Πόσες θερμίδες υπάρχουν σε μια μπανάνα;

Το περιεχόμενο του άρθρου



Οι ειδικευμένοι διατροφολόγοι προτείνουν να καταναλώνετε το πολύ νερό, φρούτα και λαχανικά κάθε μέρα. Ωστόσο, κατά τη γνώμη τους, οι μπανάνες πρέπει να αντιμετωπίζονται με προσοχή – αυτός ο καρπός είναι ένας από τους πιο θερμίδες, πολύ ανώτερος σε σχέση με αυτόν τον δείκτη, για παράδειγμα, τα εσπεριδοειδή. Ας μάθουμε πόσες θερμίδες υπάρχουν σε μια μπανάνα, αυτό θα σας βοηθήσει να υπολογίσετε πόσα φρούτα μπορείτε να φάτε όλη την ημέρα χωρίς να βλάψετε το σχήμα σας..

Θερμίδες Μπανάνα

Το να μιλάς για την περιεκτικότητα σε θερμίδες αυτού του τροπικού φρούτου είναι δύσκολο. Υπάρχουν διαφορετικές ποικιλίες, περισσότερο ή λιγότερο υψηλές θερμίδες. Διαφορετικά προϊόντα από αυτά τα φρούτα μπορεί να έχουν τόσο πολύ υψηλή (για παράδειγμα, τσιπς μπανάνας) όσο και μέτρια ενεργειακή αξία (φυσικός χυμός). Για πλήρη προβολή, σκεφτείτε οποιαδήποτε ποικιλία φρούτων που βρίσκονται στην εγχώρια αγορά.

Χωρίς δέρμα

Μπανάνα - φρούτα με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες

Η μπανάνα είναι ένα από τα πιο αγαπημένα φρούτα στο εξωτερικό. Όμως, πολλοί άνθρωποι που προσπαθούν να χάσουν βάρος ή βλέποντας τη δική τους φιγούρα ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο θερμίδων αυτού του προϊόντος. Δεδομένου ότι η μάζα είναι 1 τεμ. η μπανάνα είναι περίπου ίση με 200 γραμμάρια, αφαιρέστε από αυτόν τον αριθμό το βάρος της φλούδας (40-50 γραμμάρια). Δηλαδή, σε μια μπανάνα χωρίς φλούδα θα υπάρχει περίπου 120 kcal, εάν ο καρπός είναι άγουρος, η περιεκτικότητα σε θερμίδες του υπερβολικού φρούτου (με σκοτεινά σημεία στη φλούδα) είναι 170-180 kcal, που είναι περίπου ίση με την ενεργειακή τιμή των 120 g. βραστό κοτόπουλο.

Σε αποξηραμένη μπανάνα

Αποξηραμένη μπανάνα

100 γρ. τα αποξηραμένα φρούτα έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες σε σύγκριση με όχι μόνο άγουρα, αλλά ακόμη και με φυσικά υπερβολικά φρούτα. Φτάνει μια τιμή 320 kcal. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το μέσο βάρος μιας αποξηραμένης μπανάνας διαμέτρου 20 cm είναι περίπου 25-30 g., Αποδεικνύεται ότι η περιεκτικότητα σε θερμίδες μπορεί να φτάσει τα 100 kcal. Η κατανάλωση ξηρών φρούτων είναι η καλύτερη επιλογή για γρήγορα σνακ, καθώς σας επιτρέπουν να αποκτήσετε γρήγορα μια αίσθηση πληρότητας. Η απώλεια επιπλέον κιλών με αποξηραμένες μπανάνες είναι τρομακτικό έργο.

Σε πατατάκια μπανάνας

2

Εάν κόψετε φρέσκα φρούτα σε λεπτές φέτες και τηγανίζετε σε φοινικέλαιο – θα πάρετε τα λεγόμενα τσιπ μπανάνας. Δεν βρίσκονται ακόμη συχνά σε εγχώριες αγορές, αλλά μεγάλα σούπερ μάρκετ πωλούν από καιρό αυτό το προϊόν. Οι νόστιμες μάρκες περιλαμβάνονται παραδοσιακά σε διάφορα μείγματα επεξεργασμένων εξωτικών φρούτων. Ωστόσο, δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται από άτομα που παρακολουθούν τα σχήματα του σώματός τους. Η περιεκτικότητα σε θερμίδες των μαρκών είναι πολύ υψηλή: 490-500 kcal ανά 100 g. Τα τσιπ μπανάνας έχουν ένα άλλο μειονέκτημα – την ελάχιστη περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά.

Σε ένα άγουρο φρούτο

Άγουρα φρούτα

Φρέσκα, άγουρα φρούτα έχουν πρασινωπό-κίτρινο χρώμα και ευχάριστο άρωμα. Σε 100 γρ. Η μπανάνα περιέχει περίπου 70-80 kcal. Οι κάτοικοι χωρών που είναι εξαγωγείς αυτών των φρούτων, τα σχίζουν από τα άγουρα δέντρα, δεν περιμένουν μέχρι να «τελειώσουν» και καλύπτονται με σκοτεινά σημεία. Εάν αυτό δεν γίνει εγκαίρως, η φλούδα μπορεί να σπάσει και η γεύση θα γίνει λιγότερο έντονη. Οι φρέσκες μπανάνες χρησιμοποιούνται παραδοσιακά για την παρασκευή όλων των ειδών αυθεντικών μαγειρικών πιάτων..

Σε υπερβολικά φρούτα

3

Όμως, οι φρέσκες μπανάνες δεν μπορούν να αποθηκευτούν για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, ακόμη και στη βέλτιστη θερμοκρασία (+ 10 ° C) και υγρασία. Εάν η φλούδα του φρούτου καλύπτεται με σκοτεινά σημεία – αυτό σημαίνει ότι θεωρείται ώριμο. Όσο περισσότερα σημεία και τελείες – τόσο περισσότερο είναι υπερβολικό. Και, παρόλο που αυτές οι μπανάνες είναι πιο γλυκές και πιο μαλακές από τις φρέσκες, είναι ανεπιθύμητο για τους λάτρεις της διατροφής χαμηλών θερμίδων να τα τρώνε: η περιεκτικότητα των ώριμων μπανανών σε θερμίδες είναι περίπου 110-125 kcal ανά 100 g.

Σε χυμό μπανάνας

Φυσικός χυμός μπανάνας για διατροφή

Ο φυσικός χυμός μπανάνας θεωρείται ο χυμός με λιγότερες θερμίδες – μόνο 47 kcal ανά 100 g. Είναι σημαντικό σχεδόν όλες οι ευεργετικές ουσίες που υπάρχουν στο φρέσκο ​​προϊόν να παραμένουν στον χυμό. Δηλαδή, ο χυμός θα είναι η καλύτερη επιλογή για άτομα που λατρεύουν τα ίδια τα τροπικά φρούτα και επιδιώκουν να ακολουθήσουν μια δίαιτα. Δώστε προσοχή μόνο στο γεγονός ότι ο πραγματικός υγιής χυμός μπορεί να ληφθεί μόνο χρησιμοποιώντας ένα συμβατικό αποχυμωτή. Οι χυμοί που πωλούνται στα καταστήματα περιλαμβάνουν πουρέ μπανάνας το 30%.

Μίνι μπανάνα

4

Οι μίνι μπανάνες πωλούνται σε σούπερ μάρκετ σε μεγάλες συστάδες και ονομάζονται «μωρό». Το μέσο μήκος ενός φρούτου, κατά κανόνα, δεν υπερβαίνει τα 12 εκατοστά. Το “Baby” δεν είναι λιγότερο γλυκό από τις συνηθισμένες μπανάνες, αλλά έχει ελαφρώς διαφορετική γεύση και άρωμα. Το πλεονέκτημα αυτής της ποικιλίας είναι η σχετικά χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες: 80-90 kcal. Οι κάτοικοι χωρών που είναι σημαντικοί εξαγωγείς φρούτων καταναλώνουν μίνι μπανάνες, ενώ η πιο δημοφιλής μεγάλη ποικιλία στη χώρα μας χρησιμοποιείται ως ζωοτροφή.

Πράσινη μπανάνα Πλάτανο

Platano - η πιο μη θρεπτική ποικιλία

Platano – αυτό είναι το όνομα μιας σπάνιας ποικιλίας που διαφέρει από τη συνηθισμένη σε χαμηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη (η γεύση ενός πλατάνου δίνει ξινή) και μια διαφορετική σκιά φλούδας (πράσινο ή κοκκινωπό). Το Plato δεν είναι πολύ δημοφιλές στους καταναλωτές, αλλά ένα σημαντικό πλεονέκτημα αυτής της ποικιλίας είναι η σχετικά χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες – εντός 60 kcal. Στο εξωτερικό, το πλατάνι καταναλώνεται τηγανητό ή βράζεται..

Διατροφικά στοιχεία της μπανάνας

Κατά μέσο όρο, 100 g φρέσκων φρούτων περιέχουν 1,5 g πρωτεΐνης, 0,4 g λίπους και σχεδόν 21 g υδατάνθρακες (περίπου 8,5% καθημερινά για τις γυναίκες και 6,5% για τους άνδρες). Τα πλεονεκτήματά του περιλαμβάνουν την απουσία χοληστερόλης, την ελάχιστη περιεκτικότητα σε λιπαρά και υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, φυτικές ίνες, φρουκτόζη, βιταμίνες C και B6. Το μειονέκτημα είναι η υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και ένα υψηλό ποσοστό ζάχαρης.

Τι είναι χρήσιμη μπανάνα

5

Η υψηλή ενεργειακή αξία του φρούτου υποδηλώνει την καταλληλότητά του για φαγητό στο πρωινό: θα σας δώσει αρκετή ενέργεια. Το βράδυ, συνιστάται να απέχετε από μπανάνες. Μην ξεχνάτε ότι η καλύτερη επιλογή για μια διατροφή είναι φρούτα από μια ποικιλία πλατανιών που περιέχουν τουλάχιστον θερμίδες. Τέλος, ας μάθουμε τι οφέλη για την υγεία έχουν οι μπανάνες:

  • Το υψηλό κάλιο είναι καλό για την καρδιά και τον εγκέφαλο..
  • Η λεγόμενη πρωτεΐνη τρυπτοφάνης που περιέχεται σε μια μπανάνα μετατρέπεται από το σώμα μας σε σεροτονίνη. Αυτή η ορμόνη ονομάζεται επίσης ορμόνη της ευτυχίας – βελτιώνει τη συναισθηματική κατάσταση, προάγει τη νευρική και σωματική χαλάρωση.
  • Αυτό το φρούτο βοηθά ακόμη και τους πιο βαρύς καπνιστές να εγκαταλείψουν μια κακή συνήθεια. Οι βιταμίνες της ομάδας Β βοηθούν τον οργανισμό να εξαλείψει τις αρνητικές επιπτώσεις της νικοτίνης.
  • Μια μπανάνα είναι χρήσιμη για άτομα που ασχολούνται με έντονη σωματική και πνευματική εργασία, συμπεριλαμβανομένων των αθλητών: τρώγοντας μερικά φρούτα, θα παράσχετε στο σώμα ενέργεια για 2 ώρες εργασίας.
  • Αυτό το τροπικό φρούτο είναι αποτελεσματικό παρουσία φλεγμονής του στοματικού βλεννογόνου, έλκη στομάχου, εντερίτιδα, αθηροσκλήρωση, υπέρταση, ηπατική νόσος, νεφρός. Μειώνει τη χοληστερόλη, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, αφαιρεί τις τοξίνες και σταθεροποιεί το νευρικό σύστημα.
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου