12 συμβουλές διατροφής κετο – σχόλια και αποτελέσματα

Το περιεχόμενο του άρθρου



Μεταξύ των γυναικών και των ανδρών σε όλο τον κόσμο, η διατροφή κετο κερδίζει ενεργά δημοτικότητα. Προτείνει τη λήψη υγιών λιπών ως βάση της διατροφής και τη μείωση της ποσότητας υδατανθράκων στο σχεδόν μηδέν. Αποδεικνύεται ένα ικανοποιητικό μενού με μικρό περιεχόμενο θερμίδων. Η τεχνική συνιστάται όχι μόνο για παχυσαρκία, αλλά και για διαβήτη τύπου 2, υψηλή χοληστερόλη, μεταβολικό σύνδρομο.

Τι συμβουλεύουν οι γιατροί

Η αρχή της διατροφής κετο

Χάρη σε αυτήν τη δίαιτα, η γλυκόζη από τους μύες και το ήπαρ «εγκαύματα», αρχίζουν να εμφανίζονται σώματα κετόνης. Το σώμα θα υποβληθεί σε αναδιάρθρωση των μεταβολικών διεργασιών. Αυτό θα προκαλέσει κέτωση: μια κατάσταση στην οποία τα λίπη και όχι η γλυκόζη αρχίζουν να καίγονται για ενέργεια. Αρχικά, η τεχνική δημιουργήθηκε για τη θεραπεία της επιληψίας. Το Keto έχει καλή επίδραση στο νευρικό σύστημα, μια τεχνική μπορεί να βελτιώσει την ευαισθησία στην ινσουλίνη.

Οι διατροφολόγοι θεωρούν δικαιολογημένη τη χρήση μιας δίαιτα κετο για απώλεια βάρους. Καίει το λίπος δυναμικά, αλλά θα είναι δύσκολο να διατηρηθεί το αποτέλεσμα μετά από μια αλλαγή στη διατροφή.

Η έξοδος είναι επίσης σημαντική για μεγάλο χρονικό διάστημα, κάτι που πολλοί άνθρωποι δεν κάνουν. Εξαιτίας αυτού, έχουν αρνητικές επιπτώσεις στον μεταβολισμό και την ψυχή..

Πιθανά μειονεκτήματα μιας κετο διατροφής:

  • αφυδάτωση;
  • ναυτία;
  • ξηρό δέρμα;
  • Ζάλη
  • σοβαρή δυσκοιλιότητα
  • κράμπες στους μύες;
  • μειωμένη νεφρική λειτουργία
  • έλλειψη θρεπτικών συστατικών.

Τρώτε περισσότερο λίπος από την αρχή της διατροφής

Επιτρεπόμενα προϊόντα

Πολλοί ειδικοί συμβουλεύουν να ξεκινήσετε την απώλεια κετο-βάρους με αυτό το βήμα, μην φοβάστε ότι θα επηρεάσει αρνητικά το αποτέλεσμα. Το σώμα, εξοικειωμένο με τροφές με χαμηλά λιπαρά, τις πρώτες μέρες θα προσπαθήσει να πάρει αρκετή νέα διατροφή. Αφού φτάσει σε ισορροπία. Η μέθοδος “πολλά λιπαρά” λειτουργεί καλά από ψυχολογική και βιολογική άποψη.

Άλλα πλεονεκτήματα:

  • Τα λίπη φτάνουν τακτικά, ο εγκέφαλος λαμβάνει σήματα κορεσμού. Δεν υπάρχει κατάσταση ανεπάρκειας θερμίδων, αλλά λίγοι υδατάνθρακες – όλη η περίσσεια στις πλευρές λιώνει ενεργά.
  • Ο μηχανισμός καύσης σωματικού λίπους προσαρμόζεται.

Μετά από 2-3 εβδομάδες κετο-δίαιτας, ξεκινά η διόρθωση της διατροφής της. Η ποσότητα του λίπους μειώνεται σταδιακά σε τυπικές τιμές για τη διαδικασία ενεργοποίησης της κετόλυσης. Έτσι, οι υπερβολικές καταθέσεις θα καούν.

Σε όλα τα στάδια της δίαιτας είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε «υγιή» λίπη: θαλασσινά ψάρια, έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, ξηροί καρποί, σπόροι, θαλασσινό ιπποφαές. Επιτρέπονται λίπη και αυγά, αλλά σε μικρές ποσότητες.

Μην περιορίζετε τις θερμίδες

Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, εάν επιλέξετε τα σωστά προϊόντα για το μενού κετο, το αποτέλεσμα θα εμφανιστεί τις πρώτες εβδομάδες. Δεν έχει νόημα να λιμοκτονούν 200 kcal την ημέρα: αυτό δεν θα βελτιώσει καθόλου τον αριθμό. Οι αριθμοί που καθορίζονται στην αρχική μέθοδο είναι αρκετοί για να κάψει το σώμα την περίσσεια, αλλά δεν χάνει την ικανότητα εργασίας.

Κοιτάξτε το αποτέλεσμα μιας «καθαρής» διατροφής κετο χωρίς επιπλέον περιορισμό θερμίδων μετά από 3 εβδομάδες. Εξασκηθείτε στην κλασική δίαιτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, κάντε μικρές μερίδες για τον εαυτό σας, φάτε ακριβώς μέχρι το σημείο της πληρότητας. Μην σύρετε τίποτα στο στόμα σας «από την πλήξη». Κάντε μετρήσεις και σταθείτε στη ζυγαριά πριν ξεκινήσετε μια δίαιτα κετο και μετά – μην το ελέγξετε κατά τη διάρκεια.

Σύμφωνα με κριτικές, σε 3 εβδομάδες το σύστημα αρχίζει να λειτουργεί ακόμη και για εκείνους που τις πρώτες 7-10 ημέρες δεν είδαν το αποτέλεσμα.

Μην συνδυάζετε κετο με άλλες δίαιτες ή νηστεία

Πυραμίδα διατροφής κετο

Ο οργανισμός ενός υγιούς ατόμου πάσχει από έναν τέτοιο συνδυασμό. Η μείωση της ημερήσιας πρόσληψης θερμίδων και κετο-δίαιτα επιδιώκει τους ίδιους στόχους, αλλά ο συνδυασμός τους δεν επιταχύνει το αποτέλεσμα. Το σώμα δέχεται διπλό φορτίο, όλες οι παρενέργειες κάθε τεχνικής βγαίνουν. Δεν είναι δυνατόν να αναγνωρίσουμε ποιο είναι πιο επιβλαβές · και τα δύο θα πρέπει να πεταχτούν. Είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο για τις γυναίκες να λιμοκτονούν και να τρώνε κετο δίαιτα λόγω της ευαισθησίας τους σε μεταβολικές διαταραχές.

Μην είσαι πολύ αυστηρός

Τηρείτε αυστηρά τους κανόνες τις πρώτες 3-4 εβδομάδες, ενώ το σώμα ξαναχτίζεται. Μετά, όταν έμαθε να καίει λίπος με διαφορετικό τρόπο, μπορείτε να επιτρέψετε την επιείκεια. Ένα μέρος των σπιτικών μπισκότων δεν θα φέρει 2 επιπλέον κιλά και δεν θα μειώσει ένα βελτιωμένο σχέδιο. Οι γιατροί λένε ότι η «κετο ζώνη» επιμένει εάν δεν κάνετε υπερβολικά σοβαρές παραβιάσεις. Παρατηρήστε αυστηρά ότι η τεχνική είναι απαραίτητη μόνο όταν σχετίζεται με ιατρικές ενδείξεις.

Μερικές φορές η δίαιτα δεν λειτουργεί

Εάν ένα άτομο δεν βλέπει γρήγορα αποτελέσματα – το βάρος δεν απομακρύνεται με την επιθυμητή ταχύτητα ή είναι εντελώς ακίνητο – προσπαθεί να “σφίξει” τη δίαιτα κετο. Επιλογές 3: για πιο έντονη μείωση της περιεκτικότητας σε θερμίδες της διατροφής, μείωση της ποσότητας πρωτεΐνης ή της ποσότητας υδατανθράκων στα 20 g την ημέρα. Αυτή είναι η λανθασμένη τακτική επειδή το σώμα παίρνει ακόμη περισσότερο άγχος. Πρέπει να του δοθεί χρόνος για να συνηθίσει και να μπει σε κατάσταση κέτωσης. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις γυναίκες να είναι προσεκτικοί.

Συμβουλές για απώλεια βάρους και αποτελέσματα

Διατροφή κετο

Με πολλά μειονεκτήματα, μια κετογονική δίαιτα λειτουργεί καλά: επιστρέφει σθένος, ανακουφίζει από πονοκεφάλους και βλάβες. Πρώτα, το βάρος μειώνεται απότομα (το νερό χάνεται) και μετά πιο αργά. Για έξι μήνες, με την παχυσαρκία, οι άνθρωποι απαλλάσσονται από 20-35 κιλά. Οι θετικές κριτικές για τη διατροφή κετο και τα αποτελέσματα εκείνων που δείχνουν τα επιτεύγματά τους παρακινούν πολλούς, αλλά ακόμη και εκείνοι που χάνουν βάρος ανακαλούν: εάν χάσετε τις διατροφικές συνήθειες, το βάρος θα αρχίσει να επιστρέφει.

Πίνετε περισσότερο νερό και διατηρήστε την ισορροπία των ηλεκτρολυτών

Όταν οι υδατάνθρακες εξαφανίζονται από τη διατροφή, το σώμα παράγει λιγότερη ινσουλίνη και γλυκογόνο. Το υγρό φεύγει, και μαζί τους οι σημαντικοί ηλεκτρολύτες: νάτριο, κάλιο, μαγνήσιο. Ρυθμίζουν το νευρικό σύστημα, την κατάσταση των μυών και την ισορροπία νερού-αλατιού. Εάν εμφανιστεί ανεπάρκεια ηλεκτρολυτών, εμφανίζεται κετο-γρίπη: ναυτία, αδυναμία, ταχυκαρδία, λήθαργος των μυών, κράμπες. Για να αποφευχθεί αυτό, βοηθούν τα διαλύματα νερού και αλατιού (θάλασσα, κάλιο). Φροντίστε να ξεχάσετε τον καφέ και το αλκοόλ..

Η άρνηση της ζάχαρης βοηθάει στις ημικρανίες

Άρνηση ζάχαρης

Οι κριτικές πραγματικών γυναικών και ανδρών επιβεβαιώνουν τακτικά αυτήν τη θεωρία. Οι πρώτες εβδομάδες με τον απότομο αποκλεισμό πηγών ζάχαρης από το μενού είναι δύσκολες, αλλά η αντικατάσταση με υγιή λίπη βελτιώνει την κατάσταση. Με την πάροδο του χρόνου, ένα άτομο αισθάνεται ένα κύμα ενέργειας, αισθάνεται σε εγρήγορση, πονοκεφάλους και συνεχή κόπωση. Εάν δεν μπορείτε να διαγράψετε αμέσως τη ζάχαρη, αφαιρέστε τεχνητές πηγές (γλυκά, γλυκά). Ξεφορτωθείτε σταδιακά τα φρούτα.

Μαγειρέψτε απλά γεύματα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες

Οι συνταγές διατροφής κετο δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκες. Όσο πιο εύκολο είναι να φτιάξετε φαγητό, όσο λιγότερο χρόνο ξοδεύεται σε αυτό, τόσο πιο ευεργετικό είναι για το σώμα. Αυτό είναι συχνά καλύτερο σε έναν προϋπολογισμό επειδή τα βασικά τρόφιμα είναι φθηνότερα από τις σάλτσες, τα καρυκεύματα και τα εξωτικά συστατικά. Το μείον των απλών πιάτων είναι μόνο φρεσκάδα, αλλά το σώμα το συνηθίζει, ειδικά όταν εμφανίζονται τα πρώτα αισθητά αποτελέσματα.

Παραμείνετε στην αναλογία BJU

Οι θερμίδες στη διατροφή κετο παίζουν λιγότερο σημαντικό ρόλο από την αρμόδια διανομή θρεπτικών συστατικών – θρεπτικών συστατικών. Μετά από μια περίοδο προσαρμογής, το 60-75% των λιπών, το 15-30% των πρωτεϊνών και όχι περισσότερο από 10% υδατάνθρακες θα πρέπει να υπάρχουν στη διατροφή. Αυτό θα βοηθήσει να χάσετε ήπια το βάρος και να διατηρήσετε το αποτέλεσμα μετά από μια δίαιτα. Στις κριτικές, συνιστάται στις γυναίκες να πάρουν τον κανόνα πρωτεΐνης από φυλλώδη λαχανικά, τυρί tofu, θαλασσινά ψάρια και όχι κρέας.

Τα αγαπημένα τρόφιμα μπορούν να γίνουν χαμηλά σε υδατάνθρακες

Χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες

Για να γίνει η απόρριψη της συνηθισμένης δίαιτας πιο μαλακή, δεν υπήρχε καμία επιθυμία να σταματήσετε αυτό που ξεκίνησε, αξίζει να επεξεργαστείτε ξανά το παλιό μενού. Μπορείτε ακόμη και να μαγειρέψετε ψωμί σε μια δίαιτα κετο, αλλά χωρίς μαγιά και πίτουρο, λινάρι και αλεύρι καρύδας. Με το τελευταίο, συχνά φτιάχνουν υγιή κατσαρόλα τυρί cottage με ασπράδι αυγού, τηγανίτες, cheesecakes, μπισκότα φυστικοβουτύρου. Τα επιδόρπια με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες δεν είναι χειρότερα από τα κλασικά επιδόρπια, αλλά ακόμη και με αυτά πρέπει να είστε προσεκτικοί. Προσπαθήστε να τα μαγειρέψετε μόνο για πρωινό.

Φροντίστε να τρώτε λαχανικά

Η ίνα βοηθά τα έντερα να λειτουργούν σωστά και προστατεύει από τη δυσκοιλιότητα. Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι το μαγνήσιο: αποτρέπει τις μυϊκές κράμπες. Η κετο-δίαιτα προϋποθέτει τη συνεχή παρουσία στο πιάτο φρέσκων λαχανικών. Φυλλώδη (σπανάκι, σαλάτα), όλα τα είδη λάχανου ως οι κύριες πηγές ινών είναι ιδιαίτερα χρήσιμα.

Το Keto δεν είναι απλώς μια διατροφή, αλλά μια αλλαγή στον τρόπο ζωής

Σύμφωνα με αυτό το σύστημα, όχι μόνο χάνουν βάρος, αλλά επίσης τρώνε για χρόνια: για να διατηρήσουν το βάρος τους, να σταματήσουν την ανάπτυξη διαβήτη και παθολογιών του θυρεοειδούς. Η κετο-δίαιτα αλλάζει τον τρόπο που βλέπετε το φαγητό και χάρη σε αυτό, διατηρεί το σχήμα σας. Όταν γίνεται τρόπος ζωής, τα αυγά, το λιπαρό κρέας, τα μανιτάρια εμφανίζονται στη διατροφή, αλλά σε μικρές ποσότητες και σπάνια. Οι γυναίκες στις κριτικές λένε ότι η δίαιτα κετο είναι πιο διαφορετική από ό, τι φαίνεται.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου