Σαλάτα με λάχανο και μπιζέλια – βήμα προς βήμα συνταγές με βούτυρο ή μαγιονέζα

Το περιεχόμενο του άρθρου



Πολλά διαφορετικά μαγειρικά αριστουργήματα κατασκευάζονται από λάχανο. Μαγειρεύεται, τηγανίζεται, βράζεται και προστίθεται στη σαλάτα. Αυτό είναι ένα λαχανικό χαμηλών θερμίδων με υψηλή περιεκτικότητα σε ευεργετικά ιχνοστοιχεία που επιτρέπουν στο σώμα να παραμείνει υγιές. Εάν προσθέσετε όσπρια, μια πηγή φυτικής πρωτεΐνης, σε μια σαλάτα τραγανών φύλλων, παίρνετε ένα νόστιμο υγιές πιάτο για κάθε μέρα και για ένα γιορτινό τραπέζι.

Συνταγές σαλάτας με λάχανο και μπιζέλια

Υπάρχουν πολλοί τύποι σαλάτας λαχανικών και κρέατος με την προσθήκη οσπρίων. Τα πλεονεκτήματά τους είναι η διαθεσιμότητα συστατικών και η ευκολία προετοιμασίας. Αυτή η σαλάτα είναι κατάλληλη για άτομα που παρακολουθούν το βάρος τους και τους αρέσει να τρώνε. Οι μάγειροι συνιστούν τη χρήση φυτικού ελαίου, χυμού λεμονιού, μαγιονέζας ως ντύσιμο. Όσον αφορά τα μπαχαρικά, περιορίστε τον εαυτό σας σε ένα μπαχαρικό ή μην τα βάλετε καθόλου.

Σαλάτα με φρέσκο ​​λάχανο και αρακά

  • Χρόνος: 15 λεπτά.
  • Μερίδες ανά δοχείο: 6 μερίδες.
  • Περιεκτικότητα σε θερμίδες: 80 kcal / 100 g.
  • Σκοπός: μεσημεριανό, δείπνο.
  • Κουζίνα: Ευρωπαϊκή.
  • Δυσκολία: Εύκολο.

Η σαλάτα με λάχανο και μπιζέλια είναι πολύ υγιεινή. Τα συστατικά του είναι πολλές πολύτιμες ουσίες. 50 γραμμάρια μαϊντανού περιέχει μια ημερήσια δόση βιταμίνης C. Το πιπέρι περιέχει πολλή βιταμίνη Ρ, η οποία βοηθά στην απορρόφηση του ασκορβικού οξέος. Προσθέστε λεμόνι, ντομάτα και κρεμμύδι στο πιάτο, κορεσμένα με βιταμίνες Β, Ε, κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο. Τέτοια τροφή θα υποστηρίξουν το σώμα κατά τις ιογενείς λοιμώξεις..

Συστατικά:

  • φρέσκο ​​λάχανο – 200 g;
  • κονσερβοποιημένα μπιζέλια – 200 g;
  • ντομάτα – 1 τεμ .;
  • κίτρινες πιπεριές – 2 τεμ.
  • κρεμμύδι – 1 τεμ.
  • λεμόνι – 0,5 τεμ .;
  • μαϊντανός – ένα μικρό μάτσο
  • θαλασσινό αλάτι – για γεύση
  • ελαιόλαδο – 3 κουταλιές της σούπας. κουτάλια.

Σαλάτα λαχανικών

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Πλύνετε τα λαχανικά.
  2. Κόψτε το κεφάλι του λάχανου σε λωρίδες, κρεμμύδια, γλυκό πιπέρι με ντομάτα – κύβους.
  3. Στραγγίστε τα φασόλια από τα φασόλια, προσθέστε τα στα λαχανικά.
  4. Αλάτι τα πάντα, σεζόν με λάδι και χυμό λεμονιού.
  5. Διακοσμήστε με χόρτα.

Sauerkraut, αρακά και πατάτες

  • Χρόνος: 25 λεπτά.
  • Μερίδες ανά δοχείο: 6 μερίδες.
  • Περιεκτικότητα σε θερμίδες: 90 kcal / 100 g.
  • Σκοπός: μεσημεριανό, βραδινό, σνακ.
  • Κουζίνα: Ευρωπαϊκή.
  • Δυσκολία: Εύκολο.

Για να φτιάξετε μια σαλάτα λαχανικών, προσθέστε βραστές πατάτες σε αυτήν. Παίζει σημαντικό ρόλο στην πλήρωση του σώματος με βιταμίνες, μέταλλα. Η πατάτα οφείλει τη θρεπτική της αξία στο άμυλο, το οποίο, όταν εισέρχεται στα έντερα, μετατρέπεται σε γλυκόζη. Το σκόρδο και ο άνηθος θα προσθέσουν πικάντικα, τα καρότα θα κάνουν το πιάτο πιο ζωντανό, ορεκτικό στην εμφάνιση.

Συστατικά:

  • λάχανο τουρσί – 200 g;
  • κονσερβοποιημένα μπιζέλια – 200 g;
  • πατάτες – 1-2 τεμ.
  • κρεμμύδια – 1 τεμ.
  • καρότα – 1 τεμ.
  • άνηθος – ένα μικρό μάτσο?
  • σκόρδο – 1-2 σκελίδες
  • φυτικό λάδι – για σάλτσα
  • αλάτι για γεύση
  • αλεσμένο μαύρο πιπέρι για γεύση.

Sauerkraut με πατάτες

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Βράστε πατάτες και καρότα, ξεφλουδίστε, ζάρια.
  2. Στραγγίστε το υγρό από τα φασόλια, προσθέστε το στα ψιλοκομμένα λαχανικά μαζί με το λάχανο τουρσί.
  3. Αλάτι, πιπέρι, σεζόν με λάδι.
  4. Πασπαλίστε το πιάτο με ψιλοκομμένο άνηθο σκόρδου πριν το σερβίρετε..

Λουκάνικο

  • Χρόνος: 15 λεπτά.
  • Μερίδες ανά δοχείο: 6 μερίδες.
  • Περιεκτικότητα σε θερμίδες: 110 kcal / 100 g.
  • Σκοπός: μεσημεριανό, βραδινό, σνακ.
  • Κουζίνα: Ευρωπαϊκή.
  • Δυσκολία: Εύκολο.

Είναι δύσκολο να πάρετε ένα καλό μαγειρεμένο λουκάνικο σήμερα: η επιλογή των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ είναι πολύ μεγάλη. Για μια σαλάτα, επιλέξτε αποδεδειγμένα λουκάνικα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά που είναι εύπεπτα. Προσθέτοντας φρέσκο ​​αγγούρι, κρεμμύδι και μαϊντανό στο πιάτο, θα πάρετε μια θρεπτική σαλάτα λάχανου με λουκάνικο και μπιζέλια, η οποία είναι κατάλληλη για παιδιά, ηλικιωμένους.

Συστατικά:

  • φρέσκο ​​λάχανο – 200 g;
  • κονσερβοποιημένα μπιζέλια – 200 g;
  • μαγειρεμένο λουκάνικο – 200 g;
  • φρέσκο ​​αγγούρι – 1 τεμ.
  • κρεμμύδι – 1 τεμ.
  • μαϊντανός – ένα μικρό μάτσο
  • φυτικό λάδι για να διαλέξετε – για ντύσιμο.
  • αλάτι για γεύση.

Με λουκάνικο και φρέσκα αγγούρια

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Κόψτε το κεφάλι με ένα λεπτό άχυρο.
  2. Αλέθουμε το λουκάνικο και το κρεμμύδι σε κύβους, αγγούρι σε μισούς δακτυλίους.
  3. Βάλτε όλα τα μπιζέλια από το βάζο, στραγγίξτε το υγρό, προσθέστε το προϊόν σε άλλα συστατικά.
  4. Αλάτι το προκύπτον πιάτο, σεζόν με λάδι, διακοσμήστε με χόρτα.

Με μαγιονέζα

  • Χρόνος: 15 λεπτά.
  • Μερίδες ανά δοχείο: 6 μερίδες.
  • Περιεκτικότητα σε θερμίδες: 220 kcal / 100 g.
  • Σκοπός: μεσημεριανό, δείπνο.
  • Κουζίνα: Ευρωπαϊκή.
  • Δυσκολία: Εύκολο.

Η μαγιονέζα, που αποτελείται από φυτικά έλαια, αυγά, ξύδι, άλλα συστατικά, ταιριάζει καλά με το κρέας, τα όσπρια. Ένας συνδυασμός λαχανικών και μπιζελιών, μανιταριών και αυγών, αυτή η λευκή σάλτσα θα δώσει διατροφή. Εάν χρησιμοποιείτε μανιτάρια στρειδιών σε ένα πιάτο, τα ψιλοκόβετε και τα τηγανίζετε καλά σε μέτρια φωτιά (περίπου 25 λεπτά) έως ότου εξατμιστεί όλο το υγρό που απελευθερώνεται από τα μανιτάρια.

Συστατικά:

  • φρέσκο ​​λάχανο – 200 g;
  • τουρσί μπιζέλια – 200 g;
  • κρεμμύδι – 1 τεμ.
  • καρότα – 1 τεμ.
  • μανιτάρια (μανιτάρια στρειδιών ή αμυγδαλωτά) – 200 g;
  • αυγά – 3 τεμ .;
  • μαϊντανό, άνηθο – ένα μικρό μάτσο?
  • μαγιονέζα – για ντύσιμο
  • φυτικό λάδι – 3 κουταλιές της σούπας. κουτάλια (για τηγάνισμα μανιταριών)
  • αλάτι για γεύση.

Με μαγιονέζα και μανιτάρια

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Κόβουμε μανιτάρια, τηγανίζουμε σε λάδι.
  2. Βράστε τα καρότα και τα αυγά, ψιλοκόψτε σε κύβους.
  3. Κόψτε το λάχανο σε λωρίδες.
  4. Στραγγίστε το υγρό από τα φασόλια.
  5. Ανακατέψτε όλα τα συστατικά, αλάτι, σεζόν με μαγιονέζα.
  6. Πασπαλίζουμε το πιάτο με βότανα.

Με κινέζικο λάχανο και αρακά

  • Χρόνος: 15 λεπτά.
  • Μερίδες ανά δοχείο: 6 μερίδες.
  • Περιεκτικότητα σε θερμίδες: 100 kcal / 100 g.
  • Σκοπός: μεσημεριανό, δείπνο.
  • Κουζίνα: Ευρωπαϊκή.
  • Δυσκολία: Εύκολο.

Το λάχανο του Πεκίνου διαφέρει από το λευκό λάχανο σε επιμήκη μορφή, με ευαίσθητα μαλακά φύλλα, περιέχει 2 φορές περισσότερη πρωτεΐνη. Μια μικρή ποσότητα ινών και η ικανότητα διατήρησης βιταμινών για μεγάλο χρονικό διάστημα, οι ποιοτικές γεύσεις καθιστούν το προϊόν πολύτιμο για άτομα που παρακολουθούν την υγεία. Το πιάτο με αυτό το λαχανικό είναι τρυφερό, αλλά λιγότερο τραγανό. Τα χόρτα του βασιλικού θα του δώσουν μια ιδιαίτερη ιδιαιτερότητα. Αν δεν σας αρέσει η μαγιονέζα, σεζόν με ξινή κρέμα με χαμηλά λιπαρά.

Συστατικά:

  • Λάχανο Πεκίνου – 200 g;
  • κονσερβοποιημένα μπιζέλια – 200 g;
  • μπέικον – 150 g;
  • κρεμμύδι – 1 τεμ.
  • πιπεριά – 2 τεμ .;
  • βασιλικός – ένα μικρό μάτσο?
  • ξινή κρέμα – 2 κουταλιές της σούπας. κουτάλια
  • αλάτι για γεύση.

Με ξινή κρέμα, μπέικον και πιπέρι

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Κόψτε το κεφάλι του Πεκίνου σε λωρίδες.
  2. Στραγγίστε τη μαρινάδα φασολιών.
  3. Τρίψτε μπέικον, γλυκό πιπέρι σε μικρούς κύβους.
  4. Σπάστε το βασιλικό με τα χέρια σας.
  5. Ανακατέψτε όλα τα συστατικά, αλάτι, σεζόν με ξινή κρέμα.

Από κουνουπίδι, μπιζέλια και καρύδια

  • Χρόνος: 15 λεπτά.
  • Μερίδες ανά δοχείο: 6 μερίδες.
  • Περιεκτικότητα σε θερμίδες: 140 kcal / 100 g.
  • Σκοπός: μεσημεριανό, δείπνο.
  • Κουζίνα: Ευρωπαϊκή.
  • Δυσκολία: Εύκολο.

Εάν θέλετε να εκπλήξετε τους επισκέπτες ή τους συγγενείς σας με μια νέα ενδιαφέρουσα συνταγή, προσθέστε μια χούφτα καρύδια στη σαλάτα με λάχανο και αρακά. Αυτό το προϊόν έχει υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, αλλά πολύ χρήσιμο. Στους πυρήνες των καρυδιών υπάρχει οτιδήποτε χρειάζεται ένα άτομο για ζωή: πρωτεΐνες, λίπη, ιχνοστοιχεία, βιταμίνες. Ένας επίδεσμος μελιού, ξιδιού και φυτικού ελαίου θα δώσει μια αυθεντική γεύση στο πιάτο..

Συστατικά:

  • κουνουπίδι – 200 g;
  • κονσερβοποιημένα μπιζέλια – 200 g;
  • καρύδια – 100 g;
  • κρεμμύδι – 1 τεμ.
  • μέλι – 2 κουταλιές της σούπας
  • ξύδι – 1 κουταλάκι του γλυκού.
  • φυτικό λάδι – για σάλτσα
  • αλάτι για γεύση.

Κουνουπίδι με αρακά

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Χωρίστε το λάχανο σε ταξιανθίες, μαγειρέψτε για 5 λεπτά.
  2. Στραγγίστε όλο το υγρό από τα όσπρια.
  3. Τηγανίστε τα καρύδια σε ένα τηγάνι, ψιλοκόψτε.
  4. Κόψτε το κρεμμύδι σε μικρούς κύβους.
  5. Συνδυάστε τα συστατικά, σεζόν με μέλι, ξύδι, λάδι.

Λάχανο, μπιζέλια και καρότα

  • Χρόνος: 15 λεπτά.
  • Μερίδες ανά δοχείο: 6 μερίδες.
  • Περιεκτικότητα σε θερμίδες: 80 kcal / 100 g.
  • Σκοπός: μεσημεριανό, δείπνο.
  • Κουζίνα: Ευρωπαϊκή.
  • Δυσκολία: Εύκολο.

Εάν συγκρίνετε την έκδοση Savoy του λαχανικού με τη λευκή στη φωτογραφία, τότε οι διαφορές είναι ορατές. Το πρώτο λαχανικό έχει κορεσμένο πράσινο χρώμα και επιφάνεια με σπυράκι. Η ποιότητα της γεύσης είναι κάπως πιο ευχάριστη από εκείνη ενός συνηθισμένου λευκού κεφαλιού λάχανου. Το λάχανο Savoy περιέχει περισσότερες πρωτεΐνες και λιγότερες φυτικές ίνες, είναι χρήσιμο για τους διαβητικούς, αλλά απαγορεύεται για παγκρεατίτιδα, ασθένειες του θυρεοειδούς. Φτιάξτε μια νόστιμη λαχανοσαλάτα και μπιζέλι σαλάτα με μαγιονέζα σύμφωνα με την παρακάτω συνταγή για να διαφοροποιήσετε τη διατροφή σας.

Συστατικά:

  • Λάχανο Savoy – 200 g;
  • κονσερβοποιημένα μπιζέλια – 200 g;
  • καρότα – 1 τεμ.
  • μήλο – 1 τεμ.
  • κρεμμύδι – 1 τεμ.
  • μαγιονέζα – για ντύσιμο
  • αλάτι για γεύση.

Με μήλο

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Κόψτε το κεφάλι σε τετράγωνα, τρίψτε τα καρότα, το μήλο και το κρεμμύδι σε κύβους.
  2. Στραγγίστε το υγρό από τα φασόλια, προσθέστε το προϊόν στα υπόλοιπα συστατικά.
  3. Αλάτι το μείγμα, σεζόν με μαγιονέζα.

Καρελία Σαλάτα

  • Χρόνος: 15 λεπτά.
  • Μερίδες ανά δοχείο: 6 μερίδες.
  • Περιεκτικότητα σε θερμίδες: 100 kcal / 100 g.
  • Σκοπός: μεσημεριανό, δείπνο.
  • Κουζίνα: Ευρωπαϊκή.
  • Δυσκολία: Εύκολο.

Η σαλάτα Karelia έχει διάφορους τύπους, παρασκευάζεται με την προσθήκη αγγουριών ή μπαχαρικών, για παράδειγμα, κάρυ. Η αναζωογονητική γεύση των τραγανών φύλλων λάχανου και το άρωμα του καπνιστού λουκάνικου παραμένουν αμετάβλητα. Μαζί, αυτά τα συστατικά αναμιγνύονται καλά. Διαβάστε την παρακάτω συνταγή για να καταλάβετε πώς να φτιάξετε μια σαλάτα με λάχανο και μπιζέλια Καρελία με βραστά αυγά, μαύρο πιπέρι.

Συστατικά:

  • φρέσκο ​​λάχανο – 200 g;
  • κονσερβοποιημένα μπιζέλια – 200 g;
  • αυγά – 2 τεμ .;
  • λουκάνικο καπνιστό – 200 g;
  • αλεσμένο μαύρο πιπέρι – για γεύση.
  • αλάτι για γεύση
  • μαγιονέζα – για ντύσιμο.

Με καπνιστό λουκάνικο, αυγό και μαγιονέζα

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Κόψτε το λάχανο και το λουκάνικο σε λωρίδες.
  2. Προσθέστε τα φασόλια, αφού στραγγίσετε το υγρό από αυτά..
  3. Μαγειρέψτε τα αυγά, τρίψτε.
  4. Ανακατέψτε όλα τα συστατικά, αλάτι, πιπέρι, σεζόν με μαγιονέζα.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου