Χρήσιμες ιδιότητες του πράσινου φαγόπυρου – σύνθεση, βήμα προς βήμα συνταγές με φωτογραφίες

Το περιεχόμενο του άρθρου



Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν βλαστημένο πράσινο φαγόπυρο για απώλεια βάρους και καθαρισμό σώματος, αλλά μπορεί επίσης να παρασκευάζεται ή να βράζεται στον ατμό, το πιο σημαντικό – πριν από το γεύμα, να μάθουν όχι μόνο για τα οφέλη που προσφέρει το προϊόν στην υγεία, αλλά και να λάβουν υπόψη τη βλάβη από τη χρήση του. Δείτε τις πιο δημοφιλείς συνταγές χρησιμοποιώντας πράσινα φασόλια, τη σύνθεσή τους και τις χρήσιμες ιδιότητές τους.

Τι είναι το πράσινο φαγόπυρο

Το προϊόν ανήκει στην οικογένεια φαγόπυρου. Στην πραγματικότητα, το πράσινο φαγόπυρο είναι ένα πλέγμα στην αρχική του μορφή, όπως μεγαλώνει στα χωράφια. Οι σπόροι έχουν πολλές χρήσιμες ουσίες για το σώμα, επειδή δεν υποβάλλονται σε επεξεργασία. Γνωρίζετε ότι το καφέ φαγόπυρο δεν υπάρχει στη φύση; Γίνεται σκοτεινό λόγω θερμικής επεξεργασίας..

Σπόροι πράσινου φαγόπυρου

Τι είναι διαφορετικό από το συνηθισμένο

Υπάρχει μόνο μία διαφορά μεταξύ του πράσινου φαγόπυρου και του συνηθισμένου καφέ – συνίσταται στη μέθοδο επεξεργασίας των σπόρων, επειδή στην αρχή λαμβάνεται ένα είδος δημητριακών. Ο γνωστός σε πολλά κουάκερ υφίσταται πολλές διαδικασίες επεξεργασίας για να το αποθηκεύσει για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά εξαιτίας αυτού, οι περισσότερες χρήσιμες ουσίες το αφήνουν. Οι πράσινοι κόκκοι διατηρούν τις ευεργετικές τους ιδιότητες, επομένως, πιάτα από φυτρωμένο φαγόπυρο θεωρούνται πιο χρήσιμα..

Δομή

Η αναλογία BJU των πράσινων κόκκων υπερβαίνει σημαντικά την απόδοση σχεδόν όλων των άλλων δημητριακών. Το προϊόν περιέχει μια τεράστια ποσότητα βιταμινών, λόγω των οποίων μπορεί εύκολα να αντικαταστήσει ακόμη και μερικά φρούτα. Επιπλέον, το αλεύρι μπορεί να παρασκευαστεί από κόκκους – το αλεύρι φαγόπυρου είναι πολύ πιο χρήσιμο από το αλεύρι σίτου. Οι σύνθετοι υδατάνθρακες στο φαγόπυρο διαποτίζουν γρήγορα το σώμα και δεν οδηγούν σε αύξηση βάρους. Η σύνθεση των σπόρων περιέχει τέτοιες ουσίες και βιταμίνες:

  • φυτική πρωτεΐνη;
  • αμινοξύ (λυσίνη);
  • Βιταμίνες B, C, PP, E;
  • ορυκτά, ιχνοστοιχεία (σίδηρος, μαγνήσιο, κάλιο, ιώδιο, ψευδάργυρος κ.λπ.) ·
  • φλαβονοειδή
  • αντιοξειδωτικά.

Ευεργετικά χαρακτηριστικά

Ένα τεράστιο πλεονέκτημα των πράσινων σπόρων είναι ότι είναι εντελώς απαλλαγμένα από φυτοφάρμακα και λιπάσματα. Επιπλέον, οι ευεργετικές ιδιότητες του φαγόπυρου καθορίζονται από τον κορεσμό των βιταμινών Β, των μετάλλων, του φολικού οξέος και των φυτικών ινών. Το βιολογικό προϊόν είναι μια ισχυρή πηγή αντιοξειδωτικών που:

  • βελτίωση της λειτουργίας του ανοσοποιητικού συστήματος.
  • αφαιρέστε τα βαριά άλατα και μέταλλα από το σώμα.
  • εξάλειψη της περίσσειας χοληστερόλης που συσσωρεύεται στο σώμα.
  • πρόληψη της πρόωρης γήρανσης
  • μείωση και ομαλοποίηση του σακχάρου στο αίμα.

Τα πιάτα από πράσινο φαγόπυρο έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, επειδή μόνο 100 γραμμάρια βλαστικών κόκκων περιέχουν 310 kcal. Ωστόσο, εάν τρώτε πράσινο φαγόπυρο με κεφίρ, τότε στο σώμα σας θα υπάρξουν ορισμένες θετικές αλλαγές:

  • οι κοιλιακές ασθένειες θα εξαλειφθούν.
  • Οι τοξίνες θα αφαιρεθούν, «παίρνοντας» μαζί τους επιπλέον κιλά.
  • η ασυλία θα αυξηθεί.
  • ο μεταβολισμός θα βελτιωθεί.
  • τα συμπτώματα των καρδιαγγειακών παθήσεων θα εξαφανιστούν.
  • η συνολική ευημερία θα βελτιωθεί.

Κορίτσι στις κλίμακες

Έχοντας αποφασίσει να διαφοροποιήσει τη διατροφή με πράσινο φαγόπυρο, είναι σημαντικό να θυμόμαστε για τις υπάρχουσες αντενδείξεις στη χρήση του. Επομένως, δεν συνιστάται η κατανάλωση δημητριακών:

  • σε άτομα που έχουν αυξημένη πήξη του αίματος – η ρουτίνα που υπάρχει στη σύνθεση μπορεί να επιδεινώσει την κατάσταση ακόμη περισσότερο.
  • παιδιά προσχολικής ηλικίας – η χρήση ενός τέτοιου κουάκερ προκαλεί δυσκοιλιότητα.
  • άτομα που πάσχουν από ασθένειες του γαστρεντερικού σωλήνα – πιάτα με βάση το πράσινο προϊόν προκαλούν σχηματισμό αερίων και οδηγούν στην έκκριση της μαύρης χολής.

Πώς να μαγειρέψετε πράσινο φαγόπυρο

Η ερώτηση αφορά όλες τις οικοδέσποινες που ανακάλυψαν την ύπαρξη αυτού του προϊόντος. Υπάρχουν αποδεδειγμένες συνταγές για το πώς να μαγειρεύετε το πράσινο φαγόπυρο χωρίς να το βράσετε, ενώ το βιολογικό πιάτο διατηρεί επίσης όλες τις χρήσιμες ιδιότητές του. Μπορείτε να μαγειρέψετε δημητριακά με τους ακόλουθους τρόπους:

  1. Ξεπλύνετε την απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος, ρίξτε διπλάσιο όγκο βραστό νερό. Τυλίξτε το τηγάνι με μια κουβέρτα και αφήστε το κουάκερ να “φτάσει” για 15-20 λεπτά.
  2. Ξεπλύνετε το κύριο προϊόν, προσθέστε νερό (διπλάσιο του όγκου των δημητριακών), αφήστε το περιεχόμενο του τηγανιού να βράσει, αμέσως μετά από αυτό αφαιρέστε από τη φωτιά. Τυλίξτε το μελλοντικό κουάκερ και αφήστε το να σταθεί 25 λεπτά.
  3. Αυτή η μέθοδος μαγειρέματος είναι κατάλληλη για αθλητές. Η διαδικασία βλάστησης έχει ως εξής:
  • ξεπλύνετε δημητριακά από συντρίμμια.
  • στο κάτω μέρος του σουρωτήρι, απλώστε ένα στρώμα γάζας, απλώστε το φαγόπυρο, καλύψτε με δύο ακόμη στρώματα γάζας.
  • Βρέξτε το ύφασμα με νερό.
  • αφήστε τη δομή στο παράθυρο για 8 ώρες.
  • ανοίξτε το πάνω στρώμα, ξεπλύνετε το φαγόπυρο, αφήστε για άλλες 6 ώρες, στρίβοντας ένα είδος φακέλου.
  • ξεπλύνετε ξανά το συστατικό, μετά το οποίο μπορούν να καταναλωθούν τα φυτά φαγόπυρου.

Πράσινες συνταγές φαγόπυρου

Όσοι θέλουν να χάσουν βάρος είναι απλά υποχρεωμένοι να γνωρίζουν πώς να μαγειρεύουν πράσινο φαγόπυρο, γιατί χάρη στις χρήσιμες ιδιότητές του είναι ιδανικό για διατροφή. Συνταγές με φωτογραφίες θα σας πουν πώς να μαγειρέψετε οποιοδήποτε πιάτο χρησιμοποιώντας μη επεξεργασμένους κόκκους φαγόπυρου έτσι ώστε να αποδειχθεί νόστιμο και το κύριο συστατικό παραμένει όσο το δυνατόν πιο υγιεινό..

Πράσινο φαγόπυρο με κεφίρ

  • Χρόνος μαγειρέματος: 12 ώρες.
  • Μερίδες ανά κοντέινερ: 1 άτομο.
  • Πιάτα θερμίδων: 202 kcal.
  • Προορισμός: για πρωινό.
  • Κουζίνα: Ιταλικά.
  • Δυσκολία: εύκολο.

Αυτό το πιάτο είναι μια από τις καλύτερες επιλογές για ένα υγιεινό πρωινό. Εάν κάνετε τα πάντα βήμα προς βήμα, τότε η γεύση των πράσινων κόκκων φαγόπυρου που εγχέονται στο κεφίρ θα αποδειχθεί εκλεπτυσμένη. Το γαλακτοκομικό προϊόν είναι καλύτερο να λαμβάνετε χωρίς λιπαρά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε γιαούρτι χωρίς πρόσθετα, τα δημητριακά πρέπει να είναι ωμά – για το μαγείρεμα δεν θα χρειαστεί να βράσει ή να βράσει στον ατμό.

Συστατικά:

  • μαρμελάδα (οποιαδήποτε) – 2 κουταλιές της σούπας. Λ.;
  • κεφίρ (ή γιαούρτι) 0% λίπος – 60 ml.
  • πλιγούρι – 30 γρ.

Πράσινο φαγόπυρο με κεφίρ σε ένα φλιτζάνι

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Ξεπλύνετε καλά τα δημητριακά, στραγγίστε με κόσκινο από το υγρό.
  2. Βάζουμε τους κόκκους σε ένα μπολ, ρίχνουμε κεφίρ.
  3. Βάλτε το κενό όλη τη νύχτα στο ψυγείο.
  4. Ανακατέψτε τα πάντα πριν το σερβίρετε, αν είναι απαραίτητο προσθέστε λίγο περισσότερο κεφίρ.
  5. Προσθέστε μαρμελάδα.

Χυλός

  • Χρόνος μαγειρέματος: 12 ώρες.
  • Μερίδες ανά κοντέινερ: 4 άτομα.
  • Πιάτα θερμίδων: 312 kcal.
  • Σκοπός: για μεσημεριανό γεύμα.
  • Κουζίνα: Ιταλικά.
  • Δυσκολία: εύκολο.

Πολλοί πιστεύουν ότι το διαιτητικό φαγητό a priori δεν μπορεί να είναι νόστιμο, αλλά αυτή η κρίση είναι λανθασμένη, επειδή έχουν ήδη δημιουργηθεί πολλές συνταγές για νόστιμα υγιεινά πιάτα. Ένα από αυτά είναι το κουάκερ φαγόπυρου από πράσινους κόκκους. Αποφασίστε να κάνετε ένα τέτοιο χάος, αποθηκεύστε εγκαίρως, επειδή το κύριο συστατικό θα πρέπει να εμποτιστεί εκ των προτέρων. Το τελικό πιάτο μπορεί να σερβιριστεί σε αλμυρή μορφή με λαχανικά ή να γίνει γλυκό και να προσθέσετε αποξηραμένα φρούτα.

Συστατικά:

  • πλιγούρι – 120 g;
  • νερό – 350 ml.
  • μπαχαρικά για γεύση?
  • αποξηραμένα φρούτα για γεύση.

Πράσινο κουάκερ φαγόπυρου

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Αφήστε τους κόκκους να μουλιάσουν όλη τη νύχτα (αν δεν υπάρχει χρόνος, μπορείτε για μερικές ώρες).
  2. Ξεπλύνετε το σιτάρι. Εάν δεν τα ξεπλύνετε, τότε θα σχηματιστεί πολύ βλέννα στο τελικό κουάκερ και δεν θα είναι θρυμματισμένο, επομένως αυτή η διαδικασία είναι καλύτερα να μην αγνοήσετε.
  3. Ρίξτε το φαγόπυρο με νερό, ενώ πρέπει να καλύψει το σιτάρι με ύψος δακτύλου.
  4. Αλατίζουμε το κομμάτι εργασίας, βάζουμε στη σόμπα, κάνοντας μέτρια φωτιά.
  5. Όταν το υγρό στο τηγάνι αρχίσει να βράζει, απενεργοποιήστε αμέσως τη φωτιά, καλύψτε τα πιάτα με καπάκι και αφήστε το να παραμείνει για 20 λεπτά.
  6. Ξεπλύνετε αποξηραμένα φρούτα, κομμένα σε φέτες οποιουδήποτε μεγέθους.
  7. Τακτοποιήστε το χυλό στα πιάτα, γαρνίρετε με αποξηραμένα φρούτα.

Σαλάτα φαγόπυρου

  • Χρόνος μαγειρέματος: 14 ώρες 10 λεπτά.
  • Μερίδες ανά κοντέινερ: 4 άτομα.
  • Πιάτα θερμίδων: 313 kcal.
  • Σκοπός: για μεσημεριανό γεύμα / δείπνο.
  • Κουζίνα: Ιταλικά.
  • Δυσκολία: εύκολο.

Οι λάτρεις ενός υγιεινού τρόπου ζωής προτιμούν να καταναλώνουν πράσινα δημητριακά αντί για καφέ, γιατί είναι νόστιμο όχι μόνο βραστό, αλλά και ωμό – βλαστάρι. Τα λάχανα (συνιστάται να περιμένετε μέχρι να φτάσουν σε μήκος 3 mm) μπορούν να καταναλωθούν ως ανεξάρτητο πιάτο ή να προστεθούν σε σαλάτες. Διαβάστε τις προτάσεις σχετικά με το πώς να μαγειρέψετε μια νόστιμη σαλάτα με πράσινο φαγόπυρο, όπως στη φωτογραφία.

Συστατικά:

  • φαγόπυρο – 200 g;
  • λιναρόσπορο – 2 κουταλιές της σούπας. Λ.;
  • χόρτα (ρόκα, άνηθος, μαϊντανός) – για γεύση.
  • ντομάτες – 2 τεμ .;
  • θαλασσινό αλάτι για γεύση.

Σαλάτα με βλαστημένους κόκκους πράσινου φαγόπυρου

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Φυτρώνουν δημητριακά σύμφωνα με τη συνταγή που καθορίζεται σε αυτό το άρθρο.
  2. Στα φυτά προσθέτουμε ψιλοκομμένες ντομάτες, χόρτα.
  3. Ανακατέψτε όλα τα συστατικά, αλάτι, σεζόν με λάδι. Εάν θέλετε, πασπαλίζετε τη σαλάτα με χυμό λεμονιού ή προσθέστε λίγο τριμμένο σκόρδο.

Πουρέ σούπα

  • Χρόνος μαγειρέματος: 3 ώρες και 40 λεπτά.
  • Μερίδες ανά κοντέινερ: 8 άτομα.
  • Πιάτα θερμίδων: 68 kcal.
  • Σκοπός: για μεσημεριανό γεύμα.
  • Κουζίνα: Ιταλικά.
  • Δυσκολία: εύκολο.

Οι συνταγές για πιάτα που χρησιμοποιούν πράσινο φαγόπυρο είναι πολύ απλές – ακόμη και ένας αρχάριος μάγειρας μπορεί να τις κυριαρχήσει. Ένα δημοφιλές πιάτο στους οπαδούς των υγιεινών και υγιεινών τροφίμων είναι ένας απαλός πουρέ σούπας με την προσθήκη πράσινου φαγόπυρου. Θα μάθετε επίσης πώς να φτιάξετε νόστιμο πουρέ σούπας φαγόπυρου, ώστε να αποδειχθεί όμορφο, όπως στην παρακάτω φωτογραφία.

Συστατικά:

  • πλιγούρι – 250 g;
  • πατάτες – 3 τεμ .;
  • κρεμμύδια – 2 τεμ.
  • καρότα – 4 τεμ .;
  • μπιζέλια (κατεψυγμένα) – 80 g;
  • βασιλικός – 2-3 φύλλα
  • αλάτι για γεύση
  • ελαιόλαδο – 2 κουταλιές της σούπας. Λ.;
  • σέλινο – 1 τεμ.

Πράσινος πουρέ σούπας φαγόπυρου με ηλιόσπορους

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Μουλιάστε τα δημητριακά, ρίχνοντάς το με λίγο νερό. Αφήστε για 3 ώρες.

  2. Πατάτες με ζάρια, ρίζα σέλινου και καρότα.

  3. Κόβουμε το κρεμμύδι και το βασιλικό, τηγανίζουμε τα υλικά σε ένα τηγάνι μέχρι να μαλακώσουν, προσθέτοντας λάδι.

  4. Ρίξτε τα υπόλοιπα παρασκευασμένα λαχανικά στα πιάτα, αφήστε τα όλα να τηγανιστούν για άλλα 5 λεπτά.

  5. Ρίχνουμε νερό στο τηγάνι έτσι ώστε να καλύπτει πλήρως τα λαχανικά, να βράσει.

  6. Σουρώστε τα λαχανικά, φροντίστε να διατηρήσετε το ζωμό.

  7. Αλέστε τα συστατικά σε μια συνέπεια πουρέ, ρίξτε πίσω το αφέψημα, στείλτε τους εγχυμένους κόκκους εκεί, αλάτι τα πάντα.

  8. Μαγειρέψτε μέχρι να είναι έτοιμοι οι κόκκοι – 10-12 λεπτά.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου