10 απλές ασκήσεις για να χάσετε βάρος σε 2 εβδομάδες

Το περιεχόμενο του άρθρου



Το συγκρότημα είναι κατάλληλο για όσους δεν θέλουν ή δεν μπορούν να πάνε στο γυμναστήριο και να αγοράσουν ειδικό εξοπλισμό. Για να κάνετε αυτές τις ασκήσεις, το βάρος σας και οι μικροί αλτήρες είναι αρκετοί. Μόνο 15 επαναλήψεις κάθε στοιχείου και 4 φορές την εβδομάδα θα δώσουν ένα ορατό αποτέλεσμα μετά από 8 προπονήσεις.

Πλευρικοί πνεύμονες

Πλευρικοί πνεύμονες

  1. Σταθείτε επίπεδα, τα πόδια μαζί.
  2. Δεξιά, κάντε ένα μεγάλο βήμα προς τα πλάγια, κάμπτοντάς το ελαφρώς στο γόνατο. Κρατήστε τα αριστερά σας.
  3. Επιστροφή στην αρχική θέση
  4. Επαναλάβετε τον άλλο τρόπο.

Η άσκηση βοηθά να απαλλαγείτε από λίπος στον εσωτερικό μηρό, πάνω από τα γόνατα και τους γλουτούς.

Εξισορρόπηση των πνευμόνων προς τα εμπρός

Εξισορρόπηση των πνευμόνων προς τα εμπρός

  1. Σταθείτε ευθεία, κάντε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός με το δεξί σας πόδι.
  2. Σηκώστε και ισιώστε το αριστερό σας πόδι έτσι ώστε να είναι σχεδόν παράλληλο με το πάτωμα.
  3. Το δεξί πόδι παραμένει επίπεδο.
  4. Διατηρήστε την ισορροπία σας στο χελιδόνι.

Οι πνεύμονες καίνε λίπος στους γλουτούς, βελτιώνουν τον συντονισμό.

Ψαλίδια

Ψαλίδια

  1. Βάλτε το δεξί σας πόδι προς τα εμπρός, χαμηλώστε τον εαυτό σας στη στάση του δρομέα σε χαμηλή αρχή.
  2. Πηδήξτε με ψαλίδι.
  3. Το δεξί χέρι πρέπει να πηγαίνει παράλληλα με το αριστερό πόδι και το αντίστροφο.

Η άσκηση συνδυάζει δύναμη και καρδιο, ιδανική για την καύση επιπλέον θερμίδων.

Διαγώνιοι πνεύμονες

Διαγώνιοι πνεύμονες

  1. Σηκωθείτε ευθεία, τα χέρια τεντωμένα με τις παλάμες προς τα εμπρός.
  2. Κάντε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός, γέρνοντας τα χέρια και το σώμα σας στο πάτωμα, προσπαθώντας να το αγγίξετε.
  3. Επιστροφή στην αρχική θέση.
  4. Επαναλάβετε με το άλλο πόδι..

Η άσκηση είναι αποτελεσματική για την επεξεργασία του εσωτερικού μηρού και των τετρακέφαλων.

Plie βαθιά κατάληψη

Plie βαθιά κατάληψη

  1. Σταθείτε ευθεία, τα χέρια στη ζώνη, τακούνια μαζί, κάλτσες ελαφρώς μακριά.
  2. Τεντώστε το δεξί πόδι σας στο πλάι, κάντε μια βαθιά στάση.
  3. Κρατήστε αυτήν τη θέση για λίγα δευτερόλεπτα.
  4. Επιστροφή στην αρχική θέση.
  5. Επαναλάβετε με το δεξί πόδι..

Εξαιρετική άσκηση ποδιών συνολικά. 

Bounce squat

Πηδήξτε οκλαδόν

  1. Σταθείτε πίσω – τα χέρια απλωμένα κατά μήκος του σώματος, μαζί.
  2. Πάρτε το δεξί σας πόδι στο πλάι, κάντε μια στάση οκλαδόν, κρατώντας την πλάτη σας ευθεία.
  3. Πηδήξτε με τα πόδια σας από το πάτωμα.
  4. Προσγειωθείτε σε μια στάση.

Η άσκηση ενισχύει τους γλουτιαίους και τους μυς των μοσχαριών.

Κλοτσιές και τα τέσσερα

Κλοτσιές και τα τέσσερα

  1. Μπείτε στα τέσσερα – τα γόνατα λυγισμένα κάτω από τους γοφούς, τα χέρια εκτεταμένα κάτω από τους ώμους.
  2. Σηκώστε το δεξί σας πόδι στο πλάι σε ορθή γωνία, τραβώντας το δάχτυλο.
  3. Επιστρέψτε το πόδι σας στην αρχική του θέση..
  4. Επαναλάβετε με το αριστερό πόδι.

Η άσκηση βοηθά στην απώλεια βάρους.

Σηκώνοντας ένα πόδι από μια «σανίδα» θέση

Σηκώνοντας ένα πόδι από μια «σανίδα» θέση

  1. Καθίστε στο πάτωμα, ακουμπήστε στους αγκώνες σας, λυγίστε σε ορθή γωνία.
  2. Στηρίξτε τις κάλτσες σας στο πάτωμα, τεντώνοντας τον κορμό σας από το κεφάλι έως τα πόδια σε ευθεία γραμμή.
  3. Σηκώστε το τεντωμένο πόδι.
  4. Χαμηλώστε την πίσω στο πάτωμα.
  5. Επαναλάβετε την κίνηση με το άλλο πόδι.

Ανελκυστήρας

Ανελκυστήρας

  1. Χαμηλώστε τον εαυτό σας στη θέση από την οποία ξεκινούν συνήθως τα push-ups.
  2. Λυγίστε το ένα πόδι, τοποθετώντας το ανάμεσα στα χέρια, το δεξί μηρό παράλληλα με το πάτωμα.
  3. Βάλτε το σωματικό σας βάρος στο δεξί σας πόδι, σηκωθείτε αργά.
  4. Χαμηλότερη στην αρχική θέση.
  5. Επαναλάβετε με το άλλο πόδι..

Η άσκηση σας βοηθά να χάσετε βάρος στα πόδια και τους γοφούς σας.. 

Σκάφος

Σκάφος

  1. Ξαπλώστε προς τα κάτω στο πάτωμα, λυγίστε τους αγκώνες σας, τα χέρια κάτω από το μέτωπο.
  2. Τραβήξτε και τα δύο πόδια ευθεία πίσω σας, τα δάχτυλα εκτεταμένα, τακούνια μαζί.
  3. Λυγίστε τα γόνατά σας στους γλουτούς.
  4. Καθίστε στο πάτωμα και επαναλάβετε την άσκηση.

Η άσκηση εκπαιδεύει τα πιο απρόσιτα μέρη – την περιοχή μεταξύ των γλουτών και των μπλοκάρων.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου