Ποια τρόφιμα περιέχουν άμυλο;

Το περιεχόμενο του άρθρου



Κάθε μέρα, οι υποστηρικτές της σωστής διατροφής γίνονται όλο και περισσότερο. Οι άνθρωποι άρχισαν να δίνουν περισσότερη προσοχή στη δική τους υγεία, εμφάνιση. Μεταξύ των ουσιών που συμβάλλουν στην εμφάνιση υπερβολικών λιπαρών, το άμυλο παίρνει την τιμή του. Είναι παρόν σε λαχανικά, φρούτα και άλλα προϊόντα. Πολλοί άνθρωποι ενδιαφέρονται για τα προϊόντα που περιέχουν άμυλο και προσπαθούν να προστατευθούν από τη χρήση του. Είναι απαραίτητο αυτό και ποια είναι η βλάβη και το όφελος των αμυλούχων τροφίμων?

Ποια τρόφιμα περιέχουν άμυλο;?

Είναι απαραίτητο να δοθεί προσοχή στο γεγονός ότι όλα τα τρόφιμα περιέχουν πρωτεΐνες, λίπη, σάκχαρα και άμυλο σε διαφορετικές ποσότητες. Ο τελευταίος είναι ένας σύνθετος υδατάνθρακας, πολύ απαραίτητος για τη φυσιολογική ανάπτυξη και λειτουργία του ανθρώπινου σώματος. Αυτός ο υδατάνθρακας μπορεί να είναι δύο τύπων:

  1. Φυσικός. Μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον τύπο χωρίς να ανησυχείτε για την υγεία σας. Αυτός ο φυσικός υδατάνθρακας περιέχει δημητριακά, λαχανικά ρίζας, πατάτες, φακές και δημητριακά..
  2. Εξευγενισμένος. Το άμυλο μπορεί να είναι καλαμπόκι, σιτάρι, πατάτα, σίκαλη, ρύζι και κριθάρι. Οι υδατάνθρακες γεμίζουν το σώμα με περιττές κιλοκέρμες. Εάν, για παράδειγμα, αραιώσετε την εξευγενισμένη σκόνη με νερό, παίρνετε ένα παχύρρευστο, δυσάρεστο μείγμα αφής. Είναι συνηθισμένο να το χρησιμοποιείτε για τη βελτίωση της γεύσης, καθώς και για τη ρύθμιση της συνοχής των προϊόντων. Επομένως, το άμυλο προστίθεται σε διάφορες σάλτσες, γιαούρτια, γαλακτοκομικά ποτά, αρτοσκευάσματα, ακόμη και σε παιδικές τροφές.

Σχεδόν όλα τα προϊόντα που βρίσκονται στην ανθρώπινη διατροφή, με τη μία ή την άλλη μορφή, περιέχουν άμυλο. Οι λάτρεις της καλής διατροφής επιμένουν να μην συνδυάζουν μεγάλη ποσότητα αυτού του υδατάνθρακα με πρωτεΐνες στο μενού τους. Βασικά, τα δημητριακά, τα όσπρια περιέχουν αυτές τις δύο ουσίες. Δεν χρειάζεται να τα αρνηθούμε. Τα δημητριακά είναι απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία του ανθρώπινου σώματος. Γνωρίζοντας πού βρίσκονται τα περισσότερα άμυλα και πρωτεΐνες, ισορροπήστε τη διατροφή σας όποτε είναι δυνατόν..

Μάθετε περισσότερα για τις φακές – τα οφέλη και τις βλάβες, τα είδη των οσπρίων, τις συνταγές.

Άμυλα τρόφιμα

Όσπρια και προϊόντα δημητριακών με άμυλο

Σε όλα αυτά τα δημητριακά, το επίπεδο βαρέων υδατανθράκων υπερβαίνει το 70%, οπότε αν ακολουθήσετε μια δίαιτα, είναι καλύτερα να τρώτε ελαφριές σούπες χωρίς δημητριακά. Τα δημητριακά που περιέχουν μεγάλο ποσοστό αμύλου πρέπει να περιλαμβάνουν:

  • ρύζι (άνω του 80%) ·
  • καλαμπόκι;
  • βρώμη;
  • σιτάρι.

Το ρύζι περιέχει άμυλο.

Τα όσπρια όπως οι φακές, η σόγια, τα φασόλια και τα μπιζέλια περιέχουν υψηλό επίπεδο υδατανθράκων. Εάν είναι απαραίτητο, χάστε βάρος, είναι καλύτερο να τα αποκλείσετε για λίγο από τη διατροφή. Δεν είναι απαραίτητο να τα ξεχάσουμε εντελώς, τα προϊόντα που επισημαίνονται στο ανθρώπινο σώμα εξακολουθούν να είναι απαραίτητα λόγω του περιεχομένου σε πολλές χρήσιμες ουσίες στα όσπρια.

Κατάλογος αμυλούχων λαχανικών

Αυτός ο υδατάνθρακας είναι μέρος πολλών λαχανικών. Τα περισσότερα άμυλα περιέχουν ριζικά λαχανικά, δηλαδή εκείνα τα λαχανικά που αναπτύσσονται υπόγεια. Η μέτρια ομάδα αμύλου περιλαμβάνει καρότα, μελιτζάνες, τεύτλα και σκουός. Συνδυάζονται τέλεια μεταξύ τους, καθώς και με άλλα μη αμυλούχα λαχανικά. Μεταξύ αυτών, ένα ιδιαίτερο μέρος παρουσία αμύλου καταλαμβάνεται από:

  • πατάτες;
  • καλαμπόκι
  • γλυκοπατάτα;
  • κολοκύθι;
  • Αγκινάρα της Ιερουσαλήμ;
  • ραπανάκι;
  • σκουός.

Αυτό απέχει πολύ από ολόκληρη τη λίστα, επειδή αυτός ο υδατάνθρακας βρίσκεται επίσης σε όλες τις βρώσιμες ρίζες, συμπεριλαμβανομένου του σέλινου, του μαϊντανού και του χρένου. Το κουνουπίδι δεν είναι προφανές για μια τέτοια λίστα. Τα αμυλούχα λαχανικά έχουν ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό: απαιτούν την προσθήκη «ελαφρών» λιπών. Αυτά θεωρούνται φυτικά έλαια, κρέμα γάλακτος ή ξινή κρέμα. Ο συνδυασμός υδατανθράκων και λίπους σε αυτήν τη μορφή θα εξασφαλίσει τη βέλτιστη αφομοίωση του πιάτου.

Κατάλογος αμυλούχων λαχανικών

Πίνακας τροφίμων με υψηλή περιεκτικότητα σε άμυλο

Για να χάσετε βάρος ή να ακολουθήσετε τη σωστή διατροφή, πρέπει να προσεγγίσετε προσεκτικά την επιλογή χρήσιμων συστατικών της δίαιτας. Το ανθρώπινο σώμα δεν μπορεί να κάνει καθόλου χωρίς γλυκογόνο. Επομένως, είναι καλύτερο να έχετε στη διάθεσή σας μια λίστα προϊόντων που έχουν υψηλό επίπεδο αυτής της ουσίας και να προστατευτείτε από τους ηγέτες αυτής της λίστας. Έτσι, η μεγαλύτερη ποσότητα αυτού του υδατάνθρακα περιέχει:

  • όσπρια – φασόλια και ρεβίθια, το ποσοστό της ουσίας εδώ φτάνει τα 40.
  • πατάτες – περίπου 18-20%.
  • κουνουπίδι;
  • Αγκινάρα της Ιερουσαλήμ;
  • καλαμπόκι;
  • σκουός;
  • κολοκύθι;
  • γλυκοπατάτα;
  • ραπανάκι.

Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε άμυλο

Ποια τρόφιμα δεν περιέχουν άμυλο;?

Υπάρχουν προϊόντα που δεν περιέχουν άμυλο και είναι απαραίτητα και χρήσιμα για την πλήρη ανάπτυξη του ανθρώπινου σώματος. Στη βάση τους, καταρτίζονται πολλές δίαιτες. Μη διστάσετε να τα χρησιμοποιήσετε χωρίς να ανησυχείτε για επιπλέον κιλά. Αυτό πρέπει να περιλαμβάνει:

  • κρέας οποιουδήποτε ζώου ·
  • ψάρια και θαλασσινά
  • αυγά
  • Προιοντα γαλακτος.

Προϊόντα χωρίς άμυλο

Το φυτό μπορεί επίσης να περιέχει άμυλο. Μεταξύ φυτικής προέλευσης, το γλυκογόνο δεν περιέχει:

  • τόξο;
  • αγγούρια
  • σκαντζίκι;
  • αγγούρια;
  • κόκκινο λάχανο;
  • Ντομάτες
  • άνηθο;
  • μπρόκολο;
  • καρότο.

Αυτά τα λαχανικά έχουν άλλες ευεργετικές ουσίες. Πολλοί άνθρωποι προτείνουν ότι τα φρούτα περιέχουν άμυλο. Αυτό δεν συμβαίνει στην πραγματικότητα. Η μέγιστη τιμή αυτής της ουσίας που βρίσκεται σε αυτές δεν υπερβαίνει το 1%. Η μόνη εξαίρεση είναι μια μπανάνα. Ανάλογα με την ποικιλία και την ωριμότητα, η παρουσία τέτοιων υδατανθράκων μπορεί να κυμαίνεται από 7 έως 20%. Είναι καλύτερο να αγοράσετε ώριμες, ακόμη και ελαφρώς σκούρες μπανάνες. Τα επίπεδα υδατανθράκων τους είναι χαμηλότερα από τις πράσινες μπανάνες..

Λαχανικά χωρίς άμυλο

Ο κατάλογος των συστατικών που περιέχουν αυτήν την ουσία είναι μακρύς, επομένως είναι αδύνατο να εξαιρέσετε τέτοια προϊόντα από τη διατροφή σας. Υπάρχουν πολλά υλικά φωτογραφιών και βίντεο που μπορούν να δώσουν μια πλήρη εικόνα των προϊόντων που περιέχουν άμυλο. Με τη βοήθειά τους, μπορείτε να κάνετε μια λογική και υγιεινή διατροφή. Μπορείτε να προσδιορίσετε την περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες στο σπίτι με τη βοήθεια μιας απλής δοκιμής, η οποία παρουσιάζεται στο επόμενο βίντεο.

Ενέργεια, δύναμη, καλή υγεία – παρέχεται από προϊόντα με αυτήν την ουσία. Για να μειώσετε την αρνητική της επίδραση στο βάρος ενός ατόμου, απλώς πρέπει να γνωρίζετε τι, σε ποια ώρα και σε ποια ποσότητα να χρησιμοποιήσετε. Αφού αποφασίσετε ποια τρόφιμα περιέχουν περίσσεια αμύλου, δώστε στον εαυτό σας υψηλής ποιότητας, θρεπτική και, κυρίως, ισορροπημένη διατροφή..

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου