Ποια είναι η χρήση των πράσινων κρεμμυδιών για τον άνθρωπο – βιταμίνες και μέταλλα στη σύνθεση, το περιεχόμενο σε θερμίδες και αντενδείξεις

Το περιεχόμενο του άρθρου



Ένα τόσο απλό προϊόν όπως τα πράσινα κρεμμύδια, πολλά καλλιεργούνται σε κήπους και ακόμη και σε περβάζια παραθύρων, αλλά δεν υποπτεύονται όλοι οι ιδιότητές του. Πράσινα κρεμμύδια – τα οφέλη και οι βλάβες στην υγεία δεν είναι πάντα προφανή, οι οργανικές ιδιότητες των φτερών αυτού του φυτού για το σώμα δεν μπορούν να υπερεκτιμηθούν. Μάθετε για τις μοναδικές θετικές, αρνητικές πτυχές της χρήσης φυτρώνων κρεμμυδιών, τη χρήση του για ομορφιά, τη διατήρηση νεανικού δέρματος και μαλλιών.

Τι είναι το πράσινο κρεμμύδι;

Άγουρα φύλλα κρεμμυδιών (ποώδη φυτά) ονομάζονται πράσινα κρεμμύδια. Τα φτερά χρησιμοποιούνται, κατά κανόνα, στο μαγείρεμα για να δώσουν άρωμα και γεύση σε οποιοδήποτε πιάτο. Είναι γνωστό ότι το πράσινο κρεμμύδι περιέχει τεράστια ποσότητα ιχνοστοιχείων, είναι πλούσιο σε βιταμίνες και επίσης έχει αντιβακτηριακές ιδιότητες και βοηθά στην αύξηση της γενικής ανοσίας. Για πρώτη φορά, διάφορες ποικιλίες κρεμμυδιών άρχισαν να καταναλώνονται στο Αφγανιστάν, το οποίο δικαίως θεωρείται πατρίδα του: οι κάτοικοι αυτής της χώρας έχουν χρησιμοποιήσει εδώ και καιρό το φυτό για τη θεραπεία πολλών ασθενειών.

Η θρεπτική αξία

Η περιεκτικότητα σε θερμίδες των πράσινων κρεμμυδιών και των φτερών είναι πολύ μικρή – 20 Kcal ανά 100 γραμμάρια, κάτι που σας επιτρέπει να τρώτε φρέσκα βότανα κατά τη διάρκεια μιας διατροφής που στοχεύει στη θεραπεία της παχυσαρκίας ή στη μείωση της χοληστερόλης στο αίμα. Το περιεχόμενο των μακροθρεπτικών συστατικών σε 100 γραμμάρια φτερών είναι:

  • πρωτεΐνες: 1,3 g;
  • λίπη: 0,1 g;
  • υδατάνθρακες: 3,2 g.

Χημική σύνθεση

Τα ωμά φτερά κρεμμυδιών περιέχουν τα ακόλουθα θρεπτικά συστατικά:

  • ζάχαρη (γλυκόζη, σακχαρόζη)
  • πρωτεΐνες
  • βιταμίνη C;
  • αιθέριο έλαιο
  • φυτικές ίνες;
  • κάλιο;
  • σίδερο;
  • φώσφορος;
  • πτητικός;
  • ουσίες πηκτίνης
  • χλωροφύλλη;
  • ασβέστιο;
  • μαγνήσιο.

Φτερά

Βιταμίνες

Τα φτερά κρεμμυδιών, όπως όλα τα ωμά τρόφιμα, περιέχουν μεγάλη ποσότητα βιταμινών. Τα κύρια παρουσιάζονται στον πίνακα:

Ποιες ουσίες περιέχονται

Η περιεκτικότητα σε mg ανά 100 g /% της ημερήσιας πρόσληψης

Ποιος είναι ο αντίκτυπος στην υγεία

Βιταμίνη C (ασκορβικό οξύ)

27/33

Αυξάνει την ανοσία, ενισχύει το καρδιαγγειακό σύστημα.

Βιταμίνη Α (ρετινόλη)

25/30

Υποστηρίζει την οπτική λειτουργία, βελτιώνει την κατάσταση των μαλλιών, των νυχιών, του δέρματος.

Βιταμίνη PP (νικοτινικό οξύ)

2,5 / 157

Παρέχει ενέργεια στα κύτταρα σε βιοχημικές διεργασίες, διεγείρει την όρεξη.

Βιταμίνη Β1

(θειαμίνη)

12-15 / 35

Υποστηρίζει τον μυϊκό τόνο, παρέχει στις μυϊκές ίνες οξυγόνο, γλυκόζη, θρεπτικά συστατικά.

Ευεργετικά χαρακτηριστικά

Τα φρέσκα φτερά κρεμμυδιού είναι ένα σημαντικό προϊόν από την άποψη της ιατρικής και ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Οι ουσίες που περιέχονται σε αυτό το ποώδες φυτό έχουν σημαντική θεραπευτική επίδραση στο ανθρώπινο σώμα, τα πράσινα αυξάνουν την αντίσταση του οργανισμού στα βακτήρια και τους ιούς και βοηθούν στην καταπολέμηση της ανεπάρκειας βιταμινών την άνοιξη. Συνιστάται να τρώτε ένα λαχανικό για κρυολογήματα, βοηθά στη βελτίωση της σύνθεσης του αίματος (μειώνει τη χοληστερόλη). Με καρδιαγγειακές παθήσεις, τα φρέσκα φτερά βοηθούν στη μείωση του κινδύνου πιθανών επιπλοκών, ενισχύουν τα τοιχώματα των αιμοφόρων αγγείων.

Ενίσχυση της ασυλίας

Μοναδικά φυτοκτόνα που περιέχονται στο λαχανικό έχουν αντιβακτηριακή δράση, είναι σε θέση να αυξήσουν την αντοχή του σώματος στις τοξίνες, να εξαλείψουν παθογόνα gram-θετικά, gram-αρνητικά βακτήρια στην στοματική κοιλότητα, να παρέχουν κάποια απολύμανση, απολύμανση άλλων προϊόντων. Το κύριο συστατικό των φτερών, που ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, είναι το ασκορβικό οξύ. Το περιεχόμενό του σε 100 g του προϊόντος αντιστοιχεί σχεδόν στην απαιτούμενη ημερήσια πρόσληψη ενός ενήλικα.

Διατήρηση υγιών δοντιών και οστών

Ο φωσφόρος, το ασβέστιο και το μαγνήσιο, που υπάρχουν στο λαχανικό, βοηθούν στη διατήρηση υγιών οστών και δοντιών, απορροφούμενα από το σώμα σχεδόν εξ ολοκλήρου. Λόγω των αντιβακτηριακών ιδιοτήτων αυτού του φυτού, ο αριθμός των ευκαιριακών μικροοργανισμών που προκαλούν τερηδόνα μειώνεται σε ολόκληρη την στοματική κοιλότητα, ανακουφίζεται η φλεγμονή των ούλων και βακτηριακή στοματίτιδα.

Ο σίδηρος συμβάλλει στην παραγωγή αιμοσφαιρίνης, η οποία όχι μόνο βοηθά στην αποφυγή της αναιμίας, αλλά και διατηρεί υγιή δόντια. Το νικοτινικό οξύ που περιέχεται στο λαχανικό επεκτείνει ελαφρώς τα μικρά τριχοειδή (ειδικά εκείνα που περιέχουν το περιόστεο), αυξάνει τη διαπερατότητα του τοιχώματος του αγγείου, γεγονός που βελτιώνει σημαντικά τη διατροφή των οστών, επομένως, συνιστάται η χρήση φρέσκων φτερών για τα παιδιά. Ωστόσο, τα άτομα με ασθένειες του πεπτικού συστήματος πρέπει να θυμούνται τις βλαβερές ιδιότητες του λαχανικού και να το χρησιμοποιούν με προσοχή.

Κομμένο φέτες

Επιτάχυνση του μεταβολισμού και βελτίωση της πέψης

Σκόρδο, άγριο σκόρδο, πράσινο κρεμμύδι – τα οφέλη και η απτή βλάβη στην υγεία γίνονται αισθητά όταν αυτά τα φυτά καταναλώνονται στον ίδιο βαθμό. Η χρήση φρέσκων φτερών του κρεμμυδιού υποοικογένειας συμβάλλει στην ανάπτυξη και διατήρηση του αντιβακτηριακού φραγμού του γαστρικού βλεννογόνου. Τα φυτοκτόνα, που αποτελούν μέρος του λαχανικού, έχουν επιζήμια επίδραση στο βακτήριο Helicobacter pylori, το οποίο επηρεάζει το γαστρικό βλεννογόνο, προκαλώντας την ατροφία, τη διάβρωση και τη χρόνια φλεγμονή. Λόγω της συχνής χρήσης κρεμμυδιών, μειώνονται οι κίνδυνοι γαστρίτιδας, γαστρικού έλκους.

Καρδιαγγειακή υγεία

Τα πράσινα κρεμμύδια περιέχουν λίγες θερμίδες, μεγάλο αριθμό ανόργανων συστατικών, βιταμινών, σιδήρου, οπότε το λαχανικό είναι απαραίτητο για ασθένειες της καρδιάς, των αιμοφόρων αγγείων. Η χρήση σαλάτας βιταμινών, σούπες λαχανικών με κρεμμύδια χρησιμεύει ως μια εξαιρετική πρόληψη της αθηροσκλήρωσης, αναιμία ανεπάρκειας σιδήρου, καρδιακές προσβολές. Επιπλέον, το φυτό ενισχύει σημαντικά τα τοιχώματα των αιμοφόρων αγγείων, αυξάνει τον τόνο των αρτηριών, των φλεβών, βελτιώνει τη μικροκυκλοφορία του αίματος.

Όφελος για τους άνδρες

Η χρήση βολβών, φτερών ως βασικών συστατικών σε μια συνεχή διατροφή συμβάλλει στην παραγωγή της κύριας ανδρικής ορμόνης – τεστοστερόνης. Χάρη σε αυτόν, η μυϊκή μάζα αναπτύσσεται ενεργά στους άνδρες, οι διαδικασίες σπερματογένεσης βελτιώνονται: το ποσοστό του φυσιολογικού σπέρματος στο σπερματικό υγρό αυξάνεται, γεγονός που συμβάλλει στη σύλληψη. Το κάλιο, το ασβέστιο, το σελήνιο, τα οποία βρίσκονται στα φρέσκα βότανα, βοηθούν στη διατήρηση της ισχύος.

Τι είναι χρήσιμο για τις γυναίκες

Ο πολτός των πράσινων φτερών κρεμμυδιού περιέχει μεγάλη ποσότητα ψευδαργύρου, η οποία έχει ευεργετική επίδραση στις αναπαραγωγικές λειτουργίες των γυναικών. Η τακτική χρήση φτερών βοηθά στην εξισορρόπηση της ορμονικής ισορροπίας, στην ομαλοποίηση του εμμηνορροϊκού κύκλου. Οι βιταμίνες, χρήσιμα μικροστοιχεία βοηθούν στη διατήρηση της γυναικείας ομορφιάς, της νεότητας: βοηθούν στην ενίσχυση των μαλλιών, των νυχιών, συμμετέχουν στην οργάνωση της παραγωγής ινών κολλαγόνου.

Κατα την εγκυμοσύνη

Σχεδόν όλα τα χόρτα είναι πλούσια σε φολικό οξύ, συμπεριλαμβανομένων των φτερών κρεμμυδιού. Το φολικό οξύ είναι μια από τις πιο σημαντικές ουσίες στο πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης. Χάρη σε αυτό, εμφανίζεται ο φυσιολογικός σχηματισμός του νευρικού σωλήνα του εμβρύου, αποτρέπονται συγγενείς δυσπλασίες της καρδιάς και άλλων ζωτικών οργάνων. Το λαχανικό περιέχει πολύ μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C, η οποία βοηθά στην απορρόφηση του αδένα, για να αποφευχθεί η ανάπτυξη υποξίας του εμβρύου.

Τα στελέχη του λαχανικού περιέχουν μαγνήσιο, το οποίο εμπλέκεται στις βιοχημικές διαδικασίες ιστών και κυττάρων. Ρυθμίζει επίσης τον νευρομυϊκό τόνο, συμπεριλαμβανομένου. και τον κανονικό ρυθμό των καρδιακών συσπάσεων, τον αγγειακό τόνο τόσο της μητέρας όσο και του εμβρύου. Το ασβέστιο που διατίθεται στο λαχανικό είναι χρήσιμο για την ενίσχυση, την ανάπτυξη του σκελετικού συστήματος του μωρού, τη διατήρηση της υγείας των δοντιών της μελλοντικής μητέρας.

Η έγκυος κοπέλα ξαπλώνει σε έναν καναπέ

Στην κοσμετολογία

Το εργοστάσιο διαθέτει ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών στον τομέα της κοσμετολογίας. Ευεργετικές ουσίες, αιθέρια έλαια που περιέχονται στο χυμό κρεμμυδιού, επιταχύνουν την αναγέννηση του δέρματος, την ανάπτυξη και την κατάσταση των μαλλιών, των νυχιών. Η κατασκευή μάσκας κρεμμυδιού στο σπίτι δεν απαιτεί πολλή προσπάθεια και πολύ χρόνο. Εδώ είναι μια δημοφιλής συνταγή μάσκας μαλλιών:

  1. Τρίψτε τα φτερά σε λεπτό τρίφτη, προσθέστε φρέσκο ​​χυμό λεμονιού, λάδι κολλιτσίδας.
  2. Ανακατέψτε τα υλικά.
  3. Εφαρμόστε τον προκύπτον πολτό στις ρίζες των μαλλιών, σταθείτε για 40-50 λεπτά κάτω από μια πετσέτα.

Μια τέτοια μάσκα θα επιταχύνει σημαντικά την ανάπτυξη των μαλλιών, θα συμβάλει στην ανάπτυξη των μαλλιών. Το λάδι που περιέχεται στο προϊόν θρέφει τον άξονα των μαλλιών, λειαίνει τις ζυγαριές και αποτρέπει τη διατομή. Υπάρχουν πολλές συνταγές για αντιγηραντικές μάσκες για το πρόσωπο και τα χέρια, με τη χρήση των οποίων μειώνεται σημαντικά το ποσοστό γήρανσης του δέρματος. Δείτε μια από τις συνταγές μάσκας:

  1. Περάστε το φρέσκο ​​κρεμμύδι μέσω μύλου κρέατος ή ψιλοκόψτε ψιλοκομμένα.
  2. Ανακατέψτε σε ίσες αναλογίες με γάλα και μέλι.
  3. Απλώστε στο πρόσωπο ή στα χέρια για 20-30 λεπτά, ξεπλύνετε με ζεστό νερό.

Τα οφέλη της απώλειας βάρους

Διατροφή κρεμμυδιού που αναπτύχθηκε από τους καλύτερους διατροφολόγους στον κόσμο. Το πλεονέκτημα μιας τέτοιας διατροφής είναι η χρήση βρασμένου προϊόντος, το οποίο βοηθά να απαλλαγούμε από τη μυρωδιά του κρεμμυδιού και την έντονη δυσάρεστη γεύση. Μεταξύ των θετικών πτυχών της διατροφής: η σχεδόν πλήρης απουσία αντενδείξεων, η ταχεία επίδραση της απώλειας βάρους, η απαλλαγή από το οίδημα, τα υπερβολικά άλατα, ο κορεσμός του σώματος με βιταμίνες και μέταλλα, που βελτιώνει όλες τις λειτουργίες του σώματος. Ξεχωριστά, αξίζει να σημειωθεί το χαμηλό κόστος του προϊόντος.

Στο μαγείρεμα

Τα φτερά κρεμμυδιών χρησιμοποιούνται ευρέως στο μαγείρεμα. Το άρωμά του αυξάνει την όρεξη, προάγει την απελευθέρωση πεπτικών χυμών, γεγονός που βελτιώνει σημαντικά την πέψη. Ένα κομμάτι φτερών σε φέτες θα χρησιμεύσει ως εξαιρετική διακόσμηση για σούπες, μπριζόλες και θα δώσει στα πιάτα μια μοναδική γεύση. Οι ευεργετικές ιδιότητες των πράσινων κρεμμυδιών και τα θεραπευτικά χαρακτηριστικά του βοηθούν στη διαφοροποίηση της διατροφής.

Πώς να φυλάσσετε φτερά κρεμμυδιού

Κατά την αποθήκευση φρέσκων λαχανικών, συμπεριλαμβανομένων των κρεμμυδιών, πρέπει να θυμόμαστε ότι η μεγαλύτερη ποσότητα βιταμινών και θρεπτικών ουσιών παραμένει μόνο με σωστή αποθήκευση του προϊόντος. Για να βελτιώσετε την εκδήλωση των ευεργετικών ιδιοτήτων των πράσινων κρεμμυδιών, ψιλοκόψτε τα φτερά, ρίξτε μια μικρή ποσότητα ηλιέλαιο ή ελαιόλαδο, προσθέστε το ένα τρίτο του κουταλιού του γλυκού αλάτι. Σε αυτήν τη μορφή, τα φτερά μπορούν να αποθηκευτούν στο ψυγείο για περίπου 4-5 ημέρες. Εάν θέλετε να αποθηκεύσετε κρεμμύδια για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αυτό το μείγμα αξίζει να παγώσει..

Πράσινο λαχανικό

Βλάβη και αντενδείξεις

Υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί στη χρήση των βλαστών αυτού του προϊόντος, ακόμη και λαμβάνοντας υπόψη τις πολλές ευεργετικές του ιδιότητες. Η υπερβολική κατανάλωση φρέσκων φτερών κάνει περισσότερο κακό παρά καλό. Για να αποτρέψετε την βλάβη της υγείας των πράσινων κρεμμυδιών, πρέπει να τρώτε λαχανικά σε περιορισμένες ποσότητες στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • με χρόνια γαστρίτιδα (αιθέρια έλαια ερεθίζουν τον γαστρικό βλεννογόνο)
  • ασθένειες του ήπατος (ηπατίτιδα, ολυλιστίτιδα)
  • βακτηριακές ασθένειες του πεπτικού συστήματος.
  • πεπτικό έλκος του στομάχου, δωδεκαδάκτυλο
  • επίμονη υψηλή αρτηριακή πίεση, υπερτασικές κρίσεις
  • διαγνωσμένο βρογχικό άσθμα
  • παρουσία αλλεργικών αντιδράσεων.
  • με επιδείνωση της χρόνιας αποφρακτικής πνευμονικής νόσου.
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου