Πόσο μπορείτε να χάσετε βάρος σε 2 μήνες: πραγματικά αποτελέσματα

Το περιεχόμενο του άρθρου



Όταν πρόκειται για ένα λεπτό σχήμα, οι επιλογές για απώλεια βάρους παρατίθενται διαφορετικές και ένα άτομο επιλέγει μια πιο κατάλληλη: για τον τρόπο ζωής, τις διατροφικές συνήθειες, τις οικονομικές ευκαιρίες. Ανάλογα με την επιλεγμένη μέθοδο, χάστε βάρος (δίαιτα, άσκηση, σωστή διατροφή), μάθετε πόσο μπορείτε να χάσετε βάρος σε 2 μήνες.

Είναι δυνατόν να χάσετε βάρος σε 2 μήνες

Εάν είστε αποφασισμένοι να χάσετε πραγματικά βάρος και έχετε κάποιο χρονικό διάστημα, τότε το σωστό βήμα είναι να συμβουλευτείτε έναν διατροφολόγο ο οποίος, αφού μελετήσει το σώμα σας με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας και των δοκιμών, θα είναι σε θέση να καταρτίσει ένα σχέδιο διατροφής και άσκησης. Μπορείτε να χάσετε βάρος σε 2 μήνες, αλλά είναι σημαντικό να ακολουθήσετε ακριβώς το σχέδιο, ώστε η απώλεια σωματικού λίπους να μην επηρεάσει την ευημερία σας.

Σε καμία περίπτωση τα γρήγορα αποτελέσματα δεν μπορούν να επιτευχθούν με σοβαρή νηστεία, γιατί θα προκαλέσετε περισσότερη βλάβη στην υγεία σας από ό, τι θα ωφελήσετε την εικόνα σας. Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία απώλειας βάρους με όλη τη σοβαρότητα, γιατί πρέπει όχι μόνο να φαίνεστε καλά, αλλά και να αισθανθείτε το ίδιο. Για να το κάνετε αυτό, θα πρέπει όχι μόνο να αρνηθείτε κάποια τροφή, αλλά και να κάνετε σωματική δραστηριότητα στην καθημερινή ρουτίνα με τη μορφή προπόνησης με στόχο την αλλαγή του σωματικού βάρους.

Πόσα μπορώ να χάσω σε 2 μήνες

Είναι αδύνατο να δοθεί η μόνη αληθινή απάντηση σε αυτήν την ερώτηση, καθώς κάθε κατάσταση είναι ατομική και εξαρτάται από την κατάσταση της φιγούρας σας τη στιγμή που ξεκινά η διαδικασία απώλειας βάρους. Ωστόσο, μπορείτε να δώσετε κατά προσέγγιση αριθμούς: εάν χάσετε περίπου 1 κιλό την εβδομάδα, τότε μετά από 2 μήνες θα είστε λιγότερο από 7 κιλά, μερικές φορές αυτός ο αριθμός αυξάνεται στα 9 κιλά. Ωστόσο, αυτές οι τιμές είναι σε μεγάλο βαθμό αυθαίρετες, επειδή ανάλογα με τις μεθόδους απώλειας βάρους που επιλέγετε, τα επιπλέον κιλά θα σας αφήσουν γρηγορότερα ή πιο αργά. Πόσο ρεαλιστικό είναι να χάσετε βάρος σε 2 μήνες, ακολουθώντας όλους τους κανόνες?

Ευχαριστημένο κορίτσι στις κλίμακες

Με σωστή διατροφή

Ο πιο συνηθισμένος τρόπος για να χάσετε βάρος είναι να τρώτε όλη την ημέρα. Πρέπει να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας κουάκερ, κεφίρ χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, λαχανικά και φρούτα, άπαχο κρέας και επιπλέον – κάντε τον κανόνα να μην τρώτε τη νύχτα. Η σωστή διατροφή θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από 2 έως 4 κιλά ανά μήνα, ανάλογα με το μεταβολισμό σας και το πόσο θα τηρήσετε το μενού..

Πώς να φτιάξετε μια δίαιτα:

  1. Κάντε ένα πλούσιο πρωινό. Μπορείτε να απολαύσετε γλυκά, κατά προτίμηση αλμυρά. Αξίζει να σταματήσετε τα γλυκά.
  2. Φροντίστε να έχετε ένα δεύτερο πρωινό που αποτελείται από γιαούρτι ή φρούτα..
  3. Πρέπει να υπάρχει σούπα για μεσημεριανό γεύμα. Δεν συνιστάται να τρώτε ψωμί.
  4. Ένα απογευματινό σνακ πρέπει να αποτελείται από σαλάτα ντυμένη με βούτυρο.
  5. Το δείπνο είναι το τελευταίο γεύμα. Μην ενοχλείτε. Αφήστε το να είναι δίαιτα κρέας ή ψάρι με λαχανικά. Εξαιρέστε τα τηγανητά τρόφιμα.
  6. Πριν πάτε για ύπνο, μπορείτε να πιείτε ένα ποτήρι κεφίρ ή γάλα.

Εάν ακολουθείτε μια δίαιτα

Η συμμόρφωση με τις δίαιτες φέρνει αποτελέσματα, αλλά θα πρέπει να τα επιλέξετε προσεκτικά, γιατί δεν είναι κάθε δίαιτα κατάλληλη για εσάς. Επιπλέον, απορρίπτετε απότομα το φαγητό σε κάθε περίπτωση αδύνατο. Η πείνα έχει τα μειονεκτήματά της, τα οποία δεν οδηγούν στις καλύτερες συνέπειες. Γενικά, δεν υπάρχει τίποτα θετικό στην γρήγορη απώλεια βάρους. Είναι καλύτερο να στραφείτε σε δίαιτα διατροφής υπό την επίβλεψη ενός ειδικού που θα σας βοηθήσει να περάσετε σε όλα τα στάδια της δίαιτας με τη λιγότερη δυσφορία, συμπεριλαμβανομένης της σωστής απομάκρυνσής του.

Κατά τη δίαιτα, δεν πρέπει να ανησυχείτε τόσο πολύ για το ζήτημα του πόσο μπορείτε να χάσετε βάρος σε 2 μήνες, αλλά για το πρόβλημα της διατήρησης του επιτευχθέντος αποτελέσματος – συχνά στο τέλος της δίαιτας, 5-6 κιλά που δύσκολα εξορύσσονται επιστρέφουν σύντομα.

Κατά τη διάρκεια της σωματικής άσκησης

Ένας άλλος τρόπος για να απαλλαγείτε από επιπλέον κιλά είναι η άσκηση με τη μορφή προπόνησης. Με τη βοήθειά τους, μπορείτε όχι μόνο να αποχαιρετήσετε το υπερβολικό λίπος, αλλά και να προσαρμόσετε το σχήμα κατά τη διακριτική σας ευχέρεια: ανεβάζετε το πιεστήριο, κάνετε τους γλουτούς ελαστικούς, τονώστε τους μυς, σφίξτε το δέρμα. Μπορείτε να επιλέξετε ένα πρόγραμμα στο γυμναστήριο ή, εάν θέλετε να το κάνετε μόνοι σας, στο Διαδίκτυο. Καλύτερα να ξεκινήσετε με έναν εκπαιδευτή.

Η απάντηση στο ερώτημα για το πόσο θα είναι δυνατόν να χάσετε βάρος σε 2 μήνες με τακτική σωματική προπόνηση είναι ενθαρρυντική. Πραγματικά χάσετε 10 κιλά σε 2 μήνες, αλλά μόνο εάν, σε συνδυασμό με την προπόνηση, μεταβείτε στη σωστή διατροφή.

Το κορίτσι κρατά αλτήρες και ένα πιάτο με λαχανικά στα χέρια της

Πώς να χάσετε βάρος σε δύο μήνες

Εάν αποφασίσετε για ένα τέτοιο επίτευγμα όπως η απώλεια βάρους σε 2 μήνες, τότε πρέπει να συντονιστείτε σοβαρά. Δεν μπορείτε απλώς να εμπιστευτείτε μια υγιεινή διατροφή και να περιμένετε τον αριθμό των κιλών να φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο. Μπορείτε πραγματικά να χάσετε βάρος εάν συνδυάσετε διάφορες μεθόδους. Για παράδειγμα, κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας, αφιερώστε χρόνο όχι μόνο για δίαιτα, αλλά και για αθλήματα (για παράδειγμα, γυμναστήριο με εκπαιδευτή). Έτσι, κάνετε το σώμα να χάσει βάρος πιο γρήγορα και να γίνει πιο λεπτό μέχρι την ημερομηνία λήξης. Ταυτόχρονα, θα χάσετε βάρος ανάλογα με το πώς σφίγγετε το σχήμα σας με διαφορετικές ασκήσεις.

Η περίοδος απώλειας βάρους σε μια δίαιτα δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 2 εβδομάδες, διαφορετικά μπορεί να βλάψετε πολύ το σώμα σας. Μπορείτε να παρακολουθείτε συνεχώς τον αριθμό των θερμίδων σε ένα συγκεκριμένο πιάτο, αλλά αυτό δεν μπορεί να ονομαστεί καλή συνήθεια – η υπερβολική επανάληψη μπορεί ακόμη και να οδηγήσει σε νεύρωση. Η απώλεια κιλών εξαρτάται όχι μόνο από το πόσο τροφές είναι θερμίδες – το πιο σημαντικό είναι το πώς καταναλώνεται η ενέργεια. Εάν ακολουθείτε έναν καθιστικό τρόπο ζωής, δηλαδή χρειάζεστε λιγότερα. Οι σωματικά ενεργοί άνθρωποι μπορούν να αντέξουν μεγαλύτερες δόσεις..

Λοιπόν, πώς να χάσετε βάρος κατά 10 κιλά σε 2 μήνες, ενώ τηρείτε όλους τους κανόνες σε μια δίαιτα (μην το παρακάνετε με πείνα) και να λάβετε το μέγιστο όφελος; Ακολουθεί ένα κατά προσέγγιση σχέδιο των ενεργειών σας, το οποίο περιλαμβάνει τη σωματική δραστηριότητα, τις επιλογές για αποτελεσματική διατροφή ή την οργάνωση της σωστής διατροφής. Δοκιμάστε το και θα δείτε πόσο μπορείτε να χάσετε βάρος σε 2 μήνες.

  • 1 εβδομάδα – αλλάξτε ομαλά σε 6 γεύματα την ημέρα, απορρίψτε ζάχαρη και αλεύρι. Εγγραφείτε για γυμναστήριο και διαλέξτε τις αγαπημένες σας δραστηριότητες.
  • 2 εβδομάδες – αφαιρέστε τους υδατάνθρακες από τη διατροφή για 4-5 ημέρες, συνεχίστε να τρώτε 6 φορές την ημέρα.
  • 3 εβδομάδες – επιλέξτε μια δίαιτα για μια εβδομάδα, όχι περισσότερο. Τα μαθήματα γυμναστικής πρέπει να συνεχίζονται με αυξημένη απόδοση.
  • 4 εβδομάδες – βγείτε προσεκτικά από τη διατροφή. Στο τέλος της εβδομάδας μπορείτε να σταθμίσετε τον εαυτό σας και να δείτε τα αποτελέσματα. Εάν έχετε χάσει 5 κιλά ή περισσότερο, τότε είστε στο σωστό δρόμο! Εάν είναι λιγότερο, ελέγξτε τα τρόφιμα που τρώτε, ίσως κάτι πρέπει να αφαιρεθεί από τη διατροφή.
  • 5 εβδομάδες – μειώστε τις μερίδες, αλλά όχι πολύ, ώστε να μην σας ενοχλεί. Η πείνα μπορεί να αρπάξει από ένα μήλο ή αχλάδι. Πάω για τρέξιμο. Το υπερβολικό υγρό αφήνει το σώμα, οι τοξίνες αποβάλλονται, το λίπος καίγεται.
  • Η Εβδομάδα 6 είναι μια άλλη διατροφή 7 ημερών. Αυξήστε τον φόρτο εργασίας σας.
  • 7 εβδομάδες – βγείτε προσεκτικά από τη διατροφή και συνεχίστε να τρώτε σύμφωνα με το καθεστώς.
  • 8η εβδομάδα – γραμμή τερματισμού. Αρχίσατε να μην τρώτε μόνο σωστά, αλλά και μπήκα στον αθλητισμό. Ίσως η ζωή σας να αλλάξει για πάντα. Σταθείτε στη ζυγαριά και ελέγξτε το αποτέλεσμα. Εάν κάνατε τα πάντα σωστά, είναι πιθανό να δείτε την επιθυμητή απώλεια βάρους 10 κιλών.

Πιάτο με μια μικρή μερίδα λαχανικών και μαχαιροπίρουνα

Έτσι θα μπορούσατε να χάσετε βάρος σε 2 μήνες και το κάνατε!

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου