Πώς να χάσετε 10 κιλά πολύ γρήγορα

Το περιεχόμενο του άρθρου



Πριν από σημαντικά γεγονότα, ταξίδια, συναντήσεις, πολλοί άνθρωποι θέλουν να φαίνονται ελκυστικοί, να έχουν καλή φόρμα. Δεν υπάρχει χρόνος για μεγάλες δίαιτες και πολλά ταξίδια στο γυμναστήριο. Σε μια τέτοια κατάσταση, τίθεται το ερώτημα πώς να χάσετε βάρος πολύ γρήγορα. Οι άνθρωποι υπόκεινται σε υπερβολική σωματική άσκηση, λιμοκτονούν, δεν τηρούν κανόνες διατροφής και προπόνησης. Αυτό μπορεί να βλάψει σοβαρά την υγεία σας. Οποιαδήποτε απώλεια βάρους, ιδιαίτερα γρήγορη, πρέπει να είναι σωστή, καλά μελετημένη.

Ο κίνδυνος απώλειας βάρους γρήγορα στο σπίτι

Οι μέθοδοι ταχείας απώλειας βάρους πρέπει να χρησιμοποιούνται σε ακραίες περιπτώσεις, καθώς η ταχεία απώλεια αρκετών κιλών είναι ένα μεγάλο άγχος για το σώμα. Η διαδικασία διαίρεσης του λίπους είναι αργή. Η γρήγορη απώλεια βάρους οφείλεται στην απώλεια νερού και μυϊκής μάζας. Ο πρώτος που καταναλώνει υδατάνθρακες και πρωτεΐνες που χρησιμεύουν ως δομικά στοιχεία των κυττάρων.

Απώλεια νερού με γρήγορη απώλεια βάρους

Πολλές διαδεδομένες «γρήγορες» δίαιτες (πρωτεΐνες, χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, χωρίς αλάτι) επηρεάζουν το μεταβολισμό νερού-αλατιού. Ειδικά τσάγια, συμπληρώματα διατροφής, δισκία και προϊόντα απώλειας βάρους έχουν διουρητικό αποτέλεσμα. Οι τρόποι γρήγορης απώλειας βάρους περιλαμβάνουν συχνά πρόσθετες διαδικασίες: επίσκεψη στη σάουνα, προπόνηση σε θερμομονωτικά ρούχα, τύλιγμα με ταινία προσκόλλησης.

Όλα αυτά προκαλούν αυξημένη εφίδρωση, ενεργοποίηση των νεφρών, το σώμα χάνει έντονα υγρό, γεγονός που οδηγεί σε αφυδάτωση. Με παρατεταμένη και ανεξέλεγκτη απώλεια νερού από ιστούς και όργανα, παρατηρούνται οι ακόλουθες καταστάσεις:

  • το αίμα γίνεται πιο ιξώδες.
  • αυξάνεται η πίεση,
  • η καρδιά βιώνει επιπλέον άγχος κατά τη διάρκεια της εργασίας – αυτό είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο για υπερτασικούς ασθενείς και ηλικιωμένους.
  • Η παροχή αίματος στα εσωτερικά όργανα επιδεινώνεται.
  • ο μεταβολισμός επιβραδύνεται, οι επιβλαβείς ενώσεις παραμένουν στο σώμα.
  • το δέρμα και τα μαλλιά γίνονται θαμπό, ξηρά.
  • Αισθάνομαι χειρότερα;
  • το βάρος σταματά σε ένα σημείο.
  • μπορεί να αναπτυχθεί κυτταρίτιδα.

Κίνδυνος γρήγορης απώλειας βάρους

Απώλεια μυών

Άτομα που θέλουν να χάσουν γρήγορα βάρος στο σπίτι καταφεύγουν συχνά στην πείνα, μια απότομη μείωση της πρόσληψης θερμίδων. Για την απόκτηση ενέργειας, αυξάνεται η οξείδωση των πρωτεϊνών, που αποτελούν τα δομικά στοιχεία του μυϊκού ιστού. Το άλλο άκρο είναι ασυνήθιστη σωματική δραστηριότητα για τον άνθρωπο. Οι άνθρωποι αρχίζουν να προπονούνται σκληρά για αρκετές ώρες την ημέρα, συχνά με άδειο στομάχι, χωρίς προηγούμενη προετοιμασία. Αυτό προκαλεί απότομη αύξηση του επιπέδου της κορτιζόλης στο αίμα, η οποία αλλάζει το μεταβολισμό. Οι μυϊκές πρωτεΐνες διασπώνται εντατικά, η καύση λίπους επιβραδύνεται.

Η ανεπάρκεια αμινοξέων προκαλεί τα ακόλουθα αρνητικά αποτελέσματα:

  • μειωμένη ανοσία
  • κακή πέψη λόγω έλλειψης ενζύμων.
  • μεταβολική επιβράδυνση
  • επιδείνωση του δέρματος, χαλάρωση
  • η εμφάνιση της κυτταρίτιδας
  • απώλεια λάμψης με τα μαλλιά και τα νύχια.

Εντατική δίαιτα για γρήγορη απώλεια βάρους στο σπίτι

Υπάρχουν πολλές μέθοδοι για να χάσετε βάρος σε μια εβδομάδα στο σπίτι. Η βάση τους είναι μια σίγουρα επιλεγμένη διατροφή. Υπάρχουν διάφοροι τύποι διατροφής (πρωτεΐνες, ρύζι, φαγόπυρο, κεφίρ κ.λπ.). Διαφέρουν μεταξύ τους ως προς την αναλογία των καταναλωμένων πρωτεϊνών, λιπών, υδατανθράκων, θερμίδων, αλλά βασίζονται σε γενικές αρχές.

Με οποιαδήποτε δίαιτα, πρέπει να έχετε πρωινό το πρωί, το τελευταίο γεύμα πρέπει να πραγματοποιείται 2-3 ώρες πριν τον ύπνο. Οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν να μετρήσουν τον αριθμό των θερμίδων που καταναλώνονται ανά ημέρα για να χάσουν βάρος. Πρέπει να τρώτε συνεχώς την ίδια στιγμή, σε μικρές μερίδες. Συνιστάται να περάσετε τουλάχιστον 30-40 λεπτά σε ένα γεύμα. Μια μέρα πρέπει να πίνετε 2-2,5 λίτρα υγρού για να αποφύγετε την αφυδάτωση. Πριν από μια δίαιτα, συνιστάται να συμβουλευτείτε έναν γιατρό.

Χάστε βάρος γρήγορα στο σπίτι με το κεφίρ

Ένας από τους πιο συνηθισμένους και οικονομικούς τρόπους για να χάσετε βάρος είναι η δίαιτα κεφίρ:

  • Η αρχή της διατροφής: μονο-δίαιτα χαμηλών θερμίδων, στην οποία επιτρέπεται μόνο το κεφίρ. Μπορείτε να καταναλώσετε 1-1,5 λίτρα αυτού του προϊόντος που έχει υποστεί ζύμωση ανά ημέρα χωρίς να προσθέσετε ζάχαρη, κατά προτίμηση χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά. Το Kefir πρέπει να χωριστεί σε 5-6 δεξιώσεις. Μπορείτε να προσθέσετε μήλα στη διατροφή.
  • Πλεονεκτήματα: το κεφίρ είναι χρήσιμο για τη γαστρεντερική οδό. Αποκαθιστά την εντερική μικροχλωρίδα, αφαιρεί τις τοξίνες.
  • Μειονεκτήματα: είναι πιο δύσκολο να προσαρμοστείς σε υγρές δίαιτες, οι μονο-δίαιτες βαριούνται γρήγορα λόγω της ομοιομορφίας της διατροφής.
  • Προβλεπόμενα αποτελέσματα: απώλεια 4-8 κιλών.
  • Διάρκεια: 3-5 ημέρες.
  • Μενού δείγματος: 200 ml κεφίρ χωρίς λιπαρά κάθε 3 ώρες, 1 μήλο για πρωινό και μεσημεριανό.

Διατροφή πρωτεϊνών

Μια δίαιτα που βασίζεται μόνο σε πλούσιες σε πρωτεΐνες τρόφιμα θα παρέχει γρήγορη και αποτελεσματική απώλεια βάρους χωρίς απώλεια μυϊκής μάζας:

  • Αρχή: πρέπει να μειώσετε την κατανάλωση τροφίμων που περιέχουν λίπη και υδατάνθρακες. Προαπαιτούμενο είναι 1,5-2 λίτρα καθαρού νερού την ημέρα, γιατί το σώμα χάνει πολύ υγρό. Συνιστάται να χρησιμοποιείτε συμπλέγματα βιταμινών ταυτόχρονα. Επιτρεπόμενα προϊόντα: κρέας, πουλερικά, ψάρια, μανιτάρια, ασπράδια αυγού, λάχανο, κολοκύθα, πιπεριές, αγγούρια, βότανα, τσάι χωρίς ζάχαρη.
  • Επιπλέον: η μυϊκή μάζα δεν θα εξαφανιστεί κατά τη διαδικασία της απώλειας βάρους. Ποικίλη διατροφή.
  • Μειονεκτήματα: τα νεφρά εκτίθενται σε σημαντικό άγχος. Η πρωτεϊνική τροφή είναι φτωχή σε βιταμίνες και μεταλλικά άλατα.
  • Προβλεπόμενα αποτελέσματα: μείον 5-8 κιλά.
  • Διάρκεια: περίπου 10-14 ημέρες.
  • Μενού δείγματος:
  1. πρωινό – 50 g σκληρού τυριού, 2 πρωτεΐνες βραστών αυγών κοτόπουλου, χυμό ντομάτας
  2. μεσημεριανό – βράστε 100 g βοείου κρέατος με χαμηλά λιπαρά, 150 g σαλάτας λαχανικών, πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη.
  3. δείπνο – 200 γραμμάρια τυρί cottage χωρίς λιπαρά, μαύρο τσάι χωρίς ζάχαρη.

Ρύζι

Η μονο-διατροφή με βάση το ρύζι είναι δύσκολη, αλλά είναι ένας γρήγορος τρόπος για να χάσετε βάρος και να απομακρύνετε τις τοξίνες από το σώμα:

  • Αρχή: για να χάσετε βάρος, πρέπει να τρώτε μόνο καστανόχρωμο ρύζι. Η περίσσεια υγρού απεκκρίνεται, ο μεταβολισμός επιταχύνεται. Επιτρέπονται βρασμένοι ή ατμένοι κόκκοι ρυζιού, πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη.
  • Πλεονεκτήματα: το ρύζι καθαρίζει αποτελεσματικά το σώμα από επιβλαβείς ουσίες. Η μυϊκή μάζα διατηρείται.
  • Μειονεκτήματα: η μονο-διατροφή φορτώνει το σώμα, ενοχλεί γρήγορα.
  • Προβλεπόμενα αποτελέσματα: απώλεια άνω των 4 κιλών.
  • Διάρκεια: 1-2 εβδομάδες.
  • Μενού δείγματος:
  1. πρωινό – 50 γραμμάρια βραστό ρύζι, πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη
  2. μεσημεριανό – 150 γραμμάρια κουάκερ ρυζιού, ζωμός λαχανικών, μαύρο τσάι χωρίς ζάχαρη
  3. δείπνο – 50 γραμμάρια δημητριακών ρυζιού, ελαιόλαδο, πράσινο τσάι.Διατροφή αδυνατίσματος ρυζιού

Είδος σίκαλης

Η μονο-διατροφή με βάση το φαγόπυρο θα σας βοηθήσει να χάσετε γρήγορα και κερδοφόρα βάρος εμπλουτίζοντας κύτταρα και ιστούς με πολύτιμα ιχνοστοιχεία:

  • Αρχή: αυτή είναι μια δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων με βάση τη χρήση ενός προϊόντος – φαγόπυρο. Η συνταγή είναι απλή: το φαγόπυρο πρέπει να χύνεται με βραστό νερό και να αφήνεται στον ατμό όλη τη νύχτα. Μπορείτε να πιείτε νερό, τσάι χωρίς ζάχαρη, κεφίρ (έως 1 λίτρο την ημέρα), φυσικό γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, μήλα. Απαγορευμένα τρόφιμα – μπαχαρικά, αλάτι, ζάχαρη, πιπέρι, λάδι, αλκοόλ, καφές.
  • Πλεονεκτήματα: το φαγόπυρο περιέχει πολλές χρήσιμες ουσίες, ιχνοστοιχεία. Ευεργετική επίδραση στο γαστρεντερικό σωλήνα.
  • Μειονεκτήματα: ενοχλεί γρήγορα μια ομοιόμορφη διατροφή. Μονο-δίαιτες – μεγάλο άγχος για το σώμα.
  • Προβλεπόμενα αποτελέσματα: απώλεια 5-12 κιλών.
  • Διάρκεια: όχι περισσότερο από 1-2 εβδομάδες.
  • Μενού δείγματος:
  1. πρωινό – 50 γραμμάρια φαγόπυρο στον ατμό, 100 γραμμάρια φυσικό γιαούρτι χωρίς λιπαρά
  2. μεσημεριανό – 150 γραμμάρια κουάκερ φαγόπυρου, 1-2 μήλα, 1 φλιτζάνι κεφίρ, τσάι
  3. απογευματινό σνακ – 100 g γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.
  4. δείπνο – 50 γραμμάρια κουάκερ φαγόπυρου, τσάι
  5. πριν πάτε για ύπνο – 1 φλιτζάνι κεφίρ.

Χάστε γρήγορα βάρος με άσκηση

Το σωστό πρόγραμμα άσκησης σας βοηθά να χάσετε βάρος αποτελεσματικά. Σε αυτήν την περίπτωση, το φορτίο πρέπει να κατανέμεται σε όλα τα μέρη του σώματος, χωρίς να εστιάζεται σε μεμονωμένα τμήματα. Οι μέθοδοι γρήγορης απώλειας βάρους μέσω σπορ περιλαμβάνουν καρδιο. Αυτά περιλαμβάνουν:

  • τρέξιμο;
  • ανεβαίνοντας τις σκάλες.
  • ποδηλασία
  • πατινάζ και σκι
  • σχοινάκι;
  • επάγγελμα σε stepper?
  • κολύμπι;
  • αναρρίχηση.

Γυμναστήριο, δυναμικές κατευθύνσεις γιόγκα (hasa yoga, hot yoga, ayengar, ashtanga-vinyasa) συμβάλλουν στην ταχεία απώλεια βάρους. Κατά τη διάρκεια της άσκησης, μια σημαντική κατάσταση είναι ο έλεγχος του παλμού και του αναπνευστικού ρυθμού. Αυτοί οι δείκτες πρέπει να υπερεκτιμώνται καθ ‘όλη τη διάρκεια της προπόνησης. Είναι απαραίτητο να εναλλάσσονται ασκήσεις με χαμηλή και υψηλή δραστηριότητα. Εάν αισθανθείτε πόνο, θα πρέπει να μειώσετε την ένταση της προπόνησης ή να την σταματήσετε εντελώς για να αποφύγετε τραυματισμούς.

Ποδήλατο αδυνατίσματος

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου