11 προϊόντα με κολλαγόνο για την πρόληψη της γήρανσης του δέρματος

Το περιεχόμενο του άρθρου



Μετά από 25 χρόνια, το σώμα αρχίζει σταδιακά να μαραίνει μηχανισμούς. Το πρώτο δέρμα γερνά, εμφανίζονται ρυτίδες πάνω του. Αυτό οδηγεί σε μείωση της παραγωγής μιας ειδικής πρωτεΐνης – κολλαγόνου. Η ελαστικότητα, η σφριγηλότητα του δέρματος εξαρτάται από αυτήν. Τα προϊόντα κολλαγόνου, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και αμινοξέα απαραίτητα για το σχηματισμό πρωτεϊνών, θα βοηθήσουν στην επίλυση του προβλήματος..

Ζωμός οστών

Ζωμός οστών

Αποτελείται από οστά, χόνδρους, συνδετικό ιστό. Όταν βράσει, το κολλαγόνο περνά στο νερό και όταν κρυώσει σχηματίζει ζελέ. Με πρωτεΐνες, ασβέστιο, μαγνήσιο, φώσφορο, γλυκοζαμίνη, χονδροϊτίνη και αμινοξέα φτάνουν εκεί. Συμβάλλουν στο σχηματισμό ουσιών από τις οποίες παράγεται κολλαγόνο για το δέρμα..

Η σύνθεση των ζωμών είναι διαφορετική λόγω της διαφορετικής ποιότητας των οστών, των εντόσθων που χρησιμοποιούνται στο μαγείρεμα. Εξαρτάται από την υγεία του ζώου. Για να μην ανησυχείτε για την ποιότητα των τροφίμων, αγοράστε οστά από έναν αξιόπιστο κρεοπωλείο.

Ψάρια και θαλασσινά

Ψάρια και θαλασσινά

Το φυσικό κολλαγόνο στα ψάρια είναι χαμηλού μοριακού βάρους. Αυτή η πρωτεΐνη είναι πιο εύπεπτη από το ζωικό της. Επιπλέον, το ψάρι είναι πλούσιο σε βιταμίνες D, F και A, ιχνοστοιχεία θείου, χαλκού και αμινοξέος λυσίνη. Απαιτούνται για τη βελτίωση της πρωτεϊνικής σύνθεσης..

Τα θαλάσσια είδη δέρματος (για παράδειγμα, εκπρόσωποι σολομού) είναι πιο χρήσιμα για το δέρμα. Επιπλέον, περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που τα θρέφουν και τα αποκαθιστούν..

Τα θαλασσινά είναι μια πολύτιμη πηγή κολλαγόνου: χταπόδια, καβούρια, στρείδια, γαρίδες και μύδια. Καφέ φύκια, φύκια είναι επίσης πλούσια σε ιώδιο, το οποίο διεγείρει την ανανέωσή του και εμποδίζει το σχηματισμό ρυτίδων.

Ζελατίνη

Ζελατίνη

Για την κατασκευή του προϊόντος χρησιμοποιώντας συνδετικό ιστό αγελάδων ή χοίρων. Όταν βράζει, το κολλαγόνο εισέρχεται στο νερό, μετά το οποίο εκχυλίζεται και ξηραίνεται. Στη συνέχεια παράγεται ζελατίνη, η οποία απορροφάται εύκολα από το σώμα. Οι άνθρωποι αγοράζουν αυτό το προϊόν με κολλαγόνο με τη μορφή σκόνης και, στη συνέχεια, το προσθέτουν σε διαφορετικά πιάτα..

Αυγά

Αυγά

Δεν περιέχουν συνδετικό ιστό, όπως άλλα προϊόντα ζωικής προέλευσης. Ωστόσο, τα αυγά είναι πολύ ευεργετικά για το δέρμα. Οι πρωτεΐνες περιέχουν τα αμινοξέα γλυκίνη, προλίνη, από την οποία παράγεται κολλαγόνο. Οι κρόκοι είναι πλούσιοι σε βιταμίνη D και λίπη σημαντικά για το υγιές δέρμα, τα οστά και τους μυς..

Εσπεριδοειδές

Εσπεριδοειδές

Τα λεμόνια, τα πορτοκάλια, τα γκρέιπφρουτ περιέχουν βιταμίνη C (ασκορβικό οξύ). Η ουσία εμπλέκεται στη σύνθεση του κολλαγόνου, αποτρέπει τη διάσπαση της ουσίας. Η βιταμίνη C έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες, δηλαδή σταματά τη δράση των ελεύθερων ριζών που προκαλούν τη γήρανση του δέρματος. Αυτό την προστατεύει από τις ρυτίδες, επιστρέφει στο πρόσωπό της ένα φυσικό χρώμα.

Μούρα

Μούρα

Τα σμέουρα του δάσους και του κήπου, τα βατόμουρα, τα βατόμουρα είναι χρήσιμα για το δέρμα. Φροντίστε να τρώτε φράουλες. Υπάρχει περισσότερη βιταμίνη C σε αυτό παρά σε ένα πορτοκάλι. Περιέχει αντιοξειδωτικά που επιβραδύνουν τις οξειδωτικές διαδικασίες, προστατεύουν το δέρμα από βλάβες..

Μπρόκολο

Μπρόκολο

Αυτό το φυτό έχει βιταμίνη C και θείο, το οποίο συμμετέχει επίσης στο σχηματισμό κολλαγόνου. Ένα ιχνοστοιχείο που λαμβάνεται από φυτά έχει υψηλότερη δραστικότητα από αυτό που εξάγεται από ζωικό κρέας. Το μπρόκολο πηγαίνει καλά με χυμό λεμονιού, πιπεριά, βόειο κρέας.

Φυλλώδη λαχανικά

Φυλλώδη λαχανικά

Το σπανάκι, το μαρούλι, η ρόκα, το λάχανο, το σέλινο είναι πηγές χλωροφύλλης. Αυτή η ουσία δεν τους δίνει μόνο ένα πράσινο χρώμα, αλλά είναι επίσης γνωστή για τις αντιοξειδωτικές της ιδιότητες. Η χλωροφύλλη διεγείρει την παραγωγή κολλαγόνου.

Για να φέρουν τα χόρτα τα μέγιστα οφέλη, σαλάτες εποχής με φυτικά έλαια – σουσάμι ή ελιά. Έχουν πολλά πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, βιταμίνη Α.

ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ

ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ

Η παραγωγή κολλαγόνου μπορεί να ενισχυθεί αυξάνοντας την πρόσληψη ψευδαργύρου, ο οποίος είναι πλούσιος σε ξηρούς καρπούς. Είναι ιδανικά για ένα υγιεινό σνακ. Τα κάσιους είναι πλούσια όχι μόνο σε ψευδάργυρο, αλλά και σε χαλκό, το οποίο αυξάνει επίσης την ικανότητα του σώματος να παράγει κολλαγόνο..

Μανιτάρια

Μανιτάρια

Περιέχουν ιχνοστοιχεία ψευδάργυρο, θείο, τα οποία διεγείρουν τη σύνθεση κολλαγόνου, αναστέλλουν την πρωτεϊνική διάσπαση και διατηρούν την ακεραιότητα των κυτταρικών μεμβρανών. Επηρεάζει θετικά την κατάσταση του δέρματος, των νυχιών, των μαλλιών.

Επιπλέον, τα μανιτάρια περιέχουν υαλουρονικό οξύ. Ενυδατώνει το δέρμα, αποτρέπει τις ρυτίδες.

Ντομάτες και πιπεριές

Ντομάτες και πιπεριές

Μια μεσαίου μεγέθους ντομάτα που καταναλώνεται ανά ημέρα παρέχει το 30% της ανάγκης του σώματος για βιταμίνη C. Οι ντομάτες περιέχουν πολύ πυρίτιο, το οποίο διεγείρει τη σύνθεση κολλαγόνου. Μια άλλη χρήσιμη ουσία είναι το λυκοπένιο. Είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό αντιγήρανσης..

Όταν φτιάχνετε μια σαλάτα ντομάτας, προσθέστε κόκκινες πιπεριές. Η ποσότητα βιταμίνης C στα λαχανικά είναι μεγαλύτερη από ό, τι στα λεμόνια και τα πορτοκάλια. Για να διατηρήσετε το δέρμα σας νεαρό για μεγάλο χρονικό διάστημα, τρώτε 33 g γλυκού πιπεριού καθημερινά.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου