Σαλάτα αβοκάντο και αγγούρι – Συνταγή

Το περιεχόμενο του άρθρου



Η φρέσκια ελαφριά σαλάτα, που συνδυάζει το αβοκάντο και το αγγούρι, θα είναι ένα εξαιρετικό πιάτο για όσους αγωνίζονται με επιπλέον κιλά, αλλά αγαπούν να απολαύσουν υπέροχα σνακ. Ορισμένες συνταγές με μια φωτογραφία και μια λεπτομερή περιγραφή θα είναι επίσης χρήσιμες για τους χορτοφάγους ή εκείνους που τους αρέσουν τα υγιεινά τρόφιμα, επειδή δεν υπάρχουν μαγιονέζα ή άλλα επιβλαβή προϊόντα στη σύνθεση, αλλά μόνο φυσικά συστατικά και ελαφριές σάλτσες..

Συνταγές σαλάτας με αβοκάντο και αγγούρι

Η παρασκευή σαλάτας αβοκάντο ξεκινά με την επιλογή των ίδιων των προϊόντων. Εάν πολλοί άνθρωποι καταλαβαίνουν για τον έλεγχο αγγουριών (η φρεσκάδα του προϊόντος ελέγχεται κάνοντας κλικ στη σκοτεινή άκρη: εάν είναι σκληρό, τότε το λαχανικό είναι καλής ποιότητας), τότε το αβοκάντο δεν είναι τόσο οικείο για τον Ρώσο καταναλωτή. Μπορεί να φανεί στα ράφια των καταστημάτων. Το επιλέγουν περίπου σύμφωνα με την ίδια αρχή – κάνοντας κλικ στο έμβρυο. Τα μαλακά εξωτικά φρούτα είναι σίγουρα ώριμα και έτοιμα για κατανάλωση. Μερικοί λάτρεις επιλέγουν συγκεκριμένα τα φρούτα πιο σκληρά, αλλά τότε η γεύση του είναι λιγότερο κορεσμένη.

Λόγω του γεγονότος ότι και τα δύο συστατικά δεν έχουν έντονη γεύση, άλλα συστατικά πρέπει να προστεθούν στη σαλάτα, και αυτό μπορεί να είναι όχι μόνο λαχανικά, αλλά και κρέας, ψάρι, θαλασσινά. Ως επίδεσμος, χρησιμοποιείται το ελαιόλαδο, το οποίο μπορεί να αντικατασταθεί πλήρως με ηλιέλαιο, εάν το άλλο δεν είναι διαθέσιμο. Προβηγκιακά βότανα, σουσάμι, καρύδια – όλα αυτά θα συνδυάζονται τέλεια με πράσινα φρούτα.

Με ντομάτες

  • Χρόνος: 30 λεπτά.
  • Μερίδες ανά κοντέινερ: 4 άτομα.
  • Περιεκτικότητα σε θερμίδες: 100 kcal / 100 g.
  • Σκοπός: για ένα σνακ.
  • Κουζίνα: Διεθνής.
  • Δυσκολία: Εύκολο.

Μία από τις ευκολότερες επιλογές για να φτιάξετε μια ελαφριά καλοκαιρινή σαλάτα αβοκάντο με αγγούρι είναι να προσθέσετε ντομάτες σε αυτήν. Εάν μαγειρεύετε αυτό το πιάτο τη χειμερινή περίοδο, όταν είναι πολύ δύσκολο να βρείτε πραγματικά νόστιμες ντομάτες, είναι καλύτερα να πάρετε κεράσι. Εάν δεν θέλετε η γεύση να είναι πολύ κρεμμύδι, τότε βρείτε κόκκινο μαρούλι. Είναι πιο τρυφερό και δεν θα διακόψει άλλα προϊόντα..

Συστατικά:

  • ντομάτα, αγγούρι, αβοκάντο – 1 τεμ.
  • κόκκινο κρεμμύδι, βουλγαρική πιπεριά – 1 τεμ.
  • μαϊντανό άνηθο;
  • ελαιόλαδο – 3 κουταλιές της σούπας. Λ.;
  • αλάτι πιπέρι.

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Πλύνετε καλά τα λαχανικά, ξεφλουδίστε το αβοκάντο με πιπεριές.
  2. Κόψτε λαχανικά με φρούτα σε μεγάλους κύβους 1 cm.
  3. Ψιλοκομμένη πιπεριά.
  4. Το κρεμμύδι θρυμματίζεται στα μισά δαχτυλίδια.
  5. Κόψτε την ντομάτα σε φέτες πάχους περίπου 0,5 cm.
  6. Πράσινα θρυμματισμένα.
  7. Ανακατέψτε όλα τα συστατικά σε ένα μπολ σαλάτας, σεζόν με λάδι.

Σαλάτα με αβοκάντο και ντομάτα

Με αυγό

  • Χρόνος: 30 λεπτά.
  • Μερίδες ανά κοντέινερ: 4 άτομα.
  • Περιεκτικότητα σε θερμίδες: 100 kcal / 100 g.
  • Σκοπός: για ένα σνακ.
  • Κουζίνα: Διεθνής.
  • Δυσκολία: Εύκολο.

Εύκολη, αλλά ταυτόχρονα ικανοποιητική και, το σημαντικότερο, σαλάτα αβοκάντο με αγγούρι και αυγό θα είναι πολύ χρήσιμη. Η ιδιαιτερότητά του είναι ότι όλα τα συστατικά κόβονται σε λεπτές πλάκες και στη συνέχεια τοποθετούνται σε στρώματα σε μια πλάκα. Και μπορείτε να το κάνετε με οποιαδήποτε σειρά – απλώς ενεργοποιήστε τη φαντασία και πειραματιστείτε. Τα αυγά κοτόπουλου μπορούν να αντικατασταθούν με ορτύκια, μόνο τότε θα χρειαστούν τρεις φορές περισσότερο.

Συστατικά:

  • αβοκάντο, αγγούρι – 1 τεμ.
  • αυγά – 2 τεμ .;
  • καρύδια – μια χούφτα?
  • μουστάρδα – 2 κουτ.
  • χυμό λεμονιού – 1 κουταλιά της σούπας. Λ.;
  • φυτικό λάδι – 3 κουταλιές της σούπας. Λ.;
  • αλάτι – 2 πρέζα.

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Ξεφλουδίστε τα πράσινα φρούτα, κόψτε τα στη μέση, αφαιρέστε την πέτρα.
  2. Λαχανικά κομμένα σε λεπτούς κύκλους.
  3. Φρούτα κομμένα σε λεπτές πλάκες.
  4. Βράστε τα αυγά και κόψτε σε λεπτές φέτες.
  5. Ανακατέψτε τη μουστάρδα, το λάδι, το χυμό λεμονιού, το αλάτι.
  6. Βάλτε τα έτοιμα πιάτα σε ένα πιάτο, πασπαλίζουμε με καρύδια ή τα βάζουμε έξω, ρίχνουμε το ντύσιμο.

Σαλάτα αβοκάντο και αυγού

Με κινεζικό λάχανο

  • Χρόνος: 30 λεπτά.
  • Μερίδες ανά κοντέινερ: 4 άτομα.
  • Περιεκτικότητα σε θερμίδες: 100 kcal / 100 g.
  • Σκοπός: για ένα σνακ.
  • Κουζίνα: Διεθνής.
  • Δυσκολία: Εύκολο.

Τα συστατικά αυτής της συνταγής συνδυάζονται αρμονικά μεταξύ τους, ενώ η σαλάτα αγγουριού και αβοκάντο παρασκευάζεται πολύ γρήγορα. Αν και όλα τα προϊόντα δεν έχουν έντονη γεύση, αυτό θα συμβάλει στην αλλαγή του νόστιμου επιδέσμου λαδιού με χυμό λεμονιού. Τα κουκουνάρια μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως πρόσθετο συστατικό: είναι κατάλληλα για άλλα προϊόντα και θα κάνουν το πιάτο ακόμα πιο νόστιμο και υγιεινό..

Συστατικά:

  • Λάχανο Πεκίνου – 300 γραμ.
  • αβοκάντο – 1 τεμ.
  • αγγούρι – 2 τεμ .;
  • λεμόνι -? Υπολογιστής .;
  • μέλι – 1 κουταλάκι του γλυκού;
  • ελαιόλαδο – 3 κουταλιές της σούπας. Λ.;
  • αλάτι πιπέρι.

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Κόψτε το λάχανο σε μεγάλα κομμάτια.
  2. Αφαιρέστε το σπόρο από τον καρπό. Κόβουμε μαζί με αγγούρια σε κύβους 1×1 cm.
  3. Πιέστε το λεμόνι, ανακατέψτε με μέλι και ελαιόλαδο.
  4. Βάζουμε ψιλοκομμένα λαχανικά σε ένα μπολ σαλάτας, ρίχνουμε σάλτσα, αλάτι και ανακατεύουμε απαλά.

Σαλάτα με αβοκάντο και λάχανο του Πεκίνου

Με τυρί

  • Χρόνος: 30 λεπτά.
  • Μερίδες ανά κοντέινερ: 4 άτομα.
  • Περιεκτικότητα σε θερμίδες: 100 kcal / 100 g.
  • Σκοπός: για ένα σνακ.
  • Κουζίνα: Διεθνής.
  • Δυσκολία: Εύκολο.

Ένας άλλος τρόπος για να μαγειρέψετε ένα σνακ λαχανικών χαμηλών θερμίδων είναι να φτιάξετε μια σαλάτα με τυρί. Χρησιμοποιείται τυρί τύπου φέτας. Μπορείτε να πάρετε σαλάτα μοτσαρέλα. Φρέσκα φύλλα σαλάτας χρησιμοποιούνται για το μαγείρεμα. Για να αραιώσετε πολύ πράσινο ένα πιάτο με ένα όμορφο φωτεινό χρώμα και γεύση, πάρτε το κεράσι και τις ελιές. Ένα ελαφρύ σνακ θυμίζει ελαφρώς τη διάσημη ελληνική συνταγή..

Συστατικά:

  • αγγούρι – 1 τεμ.
  • αβοκάντο – 1 τεμ.
  • φύλλα μαρουλιού – 150 g;
  • τυρί φέτα – 15 g;
  • Κεράσι – 100 g;
  • ελιές – 15 τεμ .;
  • ελαιόλαδο – 3 κουταλιές της σούπας.;
  • αλάτι, πιπέρι – για γεύση.

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Ξεφλουδίστε τα φρούτα, κόψτε στα μισά, αφαιρέστε την πέτρα. Κόψτε τη σάρκα σε μικρά κομμάτια.
  2. Πλύνετε το λαχανικό, κόψτε σε μεσαίους κύβους.
  3. Ξεπλύνετε τα φύλλα, σχίστε με τα χέρια.
  4. Πλύνετε το κεράσι, κομμένο στα μισά.
  5. Ανακατέψτε όλα τα συστατικά, προσθέστε ελιές, ρίξτε λάδι, ανακατέψτε.

Σαλάτα με αβοκάντο και τυρί

Με πέστροφα

  • Χρόνος: 30 λεπτά.
  • Μερίδες ανά κοντέινερ: 4 άτομα.
  • Περιεκτικότητα σε θερμίδες: 260 kcal / 100 g.
  • Σκοπός: για ένα σνακ.
  • Κουζίνα: Διεθνής.
  • Δυσκολία: Εύκολο.

Αυτό το πιάτο μπορεί να σερβιριστεί με ασφάλεια στο γιορτινό τραπέζι, ενώ μαγειρεύετε γρήγορα και απαιτεί μια μικρή ποσότητα συστατικών. Το φιλέτο πέστροφας μπορεί να αντικατασταθεί με σολομό ή ροζ σολομό, αλλά ανάλογα με αυτό, η γεύση του πιάτου θα αλλάξει, κάτι που αξίζει να εξεταστεί. Μπορείτε να κόψετε ψάρια είτε σε λωρίδες είτε σε κύβους – εξαρτάται μόνο από τη φαντασία σας ή τον τρόπο που σερβίρετε το πιάτο.

Συστατικά:

  • αβοκάντο – 1 τεμ.
  • αγγούρι – 2 τεμ .;
  • αυγά – 2 τεμ .;
  • πέστροφα – 100 g;
  • ξινή κρέμα – 2 κουταλιές της σούπας. Λ.;
  • αλάτι, πιπέρι – για γεύση.

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Ξεφλουδίστε τα πράσινα φρούτα, αφαιρέστε την πέτρα, κόψτε σε μεσαίους κύβους.
  2. Πλύνετε τα λαχανικά, κομμένα σε λωρίδες.
  3. Βράστε τα αυγά, κομμένα σε κύβους.
  4. Διαχωρίστε το πέστροφα από το δέρμα και κόψτε σε λωρίδες ή κύβους της επιλογής σας.
  5. Ανακατέψτε όλα τα συστατικά με ξινή κρέμα, αλάτι, πιπέρι.

Σαλάτα αβοκάντο και πέστροφας

Με κοτόπουλο

  • Χρόνος: 30 λεπτά.
  • Μερίδες ανά κοντέινερ: 4 άτομα.
  • Περιεκτικότητα σε θερμίδες: 100 kcal / 100 g.
  • Σκοπός: για ένα σνακ.
  • Κουζίνα: Διεθνής.
  • Δυσκολία: Εύκολο.

Αυτός ο ενδιαφέρων τρόπος παρασκευής σαλάτας είναι ιδανικός για κάθε περίσταση. Το ασυνήθιστο πράγμα είναι ότι το τελικό πιάτο τοποθετείται στα μισά του φρούτου, έτσι ώστε το ίδιο το φρούτο να μην χρειάζεται να κοπεί. Η μόνη προϋπόθεση είναι ότι πρέπει να επιλέξετε ώριμα φρούτα έτσι ώστε, μαζί με τα υπόλοιπα συστατικά, να μαζέψετε τον πολτό του φρούτου. Πάρτε βραστό κοτόπουλο, κατά προτίμηση φιλέτο. Έτσι θα είστε σίγουροι ότι το πιάτο είναι πραγματικά χαμηλών θερμίδων.

Συστατικά:

  • αβοκάντο – 2 τεμ .;
  • αγγούρι – 1 τεμ.
  • βραστό φιλέτο κοτόπουλου – 200 g;
  • πιπεριά – 1 τεμ.
  • ντομάτα – 1 τεμ .;
  • κόλιαντρο – ένα μάτσο?
  • ξινή κρέμα – 3 κουταλιές της σούπας. Λ.;
  • αλάτι, πιπέρι – για γεύση.

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Πλύνετε όλα τα συστατικά.
  2. Λαχανικά αχύρου,
  3. Το Kinzu καταρρέει.
  4. Κόψτε την ντομάτα σε μικρούς κύβους.
  5. Κοτόπουλο ινών.
  6. Συνδυάστε όλα τα συστατικά, ανακατέψτε με ξινή κρέμα, αλάτι και πιπέρι.
  7. Κόψτε τα φρούτα στη μέση, βγάλτε μια πέτρα και λίγο πολτό για να φτιάξετε ένα είδος μπολ. Ο πολτός μπορεί να σπάσει ή να τεμαχιστεί, προσθέστε στην υπόλοιπη μάζα.
  8. Τακτοποιήστε τη σαλάτα αβοκάντο και αγγούρι στα μισά του φρούτου και σερβίρετε..

Σαλάτα αβοκάντο και κοτόπουλου

Με γαρίδες

  • Χρόνος: 30 λεπτά.
  • Μερίδες ανά κοντέινερ: 4 άτομα.
  • Περιεκτικότητα σε θερμίδες: 100 kcal / 100 g.
  • Σκοπός: για ένα σνακ.
  • Κουζίνα: Διεθνής.
  • Δυσκολία: Εύκολο.

Αυτή είναι ίσως η πιο νόστιμη συνταγή σαλάτας με αβοκάντο και αγγούρι και είναι πολύ απλή. Ο χρόνος μαγειρέματος εξαρτάται από το ποιες γαρίδες αγοράζετε: ξεφλουδισμένες ή όχι. Όσο μεγαλύτερα είναι τα θαλασσινά, τόσο πιο νόστιμο θα είναι το πιάτο σας. Ρίξτε κατεψυγμένες γαρίδες με βραστό νερό ή φούρνο μικροκυμάτων. Μόλις γίνουν μαλακά και εύπλαστα, καθαρίζονται εύκολα, μπορείτε να αρχίσετε να προετοιμάζετε ένα νόστιμο πιάτο με αγγούρι, αβοκάντο και θαλασσινά.

Συστατικά:

  • γαρίδες κελύφους – 200 g;
  • αβοκάντο – 1 τεμ.
  • αγγούρι – 1 τεμ.
  • βαλσάμικο ξύδι – 2 κουτ.
  • ελαιόλαδο – 2 κουταλιές της σούπας. Λ.;
  • χυμό λεμονιού – 1 κουταλάκι του γλυκού;
  • αλάτι για γεύση.

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Ρίχνουμε βραστό νερό πάνω από όλες τις γαρίδες και μετά ξεφλουδίζουμε από το κέλυφος.
  2. Φρούτα και λαχανικά κομμένα σε φέτες με πάχος όχι μεγαλύτερο από 0,4 cm.
  3. Βάζουμε φέτες σε ένα πιάτο, βάζουμε γαρίδες πάνω.
  4. Ανακατέψτε το ξύδι με ελαιόλαδο, αλάτι και χυμό λεμονιού. Ρίχνουμε τη σαλάτα με αβοκάντο και αγγούρι.

Σαλάτα αβοκάντο και γαρίδες

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου