Προπόνηση 3 λεπτών πριν από το κρεβάτι για να χάσετε βάρος στα πόδια

Το περιεχόμενο του άρθρου



Για να επιτύχετε το καλύτερο αποτέλεσμα, πρέπει να συνδυάσετε μια υγιεινή διατροφή και προπόνηση. Η διατροφή θα βοηθήσει στη μείωση του υπερβολικού βάρους και της κυτταρίτιδας. Η άσκηση θα ενισχύσει τους μυς και θα τονίσει τους γοφούς και τους γλουτούς. Περνώντας τους μόνο 3 λεπτά πριν τον ύπνο, μπορείτε να χάσετε βάρος στα πόδια.

Ανελκυστήρες

Όρθια κνήμη

  1. Το πλάτος των ώμων χωρίζεται.
  2. Με τη σειρά του, σηκώστε τα πόδια έτσι ώστε τα γόνατα να φτάσουν σχεδόν στο επίπεδο του στήθους.
  3. Κρατήστε τα στον αέρα για λίγα δευτερόλεπτα.
  4. Επιστροφή στην αρχική θέση.

Είναι πολύ σημαντικό να κρατάτε την πλάτη σας ευθεία. Μερικά λεπτά με τέτοια χρέωση θα ενισχύουν την πλάτη και τους γοφούς σας καθημερινά. Μπορείτε να κάνετε κινήσεις γρήγορα ή αργά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας. Μια παραλλαγή της άσκησης ενώ ξαπλωμένη στο κρεβάτι είναι να σηκώσετε τους ώμους και τα πόδια, με τη σειρά, να τραβήξετε τα γόνατα στο στήθος.

Καταλήψεις

Καταλήψεις

Ενισχύστε τα μοσχάρια, τα γόνατα, τους γοφούς. Οι πλήρεις καταλήψεις σημαίνουν ότι χαμηλώνετε έτσι οι γλουτοί σας βρίσκονται κάτω από τα γόνατα. Απλώστε τα πόδια σας ευρύτερα από τους ώμους σας, έτσι ώστε το κύριο φορτίο να πηγαίνει στην εσωτερική πλευρά του μηρού. Τα τακούνια δεν πρέπει να σκίζονται από το πάτωμα. Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε την αναπνοή σας: οκλαδόν σε μια εκπνοή, να αναπνέετε.

Ανυψωτικό ποδιών

Ανυψωτικό ποδιών

  1. Ξαπλώστε στο πλευρό σας.
  2. Επεκτείνετε το κάτω πόδι. Λυγίστε τη δεύτερη γωνία σε ορθή γωνία.
  3. Σηκώστε το κάτω πόδι, κρατήστε τον αέρα για λίγα δευτερόλεπτα.
  4. Αργά χαμηλότερα.

Είναι πιο εύκολο να σηκώσετε το πόδι σας καθώς εκπνέετε. Για να περιπλέξετε την άσκηση, τραβήξτε μικρούς κύκλους στον αέρα με έναν υπερυψωμένο κάτω. Οι αυξήσεις του άνω ποδιού θα ανακουφίσουν τα «αυτιά» στους γοφούς. Για ευκολία, στηρίξτε το κεφάλι σας με το χέρι σας.

Ενίσχυση του μπροστινού μέρους του μηρού

Εναλλακτική μπούκλα ποδιών

  1. Ξαπλώστε ανάσκελα.
  2. Σηκώστε τα πόδια κάθετα στο πάτωμα. Τα χέρια εκτείνονται κατά μήκος του σώματος, οι παλάμες προς τα κάτω, τα δάχτυλα των ποδιών κοιτούν ψηλά.
  3. Εναλλακτικά λυγίστε το δεξί και το αριστερό πόδι στο γόνατο.
  4. Ισιώστε και τα δύο πόδια, κρατήστε τα σε αυτήν τη θέση για αρκετά δευτερόλεπτα.

Επαναλάβετε 10 φορές σε κάθε πόδι. Εάν αισθάνεστε ζέστη στους μυς, τότε όλα γίνονται σωστά.

Γοφούς

Γοφούς

  1. Ξαπλώστε ανάσκελα.
  2. Σηκώστε τα πόδια σας, προσπαθώντας να “φτάσετε” στην οροφή.
  3. Η οσφυϊκή χώρα πρέπει να σκιστεί από το πάτωμα. Μπορείτε να κάνετε κούνιες με τα πόδια σας προς τα πλάγια.

Μια άλλη παραλλαγή:

  1. Ξαπλώστε στο στομάχι σας, το κεφάλι έσκυψε στα χέρια σταυρωμένα.
  2. Τα πόδια σκίζονται από το πάτωμα, τακούνια μαζί, κάλτσες χωριστά.
  3. Λύγισε τα γόνατά σου. Σηκώστε τα πόδια σας πάνω και πίσω στην πλάτη..
  4. Χωρίς να αγγίξετε το πάτωμα με τα γόνατά σας, επιστρέψτε αργά στην αρχική θέση.

Πλευρικοί πνεύμονες

Πλευρικοί πνεύμονες

  1. Σηκωθείτε ευθεία, τα χέρια απλωμένα.
  2. Κάντε ένα μεγάλο βήμα προς τα δεξιά, καθίστε. Το αριστερό πόδι παραμένει επίμηκες.
  3. Αγγίξτε το πάτωμα με τα χέρια σας, επιστρέψτε στην αρχική θέση.

Το βλέμμα κατευθύνεται ευθεία, η πλάτη είναι ομοιόμορφη. Καταλήξτε στην εκπνοή, σηκώστε την εισπνοή. Επαναλάβετε 15 φορές.

Καταπιεί

Καταπιεί

  1. Ορθώσου.
  2. Κλίνει προς τα εμπρός.
  3. Επέκταση του δεξιού ποδιού προς τα πίσω έτσι ώστε αυτό και το σώμα να είναι παράλληλα με το πάτωμα.

Σταθείτε για όσο μπορείτε και μετά επαναλάβετε το ίδιο με το άλλο πόδι. Η άσκηση ενισχύει το πίσω μέρος των γοφών.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου