3 δοκιμές για να ελέγξετε πόσο χρονών είναι το σώμα σας

Το περιεχόμενο του άρθρου



Με την ηλικία, όλες οι διαδικασίες στο σώμα επιβραδύνονται. Η βιολογική γήρανση του σώματος συμβαίνει ξεχωριστά σε όλους. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες – γενετική, τρόπος ζωής, διατροφή κ.λπ. Προσδιορίστε το ποσοστό γήρανσης χρησιμοποιώντας απλές δοκιμές. Θα δείξουν ποια συστήματα αμαξώματος απαιτούν προσαρμογή, τι πρέπει να γίνει για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων..

Αντιμετωπίζετε πρόωρη γήρανση

Οι αλλαγές που σχετίζονται με την ηλικία συχνά συνοδεύονται από χρόνιο πόνο κατά τη διάρκεια της κίνησης, μειωμένο συντονισμό ή μειωμένη μυϊκή δύναμη. Ένα άτομο ζαλίζεται με μια απότομη αλλαγή του σώματος, το οποίο αυξάνει τον κίνδυνο πτώσης, κατάγματος ή μώλωπες. Αυτό επηρεάζει σημαντικά την ποιότητα ζωής των ατόμων μέσης ή μεγαλύτερης ηλικίας. Τα αποτελέσματα των απλών εξετάσεων θα δείξουν εάν ένα άτομο αντιμετωπίζει πρόωρη γήρανση ή σε ποιο στάδιο. Τα δεδομένα που λαμβάνονται θα αποκαλύψουν τι πρέπει να γίνει για την πρόληψη.

Δοκιμή εξισορρόπησης

Δοκιμή εξισορρόπησης

Τα μάτια καθορίζουν οπτικά τη θέση του σώματος στο διάστημα. Στη συνέχεια, τα όργανα της όρασης μεταδίδουν ένα σήμα στον εγκέφαλο, το οποίο στέλνει μια ώθηση στους μυς και τις αρθρώσεις. Αυτό είναι το κίνημα. Εάν ένα άτομο δεν μπορεί να ελέγξει το σώμα, αυτό υποδηλώνει την έναρξη της γήρανσης.

Στη διαδικασία εξισορρόπησης, εμπλέκεται το εσωτερικό αυτί. Το κανάλι του είναι γεμάτο με υγρό που στέλνει σήματα στον εγκέφαλο για τη θέση του κεφαλιού. Εάν το άκρο κινείται, τότε το νευρικό σύστημα καθορίζει την κατεύθυνση. Αυτός ο μηχανισμός ονομάζεται εσωτερικός προσανατολισμός στο διάστημα. Η δοκιμή εξισορρόπησης διαρκεί 1-2 λεπτά. Απαιτείται ένας βοηθός που θα επισημάνει τα αποτελέσματα ή θα αποτρέψει μια πτώση.

Πώς να δοκιμάσετε:

  1. Σταθείτε χωρίς παπούτσια στο σκληρό πάτωμα.
  2. κλείσε τα μάτια σου.
  3. Ζητήστε από έναν βοηθό να ελέγξει την ώρα.
  4. Σηκώστε το αριστερό σας πόδι, κάμπτοντας στο γόνατο – για δεξιά. Οι αριστεροί πρέπει να σκίσουν το δεξί άκρο από το πάτωμα.
  5. Κρατήστε το πόδι σας σε ύψος 15 cm από την επιφάνεια.
  6. Χαμηλώστε τα χέρια σας κατά μήκος του σώματός σας. Σταθείτε σταθερά χωρίς να συγκλονίζετε.
  7. Σταματήστε τη στιγμή που το πόδι αγγίζει το πάτωμα ή το άτομο σηκώνει τα χέρια του, ανοίγει τα μάτια του.
  8. Επαναλάβετε τη δοκιμή 3 φορές. Στη συνέχεια, προσθέστε όλα τα αποτελέσματα και διαιρέστε με 3. Αυτός θα είναι ο μέσος χρόνος εξισορρόπησης.

Κανονικοί δείκτες ανά ηλικία:

  • 40 χρόνια – 16 δευτερόλεπτα
  • 50 έως 9;
  • 60-7;
  • 70 – 4.

Δοκιμή μυϊκής δύναμης

Ανύψωση hands-free

Η επόμενη δοκιμή είναι για την άσκηση του κάτω σώματος ή των χεριών σας. Αυτοί είναι οι μύες των ισχίων, της πλάτης ή των άκρων. Τα αποτελέσματα των δοκιμών δείχνουν το επίπεδο συντονισμού, εξισορρόπησης και αντοχής του κάτω σώματος. Αυτοί οι δείκτες θα βοηθήσουν στον εντοπισμό του κινδύνου πτώσης στο μέλλον..

Εάν όλα πάνε καλά, δεν μπορείτε να ανησυχείτε για την πρόωρη γήρανση του σώματος. Οι επιστήμονες θεωρούν το θετικό αποτέλεσμα ως απόδειξη ότι οι πιθανότητες απώλειας της κινητικής δραστηριότητας νωρίς είναι 50% λιγότερες από εκείνες που δεν πέτυχαν το τεστ..

Πώς να πραγματοποιήσετε μια μελέτη:

  1. Καθίστε στο πάτωμα, τα πόδια και την πλάτη ευθεία.
  2. Προσπαθήστε να σηκωθείτε χωρίς να χρησιμοποιήσετε τα χέρια σας ή τα γύρω αντικείμενα..

Υπάρχει μια δεύτερη επιλογή για τον έλεγχο της μυϊκής δύναμης:

  1. Καθίστε σε μια καρέκλα με τα πόδια σας στο πάτωμα.
  2. Πάρτε το δυναμόμετρο στο χέρι σας. Αυτός είναι ένας μετρητής δύναμης..
  3. Πιέστε το σφικτά για 3 δευτερόλεπτα.

Η δύναμη της συμπίεσης δείχνει πόσο γρήγορα γερνά το σώμα. Εάν οι μύες των βραχιόνων είναι ισχυροί, το υπόλοιπο σώμα λειτουργεί επίσης καλά.

Μέσος όρος δοκιμής δυναμόμετρου:

  • γυναίκες 50 ετών – 28 κιλά
  • άνδρες – 44
  • γυναίκες 60 ετών – 24 κιλά
  • άνδρες – 40.

Δυναμική δοκιμή

Χρονόμετρο

Η γήρανση του σώματος ξεκινά όταν ένα άτομο χάνει την ικανότητα να κινείται γρήγορα. Μπορείτε να το προσδιορίσετε με ένα απλό τεστ..

Τι να κάνω:

  1. Καθίστε σε μια καρέκλα, χαλαρώστε.
  2. Προετοιμάστε ένα χρονόμετρο. Ενεργοποιήστε το όταν αρχίσετε να ανεβαίνετε.
  3. Σηκωθείτε, περπατήστε γρήγορα προς τα εμπρός περίπου 3 μέτρα.
  4. Γυρίστε τον άξονα σας, πηγαίνετε στη θέση του.
  5. Αφιερώστε χρόνο για να καθίσετε σε μια καρέκλα.

Ένας ενήλικος, υγιής άνθρωπος κάνει τη δουλειά σε 10 δευτερόλεπτα ή λιγότερο. Εάν η άσκηση χρειάστηκε περισσότερο ή ζάλη, θα πρέπει να ασκηθείτε.

Τι να κάνω

Ασκήσεις χορού για συντονισμό

  • Περπατήστε από τη φτέρνα έως τα δάχτυλα για να εκπαιδεύσετε τον αιθουσαίο εξοπλισμό σας.
  • Σταθείτε στο ένα πόδι εάν τα αποτελέσματα των δοκιμών εξισορρόπησης δεν είναι άνετα.
  • Τρώτε περισσότερα κόκκινα σταφύλια, βακκίνια ή φιστίκια. Περιέχουν ρεσβερατρόλη, η οποία θα βοηθήσει στην επιβράδυνση της γήρανσης του σώματος..
  • Επισκεφτείτε το γυμναστήριο 2 φορές την εβδομάδα, εστιάζοντας σε ασκήσεις για την ανάπτυξη μυών, συνδέσμων στους αστραγάλους, γόνατα και πλάτη, εάν δεν μπορείτε να σηκωθείτε από το πάτωμα χωρίς όπλα.
  • Εάν τα αποτελέσματα του πιεστηρίου δυναμόμετρου είναι λιγότερο από το κανονικό, συνεργαστείτε με τη συσκευή πρωί και βράδυ.
  • Η δυναμική δοκιμή διορθώνεται μέσω συνεχούς εκπαίδευσης για βελτίωση του συντονισμού..

Παραδείγματα ασκήσεων:

  • Σε όρθια θέση, τα χέρια στη μέση, μετακινήστε το αριστερό σας πόδι στο πλάι. Κρατήστε το για 5 δευτερόλεπτα. Επιστροφή στην αρχική θέση. Επαναλάβετε την άσκηση με το δεξί πόδι. Κάντε το 10 φορές.
  • Όρθιο επίπεδο, πιέστε τα πόδια σας το ένα στο άλλο. Διασχίστε τα χέρια σας πάνω από το στήθος σας. Κλείσε τα μάτια σου. Σταθείτε όσο μπορείτε.
  • Συμπληρώστε την προηγούμενη άσκηση με μια κάμψη στο γόνατο. Τοποθετήστε το σηκωμένο πόδι σας στο εσωτερικό του υποστηρικτικού άκρου. Επαναλάβετε την άσκηση και για τα δύο πόδια 10 φορές.
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου