Προγραμματίστε τακτικές κοινωνικές δραστηριότητες

Πώς να αποφύγετε την εξουθένωση

Εάν ένα άτομο είναι κουρασμένο, ενοχλημένο και έτοιμο να σταματήσει τις δραστηριότητες που τον έκανε προηγουμένως να ξυπνήσει ευτυχώς το πρωί, τότε κάηκε επαγγελματικά. Αυτό το συναίσθημα αναγκάζει κάποιον να «κρύψει» από τη δουλειά, να αμφισβητήσει την αξία και το νόημά του.

Για να αποφύγετε την εξουθένωση, να παραμείνετε παραγωγικοί και να συνεχίσετε να απολαμβάνετε τη ζωή, χρησιμοποιήστε αυτούς τους 11 τρόπους.

1. Σχεδιάστε τακτικές κοινωνικές δραστηριότητες

αποφύγετε την εξάντληση

Θυμάστε όταν περάσατε χρόνο με άτομα με τα οποία δεν εργάζεστε ή ζείτε στο ίδιο σπίτι; Έβλεπαν ταινίες, γευματίζουν, έπαιξαν παιχνίδια, περπατούσαν ή ταξίδευαν. Σίγουρα διασκεδάσατε.

Μέρος της συναισθηματικής ευχαρίστησης που λαμβάνεται τότε μπορεί να αποκατασταθεί. Επικοινωνήστε με παλιούς φίλους και προγραμματίστε μερικές συναντήσεις. Ένα κανονικό γεύμα μία φορά το μήνα με έναν καλό φίλο θα δώσει ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Θα έχετε κάτι να συζητήσετε, πώς να εκπλήξετε και να ευχαριστήσετε ο ένας τον άλλον..

Ο στόχος αυτής της άσκησης είναι να επεκτείνει τον κοινωνικό σας ορίζοντα και να καταστείλει το αίσθημα ότι έχετε κολλήσει σε μια μεγάλη Ημέρα Groundhog.

2. Συμμετέχετε στη σωματική δραστηριότητα

αποφύγετε την εξάντληση

Αρνούμενος τη σωματική δραστηριότητα, το άτομο “απορροφά” περισσότερο άγχος. Για να αποφύγετε την εξουθένωση, πείστε τον εαυτό σας ότι η τακτική άσκηση είναι πολύ σημαντική. Ο αθλητισμός βελτιώνει τη διάθεση, θεραπεύει το σώμα και απελευθερώνει την ορμόνη της χαράς. Αυξάνει την παροχή αίματος στον εγκέφαλο. Αυτό σημαίνει ότι με την τακτική προπόνηση θα είστε πιο παραγωγικοί..

3. Πάρτε ένα χόμπι

αποφύγετε την εξάντληση

Επιλέξτε ένα χόμπι που δεν επικαλύπτεται με τη βασική σας επιχείρηση. Αυτό που απαιτεί ένα εντελώς διαφορετικό σύνολο δεξιοτήτων δίνει στην ψυχή και το μυαλό την ευκαιρία να ξεφύγει από την καθημερινή ρουτίνα. Στο εγγύς μέλλον, αυτό θα επηρεάσει θετικά την παραγωγικότητα..
Ίσως δεν χρειάζεται καν να προσπαθήσετε να βρείτε ένα χόμπι – υπάρχει ήδη. Σκεφτείτε τι αφήσατε αντίθετα με τις επιθυμίες σας όταν πήρατε δουλειά ή λύσατε καθημερινά προβλήματα. Εξοπλισμός για ψάρεμα, μια παλιά μπάλα ποδοσφαίρου, ένα ζευγάρι γάντια του μποξ, ένα ποδήλατο, πινγκ-πονγκ – σίγουρα υπάρχει κάτι στο σπίτι που σας επιτρέπει να περάσετε τον ελεύθερο χρόνο σας με όφελος και ευχαρίστηση.

4. Δείξτε συμπόνια

αποφύγετε την εξάντληση

Τίποτα δεν φωτίζει την ψυχή και ζεσταίνει τα συναισθήματα, όπως η φροντίδα και η φιλανθρωπία. Αν καταλάβετε ότι η ζωή γίνεται αγωνία, βρείτε κάποιον λιγότερο τυχερό και βοηθήστε τον.

Μεταβείτε στην τοπική σας φιλανθρωπική οργάνωση, καταφύγιο ζώων ή προσφέρετε βοήθεια σε φίλους. Και δεν πρόκειται για χρήματα – η απλή συνενοχή στη μοίρα κάποιου άλλου θεραπεύει τις ψυχικές πληγές και καθιστά σαφές ότι η ζωή δεν έχει νόημα και χωρίς στόχο.

5. Κοιμηθείτε περισσότερο

αποφύγετε την εξάντληση

Η αϋπνία είναι ένα από τα κύρια συμπτώματα που συνοδεύουν την εξάντληση. Όταν κοιμάστε ανεπαρκώς, ο εγκέφαλος δεν λειτουργεί με πλήρη δύναμη. Η έλλειψη καλού ύπνου έχει σοβαρές συνέπειες: μείωση της κρίσης, προσοχή, ανάπτυξη χρόνιων παθήσεων (διαβήτης, υπέρταση, καρκίνος, κατάθλιψη).

Ο ύπνος είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία και την αίσθηση της ευτυχίας, οπότε δεν πρέπει να το εξοικονομήσετε. Μπορείτε να κάνετε λιγότερα σε αυτές τις επιπλέον δύο ώρες. Είναι δικαιολογημένο.

Η επιστήμη έχει αποδείξει ότι ένας ενήλικας πρέπει να κοιμάται 7-9 ώρες για μια πλήρη ζωή, και αυτό δεν μπορεί να αντικατασταθεί από τίποτα.

6. Γράψτε μια δήλωση

αποφύγετε την εξάντληση

Μερικές φορές οι άνθρωποι ξεχνούν τι τους κάνει να χαίρονται και να κινούνται στη ζωή. Η απόκλιση από μια προσωπική πορεία αυξάνει το άγχος και παρεμβαίνει στην εργασία για το μέλλον..

Πάρτε μια μέρα για να γράψετε ένα μανιφέστο – θυμηθείτε και προσδιορίστε τους προσωπικούς σας στόχους. Όταν διατυπώνουμε τις προθέσεις μας γραπτώς, βοηθούν στην εστίαση στις εργασίες.

7. Ζητήστε βοήθεια

αποφύγετε την εξάντληση

Είναι δύσκολο για τους ανθρώπους να ζητήσουν βοήθεια. Αλλά αυτό δεν σημαίνει να αναγκάζεις κάποιον να λύσει τα προβλήματά του. Στην πραγματικότητα, πρέπει να ζητήσετε βοήθεια για να καταλάβετε γιατί κάηκε. Η βοήθεια ενός φροντισμένου ατόμου διευκολύνει την έξοδο από το άγχος.

Ανεξάρτητα από το αν τα προβλήματά σας σχετίζονται με την οικογένεια, τα οικονομικά ή τη διαχείριση του χρόνου, η συνεργασία σας βοηθά να βρείτε μια λύση πιο γρήγορα από ό, τι με μεμονωμένες προσπάθειες. Καταπιείτε την υπερηφάνεια και την ανεξαρτησία σας εάν θέλετε να αποφύγετε την εξάντληση ή να την νικήσετε.

8. Μάθετε να λέτε όχι

αποφύγετε την εξάντληση

Η αντιμετώπιση οποιουδήποτε έργου, η μετάβαση σε κάθε συνέδριο και η περιήγηση στην πόλη για την αναζήτηση νέων πελατών δεν είναι καλή. Ναι, αυτό μπορεί να είναι η ώθηση για μια καριέρα, μια πηγή υψηλού εισοδήματος. Όμως, πιστέψτε με, στο τέλος θα είστε έτοιμοι να εγκαταλείψετε αυτά τα πλεονεκτήματα όταν αισθάνεστε ότι έχετε εξαντληθεί και είστε ήδη βαθιά στην κατάθλιψη.

Είναι εύκολο να πούμε ναι, ειδικά εάν τροφοδοτείται από νοοτροπία και ανατροφή. Αλλά είναι σημαντικό να μάθουμε (μερικές φορές μέσω δύναμης) να λέει «όχι» για να παραμείνει ένα σωματικά και ψυχολογικά υγιές άτομο.

Αν θέλετε να είστε ενεργητικοί και να εμπνέετε άλλους. Επιλέξτε τα πιο σημαντικά πράγματα για εσάς που παρέχουν καλά οφέλη και χαρίζουν ευχαρίστηση στη διαδικασία..

9. Γελάστε και κάντε τους άλλους να γελούν

αποφύγετε την εξάντληση

Το χιούμορ βοηθά ένα άτομο ακόμη και σε κρίσιμες περιστάσεις. Το γέλιο είναι ένας επιστημονικά αποδεδειγμένος τρόπος που μειώνει το άγχος. Είναι πιο αποτελεσματικό να μην γελάς, αλλά να κάνεις τους άλλους να γελούν. Αυτό σας επιτρέπει να σκεφτείτε τον εαυτό σας από θετική άποψη, να βρείτε το ασυνήθιστο στο συνηθισμένο και να κοινωνικοποιήσετε (αυτό συζητήθηκε στην πρώτη παράγραφο του άρθρου).

Δεν χρειάζεται να είστε λαμπρός κωμικός για να διασκεδάσετε τους φίλους ή τους συγγενείς σας. Κατά την επικοινωνία, η διάθεση είναι σημαντική. Αυξάνοντας τα πνεύματα των άλλων, θα σώσετε όχι μόνο τον εαυτό σας, αλλά και μερικά άτομα από την εξάντληση.

10. Δημιουργήστε το πρωί σας τελετουργικό

αποφύγετε την εξάντληση

Όταν ένα άτομο μαζεύεται βιαστικά και φεύγει από το σπίτι την τελευταία στιγμή – αυτό δεν συμβάλλει στην ανακούφιση από το άγχος. Προσπαθήστε να επιβραδύνετε το πρωί. Ρυθμίστε έναν συναγερμό λίγα λεπτά νωρίτερα από το συνηθισμένο και περάστε αυτόν τον επιπλέον ελεύθερο χρόνο καθμένος σε ένα βολικό μέρος στην κουζίνα ή στο υπνοδωμάτιο με ένα φλιτζάνι καφέ ή ένα βιβλίο.

Προσθέστε σταδιακά περισσότερο χρόνο στο πρωί σας, ώστε να γίνει ξεχωριστό μέρος της ημέρας. Αυτό βοηθά, γιατί έτσι ξεκινάτε τη μέρα φροντίζοντας τον εαυτό σας, αντί να πηδείτε έξω από τα σκεπάσματα, σαν να είχε χτυπήσει μια βόμβα στο σπίτι.

11. Σταματήστε να κάνετε δικαιολογίες

αποφύγετε την εξάντληση

Προβλήματα δεν προκύπτουν λόγω του αφεντικού, του συνεργάτη, του φίλου ή του πελάτη σας. Είναι εύκολο να πιάσεις κριτική σε άλλους. Ένα άτομο τείνει να μετατοπίσει την ευθύνη, να κατηγορήσει τους γνωστούς ότι χαλά τη διάθεση και για λανθασμένη πορεία. Αυτή η θέση οδηγεί γρήγορα σε εξάντληση..

Αναλάβετε την ευθύνη για τυχόν λάθη ή προβλήματα που έχετε. Μόλις εγκαταλείψετε αυτήν τη συμπεριφορά, θα δείτε περισσότερο νόημα στις ενέργειες, την καριέρα και τη ζωή σας. Αυτό θα βοηθήσει στην πρόληψη της εξάντλησης..

Παρόμοιες εγγραφές:
  1. Πώς η διαχείριση του χρόνου βοηθά στη διαχείριση του χρόνου
  2. Οι πλουσιότερες γυναίκες στη Ρωσία – Top 10
Παρόμοια άρθρα
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου