Φρούτα χαμηλής ζάχαρης, μούρα και εσπεριδοειδή

Το περιεχόμενο του άρθρου



Μία από τις αρχές της καλής διατροφής είναι η απόρριψη των γλυκών. Η ζάχαρη προκαλεί αντίσταση στην ινσουλίνη, αυξάνει τον κίνδυνο διαβήτη. Αυτά τα γεγονότα δεν μπορούν να αρνηθούν, αλλά ο πλήρης περιορισμός της πρόσληψης γλυκόζης είναι επίσης επικίνδυνος. Χωρίς αυτό, το σώμα θα έχει έλλειψη ενέργειας. Η διέξοδος από αυτήν την κατάσταση είναι να καταναλώνετε τα υγιή σάκχαρα που βρίσκονται σε ορισμένα φρούτα. Αυξάνουν ομαλά τα επίπεδα ινσουλίνης, αλλά αποτελούν πολύτιμη πηγή βασικών βιταμινών, αντιοξειδωτικών και φυτικών ινών..

Λεμόνια, πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ

Εσπεριδοειδές

Η ελάχιστη ποσότητα ζάχαρης περιέχει όλα τα εσπεριδοειδή. Οι ηγέτες σε αυτόν τον δείκτη είναι λεμόνια και λάιμ – μόνο 1-2 γραμμάρια ζάχαρης ανά φρούτο. Μισό πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ με φλούδα – 6-7 γραμμάρια. Ένα επιπλέον πλεονέκτημα των εσπεριδοειδών είναι ότι είναι πλούσια σε βιταμίνη C. Οι διατροφολόγοι συνιστούν να καταναλώνουν φρέσκα ολόκληρα φρούτα, επειδή οι χυμοί περιέχουν πολλή ζάχαρη, αλλά όχι αρκετές ίνες..

Το λεμόνι είναι δύσκολο να φάει ολόκληρο λόγω της γευστικότητάς του. Το οξύ επηρεάζει δυσμενώς το σμάλτο των δοντιών. Ο χυμός μπορεί να προστεθεί σε ένα ποτήρι νερό, το οποίο πίνετε πριν το πρωινό. Το ποτό ξεκινά μεταβολικές διαδικασίες μετά τον ύπνο, μειώνει την όρεξη. Το ξύσμα λεμονιού περιέχει φυτικές ουσίες που βοηθούν στην ενίσχυση της ανοσίας, προστατεύουν από τον καρκίνο και τον διαβήτη.

Αβοκάντο

Αβοκάντο,

Το Superfruit, το οποίο μπορεί να καταναλωθεί ακόμη και σε αυστηρές δίαιτες, περιέχει μόνο 2 γραμμάρια ζάχαρης. Οι ευεργετικές ιδιότητες των αβοκάντο εξηγούνται από τη σύνθεσή του – 100 g πολτού περιέχει 2 g πρωτεΐνης, 6,5 g διαιτητικών ινών, 9 g υδατάνθρακες, 14,5 g μονοακόρεστου λίπους, πολλές βιταμίνες, μέταλλα.

Τα αβοκάντο μπορούν να μειώσουν το επίπεδο της «κακής» χοληστερόλης και να αυξήσουν την ποσότητα της «καλής». Η τακτική κατανάλωση φρούτων θα βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης αθηροσκλήρωσης και καρκίνου. Αυτό το προϊόν είναι πολύ θρεπτικό. Το μισό φρούτο είναι αρκετό για να πάρει αρκετό και η συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα φρούτων είναι 70-250 g.

Δαμάσκηνα

Δαμάσκηνα

Η επίδραση των υδατανθράκων στο σάκχαρο του αίματος χαρακτηρίζει έναν τέτοιο δείκτη όπως τον γλυκαιμικό δείκτη (GI). Όσο υψηλότερο είναι, όσο μεγαλύτερη είναι η περιεκτικότητα σε γλυκόζη, τόσο πιο γρήγορη είναι η απελευθέρωση ινσουλίνης. Τα φρούτα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη είναι αυτά με λιγότερες από 35 μονάδες. Αυτά περιλαμβάνουν το δαμάσκηνο, του οποίου η ΓΕ είναι μόνο 22. Η θρεπτική αξία των φρέσκων φρούτων είναι 42 θερμίδες ανά 100 g, αποξηραμένα – 225.

Η περιεκτικότητα σε φρουκτόζη στα δαμάσκηνα είναι 10 g ανά 100 g, ένα φρούτο είναι έως 3,5 g. Πρέπει να επιλέξετε ελαστικά φρούτα με πυκνό δέρμα, επειδή η ωρίμανση είναι πιο ζαχαρούχα. Το χρώμα του δαμάσκηνου δεν έχει σημασία. Είναι χρήσιμο να καταναλώνετε όχι περισσότερα από 6 μεγάλα φρούτα την ημέρα. Τα άτομα με ευαίσθητη πέψη πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τις καθαρτικές ιδιότητες των φρούτων και να μην τρώνε δαμάσκηνα τη νύχτα..

Σμέουρα, βατόμουρα, φράουλες

Μούρα

Ένα γεμάτο ποτήρι σμέουρα περιέχει 10 g ζάχαρης, βατόμουρα – 9,3 g, φράουλες – έως 8 g σε φρέσκα μούρα και 10 g σε κατεψυγμένα. Συνιστάται να καταναλώνετε φρέσκα φρούτα και επειδή η περίοδος ωρίμανσης είναι πολύ σύντομη, μπορούν να στεγνώσουν ή να καταψυχθούν. Οι θρεπτικές ιδιότητες θα μειωθούν ελαφρώς..

Η συγκομιδή μούρων θα είναι χρήσιμη για κρυολογήματα – Η βιταμίνη C και τα οργανικά οξέα βοηθούν στην αντιμετώπιση μολύνσεων.

Τα μούρα είναι χρήσιμα για προβλήματα στο έντερο. Περιέχουν φυτικές ίνες, οι οποίες βελτιώνουν την περισταλτική, απομακρύνουν τις τοξίνες από το σώμα. Χάρη στα φυσικά αντιοξειδωτικά φλαβονοειδή, τα μούρα ενισχύουν την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία. Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη είναι έως 500 g.

Τα μήλα

Τα μήλα

Η πιο δημοφιλής καλλιέργεια φρούτων είναι διαθέσιμη όλο το χρόνο. Λόγω των ιδιοτήτων του, τα μήλα θεωρούνται πολύ υγιή. Σχετίζονται με τροφές διατροφής. Υπάρχουν μόνο 47 θερμίδες ανά 100 g. Η περιεκτικότητα σε ζάχαρη των μήλων εξαρτάται από την ποικιλία – είναι λιγότερο σε πράσινο από ό, τι στο κόκκινο. Σε 1 μέσο φρούτο, 19 g ζάχαρης.

Τα φρούτα περιέχουν ρετινόλη, βιταμίνη C, μέταλλα, πηκτίνες και ενώσεις τέφρας. Το μηλικό και τα τρυγικά οξέα σταματούν τη ζύμωση στα έντερα. Υπό την επιρροή τους, τα λίπη διασπώνται, επιταχύνεται η διαδικασία απώλειας βάρους. Συνιστώνται 4-6 μήλα την ημέρα. Περισσότερα μπορούν να βλάψουν το σμάλτο των δοντιών..

Ροδάκινα

Ροδάκινα

Ορισμένα φρούτα μπορεί να έχουν γλυκιά γεύση, αλλά περιέχουν μέτρια ποσότητα ζάχαρης. Αυτά περιλαμβάνουν τα ροδάκινα. Σε έναν μέσο καρπό, μόνο 7,5 g γλυκόζης. Η περιεκτικότητα σε θερμίδες είναι 32 kcal. Οι ημέρες νηστείας ροδάκινου είναι πολύ αποτελεσματικές και εύκολες στη μεταφορά. Σε μια αυστηρή διατροφή, αυτό το φρούτο αντενδείκνυται. Διεγείρει την πέψη και αυξάνει την όρεξη..

Είναι πιο υγιεινό να τρώτε φρέσκα φρούτα, κονσέρβες πολύ γλυκά.

Ακτινίδια

Ακτινίδια

Φρούτα με χαμηλή ζάχαρη και ασυνήθιστη γεύση – αυτό είναι κινέζικο φραγκοστάφυλο. Το λεγόμενο ακτινίδιο. Τα φρούτα του περιέχουν 5,4 g ζάχαρης σε 1 κομμάτι και αντισταθμίζουν πλήρως την καθημερινή ανάγκη για βιταμίνη C. Η ημερήσια τιμή δεν υπερβαίνει τα 2 τεμ. Αυτό είναι ένα από τα λίγα φρούτα που δεν χάνουν τις ιδιότητές τους όταν κονσερβοποιούνται. Η σάρκα τους έχει ιδιαίτερη οξύτητα, λόγω της οποίας διατηρούνται όλες οι ευεργετικές ουσίες.

Καρπούζι, πεπόνι

Καρπούζι και πεπόνι

Το μεγαλύτερο μούρο είναι πολύ νόστιμο και ασφαλές για τη φιγούρα. Η περιεκτικότητα σε ζάχαρη στο καρπούζι είναι έως 10 g ανά μπολ ψιλοκομμένου πολτού. Αυτό το φρούτο είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για προβλήματα στα νεφρά – αφαιρεί τις πέτρες. Ο πολτός είναι κορεσμένος με σίδηρο, η χρήση του ομαλοποιεί το επίπεδο της αιμοσφαιρίνης. Μπορείτε να τρώτε 500 γραμμάρια καρπούζι καθημερινά. Για τη θεραπεία, ο κανόνας μπορεί να αυξηθεί στα 1,5 κιλά.

Το πεπόνι ή το πεπόνι είναι ένα μέτριο προϊόν ζάχαρης. Ένα φλιτζάνι ψιλοκομμένο φρούτο έχει 13-15 γραμμάρια γλυκόζης. Το πεπόνι περιέχει β-καροτένιο, βιταμίνες Α και C, κάλιο και χολίνη. Στη ζέστη, η κατανάλωση πεπονιών θα αποτρέψει την αφυδάτωση. Τα κονσερβοποιημένα ή αποξηραμένα φρούτα διατηρούν τις ευεργετικές τους ιδιότητες, αλλά περιέχουν περισσότερη ζάχαρη..

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου