Διατροφή για απώλεια βάρους σε 10 ημέρες

Το περιεχόμενο του άρθρου



Κάθε κορίτσι ονειρεύεται μια τέλεια φιγούρα. Μπορείτε να γίνετε λεπτός και όμορφος όχι μόνο κάνοντας σωματικές ασκήσεις και γυμναστική. Μερικές φορές καθίσταται απαραίτητο να χάσετε περίσσεια σε σύντομο χρονικό διάστημα. Τα απροσδόκητα γεγονότα, για παράδειγμα, ένας γάμος ενός στενού συγγενή ή ένα δώρο με τη μορφή ταξιδιού στο εξωτερικό, μπορούν να ωθήσουν αυτό το βήμα. Για να απαλλαγείτε από το σωματικό λίπος σε σύντομο χρονικό διάστημα, για παράδειγμα, σε 10 ημέρες από μια δίαιτα, στην πραγματικότητα, ένα γρήγορο, σωστά επιλεγμένο πρόγραμμα δεν θα προκαλέσει βλάβη στην υγεία. Είναι σημαντικό όχι μόνο να φροντίζετε το σχήμα, αλλά και να διατηρείτε το βάρος.

Πόσο μπορείτε να χάσετε βάρος σε 10 ημέρες

Μετά από μια δίαιτα, διατηρήστε έναν υγιή μεταβολισμό. Περιορίστε την πρόσληψη θερμίδων και δώστε αρκετή άσκηση για να καταναλώσετε ενέργεια. Για να διασφαλίσετε την απώλεια βάρους σε 10 ημέρες, πρέπει πρώτα να αξιολογήσετε τη δύναμη και τη γενική σας κατάσταση, επειδή συχνά οι δίαιτες περιλαμβάνουν ημέρες νηστείας. Αν και είναι δύσκολο να περιοριστεί η διατροφή, είναι πραγματικό..

Ανάλογα με το σωματικό σας βάρος, τα προγράμματα απώλειας βάρους θα σας βοηθήσουν να χάσετε 5 έως 10 κιλά. Μην υπερβαίνετε τον αριθμό των θερμίδων που λαμβάνετε ή το μενού διατροφής, μην τρώτε πριν από τον ύπνο. Προσπαθώντας να χάσετε βάρος, μην εγκαταλείπετε την επίτευξη του στόχου σας. Η διατροφή δεν είναι κατάλληλη για όσους έχουν χρόνιες ασθένειες που σχετίζονται με το πεπτικό σύστημα, ενημερώστε το γιατρό σας εκ των προτέρων σχετικά με αυτό.

Πώς να χάσετε βάρος σε 10 ημέρες

Λάβετε υπόψη ότι για αρκετές εβδομάδες διατροφής και σωματικής άσκησης, οι δείκτες για κάθε κιλό που χάσατε θα είναι διαφορετικοί για την ίδια περίοδο. Όσο μεγαλύτερο είναι το αρχικό βάρος, τόσο πιο γρήγορα καίγεται το λίπος. Εάν η διατροφή διαρκεί περισσότερο από δέκα ημέρες, τότε η φυσιολογική λειτουργία του σώματος θα υποφέρει, δεν θα λάβει ιχνοστοιχεία και βιταμίνες. Για να χάσετε βάρος σε 10 ημέρες, ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές:

  • Προσπαθήστε να ξοδέψετε περισσότερες θερμίδες από ό, τι καταναλώνετε.
  • Τρώτε μόνο τρόφιμα χαμηλών θερμίδων καθημερινά.
  • Απαιτούνται πέντε γεύματα την ημέρα σε μικρές μερίδες.
  • Παρατηρήστε τα διαστήματα τριών ωρών μεταξύ των γευμάτων.

Το κορίτσι τρώει μπρόκολο

Διατροφή για 10 ημέρες

Οποιαδήποτε μέθοδος γρήγορης απώλειας βάρους είναι ένα βάρος ακόμη και για ένα ανθεκτικό άτομο. Απαγορεύεται η κατανάλωση αλκοολούχων ποτών, επειδή προκαλούν την όρεξή σας και δημιουργούν δηλητηρίαση. Μια αποτελεσματική διατροφή για 10 ημέρες βασίζεται στη μείωση της ενεργειακής αξίας της διατροφής. Με αναλφάβητη απώλεια βάρους, μπορείτε να διαταράξετε την ισορροπία των ορμονών και τη λειτουργία των εσωτερικών οργάνων. Η δίαιτα μείον 10 κιλά σε 10 ημέρες πρέπει να χρησιμοποιείται όχι περισσότερο από δύο φορές το χρόνο. Εάν έχετε σταθμίσει τις ικανότητές σας και έχετε αποφασίσει να χάσετε βάρος, ήρθε η ώρα να σκεφτείτε ποια διατροφή θα χρησιμοποιήσετε..

Διατροφή πρωτεϊνών

Η ουσία του προγράμματος είναι η χρήση τροφών κορεσμένων με πρωτεΐνες, ενώ αξίζει να ελαχιστοποιηθεί η παρουσία λιπών και υδατανθράκων στα τρόφιμα. Μια δίαιτα πρωτεΐνης 10 ημερών συμβάλλει στη βραχυπρόθεσμη απώλεια βάρους κάνοντας λίπος και μυϊκή μάζα. Η απώλεια βάρους συμβαίνει λόγω της μακράς πέψης των πρωτεϊνών, με αποτέλεσμα το σώμα να ξοδεύει υπερβολικά κιλά: ξοδεύει περισσότερη ενέργεια από ό, τι λαμβάνει.

Είναι απαραίτητο να αφαιρέσετε γλυκά, όσπρια, τυριά, καπνιστά κρέατα, αλκοόλ από τη διατροφή. Λάβετε υπόψη ότι τα πλούσια σε πρωτεΐνες τρόφιμα επηρεάζουν την ποσότητα σακχάρου στο αίμα και τη χοληστερόλη, οι χρόνιες ασθένειες μπορεί να επιδεινωθούν. Τα συστατικά του μενού για μια πρωτεΐνη διατροφή:

  • ξινό γάλα
  • αυγά
  • κρέας και ψάρι (στον ατμό / στη σχάρα, σχάρα)
  • μανιτάρια
  • λαχανικά.

Διατροφή λάχανου

Το λάχανο είναι γνωστό ως προσιτό λαχανικό χαμηλών θερμίδων. Το τρυτρονικό οξύ που περιέχεται σε αυτό αποτρέπει τη μετατροπή των υδατανθράκων σε λίπη. Μια διατροφή λάχανου για 10 ημέρες είναι γνωστή ως ένα προσιτό πρόγραμμα απώλειας βάρους. Είναι απαραίτητο να μειωθεί η χρήση αλατιού, μην τρώτε ζαχαροπλαστικής. Αντικαταστήστε τη ζάχαρη με το μέλι. Ψήστε ή ατμό φαγητό.

Το πρωινό είναι ένα φλιτζάνι τσάι ή καφέ. Μαγειρέψτε λάχανο σαλάτα για μεσημεριανό γεύμα. Προσθέστε μια φέτα μοσχάρι ή στήθος κοτόπουλου. Το κρέας πρέπει να μαγειρευτεί σε διπλό λέβητα, σημειώστε ότι τα λιπαρά τρόφιμα δεν πρέπει να τρώγονται. Για δείπνο, φτιάξτε μια κατσαρόλα λάχανου με τυρί cottage με την προσθήκη βοείου κρέατος. Συνιστάται να πίνετε ένα μέρος του 1% κεφίρ περίπου 2 ώρες πριν τον ύπνο.

Σαλάτα με λάχανο

Διατροφή φαγόπυρου

Σίγουρα θα χάσετε βάρος σε 10 ημέρες, χρησιμοποιώντας όχι ατμό φαγόπυρο, αλλά στον ατμό. Για 1 μερίδα δημητριακών, χρειάζονται 2-3 ποτήρια βραστό νερό. Μην προσθέτετε αλάτι και λάδι. Μια δίαιτα για 10 ημέρες σε φαγόπυρο σάς επιτρέπει να πίνετε έως και 1 λίτρο την ημέρα ποτά γάλακτος που έχει υποστεί ζύμωση και 2-3 πράσινα μήλα. Μην πίνετε ανθρακούχο νερό, μην κακοποιείτε τσάι και καφέ. Σύμφωνα με αυτό το πρόγραμμα, είναι ρεαλιστικό να χάσετε 10 κιλά σε 10 ημέρες, γιατί κάθε μέρα χάνετε ένα κιλό υπερβολικού βάρους.

Διατροφή κατανάλωσης

Αυτό το πρόγραμμα απώλειας βάρους εξαλείφει τη διαδικασία μάσησης, θα τρώτε μόνο υγρά και κουάκερ. Για μια μέρα μπορείτε να χάσετε ένα και μισό κιλό βάρους. Η κατανάλωση διατροφής για 10 ημέρες αναγνωρίζεται ως αποτελεσματική, αλλά είναι δύσκολο να τηρηθεί. Η αφθονία του νερού στα τρόφιμα ικανοποιεί την πείνα. Όταν η διαδικασία πέψης λειτουργεί καλά, ο μεταβολισμός ενεργοποιείται, οπότε η απώλεια βάρους θα επιταχυνθεί.

Η διατροφή περιλαμβάνει σούπες λαχανικών και γάλακτος, γαλακτοκομικά προϊόντα, υγρά δημητριακά, ζωμούς, χυμούς χωρίς ζάχαρη, φρούτα και λαχανικά. Τα ακόλουθα προϊόντα είναι κατάλληλα για πρωινό: πίνοντας γιαούρτι, γάλα, τυρί cottage, πλιγούρι βρώμης. Για μεσημεριανό γεύμα, φάτε ζωμό, σούπα λαχανικών, μπορς ή παντζάρια. Για δείπνο, πρέπει να πίνετε ένα μέρος κεφίρ. Μην χρησιμοποιείτε αυτό το πρόγραμμα για περισσότερο από 10 ημέρες..

Σούπα παντζαριών σε ένα πιάτο

Διατροφή Kefir

Δημιούργησε πολλές διαφορετικές επιλογές για τη διατροφή κεφίρ. Για να χάσετε βάρος σε 10 ημέρες σύμφωνα με την αυστηρή συνταγή που περιγράφεται παρακάτω, πρέπει να εγκαταλείψετε το αλεύρι, τα γλυκά, το αλκοόλ, το αλάτι και τα λιπαρά τρόφιμα. Δεν μπορούν όλοι να αντέξουν αυτό το πρόγραμμα. Διατροφή για 10 ημέρες στο κεφίρ, μενού:

  • 1-3 ημέρα. Κάθε μέρα, πίνετε ένα τοις εκατό προϊόν γάλακτος που έχει υποστεί ζύμωση και τρώτε 100 γραμμάρια άλατος και άρωμα ρυζιού.
  • 4-7 ημέρα. Τρώτε κεφίρ + 100 γραμμάρια αρωματισμένου κοτόπουλου καθημερινά.
  • 8-10 ημέρα. Πίνουμε το ίδιο κεφίρ σε προσιτή ποσότητα και τρώμε φρέσκα μήλα.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου