4 συνταγές για okroshka σε μεταλλικό νερό με μαγιονέζα

Το περιεχόμενο του άρθρου



Η γνωστή καλοκαιρινή κρύα σούπα μαγειρεύεται συχνά σε kvass ή κεφίρ, αλλά το okroshka σε μεταλλικό νερό αποδεικνύεται επίσης πολύ νόστιμο, απόλυτα δροσιστικό, ενώ είναι ελαφρύ και μη θρεπτικό. Η μαγιονέζα βοηθά το πιάτο να αποκαλύψει πλήρως τη γεύση του..

Η κλασική συνταγή για okroshka σε μεταλλικό νερό με μαγιονέζα

  • Χρόνος: 40 λεπτά.
  • Μερίδες ανά κοντέινερ: 6 άτομα.
  • Περιεκτικότητα σε θερμίδες: 69 kcal / 100 γραμμάρια.
  • Σκοπός: για μεσημεριανό γεύμα.
  • Κουζίνα: Ρωσική.
  • Δυσκολία: Εύκολο.

Η βάση της κρύας σούπας είναι λαχανικά, βραστά αυγά κοτόπουλου, κρέας και φρέσκα βότανα. Ο επίδεσμος μεταλλικού νερού καθιστά το πιάτο ευχάριστα σκληρό λόγω των εκρηκτικών φυσαλίδων αερίου. Για μια ελαφρώς ξινή γεύση, βάλτε λίγη μαγιονέζα στη σούπα, και οι λάτρεις του όξινου και οξύτερου προσθέτουν κιτρικό οξύ, ξύδι ή φρέσκο ​​οξαλίδα, καρυκεύστε το πιάτο με ζεστά μπαχαρικά ή σάλτσες.

Συστατικά:

  • βραστές πατάτες – 4 τεμ.
  • βραστά καρότα – 1 τεμ.
  • αγγούρια – 2-3 τεμ.
  • σκληρά αυγά – 4 τεμ.
  • φρέσκα χόρτα – μια μεγάλη δέσμη?
  • έτοιμο κοτόπουλο (βρασμένο, ψημένο ή καπνιστό) – 300 g;
  • μαγιονέζα – 3-4 κουταλιές της σούπας.
  • μεταλλικό νερό – 1,5 l;
  • αλάτι για γεύση.

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Ξεφλουδίστε βραστά λαχανικά και αυγά, κόψτε σε μεσαίου μεγέθους κύβους.
  2. Κόψτε επίσης αγγούρια, σχίστε το κρέας σε λεπτές ίνες.
  3. Κόψτε τα χόρτα με ένα μαχαίρι, αλέστε με αλάτι, προσθέστε στη βάση της οκρόσκα.
  4. Βάζουμε μαγιονέζα στα ψιλοκομμένα υλικά, ζυμώνουμε.
  5. Ρίξτε μεταλλικό νερό, ανακατέψτε, ψύξτε για 30 λεπτά για να επιμείνετε.

Μεταλλική σούπα με μαγιονέζα

Με λουκάνικο και ραπανάκι

  • Χρόνος: 50 λεπτά.
  • Μερίδες ανά κοντέινερ: 4 άτομα.
  • Περιεκτικότητα σε θερμίδες: 71 kcal / 100 γραμμάρια.
  • Σκοπός: για μεσημεριανό γεύμα.
  • Κουζίνα: Ρωσική.
  • Δυσκολία: Εύκολο.

Η κλασική συνταγή για okroshka σε μεταλλικό νερό μπορεί να απλοποιηθεί λίγο αν αντί για κρέας, το λουκάνικο τοποθετείται σε κρύα σούπα. Τόσο βραστά όσο και καπνιστά, ακόμη και λουκάνικα ή λουκάνικα είναι κατάλληλα, το πιο σημαντικό – χωρίς μεγάλα κομμάτια λαρδιού, τα οποία, σε συνδυασμό με παγωμένο νερό, μπορούν να καταστρέψουν την εμφάνιση και τη γεύση του τελικού πιάτου. Αν δεν έχετε αρκετή οξύτητα στο πιάτο, βάλτε μουστάρδα στη σούπα.

Συστατικά:

  • Διδακτορικό λουκάνικο – 250 g;
  • πατάτες – 3 κόνδυλοι.
  • αυγά κοτόπουλου – 3 τεμ.
  • αγγούρι – 1 τεμ.
  • ραπανάκι – 5-6 τεμ .;
  • άνηθος και μαϊντανός – διάφορα κλαδιά?
  • σάλτσα μαγιονέζας – 2 κουταλιές της σούπας.
  • μεταλλικό νερό – 1 l;
  • αλάτι, μπαχαρικά για γεύση.

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Βράζουμε τις πατάτες και τα αυγά σε ξεχωριστά τηγάνια, κρυώνουμε, ξεφλουδίζουμε, κόβουμε σε μεσαίου μεγέθους κύβους.
  2. Κόψτε επίσης το λουκάνικο και το αγγούρι.
  3. Κόψτε το πλυμένο ραπανάκι σε 2 μισά και μετά κόψτε σε λεπτά ημικύκλια.
  4. Κόβουμε τον άνηθο και το μαϊντανό, ανακατεύουμε με μια πρέζα αλάτι.
  5. Σε μια βαθιά κατσαρόλα, συνδυάστε όλα τα έτοιμα τρόφιμα, προσθέστε μαγιονέζα, μεταλλικό νερό, ανακατέψτε καλά. Προσθέστε αλάτι και σεζόν για γεύση. Σερβίρετε μετά από μισή ώρα στο ψυγείο.

Okroshka με λουκάνικο και ραπανάκι

Με αρακά

  • Χρόνος: 55 λεπτά.
  • Μερίδες ανά κοντέινερ: 5 άτομα.
  • Περιεκτικότητα σε θερμίδες: 65 kcal / 100 γραμμάρια.
  • Σκοπός: για μεσημεριανό γεύμα.
  • Κουζίνα: Ρωσική.
  • Δυσκολία: Εύκολο.

Τα πράσινα μπιζέλια θα βοηθήσουν να κάνουν την καλοκαιρινή σούπα πιο ικανοποιητική. Τα φασόλια μπορούν να ληφθούν τόσο νεαρά όσο και φρέσκα. Εάν σε μια τόσο κρύα σούπα δεν έχετε αρκετά φωτεινά χρώματα, προσθέστε μια ντομάτα που είχε ξεφλουδιστεί προηγουμένως και κόπηκε σε κομμάτια και διακοσμήστε με αυγά ορτυκιού.

Συστατικά:

  • βραστές πατάτες – 3 τεμ.
  • ζαμπόν – 200 g;
  • βραστά αυγά ορτυκιού – 8 τεμ.
  • αγγούρια – 2 τεμ .;
  • μπιζέλια – 350 g;
  • πράσινα κρεμμύδια – ένα μάτσο?
  • άνηθος – διάφορα κλαδιά?
  • μουστάρδα -; κουταλάκι του γλυκού
  • μαγιονέζα – 100 g;
  • μεταλλικό νερό – 1,2 l;
  • αλάτι, πιπέρι, χυμό λεμονιού – για γεύση.

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Κόβουμε τις πατάτες και το ζαμπόν σε λεπτές λωρίδες, τρίβουμε τα αγγούρια σε χοντρό τρίφτη.
  2. Κόψτε τα πράσινα κρεμμύδια και τον άνηθο με ένα μαχαίρι, προσθέστε στη βάση της οκρόσκα.
  3. Ρίχνουμε αρακά, βάζουμε μουστάρδα, σάλτσα μαγιονέζας, ανακατεύουμε.
  4. Γεμίστε τα πάντα με μεταλλικό νερό, ανακατέψτε. Προσθέστε αλάτι, πιπέρι, χυμό λεμονιού.
  5. Βάλτε το τελικό okroshka στο ψυγείο για 30-40 λεπτά. Πριν το σερβίρετε, βάζετε 2-3 μισά αυγά ορτυκιού σε κάθε πιάτο.

Κρύα σούπα πράσινου μπιζελιού

Με καλαμπόκι

  • Χρόνος: 20 λεπτά.
  • Μερίδες ανά κοντέινερ: 6 άτομα.
  • Περιεκτικότητα σε θερμίδες: 63 kcal / 100 γραμμάρια.
  • Σκοπός: για μεσημεριανό γεύμα.
  • Κουζίνα: Ρωσική.
  • Δυσκολία: Εύκολο.

Το Okroshka σε μεταλλικό νερό με μαγιονέζα θα έχει ελαφρώς γλυκιά γεύση εάν τα ραπανάκια εξαιρούνται από την παραδοσιακή συνταγή και προστίθενται μερικοί λαμπεροί πυρήνες καλαμποκιού. Μπορείτε να πάρετε φρέσκα μικρά αυτιά – πρέπει πρώτα να τα βράσετε σε ένα τηγάνι στη σόμπα με την προσθήκη νερού ή με διπλό λέβητα και στη συνέχεια να κόψετε τους κόκκους με ένα κοφτερό μαχαίρι. Εάν δεν έχετε τέτοιο προϊόν ή απλά δεν θέλετε να ενοχλείτε, πάρτε ένα κουτί από κονσερβοποιημένο καλαμπόκι – η γεύση δεν θα υποφέρει.

Συστατικά:

  • βραστό βόειο κρέας – 300 γραμ.
  • βραστές πατάτες – 4 τεμ.
  • αγγούρια – 4 τεμ .;
  • βραστά αυγά κοτόπουλου – 4 τεμ.
  • κόκκοι καλαμποκιού – 200 g;
  • φρέσκο ​​άνηθο – ένα μάτσο?
  • Σάλτσα μαγιονέζας – 120 g
  • μεταλλικό νερό – 1,4 l;
  • αλάτι, πιπέρι – για γεύση.

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Κόψτε το κρέας, τις βραστές πατάτες και τα αγγούρια σε κύβους με πλάγια όχι μεγαλύτερη από 0,5 εκ. Συνδυάστε σε ένα βαθύ δοχείο, προσθέστε καλαμπόκι.
  2. Διαιρούμενα βραστά αυγά χωρισμένα σε πρωτεΐνες και κρόκους. Κόψτε τις πρωτεΐνες σε μικρούς κύβους, προσθέστε στα υπόλοιπα συστατικά της σούπας.
  3. Ρίχνουμε όλα τα παρασκευασμένα συστατικά με μεταλλικό νερό.
  4. Πλένουμε τους κρόκους με ένα πιρούνι, ανακατεύουμε με μαγιονέζα και λίγο αλάτι.
  5. Μεταφέρετε την προκύπτουσα σάλτσα σε ένα δοχείο με okroshka, ανακατέψτε καλά. Προσθέτουμε, αρωματίζουμε με πιπέρι.
  6. Πριν το σερβίρετε, πασπαλίζετε μια μερίδα σούπας με ψιλοκομμένο άνηθο.

Okroshka με καλαμπόκι

Μυστικά παρασκευής νόστιμης οκρόσκα σε μεταλλικό νερό με μαγιονέζα

Για να κάνετε την καλοκαιρινή σας σούπα όχι μόνο όμορφη στην εμφάνιση, όπως στη φωτογραφία σε ένα γυαλιστερό μαγειρικό περιοδικό, αλλά και να έχετε μια πλούσια, αρμονική και ευχάριστη γεύση, θυμηθείτε μερικούς σημαντικούς κανόνες για να φτιάξετε το τέλειο okroshka:

  • Επιλέξτε μεταλλικό νερό υψηλής ποιότητας, με ή χωρίς αέριο – εξαρτάται εξ ολοκλήρου από τις προτιμήσεις σας. Με μη ανθρακούχο γέμισμα, η γεύση της σούπας θα είναι ελαφριά, με ανθρακούχο – πιο πικάντικο και πλούσιο.
  • Πριν προσθέσετε okroshka στη βάση, το μεταλλικό νερό πρέπει να κρυώσει, επειδή το κύριο πράγμα σε αυτό το πιάτο δεν είναι μόνο οι θρεπτικές ιδιότητες, αλλά και μια αναζωογονητική λειτουργία.
  • Η βάση μιας τέτοιας κρύας σούπας είναι η ποικιλία των φρέσκων λαχανικών που διατίθενται κατά τη θερινή περίοδο. Προσθέστε στο okroshka τα λαχανικά που έχετε στο ψυγείο και τα οποία συνδυάζονται αρμονικά μεταξύ τους – αγγούρια, ραπανάκια, ραπανάκια, πατάτες, καρότα, πιπεριές, ντομάτες (αφού τα αφαιρέσετε από το δέρμα), μπιζέλια, καλαμπόκι.
  • Η γεύση του τελικού okroshka εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα φρέσκα βότανα και μπαχαρικά που προστίθενται σε αυτό. Βάλτε στην κρύα σούπα όλα τα βότανα που έχετε στη διάθεσή σας – πράσινα κρεμμύδια, μαϊντανό, άνηθο, βασιλικό, κόλιαντρο, φύλλα σέλινου κ.λπ..
  • Για να κάνετε το άρωμα της okroshka όσο πιο έντονη γίνεται, μια απλή τεχνική θα βοηθήσει – τα ψιλοκομμένα χόρτα πρέπει πρώτα να τρίβονται με τα χέρια σας ή να συνθλίβονται με μια μικρή ποσότητα αλατιού έως ότου απελευθερωθεί ο χυμός και μόνο στη συνέχεια προσθέστε τη σούπα.
  • Μην μαγειρεύετε okroshka για το μέλλον – έχει πολύ μικρή διάρκεια ζωής και είναι πάντα πιο νόστιμο φρέσκο. Εάν έχετε προετοιμάσει πολλή βάση, απλώς καλύψτε το με μεμβράνη προσκόλλησης και ψύξτε και πριν το σερβίρετε, σεζόν με μαγιονέζα, βότανα, μπαχαρικά και ρίξτε μεταλλικό νερό.
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου