5 τροφές διατροφής που σας κάνουν λίπος

Το περιεχόμενο του άρθρου



Η σωστή διατροφή για απώλεια βάρους βασίζεται σε μια ισορροπημένη διατροφή. Για πολλά χρόνια, οι άνθρωποι προσπάθησαν να χάσουν βάρος με προϊόντα διατροφής. Πολλοί από αυτούς αποδείχθηκαν τρόφιμα που δεν συμβάλλουν στην απώλεια βάρους. Η χρήση τέτοιων προϊόντων οδηγεί μόνο στο γεγονός ότι ένα άτομο παίρνει λίπος.

Αναψυκτικό διαίτης

Διατροφή σόδα με πάγο

Το όξινο ανθρακικό νάτριο αναφέρεται σε ποτά και όχι σε τρόφιμα. Η κατανάλωση είναι ένα από τα μεγάλα λάθη κατά την απώλεια βάρους. Η σόδα διατροφής περιέχει τεχνητά γλυκαντικά που προκαλούν πληρότητα. Αυτό αυξάνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, προκαλεί επιβράδυνση του μεταβολισμού..

Προϊόντα με χαμηλά λιπαρά

Γιαούρτι φρούτων

Αυτά τα τρόφιμα δεν βοηθούν την υγεία, το σχήμα, μπορεί ακόμη και να βλάψει. Αυτό οφείλεται σε πολλή ζάχαρη. Προστίθεται σε προϊόντα χωρίς λιπαρά για την ενίσχυση των αρωματικών ιδιοτήτων. Για παράδειγμα, 100 γραμμάρια γιαούρτι χαμηλών θερμίδων περιέχουν 30 γραμμάρια ζάχαρης. Αυτό είναι κάτι περισσότερο από ένα ποτήρι Coca-Cola.

Η χρήση λιπαρών γαλακτοκομικών προϊόντων σχετίζεται με την αύξηση βάρους σε μεσήλικες, ηλικιωμένες γυναίκες. Τα τρόφιμα χωρίς θερμίδες αυξάνουν περαιτέρω τον κίνδυνο ανάπτυξης υπερβολικού βάρους ή παχυσαρκίας. Για αυτόν τον λόγο, τρώτε ελληνικό γιαούρτι με φρέσκα ψιλοκομμένα φρούτα, ώστε να μην πάρετε λίπος..

Νιφάδες χαμηλών θερμίδων

Δημητριακά με γάλα

Αυτό το προϊόν πρωινού περιέχει πολύ ζάχαρη. Αυτό ελαχιστοποιεί όλες τις ευεργετικές ιδιότητες μιας τέτοιας διατροφής. Τα εκλεπτυσμένα σάκχαρα προκαλούν αύξηση βάρους, ανάπτυξη καρδιακών παθήσεων και καρκίνου. Οι παραγωγοί δημητριακών παραπλανούν σκόπιμα τους καταναλωτές. Οι έμποροι διαφημίζουν το προϊόν ως τρόφιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά ή παρασκευάζονται από δημητριακά ολικής αλέσεως. Αυτή είναι μια προσπάθεια να εξαπατήσει τους ανθρώπους που νοιάζονται για το βάρος, την υγεία τους.

Συχνά στην ετικέτα, οι δύο πρώτες παράγραφοι στην ενότητα συστατικών δείχνουν ζάχαρη ή εξευγενισμένους κόκκους. Φάτε ψιλοκομμένο σιτάρι ή βρώμη με φρέσκα φρούτα για πρωινό. Είναι πιο υγιεινό από τα αγορασμένα δημητριακά..

Κατεψυγμένα τρόφιμα με χαμηλές θερμίδες

Κατεψυγμένα λαχανικά

Μία από τις χειρότερες επιλογές για την απώλεια βάρους είναι η κατανάλωση τροφίμων χωρίς λιπαρά. Τα κατεψυγμένα, ανθυγιεινά, παχυντικά τρόφιμα γεμίζουν με νάτριο. Περιέχουν κορεσμένα λίπη, πολλές θερμίδες και τουλάχιστον βιταμίνες ή μέταλλα..

Τα κατεψυγμένα τρόφιμα αντιμετωπίζονται εντατικά με συντηρητικά για να αυξήσουν τη διάρκεια ζωής. Διαβάστε τη σύνθεση στην ετικέτα. Εάν αναφέρονται εξευγενισμένοι υδατάνθρακες, νάτριο και άλλα επιβλαβή πρόσθετα, είναι καλύτερα να απορρίπτετε τέτοια τρόφιμα.

Ενεργειακές μπάρες

Ενεργειακές μπάρες

Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες περιέχουν συχνά πολλή ζάχαρη. Αυτό αυξάνει τη θερμιδική τιμή. Η τακτική χρήση ράβδων πρωτεϊνών με παθητικό τρόπο ζωής θα οδηγήσει σε παχυσαρκία. Οι κατασκευαστές αναπτύσσουν αυτά τα προϊόντα για αντικατάσταση σνακ ή γεύματος 1-2 φορές την εβδομάδα. Δεν μπορείτε να γεμίζετε καθημερινά μπαρ με πλήρες πρωινό ή μεσημεριανό γεύμα.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου