Κορεάτικα σπαράγγια – σπιτικές συνταγές με φωτογραφίες

Το περιεχόμενο του άρθρου



Το Fuju ή το σπαράγγι σόγιας είναι δημοφιλές για την παρασκευή κορεατικών σαλατών. Διαποτίζει καλά το σώμα, εναρμονίζεται με λαχανικά, ζεστά μπαχαρικά, σουσάμι και σάλτσα σόγιας. Σαλάτα στο εξωτερικό με σπαράγγια μπορεί να παρασκευαστεί ανεξάρτητα, χρησιμοποιώντας τις συστάσεις των επαγγελματιών για να ευχαριστήσουν τους επισκέπτες ή τα μέλη του νοικοκυριού με ένα νέο πιάτο.

Τι είναι το σπαράγγι

Το κορεατικό ημιτελές προϊόν δεν έχει καμία σχέση με το περίφημο λαχανικό. Το σπαράγγι είναι ένα αποξηραμένο προϊόν χαρακτηριστικού επιμήκους σχήματος, που λαμβάνεται από γάλα σόγιας, το οποίο είναι δημοφιλές στις ασιατικές χώρες. Η αυθεντική πικάντικη γεύση του fuju το καθιστά ευπρόσδεκτη προσθήκη σε οποιαδήποτε λαχανικά. Ένα πιάτο μπορεί να πάρει θέση μεταξύ των διαιτητικών προϊόντων – για 100 γραμμάρια έτοιμης σαλάτας, μόνο 105-115 kcal. Από τι αποτελείται το κορεατικό σπαράγγι και πώς συμβαίνει:

  • το γάλα βράζει μέχρι να εμφανιστεί αφρός στην επιφάνεια.
  • το βγάζουν?
  • αιωρείται μέχρι να στεγνώσει.

Οφέλη και βλάβες του σπαραγγιού σόγιας

Είναι σημαντικό για κάθε άτομο να μάθει ποια είναι τα οφέλη και οι βλάβες του σπαραγγιού σόγιας, επειδή αυτό το προϊόν δεν είναι ακόμη τόσο κοινό. Το σπαράγγι σόγιας χρησιμοποιείται από χορτοφάγους, επειδή αντικαθιστά την πρωτεΐνη, περιλαμβάνεται στο μενού των αθλητών και χάνει βάρος. Τα οφέλη του προϊόντος περιλαμβάνουν τους ακόλουθους παράγοντες:

  • Αποτελεί πρωτεΐνες και απαραίτητα αμινοξέα.
  • το προϊόν παρέχει ογκολογία, καρδιακή και αγγειακή πρόληψη.
  • Σύμφωνα με προκαταρκτικά δεδομένα, οι ισοφλαβόνες-φυτοοιστρογόνα ομαλοποιούν το ορμονικό υπόβαθρο των γυναικών κατά την εμμηνόπαυση, PMS, με ασθένειες των ωοθηκών.
  • Η λεκιθίνη διεγείρει την εκροή της χολής.
  • Τα ζυμαρικά ομαλοποιούν το μεταβολισμό, είναι χρήσιμα για άτομα με παχυσαρκία, δυσλειτουργία του πεπτικού συστήματος και διαβήτη.
  • το ασβέστιο αποτρέπει την οστεοπόρωση.
  • οι ίνες έχουν ευεργετική επίδραση στην εντερική κινητικότητα, βελτιώνουν την πέψη, αφαιρούν βαρέα μέταλλα, χοληστερόλη, ραδιονουκλίδια.

Το προϊόν έχει επίσης βλάβη, οπότε μην το παρασύρετε για τους ακόλουθους λόγους:

  • υπάρχει κίνδυνος ανάπτυξης παγκρεατικών παθήσεων, ελκών.
  • με υπερβολική δόση ισοφλαβόνων, μπορεί να εμφανιστεί δυσλειτουργία του θυρεοειδούς, σε παιδιά – αποκλίσεις στη σεξουαλική ανάπτυξη.
  • η σόγια είναι ένα ισχυρό αλλεργιογόνο.
  • Τα οξαλικά μπορούν να συσσωρευτούν στο σώμα, προκαλώντας νεφρική ανεπάρκεια.Σπαράγγια σόγιας

Πώς να μαγειρέψετε Σπαράγγια στα Κορεάτικα

Για να μαγειρέψετε σωστά τα σπαράγγια στα Κορεάτικα, πρέπει πρώτα να το προετοιμάσετε: για το σκοπό αυτό, το αγορασμένο ξηρό προϊόν εμποτίζεται με κρύο νερό μέχρι να μαλακώσει. Η διαδικασία εμποτισμού διαρκεί αρκετές ώρες, αλλά για να μειώσετε το χρόνο σε μισή ώρα, μπορείτε να ρίξετε σπαράγγια με βραστό νερό. Αυτή είναι μια μέθοδος έκτακτης ανάγκης, πρέπει να την καταφύγετε ως έσχατη λύση, επειδή οι βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά καταστρέφονται με αυτόν τον τρόπο. Μετά το μούλιασμα, πιέστε το προϊόν.

Το εμποτισμένο κορεάτικο σπαράγγι είναι έτοιμο για την επόμενη επεξεργασία – μπορεί να τουρσί, να βράσει, να βράσει ή να τηγανιστεί. Για μαρινάρισμα, είναι καλό να χρησιμοποιείτε σάλτσα από ξύδι και σάλτσα σόγιας, τηγανίστε σε ελαιόλαδο με πικάντικα μπαχαρικά, στιφάδο με λαχανικά και αρωματικά γεμίσματα. Μπορείτε να προσθέσετε κορεάτικο φούγκο σε σούπες, ζωμούς, να συνδυάσετε με καρότα, τεύτλα, λάχανο.

Κορεάτικα σάλτσα σπαραγγιού

Το πιο σημαντικό συστατικό στην προετοιμασία σαλάτας και πιάτων fuju είναι η κορεάτικη σάλτσα σπαραγγιού. Οι κλασικές επιλογές περιλαμβάνουν σκόρδο, βούτυρο, μπαχαρικά και σάλτσα σόγιας. Η αρχική σύνθεση περιλαμβάνει σουσάμι, ξύδι κρασιού, μανιτάρια και βότανα. Τα κορεατικά σπαράγγια θα είναι νόστιμα με την ακόλουθη ποικιλία επιδέσμων, τα οποία πρέπει να αναμειχθούν καλά:

  • σκόρδο, δάφνη, ξίδι μηλίτη μήλου, κόκκινη πιπεριά
  • πράσινα κρεμμύδια, σησαμέλαιο, χυμό λεμονιού, κόλιανδρο
  • σκόρδο, σάλτσα σόγιας, ξύδι, κρεμμύδι, μαϊντανό, κόλιαντρο, άνηθο.
  • σκόρδο, κρεμμύδια, κόλιανδρο, σουσάμι, σάλτσα σόγιας, πάπρικα.
  • ξύδι, σκόρδο, κόλιανδρο, κρεμμύδια, τζίντζερ.

Συνταγή κορεατικών σπαραγγιών

Οι αρχάριοι σεφ θα μπορούν να κάνουν το μαγείρεμα ευκολότερο με τις φωτογραφίες που διαθέτει κάθε συνταγή κορεατικών σπαραγγιών. Σύμφωνα με αυτούς, θα είναι σαφές πώς να επεξεργαστείτε σωστά τα συστατικά της σύνθεσης για να πάρετε ένα λεπτό πιάτο που είναι ευχάριστο να φάτε. Η απλούστερη επιλογή είναι το κλασικό τουρσί. Η κορεατική σαλάτα με λαχανικά και λαχανικά θα είναι πιο δύσκολη..

Τουρσί σπαραγγιού

  • Χρόνος μαγειρέματος: 4,5 ώρες.
  • Μερίδες ανά κοντέινερ: 2 άτομα.
  • Πιάτα θερμίδων: 250 kcal.
  • Σκοπός: για ένα σνακ.
  • Κουζίνα: Κορεάτικη.
  • Δυσκολία: εύκολο.

Το μαριναρισμένο σπαράγγι κορεατικού στιλ είναι το συνηθισμένο γρήγορο φαγητό που πωλείται σε οποιοδήποτε ασιατικό κατάστημα τροφίμων ή σούπερ μάρκετ. Είναι εύκολο να το μαγειρέψετε μόνοι σας, γιατί απλά πρέπει να μουλιάσετε το μείγμα κέικ σπαραγγιού και να το μαζέψετε. Για να αποκτήσετε μια πιο πλούσια γεύση μετά το μαρινάρισμα, αφήστε το στο ψυγείο για μερικές ώρες. Ως αποτέλεσμα, το φαγητό θα είναι πιο αρωματικό.

Συστατικά:

  • ημιτελές σπαράγγι – 125 g;
  • νερό – 200 ml.
  • κρεμμύδι – 1 τεμ.
  • φυτικό λάδι – μισό ποτήρι
  • σκόρδο – 2 σκελίδες
  • ζάχαρη – 20 g;
  • αλάτι – 10 g;
  • σάλτσα σόγιας – 40 ml.
  • ξίδι μηλίτη μήλου – 20 ml.
  • κόλιανδρο – μια πρέζα.
  • αλεσμένη πάπρικα – μια πρέζα.
  • αλεσμένη κόκκινη πιπεριά – 2 g.

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Μουλιάστε το σπαράγγι με νερό για δύο ώρες, πιέστε, κόψτε σε μικρά κομμάτια.
  2. Ζεσταίνουμε το τηγάνι σε υψηλή φωτιά, τηγανίζουμε τα δαχτυλίδια κρεμμυδιού. Αφαιρέστε τα κρεμμύδια από το τηγάνι, αρωματίστε το λάδι με το σκόρδο τριμμένο σε λεπτό τρίφτη.
  3. Βάζουμε τα σπαράγγια σε ένα πιάτο, πασπαλίζουμε με μπαχαρικά, κρεμμύδια, αλάτι. Ρίχνουμε ξύδι με σάλτσα και βούτυρο.
  4. Ανακατέψτε, αφήστε τη μαρινάδα να μουλιάσει, σερβίρετε σε δύο ώρες.Ο Fuju τουρσί

Κορεάτικη συνταγή σπαραγγιού καρότου

  • Χρόνος μαγειρέματος: 6,5 ώρες.
  • Μερίδες ανά κοντέινερ: 2 άτομα.
  • Πιάτα θερμίδων: 246 kcal.
  • Σκοπός: για ένα σνακ.
  • Κουζίνα: Κορεάτικη.
  • Δυσκολία: μεσαίο.

Η κορεατική συνταγή σπαραγγιού και καρότου θεωρείται παραδοσιακή, επειδή συνδυάζει τα δύο πιο διάσημα προϊόντα της ασιατικής κουζίνας – τα καρότα και το φούγκο. Τα υποχρεωτικά μπαχαρικά για να δώσουν στο πιάτο μια αναγνωρίσιμη γεύση είναι το κόλιανδρο και το σκόρδο. Η σάλτσα γίνεται από ελαιόλαδο ή ηλιέλαιο, σουσάμι και γλυκόξινη σάλτσα σόγιας προστίθενται στη γεύση.

Συστατικά:

  • ξηρά σπαράγγια – 150 g;
  • καρότα – 2 τεμ .;
  • κρεμμύδι – 2 τεμ.
  • ζάχαρη – 20 g;
  • σάλτσα σόγιας – 40 ml.
  • ελαιόλαδο – 20 ml;
  • σουσάμι – 10 g;
  • ξίδι – 10 ml.
  • κόλιανδρο – 5 g;
  • σκόρδο – 2 σκελίδες.

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Μουλιάστε το μείγμα κέικ σπαραγγιού για έξι ώρες. Καλύψτε με ένα πιατάκι, απλώστε την υπερβολική υγρασία, κόψτε με κομμάτια 5 εκατοστών.
  2. Ρίχνουμε ξύδι, πασπαλίζουμε με ζάχαρη, καρυκεύματα, πιέζουμε το σκόρδο.
  3. Προσθέστε σάλτσα σόγιας.
  4. Τρίβουμε τα καρότα σε κορεατικό στιλ, βάζουμε στο κάτω μέρος του μπολ.
  5. Βάλτε τις φέτες σπαραγγιού στην κορυφή.
  6. Τηγανίζουμε τα μισά δαχτυλίδια κρεμμυδιού για τη γεύση της σάλτσας, ρίχνουμε ζεστό λάδι πάνω από σαλάτα.
  7. Αφήστε το να ετοιμάσει.Κορεάτικο φούτζο με καρότα

Κορεατική σαλάτα σπαραγγιού

  • Χρόνος μαγειρέματος: 3,5 ώρες.
  • Μερίδες ανά κοντέινερ: 2 άτομα.
  • Πιάτα θερμίδων: 782 kcal.
  • Σκοπός: για ένα σνακ.
  • Κουζίνα: Κορεάτικη.
  • Δυσκολία: μεσαίο.

Κορεατική σαλάτα σπαράγγια με φασόλια θεωρείται γκουρμέ πιάτο που μπορεί να σερβιριστεί ακόμη και σε γκουρμέ εστιατόρια. Τα φωτεινά πράσινα σπαράγγια και ο φρέσκος μαϊντανός προσθέτουν νότα σε αυτό. Η απλή σάλτσα βασίζεται σε ελαιόλαδο ή σησαμέλαιο αναμεμιγμένο με ξίδι μηλίτη μήλου. Για τελειοποίηση, προσθέστε μερικές σταγόνες ξίδι βαλσάμικο στο γέμισμα..

Συστατικά:

  • ημιτελές σπαράγγι – μισό κιλό
  • νερό – 400 ml.
  • φασόλια σπαράγγια – 200 g;
  • μαϊντανός – 20 g;
  • ελαιόλαδο – 50 ml;
  • ξίδι μηλίτη μήλου – 50 ml.
  • αλάτι – μια πρέζα.

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Βυθίστε το μείγμα κέικ σπαραγγιού για τρεις ώρες, στύψτε το, κόψτε το.
  2. Βράζουμε το νερό, ρίχνουμε τα φασόλια, μαγειρεύουμε για αρκετά λεπτά μέχρι να μαλακώσουν, κόβουμε σε μικρές φέτες.
  3. Κόψτε μαϊντανό, ανακατέψτε με άλλα συστατικά.
  4. Ντύστε τη σαλάτα με ένα μείγμα από ξύδι και λάδι.Fuju και σαλάτα φασολιών σπαραγγιού

Πώς να μαγειρέψετε αποξηραμένα σπαράγγια στο σπίτι – προτάσεις σεφ

Για να μαγειρέψετε σωστά τα αποξηραμένα σπαράγγια στο σπίτι, χρησιμοποιήστε τις συμβουλές των επαγγελματιών στον κόσμο της μαγειρικής:

  • Η κορεατική συνταγή σπαράγγια στο σπίτι περιλαμβάνει απαραίτητα μπαχαρικά – κόκκινη πιπεριά, γλυκά μπιζέλια, κόλιανδρο.
  • Μετά το μούλιασμα, το ημιτελές προϊόν σπαραγγιού πρέπει να κάμπτεται εύκολα, να είναι ελαστικό και μαλακό, χωρίς σκληρές φλέβες στο εσωτερικό.
  • Αντί για σάλτσα σόγιας, μπορείτε να πάρετε πιπέρι και ξύδι μήλου μηλίτη για να τα αντικαταστήσετε με τραπέζι ή ρύζι.
  • 100 γραμμάρια ξηρού φούτζου αντιπροσωπεύουν μια κουταλιά της σούπας ξύδι και δύο κουταλιές της σούπας σάλτσα σόγιας.
  • Η τοποθέτηση κρεμμυδιών στη σαλάτα είναι προαιρετική – δίνει μόνο τη γεύση στο λάδι που ρίχνει.
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου