Επιλογές για γρήγορες δίαιτες απώλειας βάρους: πώς να χάσετε 2 κιλά την εβδομάδα

Το περιεχόμενο του άρθρου



Έχει προγραμματιστεί ένα σημαντικό γεγονός στη ζωή ή ξαφνικά πήγατε διακοπές και το φόρεμα σταμάτησε να συγκλίνει ή το αγαπημένο σας μαγιό άρχισε να τονίζει όλες τις ατέλειες της φιγούρας; Μην βιαστείτε στο κατάστημα για νέες αγορές, υπάρχουν διάφοροι τρόποι: πώς να χάσετε 2 κιλά την εβδομάδα χρησιμοποιώντας τη γρήγορη δίαιτα και να κάνετε ένα γρήγορο μείον επιπλέον εκατοστά στη μέση. Μάθετε τι χρειάζεται και ξεκινήστε σύντομα..

Είναι δυνατόν να χάσετε 2 κιλά την εβδομάδα

Χάνοντας μερικά επιπλέον κιλά από τη μέση, τους γοφούς και τους γλουτούς σας σε μια εβδομάδα είναι αρκετά ρεαλιστικό, αλλά ψάχνετε για κάποιον. Εάν μιλάμε για ένα κορίτσι του οποίου το βάρος υπερβαίνει τα 65 κιλά, τότε μια τέτοια πρόωρη απώλεια θα είναι προβληματική για αυτήν και μπορεί να προκαλέσει μια σειρά παραβιάσεων στις μεταβολικές διαδικασίες. Για όλους τους άλλους, χωρίς άγχος, είναι πιθανό το σώμα να χάσει πραγματικά 2-4 κιλά την εβδομάδα, αλλά αξίζει να θυμόμαστε ότι κατά την πρώτη βλάβη, το βάρος θα επιστρέψει ξαφνικά, καθώς είχε απομείνει.

Ευχαριστημένο κορίτσι στις κλίμακες

Πώς να χάσετε γρήγορα 2 κιλά

Κάθε δίαιτα έχει τις δικές της αρχές, αλλά πρέπει πάντα να κρατάτε τις γενικές έννοιες. Για εκείνους που δεν ξέρουν πώς να χάσουν 2 κιλά την εβδομάδα, οι διατροφολόγοι συνιστάται να ακολουθήσουν τις ακόλουθες συμβουλές:

  1. Μην προσπαθήσετε να φάτε όλα τα καλούδια πριν ξεκινήσετε μια δίαιτα. Αυτό μπορεί να περιπλέξει σημαντικά τη διαδικασία απώλειας βάρους. Εάν έχετε ήδη αποφασίσει να χάσετε πάρα πολλά, τότε είναι καλύτερα να μην υπερβείτε το συνηθισμένο πλαίσιο.
  2. Να είστε προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσετε πλήρη διαταραχή μέσα σε μια εβδομάδα. Για να επιβιώσετε αυτή τη στιγμή, πρέπει να μάθετε να ξεχωρίζετε με σαφήνεια πού βρίσκεται η «ψυχολογική πείνα» και πού είναι η πραγματική ανάγκη για φαγητό. Το πρώτο είναι επιθυμητό να προσπαθήσουμε να αγνοήσουμε.
  3. Εάν θέλετε να χάσετε 2 κιλά την εβδομάδα, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να απαγορεύσετε στον εαυτό σας όλα τα τρόφιμα, συμπεριλαμβανομένης της κατανάλωσης. Αντίθετα, τα υγρά πρέπει να πίνουν έως και ενάμισι λίτρα. Ας μην είναι απλό νερό, αλλά για παράδειγμα, πράσινο ή λευκό τσάι, μια κούπα καφέ χωρίς ζάχαρη.
  4. Δεν είναι επίσης απαραίτητο να περιοριστείς στα γλυκά. Στη διαιτολογία, επιτρέπονται τα λεγόμενα ασφαλή φυσικά επιδόρπια: marshmallows, marmalade, marshmallows.
  5. Για αυτήν την περίοδο, είναι εξίσου σημαντικό να αυξηθεί η σωματική δραστηριότητα. Οι απλές ασκήσεις, γυμναστική, ποδηλασία, τζόκινγκ, κολύμπι, περπάτημα είναι ιδανικές.

Διατροφή 2 κιλά την εβδομάδα

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να χάσετε βάρος κατά 2 κιλά την εβδομάδα, αλλά όλοι δεν συνεπάγονται πλήρη απόρριψη τροφής. Ο κύριος στόχος σας είναι να μετράτε συνεχώς θερμίδες, ώστε να μην υπερβαίνετε αυτό που επιτρέπεται. Το καθημερινό μενού θα πρέπει να κυμαίνεται από 1100-1400 kcal, οπότε θα πρέπει να αποκλειστούν εντελώς τα λιπαρά, γλυκά πιάτα και τα γλυκά με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες. Μην ξεχνάτε την προπόνηση, τη χαλάρωση και τον υγιή ύπνο. Διαφορετικά, κάθε γρήγορη διατροφή για μια εβδομάδα έχει τους δικούς της κανόνες.

Απλός

Μερικά από τα πιο άνετα εβδομαδιαία γεύματα για αρχάριους περιλαμβάνουν μια ελαφριά, χωρίς υδατάνθρακες δίαιτα. Η βάση του καθημερινού μενού αποτελείται από πρωτεΐνες, ωστόσο, οι υδατάνθρακες δεν αποκλείονται εντελώς – το επίπεδό τους μειώνεται στο ελάχιστο όριο. Τρόφιμα που μπορείτε να φάτε αυτήν την εβδομάδα:

  • κρέας – κουνέλι, γαλοπούλα, στήθος κοτόπουλου, μοσχάρι
  • θαλασσινά – γαρίδες, μύδια, χτένια, όλα τα είδη ψαριών του ωκεανού.
  • γάλα και γαλακτοκομικά προϊόντα ·
  • μη αμυλούχα λαχανικά – όλων των ειδών λάχανο, πιπεριές, σέλινο, τζίντζερ, όσπρια, κρεμμύδια.
  • μούρα, αποξηραμένα φρούτα και φρούτα – ανανάς, ρόδι, εσπεριδοειδή, μήλα, φράουλες, σταφίδες.
  • ξηροί καρποί και σπόροι – αμύγδαλα, σουσάμι, ηλιοτρόπια, καρύδια.

    Κορίτσι με ένα μπουκάλι νερό

Πίνω

Η κατανάλωση εβδομαδιαίας διατροφής είναι ιδανική για τον καθαρισμό του σώματος σε κυτταρικό επίπεδο. Το μενού ενός τέτοιου διατροφικού προγράμματος για την εβδομάδα μπορεί να φτιαχτεί σύμφωνα με τα ακόλουθα επιτρεπόμενα τρόφιμα και πιάτα:

  • Ζωμοί άπαχου κρέατος, ψαριών ή λαχανικών με χαμηλά λιπαρά. Κατά το μαγείρεμα, μπορείτε να προσθέσετε μια πρέζα αλάτι, λίγο χόρτα και μπαχαρικά στο ζωμό.
  • Γαλακτοκομικά και γαλακτοκομικά υγρά προϊόντα, περιεκτικότητα σε λιπαρά όχι περισσότερο από ενάμισι τοις εκατό. Μπορεί να είναι κεφίρ ή ryazhenka, πίνοντας γιαούρτι, μαγιά.
  • Φρεσκοστυμμένοι χυμοί από φρούτα χωρίς ζάχαρη: πορτοκάλι, μήλο, ρόδι.
  • Οποιοδήποτε τσάι, σπιτικό ζελέ, βράστε ή βρασμένα φρούτα.
  • Φροντίστε να συμπεριλάβετε υγρές πουρέ σούπες τουλάχιστον μία φορά την ημέρα με βάση την εβδομαδιαία δίαιτα για απώλεια βάρους..

Πιάτο φαγόπυρου

Είδος σίκαλης

Όχι λιγότερο αποτελεσματική θα είναι πολλά αγαπημένα μονο-δίαιτα. Η ουσία του είναι ότι κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μπορείτε να φάτε μόνο προϊόντα ενός είδους: λαχανικά, δημητριακά, φρούτα, γάλα. Η διατροφή φαγόπυρου περιλαμβάνει μόνο την κατανάλωση κουάκερ φαγόπυρου όλη την ημέρα. Μπορείτε να το μαγειρέψετε σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας: στον ατμό με βραστό νερό, ρίξτε κεφίρ όλη τη νύχτα ή απλά βράστε. Μια απεριόριστη ποσότητα φαγόπυρου μπορεί να καταναλώνεται ανά ημέρα, αλλά δεν πρέπει να τρώτε υπερβολικά, διαφορετικά οι ημέρες νηστείας της εβδομάδας δεν θα ωφελήσουν.

Αυστηρός

Αναρωτιέστε ακόμα πώς να χάσετε 2 κιλά την εβδομάδα; Στη συνέχεια, προσπαθήστε να αντέξετε αυτές τις 7 ημέρες στη διατροφή των αμαρτωλών. Το προτεινόμενο πρόγραμμα διατροφής είναι πολύ αυστηρό, ακόμη και σκληρό, οπότε αν δεν είστε σίγουροι για τις ικανότητές σας, είναι καλύτερα να εγκαταλείψετε αμέσως το σχέδιο. Μια άκαμπτη διατροφή για μια εβδομάδα δεν έχει περιορισμούς πρωτεϊνών-λιπαρών-υδατανθράκων, αλλά υπάρχει ένα πλαίσιο θερμίδων:

  • για να χάσετε 2 κιλά για πρωινό, μπορείτε να φάτε όχι περισσότερο από 350 kcal.
  • για ένα απογευματινό σνακ, πρέπει να υπολογίσετε μια δίαιτα 450-550 kcal.
  • για μεσημεριανό γεύμα ή δείπνο νωρίς μπορείτε να φάτε πιάτα με ενεργειακή αξία όχι μεγαλύτερη από 500 kcal.

Το μειονέκτημα ενός τέτοιου διατροφικού σχεδίου για την εβδομάδα είναι ότι δεν υπάρχει ακριβής υπολογισμός των προϊόντων, οπότε ο κίνδυνος είναι μεγάλος ότι το μενού θα γίνει ανισορροπημένο. Κατά κανόνα, σε τέτοιες δίαιτες, οι γυναίκες πάσχουν από έλλειψη πρωτεϊνών, γεγονός που οδηγεί σε αρνητικές συνέπειες. Για να τα αποφύγετε, πολλοί ειδικοί προτείνουν να γιορτάσετε μία φορά την εβδομάδα και να περιποιηθείτε τον εαυτό σας με τυρί cottage με χαμηλά λιπαρά, ένα κομμάτι σοκολάτας, βούτυρο ή κρέας διατροφής.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου