι σημαντικά υψηλότερο.

5. Αναπληρώστε την ενέργεια (ξηροί καρποί και άσκηση)

αύξηση της αποτελεσματικότητας

Για την τόνωση της πνευματικής δραστηριότητας, τα καρύδια και η σοκολάτα θεωρούνται βέλτιστα προϊόντα. Έχοντας ένα σνακ στη διαδικασία, μπορείτε να ικανοποιήσετε λίγη πείνα. Θα ήταν κατάλληλο στον τρόπο ακραίας πνευματικής δραστηριότητας να αποσπάται η προσοχή από μια μικρή προθέρμανση και άσκηση. Ενεργοποιεί τους μύες και δίνει ενέργεια για αποτελεσματική εργασία τις επόμενες ώρες..

Η Natalya Sevastyanova, προπονητής, εκπαιδευτής της Ακαδημίας Διαχείρισης Ζωής, λέει: «Αυξήστε τη σωματική δραστηριότητα. Δεν μπορείτε να πάτε στο γυμναστήριο το πρωί – ασκήστε στο σπίτι, υπάρχουν αρκετά συγκροτήματα στο Διαδίκτυο. Το απόγευμα, όταν πηγαίνετε στην τουαλέτα, τεντώστε, κάντε ασκήσεις για να χαλαρώσετε τη ζώνη ώμου και το λαιμό, και μπορείτε να αφαιρέσετε τα στιλέτα και τις στάσεις. Στο μεσημεριανό γεύμα, φύγετε από το γραφείο και περπατήστε με γρήγορο ρυθμό για τουλάχιστον 20 λεπτά. “.

6. Συντονιστείτε στην παραγωγική εργασία (ανάπτυξη λογικής)

αύξηση της αποτελεσματικότητας

Όταν εργάζεστε σε πολύπλοκες και ενεργειακά απαιτητικές εργασίες, είναι σημαντικό να είστε σε καλή κατάσταση, να μην διασκορπίζετε την προσοχή και να χρησιμοποιείτε όλες τις διαθέσιμες τεχνικές διαχείρισης χρόνου. Έχοντας απελευθερώσει τη συνείδηση ​​από ό, τι είναι περιττό, θα εκτελείτε εργασίες πιο γρήγορα και θα μπορείτε να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα. Μην φοβάστε να εκχωρήσετε, ζητήστε βοήθεια από συναδέλφους.

«Αναπτύξτε τις λογικές σας δεξιότητες σκέψης. Όλοι γνωρίζουμε ότι ο ηγέτης πρέπει να λαμβάνει αποφάσεις σε διάφορες δύσκολες καταστάσεις. Τι γίνεται όμως εάν ο διαχειριστής δεν διαθέτει δεδομένα πληροφοριών για να λάβει αυτή τη σωστή απόφαση; Σε τέτοιες καταστάσεις είναι αδύνατο να «μην λάβουμε αποφάσεις» καθόλου ή να καθυστερήσουμε δραστικά τη λήψη αποφάσεων, αλλά είναι απαραίτητο να αναλύσουμε όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες, να χτίσουμε και να απαντήσουμε σε τέτοιες ερωτήσεις: «τι έχουμε στην αρχή;», «Τι θέλουμε να επιτύχουμε;», «Πώς πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτό; “,” ποια από τις μεθόδους είναι πιο ελκυστική από άποψη κόστους, ταχύτητας και άλλων παραμέτρων; “. – Η Svetlana Gatsakova αναφέρει.

«Είναι σημαντικό να επαινέσεις τον εαυτό σου και να ανταμείβεις τον εαυτό σου για τη δουλειά που έχει γίνει – έτσι ώστε η δραστηριότητα να σου φέρνει ευχαρίστηση. Τότε το έργο θα είναι αποτελεσματικό και θα είναι χαρά. ” – Veronika Krainova, κλινική ψυχολόγος.

Παρόμοιες εγγραφές:
  1. Πώς να αντιμετωπίσετε την εξουθένωση – 5 συμβουλές.
  2. Προγραμματίστε τακτικές κοινωνικές δραστηριότητες
Παρόμοια άρθρα
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου