15 προϊόντα για ύπνο και χαλάρωση

Το περιεχόμενο του άρθρου



Η υγεία ενός ατόμου, η παραγωγικότητά του κατά τις ώρες της δραστηριότητας εξαρτάται από μια ξεκούραστη νύχτα. Εάν έχετε δυσκολία στον ύπνο, μειώνει σημαντικά την ποιότητα ζωής. Επιλέξτε τα ιδανικά προϊόντα που θα βοηθήσουν στην αντιμετώπιση του προβλήματος, χαλαρώστε τη νύχτα για μεγαλύτερη απόδοση κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Αμύγδαλο

Αμύγδαλα

Μια χούφτα από αυτούς τους ξηρούς καρπούς, που τρώγονται το βράδυ, διεγείρει την παραγωγή μελατονίνης (ορμόνη ύπνου, νεολαία), μειώνει το επίπεδο της κορτιζόλης (ορμόνη του στρες). Η υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο στα αμύγδαλα βελτιώνει την ποιότητα της νυχτερινής ξεκούρασης, βοηθά στην αντιμετώπιση της αϋπνίας.

Φιστίκια

Μπολ με φιστίκια

Τα φυστίκια περιέχουν μεγάλη ποσότητα βιταμίνης Β6. Αυτή η ουσία διεγείρει την παραγωγή μελατονίνης, σεροτονίνης (ορμόνη διάθεσης). Συμβάλλουν στην εξομάλυνση των κιρκαδικών ρυθμών, με γρήγορο ύπνο. Αυτά τα καρύδια μπορούν να καταναλωθούν σε καθαρή μορφή ή να προστεθούν σε σαλάτες και άλλα πιάτα..

Δαμάσκηνα

Πιάτο με δαμάσκηνα

Μια χούφτα αποξηραμένων φρούτων τη νύχτα όχι μόνο ανακουφίζει τον ανήσυχο ύπνο, αλλά επίσης ομαλοποιεί το πεπτικό σύστημα. Μια μικρή ποσότητα δαμάσκηνων θα βοηθήσει τα έντερα να επεξεργαστούν τα υπολείμματα τροφίμων πιο γρήγορα..

Φυστικοβούτυρο

Λάδι καρυδιού

Αυτό το προϊόν με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες θα ικανοποιήσει την πείνα σας, χωρίς να υπερφορτώνει το στομάχι σας. Μερικά σάντουιτς με φυστικοβούτυρο θα ανακουφίσουν τον ανήσυχο ύπνο αφού δεν τρώνε αρκετά βραδινά γεύματα.

Τσάι από βότανα

Βραστήρας με τσάι από βότανα

Ένας ενήλικας μπορεί να λάβει εγχύσεις από καταπραϋντικά φυτά διέγερσης νεύρων (βάλσαμο λεμονιού, μέντα, χαμομήλι) μισή ώρα πριν τον ύπνο. Ένα ποτήρι τσάι από βότανα μειώνει το άγχος, βοηθάει γρήγορα στην «αποσύνδεση» από τις καθημερινές δυσκολίες.

Πλιγούρι βρώμης

Πλιγούρι βρώμης

Όπως και άλλα προϊόντα υψηλού γλυκαιμικού ύπνου, το πλιγούρι βρώμης αυξάνει τα επίπεδα γλυκόζης. Αυτή η διαδικασία συμβάλλει σε μια ξεκούραστη νύχτα. Επιπλέον, το πλιγούρι βρώμης διεγείρει την παραγωγή μελατονίνης, οπότε είναι μια καλή επιλογή για δείπνο αργά..

Κεράσια

Κεράσια

Τα κεράσια και τα κεράσια είναι γνωστά για την αποκατάσταση του σώματος μετά από νευρική ένταση. Αυτά τα προϊόντα διεγείρουν την παραγωγή μελατονίνης. Μια χούφτα μούρα ή ένα ποτήρι φρέσκο ​​χυμό θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε γρήγορα, μην ξυπνήσετε όλη τη νύχτα.

Μαύρη σοκολάτα

Μαύρες σοκολάτες

Ένα μικρό σνακ για τη νύχτα μπορεί να συμπληρωθεί με ένα ζευγάρι φέτες μαύρης σοκολάτας. Αυτό θα αυξήσει τα επίπεδα γλυκόζης, θα μειώσει την όρεξη. Η απελευθέρωση σεροτονίνης σας βοηθά να χαλαρώσετε πιο γρήγορα.

Μπανάνες

Μπανάνες φρούτων

Μια μικρή μπανάνα πριν τον ύπνο είναι ένα πλούσιο και υγιεινό σνακ. Αυτό το φρούτο περιέχει μαγνήσιο, το οποίο βοηθά να χαλαρώσετε, να ηρεμήσετε, να κοιμηθείτε γρήγορα και να μην ξυπνήσετε όλη τη νύχτα.

άσπρο ρύζι

Αποφλοιωμένο ρύζι

Αυτό το προϊόν περιέχει μεγάλη ποσότητα υδατανθράκων. Είναι πρακτικά απαλλαγμένο από φυτικές ίνες, λόγω των οποίων είναι εύπεπτο. Ακόμα το άσπρο ρύζι έχει υψηλό γλυκαιμικό δείκτη. Ένα μικρό μέρος ενός τέτοιου πιάτου το βράδυ θα αυξήσει το επίπεδο γλυκόζης στο αίμα, θα βοηθήσει στον ύπνο καλύτερα.

Ακτινίδια

Ώριμα ακτινίδια

Ο καρπός χαμηλών θερμίδων περιέχει μεγάλη ποσότητα φυτικών ινών, βιταμινών C, K, φολικού οξέος. Η ανεπάρκεια του τελευταίου προκαλεί την ανάπτυξη αϋπνίας. Η κατανάλωση ακτινίδιου για ένα δεύτερο δείπνο βοηθά στην επίλυση αυτού του προβλήματος..

Τουρκία

Τουρκία φιλέτο

Το κρέας αυτού του πουλιού περιέχει πολλές πρωτεΐνες, αμινοξέα, που διεγείρουν την παραγωγή μελατονίνης, σεροτονίνης. Μια επαρκής ποσότητα αυτών των ορμονών βοηθά στην καθιέρωση ενός σχήματος ξεκούρασης, στον ύπνο και την αφύπνιση ταυτόχρονα, στην αίσθηση της αίσθησης κατά τη διάρκεια των ωρών.

Λιπαρά ψάρια

Μπριζόλες σολομού

Η υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά οξέα ωμέγα-3, βιταμίνη D σε σολομό, σκουμπρί και τόνο κάνει αυτά τα προϊόντα πολύτιμα για ένα βραδινό ύπνο. Η τακτική ένταξή τους στο βραδινό μενού διεγείρει την παραγωγή σεροτονίνης. Αυτή η ορμόνη βελτιώνει την ποιότητα, αυξάνει τη διάρκεια της νυχτερινής ανάπαυσης.

Προιοντα γαλακτος

Προιοντα γαλακτος

Αυτά τα πρωτεϊνικά προϊόντα είναι οι πλουσιότερες πηγές τρυπτοφάνης, ενός ρυθμιστή ορμονών. Η ανεπαρκής ποσότητα μελατονίνης, σεροτονίνης στο σώμα είναι συχνά η κύρια αιτία της αϋπνίας. Η κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων το βράδυ βοηθά στην αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος..

Σαλάτα

Μαρούλι

Δοκιμάστε αυτήν τη συνταγή: μαγειρέψτε 3-4 φύλλα μαρουλιού σε μια κατσαρόλα με νερό για περίπου 15 λεπτά. Στη συνέχεια αφαιρέστε το ζωμό από τη φωτιά, προσθέστε 2 κλαδάκια μέντας, κρυώστε λίγο και πιείτε. Ένα τέτοιο ποτό θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να κοιμηθείτε πιο γρήγορα..

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου