Κουάκερ κριθαριού – τα οφέλη και οι βλάβες στο ανθρώπινο σώμα. Ιδιότητες κουάκερ κριθαριού για παιδιά, έγκυες και απώλεια βάρους

Το περιεχόμενο του άρθρου



Ένα συνηθισμένο κουτί είναι ένα πιάτο γνωστό από την παιδική ηλικία, ξεχασμένο ανεπιθύμητα σήμερα, αλλά μάταια. Αυτό το δημητριακό έχει μοναδικές ιδιότητες: σε χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, απορροφάται εύκολα, κορεσμός του σώματος με χρήσιμες βιταμίνες και μέταλλα. Αυτό το κουάκερ είναι ιδανικό τόσο για καθημερινή όσο και για ιατρική διατροφή και συνιστάται σε όσους θέλουν να χάσουν βάρος..

Από τι φτιάχνονται πλιγούρια κριθαριού

Οι λάτρεις των διαφορετικών δημητριακών γνωρίζουν ότι οι πλιγούρι κριθαριού είναι φτιαγμένοι από κριθάρι. Αυτά τα δημητριακά είναι από καιρό γνωστά: οι επιστήμονες προτείνουν ότι το φυτό καλλιεργήθηκε στην Ύστερη Νεολιθική περίοδο, αναφέρεται στη «Φυσική Ιστορία» του Πλίνιου του Γέροντα. Το κριθάρι είναι επίσης κατασκευασμένο από τα ίδια δημητριακά, αυτά τα δημητριακά θα διαφέρουν μόνο με έναν άλλο τρόπο παραγωγής. Εάν το σιτάρι κριθαριού γυαλίζεται για μαργαριτάρι κριθάρι, τότε κατά την κατασκευή του κελιού, τα δημητριακά ξεφλουδίζονται, κοσκινίζονται και θρυμματίζονται μόνο. Χάρη σε αυτήν την τεχνολογία, το προϊόν διατηρεί όλα τα θρεπτικά συστατικά που είναι ευεργετικά για τον άνθρωπο..

Σύνθεση πλιγούρι κριθαριού

Η μοναδική σύνθεση των πλιγούρι κριθαριού εξηγεί τη δημοτικότητά της:

  • Οι σύνθετοι υδατάνθρακες αργής πέψης αποτελούν το 65% και χρήσιμες ίνες – 6%.
  • Πολύτιμη πρωτεΐνη στα δημητριακά – περισσότερο από 10%, είναι πολύ πιο χρήσιμη από αυτή που βρίσκεται στο σιτάρι, αλλά πολύ λίγο λίπος – μόνο 1,3 g.
  • Η κρέμα περιέχει φυσικά σάκχαρα, άμυλο, κορεσμένα λιπαρά οξέα, βιταμίνες A, E, PP, D, βιταμίνη Β (ειδικά φολικό οξύ), ασβέστιο, μαγνήσιο, κάλιο, νάτριο, σίδηρο, φώσφορο, χαλκό, θείο, ψευδάργυρο, φθόριο, μαγγάνιο , βόριο, μολυβδαίνιο, πυρίτιο, κοβάλτιο, χρώμιο, άλλα ορυκτά.

Πλιγούρι κριθαριού και ξύλινη κουτάλα

Κουάκερ κριθαριού με θερμίδες

Αν και η περιεκτικότητα σε θερμίδες του κουάκερ κριθαριού (δημητριακά) είναι υψηλή (313-322 kcal ανά 100 g), συνιστάται για διατροφική διατροφή. Σε αντίθεση με το φαγόπυρο, και ακόμη περισσότερο το πλιγούρι βρώμης, ένα κύτταρο έχει λιγότερες θερμίδες, αλλά παρέχει τέλεια ενέργεια χωρίς να προσθέτει επιπλέον κιλά. Για να μειώσετε τον αριθμό των θερμίδων, είναι καλύτερο να μαγειρέψετε το θρυμματισμένο προϊόν σε νερό, χωρίς να προσθέσετε γάλα και βούτυρο. Μπορεί να καρυκευτεί με μικρή ποσότητα ελαιόλαδου ή λιναρόσπορου.

Ιδιότητες κουάκερ κριθαριού

Λόγω της μοναδικής χημικής σύνθεσης, οι ιδιότητες του κουάκερ κριθαριού είναι ιδανικές για τη διατροφή στην παχυσαρκία, για το μενού θεραπείας. Η υψηλή περιεκτικότητα φωσφόρου στο κριθάρι έχει εξαιρετική επίδραση στο μεταβολισμό και τη λειτουργία του εγκεφάλου. Αυτό το πολύτιμο προϊόν με εύκολη πεπτικότητα περιέχει έναν καθημερινό κανόνα σιδήρου σε 100 γραμμάρια και συνιστάται για αναιμία, θεωρείται επίσης ένα φυσικό αντιβιοτικό – η μικροστοιχεία ορδεκίνη καταπολεμά τις μυκητιασικές λοιμώξεις. Το προϊόν έχει βιταμίνες E, D, βιταμίνες PP, B, A – καθιστούν τα δημητριακά απαραίτητα στη διατροφή των ηλικιωμένων, μετά από σοβαρή ασθένεια.

Τι είναι χρήσιμο χυλό κριθαριού

Η εξαιρετική χρήση του κουάκερ κριθαριού εξηγεί τη δημοτικότητά του όχι μόνο στις μοντέρνες δίαιτες για απώλεια βάρους, αλλά και στην κλινική διατροφή. Κουάκερ κριθαριού – τα οφέλη και οι βλάβες του προϊόντος έχουν μελετηθεί προσεκτικά. Η παρουσία βιταμινών, ιχνοστοιχείων, φυτικών πρωτεϊνών, που κορεσμό του σώματος με αμινοξέα, εγγυάται τα οφέλη των πιάτων κριθαριού. Οι διατροφολόγοι διαβεβαιώνουν ότι το κουτί είναι χρήσιμο:

  • για την πρόληψη της γήρανσης και της αναγέννησης των κυττάρων.
  • με παχυσαρκία – η λυσίνη, η οποία περιέχεται στους κόκκους, συμβάλλει στην παραγωγή κολλαγόνου.
  • για τα μαλλιά, για το δέρμα, για τα νύχια, την όραση
  • με ασθένειες του γαστρεντερικού σωλήνα, συμπεριλαμβανομένης της δυσκοιλιότητας, από διάρροια (οι φυτικές ίνες συμβάλλουν όχι μόνο στην απομάκρυνση των τοξινών, των τοξινών, αλλά και στην απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών).
  • με ασθένειες του θυρεοειδούς αδένα (λόγω της παρουσίας ιωδίου στα δημητριακά)
  • με ασθένειες των νεφρών, του ήπατος, που διευκολύνεται από το διουρητικό αποτέλεσμα, τις αντιβακτηριακές ιδιότητες των δημητριακών.
  • σε χρόνιες ασθένειες, ως αντισπασμωδικό.
  • στον διαβήτη – τα δημητριακά μειώνουν το σάκχαρο στο αίμα.
  • με αλλεργικές, καρδιαγγειακές παθήσεις
  • με αρθρίτιδα, άλλες φλεγμονώδεις ασθένειες
  • με κατάθλιψη, μετά από σοβαρή ασθένεια.

Βρασμένο χυλό κριθαριού με βούτυρο

Τα οφέλη του κουάκερ κριθαριού στο νερό

Για να μιλήσουμε για τα οφέλη του κουάκερ κριθαριού στο νερό, αξίζει να σημειωθεί ότι η περιεκτικότητα σε θερμίδες ανά 100 γραμμάρια του πιάτου είναι 76 kcal. Ταυτόχρονα, η τροφή δίνει μια αίσθηση πληρότητας, πέπτει εύκολα και έχει ευεργετική επίδραση στην πεπτική οδό. Οι αργά εύπεπτοι υδατάνθρακες, η παρουσία φυτικών πρωτεϊνών και ινών, βιταμινών και μετάλλων εξηγούν τη χρησιμότητα του κυττάρου. Συνιστάται σε ασθενείς με έλκος στομάχου, έλκος δωδεκαδακτύλου, καρδιαγγειακές παθήσεις, προβλήματα στα νεφρά και σε όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος – γι ‘αυτό οι πλιγούρι κριθαριού είναι χρήσιμοι όταν μαγειρεύονται σε νερό.

Τα οφέλη του κουάκερ κριθαριού για την απώλεια βάρους

Με υψηλή περιεκτικότητα σε δημητριακά σε θερμίδες (πάνω από 300 kcal ανά 100 g), η χρήση κουάκερ κριθαριού για την απώλεια βάρους εξηγείται από την πλήρη πεπτικότητα εάν βράζουμε δημητριακά σε νερό. Αυτή είναι η ιδιαιτερότητα της τομής του κριθαριού: δίνει μια αίσθηση πληρότητας για μεγάλο χρονικό διάστημα, δίνει ενέργεια, χωρίς να προκαλεί παχυσαρκία. Οι ευεργετικές ιδιότητες του κουάκερ κριθαριού εξηγούν την ένταξή του σε πολλές δίαιτες. Με δίαιτα δημητριακών καθ ‘όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, συνιστάται η χρήση διαφορετικών τύπων δημητριακών – κεχρί, βρώμη, σιτάρι, ρύζι, κριθάρι και μαργαριτάρι κριθάρι.

Το μαγείρεμα ενός διαιτητικού πιάτου δεν απαιτεί πολύ χρόνο και χρήμα, και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Χρησιμοποιώντας το για πρωινό, μεσημεριανό, μπορείτε να χάσετε λίρες. Η συνταγή είναι απλή:

  1. Βράζουμε 2,5-3 φλιτζάνια νερό, αλάτι για γεύση.
  2. Προσθέστε ένα ποτήρι δημητριακά, ανακατέψτε, μειώστε τη φωτιά.
  3. Αναδεύοντας, μαγειρέψτε το πιάτο για μισή ώρα και αν χρησιμοποιείτε δημητριακά, τότε 15-20 λεπτά.
  4. Αφήστε το πιάτο να σταθεί, καλύπτοντας το τηγάνι που αφαιρέθηκε από τη φωτιά με μια πετσέτα.

Κουάκερ κριθαριού για θηλασμό

Οι μοναδικές ιδιότητες των δημητριακών εξηγούν γιατί το κουάκερ κριθαριού είναι τόσο δημοφιλές για το θηλασμό. Ένα παιδί πρέπει να λαμβάνει όλες τις βιταμίνες και τα μέταλλα με μητρικό γάλα. Το κουτί είναι πολύ εύκολο να διαβαστεί, βοηθά μια γυναίκα να ανακάμψει από τον τοκετό. Η χρήση φυτικών ινών, φυτικών ινών, που βρίσκονται στα δημητριακά – ο καλύτερος τρόπος για να τεκμηριωθεί το έργο του γαστρεντερικού σωλήνα.

Γυναίκα που κρατά ένα μωρό στην αγκαλιά της

Κουάκερ κριθαριού κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Με μοναδικές ιδιότητες για την ανθρώπινη υγεία, το κουάκερ κριθαριού κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης δεν συνιστάται. Τα διουρητικά και αντισπασμωδικά αποτελέσματα στο σώμα μπορούν να προκαλέσουν δυσάρεστες συνέπειες, μέχρι την πρόωρη γέννηση. Αξίζει επίσης να θυμόμαστε ότι είναι καλύτερο να μην αναμιγνύετε δημητριακά με προϊόντα πρωτεΐνης, ώστε να μην προκαλεί φούσκωμα, μετεωρισμός. Θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας για να λάβετε τη σωστή απόφαση, ειδικά εάν χρησιμοποιείτε το προϊόν σε μεγάλες ποσότητες..

Κουάκερ κριθαριού για ένα παιδί

Συνιστάται κουάκερ κριθαριού για ένα παιδί; Μέχρι τρία χρόνια, αυτό το προϊόν δεν πρέπει να εισάγεται στη διατροφή των παιδιών. Σε μεγαλύτερη ηλικία, τα οφέλη του κουάκερ κριθαριού για το σώμα είναι τεράστια: ο φωσφόρος θα βοηθήσει στην απορρόφηση του ασβεστίου και θα σχηματίσει σωστά το σκελετικό σύστημα. Η βιταμίνη D είναι υπεύθυνη για την πρόληψη της ανάπτυξης ραχίτιδας και οι φυτικές ίνες και οι φυτικές ίνες προστατεύουν από τη δυσκοιλιότητα.

Χυλό κριθαριού

Με πολλές θετικές ιδιότητες, αξίζει να αναφερθούν οι κίνδυνοι του κουάκερ κριθαριού. Το προϊόν αντενδείκνυται παρουσία κοιλιοκάκης (μια ασθένεια στην οποία ο οργανισμός δεν διαλύει πλήρως τη γλουτένη). Σπάνια συμβαίνει ότι ένα άτομο έχει ατομική δυσανεξία στο κριθάρι. Εάν δεν υπάρχουν αντενδείξεις, θα πρέπει να προσέξετε το κριθάρι και τα πιάτα από αυτά τα υγιή δημητριακά..

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου