Χρήσιμες ιδιότητες της ρίζας του σέλινου, συνταγές μαγειρέματος και αντενδείξεις

Το περιεχόμενο του άρθρου



Ένα πολύ χρήσιμο, μοναδικό φυτικό προϊόν – σέλινο ρίζας. Γίνεται όλο και πιο δημοφιλές λόγω μιας σειράς ιδιοτήτων που επηρεάζουν θετικά το ανθρώπινο σώμα. Ακολουθούν πληροφορίες σχετικά με τη σύνθεση του σέλινου ρίζας, τις βασικές του ιδιότητες και τη σωστή χρήση ενός προϊόντος βιταμινών στα τρόφιμα.

Σέλινο Ρίζα – Όφελος

Μέχρι σήμερα, καλλιεργούνται τέτοιες ποικιλίες σέλινου: μίσχος, φύλλο, ρίζα. Το τελευταίο έχει στρογγυλεμένο σχήμα, είναι ζουμερό, σαρκώδες. Το αρωματικό προϊόν χρησιμοποιείται στη μαγειρική, την κοσμετολογία, την ιατρική. Συχνά χρησιμοποιείται για απώλεια βάρους, επειδή η περιεκτικότητα σε θερμίδες αυτού του φυτού είναι μόνο 32 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια. Η σύνθεση της ρίζας του σέλινου είναι διαφορετική:

  • ασπαραγίνη;
  • αιθέριο έλαιο
  • διατροφικές ίνες
  • ασκορβικό, οξαλικό οξύ;
  • κιτρίνη;
  • άλατα μαγνησίου
  • φλαβονοειδή
  • νερό;
  • βιταμίνη Η;
  • λιπαρό οξύ;
  • κάλιο;
  • χολίνη
  • φώσφορος;
  • νάτριο;
  • ασβέστιο;
  • σίδερο;
  • βιταμίνη PP;
  • γλυκοζίτες;
  • Βιταμίνες A, C, E, B (1,2,5,6,9).

Τρεις ρίζες σέλινο

Η ρίζα του σέλινου έχει μεγάλο αριθμό ιδιοτήτων που επηρεάζουν θετικά το ανθρώπινο σώμα:

  1. Ενίσχυση του νευρικού συστήματος, βελτίωση της συνολικής ευεξίας.
  2. Γενικό τονωτικό αποτέλεσμα.
  3. Βελτίωση, αποκατάσταση του μεταβολισμού του σώματος.
  4. Η ρίζα είναι ένα αποτελεσματικό προφυλακτικό για κρυολογήματα, δρα κατά των ιογενών ασθενειών. Ενισχύει καλά το ανοσοποιητικό σύστημα.
  5. Μείωση της αρτηριακής πίεσης.
  6. Ένα καλό διουρητικό για τον καθαρισμό των νεφρών.
  7. Έχει θετική επίδραση στην ανδρική ισχύ.
  8. Ένα άλλο πλεονέκτημα της ρίζας του σέλινου είναι η πρόληψη του σχηματισμού καρκινικών όγκων. Οι γιατροί συνιστούν ανεπιφύλακτα την τακτική χρήση αυτού του προϊόντος για την πρόληψη του καρκίνου..
  9. Βελτιώνει την οπτική λειτουργία, τη μνήμη, τονώνει την προσοχή.
  10. Το σέλινο ρίζας ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά για την καταπολέμηση του στρες, της ευερεθιστότητας.

Σέλινο Ρίζα – Ιδιότητες

Λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε βιταμίνες, μέταλλα και άλλα συστατικά, το φυτό έχει εξαιρετικά θετική επίδραση στο σώμα. Οι κύριες ευεργετικές ιδιότητες της ρίζας σέλινου:

  1. Η παρουσία της βιταμίνης Α είναι υπεύθυνη για την αύξηση και την αποκατάσταση της ελαστικότητας της επιδερμίδας. Η βιταμίνη C ενισχύει τα αιμοφόρα αγγεία.
  2. Οι διαλυτές ίνες, ως μέρος της ρίζας, ομαλοποιούν την πεπτική διαδικασία, προάγουν την απορρόφηση των απαραίτητων ενζύμων. Ιδανικό για εξάντληση του σώματός σας μετά από μια ασθένεια..
  3. Ο σίδηρος, που περιέχει τη ρίζα του πωλητή, είναι υπεύθυνος για το σχηματισμό κυττάρων αίματος, αυξημένης αιμοσφαιρίνης. Με αναιμία (με αναιμία), κακή πήξη του αίματος, τα πιάτα με σέλινο είναι απλά απαραίτητα.
  4. Ένα μοναδικό φυτικό προϊόν έχει χαμηλές θερμίδες, επομένως χρησιμοποιείται συχνά για την απώλεια βάρους. Ορυκτά, βιταμίνες, αντιοξειδωτικά δίνουν στο σώμα περισσότερη ενέργεια και επίσης βοηθούν από τις τοξίνες, από τις τοξίνες (συν την επίδραση ενός καθαρτικού).
  5. Η βιταμίνη Β5 (παντοθενικό οξύ) είναι ένα ενυδατικό συστατικό. Για το λόγο αυτό, η χρήση σέλινου ρίζας διεγείρει τη διαδικασία της αναγέννησης των κυττάρων, ενυδατώνει το δέρμα, το κάνει λείο, απαλό και μεταξένιο. Χάρη στις οργανικές ουσίες, μπορείτε πάντα να φαίνεστε πανέμορφο, να έχετε λαμπερό δέρμα.
  6. Επίσης στη σύνθεση ενός χρήσιμου φυτού υπάρχει βιταμίνη Β6. Συμμετέχει στο σχηματισμό νευροδιαβιβαστών, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τη σύνδεση των νευρικών ινών με τον εγκέφαλο και για τον φυσιολογικό μεταβολισμό.

Πολύχρωμες μπάλες βιταμινών και μετάλλων

Οι θεραπευτικές ιδιότητες της ρίζας του σέλινου

Για ιατρικούς σκοπούς, χρησιμοποιούνται συχνά τα συστατικά φυτών πολλών φυτών. Πολλά φάρμακα παράγονται επίσης από το σέλινο ρίζας. Πριν χρησιμοποιήσετε τέτοια φάρμακα, πρέπει πάντα να συμβουλευτείτε έναν γιατρό, δεδομένου του κινδύνου ατομικής δυσανεξίας στα συστατικά. Οι θεραπευτικές ιδιότητες του σέλινου ρίζας είναι οι εξής:

  • ενίσχυση της ασυλίας
  • απαλλαγή από την κυτταρίτιδα και την παχυσαρκία.
  • αποκατάσταση της φυσιολογικής πεπτικότητας των πρωτεϊνών.
  • η ρίζα είναι απαραίτητη για τις αρθρώσεις (αποκαθιστά την κανονική κινητικότητά τους).
  • την καταπολέμηση της υπέρτασης, της αθηροσκλήρωσης, των παθολογιών του καρδιαγγειακού συστήματος ·
  • θεραπεία μολυσματικών παθήσεων ·
  • μεταβολική ανάκαμψη
  • θεραπεία άγχους, ευεργετική επίδραση στο νευρικό σύστημα.
  • πρόληψη των διεγερτικών διεργασιών στο γαστρεντερικό σωλήνα.
  • αποτελεσματική καταπολέμηση ασθενειών του πεπτικού, του ουροποιητικού συστήματος και των νεφρών.
  • εξάλειψη της υποβιταμίνωσης σε παιδί και ενήλικα.

Αντενδείξεις για χρήση:

  • σοβαρές αλλεργίες
  • τακτική αύξηση της αρτηριακής πίεσης (μπορεί να εμφανιστεί υπερτασική κρίση).
  • εντεροκολίτιδα
  • επιδείνωση των ασθενειών σε αδύναμους ανθρώπους, άνδρες και γυναίκες προχωρημένης ηλικίας ·
  • επιδείνωση της χολοκυστίτιδας και της παγκρεατίτιδας, των παθήσεων του χολόλιθου και του πεπτικού έλκους, της γαστρεντερικής οδού και των νεφρών.
  • η παρουσία θρομβοφλεβίτιδας, κιρσών.

Σέλινο Root – Πώς να φάτε

Κατά κανόνα, ένα αρωματικό φυτό βιταμινών χρησιμοποιείται ως τροφή (παρασκευάζονται διάφορα πιάτα). Πώς να χρησιμοποιήσετε τη ρίζα του σέλινου, ώστε το προϊόν να ωφελεί μόνο το σώμα; Ακολουθούν μερικές επιλογές:

  1. Για να κάνετε ένα πιάτο ψαριού, κρέατος ή λαχανικών πιο αρωματικό και νόστιμο, αξίζει να προσθέσετε μια μικρή ρίζα. Ιδανικό για ψήσιμο ή στιφάδο..
  2. Από βρασμένο σέλινο ρίζας και λαχανικά ετοιμάστε τις πιο χρήσιμες και νόστιμες πουρέ σούπες.
  3. Ιδιαίτερα νόστιμη, αρωματική συντήρηση με αυτό το φυτό αποδεικνύεται.
  4. Μπορείτε επίσης να μαγειρέψετε σαλάτες με την προσθήκη φρούτων ή λαχανικών (μήλο, καρότα, λάχανο). Είναι καλύτερα να γεμίσετε με ηλιέλαιο ή ελαιόλαδο.
  5. Ο χυμός από τη ρίζα είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά. Συνιστάται να καταναλώνεται καθημερινά. Το ποτό βιταμίνης μπορεί να αναμιχθεί με πορτοκάλι, καρότο, μήλο, χυμό αγγουριού.

Σούπα ρίζας σέλινου

Σέλινο Ρίζες

Για να διαφοροποιήσετε την καθημερινή διατροφή και να ενεργοποιήσετε το σώμα, μπορείτε να μαγειρέψετε πιάτα με σέλινο. Ακολουθούν μερικές απλές συνταγές για νόστιμα και υγιεινά τρόφιμα:

  1. Σέλινο τηγανητής ρίζας. Το προϊόν καθαρίζεται, κόβεται σε μεγάλες λωρίδες. Στη συνέχεια τηγανίζονται σε φυτικό λάδι. Μετά το μαγείρεμα, η ρίζα καλλιεργείται σε χαρτοπετσέτα για να απομακρυνθεί το υπερβολικό λίπος. Απομένει να πασπαλίζουμε με τριμμένο τυρί και να απολαύσεις ένα νόστιμο πιάτο.
  2. Μπορείτε επίσης να φτιάξετε μια ζουμερή, φρέσκια σαλάτα από σέλινο και ξινές ποικιλίες μήλων. Αρκετά τα μισά φρούτα και; μέρη της ρίζας. Και τα δύο προϊόντα ξεφλουδίζονται και αλέθονται. Το ορεκτικό είναι καρυκευμένο με ξινή κρέμα ή μέλι. Μια υπέροχη συνταγή για μια δίαιτα για απώλεια βάρους.
  3. Μια σαλάτα με καρότα αποδεικνύεται εξίσου νόστιμη, αν μαγειρευτεί σωστά. Τα συστατικά τρίβονται, αναμιγνύονται, ποτίζονται με φυσικό γιαούρτι, ξινή κρέμα με χαμηλά λιπαρά. Το ορεκτικό μπορεί να ποικίλει προσθέτοντας καρύδια, σταφίδες, βότανα.

Επιβλαβής ρίζα σέλινου

Εάν τρώτε περισσότερα από 200 γραμμάρια σέλινο την ημέρα, αυτό το προϊόν μπορεί να προκαλέσει προβλήματα. Η υπερβολική ρίζα προκαλεί συχνά αναστατωμένο στομάχι και άλλες δυσάρεστες συνέπειες. Η ζημιά στη ρίζα σέλινου για το σώμα καταγράφεται σε τέτοιες περιπτώσεις:

  • προσωπική δυσανεξία στο φυτό ·
  • εμμηνόρροια (αυξάνει την αιμορραγία)
  • γαστρικό έλκος, γαστρίτιδα
  • κύηση, γαλουχία (ένα παιδί μπορεί να έχει αλλεργική αντίδραση).
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου