Πώς να γίνετε πειθαρχημένος άνθρωπος – 3 βήματα για να ξεκινήσετε

Όλοι βλέπουμε επιτυχημένους ανθρώπους και θέλουμε να μάθουμε τι τους ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους. Άτομα που παραμένουν στην κορυφή της επιχείρησής τους ακόμη και σε μεγάλη ηλικία. Άτομα που έχουν εντυπωσιακή κατάσταση και δεν χρειάζονται τίποτα. Άτομα που παραδίδονται σε διαφορετικά πεδία δραστηριότητας και διατηρούν πάθος για τη ζωή.

Πώς να γίνεις σαν αυτούς; Γιατί φαίνεται ότι όλα δουλεύουν για αυτούς, όχι για μας?

Το κύριο μέρος της επιτυχίας σε οποιαδήποτε επιχείρηση οφείλεται στην αυτοπειθαρχία. Η ικανότητα να λένε όχι όταν άλλοι λένε ναι. Σε τελική ανάλυση, η ζωή είναι μια σειρά επιλογών και αποφάσεων που διαμορφώνουν την ποιότητά της μακροπρόθεσμα.

Δυστυχώς, συχνά αγνοούμε τους μακροπρόθεσμους στόχους για χάρη φευγαλέων απολαύσεων. Για παράδειγμα, πόσες φορές πίνατε ένα επιπλέον φλιτζάνι καφέ, αν και θέλετε να εξοικονομήσετε 50-100 ρούβλια; Πόσες φορές χρειάστηκε να χαλαρώσετε στο μπαρ, προσπαθώντας να εξοικονομήσετε χρήματα για το ταξίδι; Πόσες φορές έχετε σκεφτεί τα όνειρα και τα αγαπημένα σας πράγματα ενώ παρακολουθείτε τηλεόραση?

Είναι περίπλοκο. Ωστόσο, υπάρχουν τρόποι που θα σας βοηθήσουν να διευκολύνετε την εργασία σας. Δεν χρειάζεται να λαμβάνετε τη σωστή και διαρκή απόφαση κάθε φορά. Απλώς πρέπει να το κάνουμε στις περισσότερες περιπτώσεις..

Χρησιμοποιήστε αυτούς τους τρεις τρόπους για να αναπτύξετε πειθαρχία στον εαυτό σας..

Συμβουλή αριθμός 1. Τρώτε 5 φορές την ημέρα, αλλά κόψτε με ένα από αυτά

γίνε πειθαρχημένος

Η σωστή διατροφή είναι κάτι που δίνεται σε όλους σχεδόν με μεγάλη δυσκολία. Όταν είμαστε κουρασμένοι, είναι εύκολο να φάμε κάτι ανθυγιεινό, και ως επί το πλείστον το κάνουμε αυτό. Ίσως γνωρίζετε ότι υπάρχουν πολλές δίαιτες και διατροφικά σχέδια. Πιθανότατα δοκιμάσατε ακόμη και το 90%, αλλά βρήκαμε έναν τρόπο που λειτουργεί άψογα στις περισσότερες περιπτώσεις. Φάτε τακτικά σύμφωνα με αυτό το σχέδιο για να διατηρήσετε τη φόρμα σας..

Τρώτε πέντε φορές την ημέρα, σε απόσταση λίγων ωρών μεταξύ των γευμάτων. Το θέμα είναι ότι 4 στα 5 γεύματα είναι υγιή. Χωρίς συντηρητικά. Απλά λαχανικά, υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, μια μερίδα φρούτων ή ξηρών καρπών. Μερικές φορές προσθέτετε «υγιές» άμυλο, ανάλογα με τον βαθμό πείνας. Μετά από αυτό, κατά το πέμπτο γεύμα, ακολουθήστε την ίδια υγιεινή διατροφή, αλλά παραμορφώστε την ελαφρώς, συμπεριλαμβανομένης μιας μικρής σακούλας με μάρκες ή λίγο παγωτό ή κάτι γλυκό που πραγματικά θέλετε αυτήν τη στιγμή.

Εάν περάσατε την ημέρα σύμφωνα με αυτές τις οδηγίες, θα φάτε 80% καλύτερα από τη συνήθη διατροφή σας. Αυτή είναι μια καλύτερη δίαιτα από ό, τι κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι. Έτσι, κάνοντας μια μικρή εξαπάτηση κάθε μέρα, συνεχίζετε να προσπαθείτε να ακολουθήσετε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

Συμβουλή # 2: Περάστε δύο “μηδέν” ημέρες την εβδομάδα

γίνε πειθαρχημένος

Όλοι ξοδεύουμε περισσότερα από όσα πρέπει. Οποιαδήποτε παράλογη αγορά μπορεί να δικαιολογηθεί από το γεγονός ότι μας φέρνει ευχαρίστηση σε μια συγκεκριμένη στιγμή. Ωστόσο, μια πραγματικά χρήσιμη ικανότητα είναι η ικανότητα να πούμε όχι σε αγορές που δεν χρειαζόμαστε..

Προσπαθήστε να κάνετε δύο “μηδέν” ημέρες την εβδομάδα. Η ημέρα μηδέν είναι η ημέρα κατά την οποία δεν ξοδέψατε τίποτα. Όχι για μεσημεριανό. Όχι για τσάι. Όχι σόδα. Είναι δύο μέρες που δεν έχετε απολύτως χρήματα.

Αυτό είναι ένα απλό έργο με την πρώτη ματιά, αλλά δύσκολο. Είναι εκπληκτικό να συνειδητοποιούμε πόσα τυχαία και περιττά έξοδα αναλαμβάνουμε..

«Είχα μια δύσκολη μέρα. Αυτός ο καφές κοστίζει μόνο 200 ρούβλια. Έχω εργαστεί σκληρά και το αντέχω οικονομικά. “.

Το ποσό των χρημάτων που εξοικονομήθηκαν σε αυτήν την άσκηση δεν έχει σημασία. Ακόμη και τα ελάχιστα έξοδα λαμβάνονται υπόψη. Η κατώτατη γραμμή είναι να κατανοήσουμε διεξοδικά πώς, πόσο και πότε ξοδεύουμε. Αυτό δεν αποτελεί μεγάλο αποθεματικό για συνταξιοδότηση, αλλά θα συμβάλει στον καλύτερο έλεγχο του τρόπου ζωής..

Τέτοιες “μηδέν” ημέρες οδηγούν στην υιοθέτηση ισορροπημένου, σκόπιμου χωρισμού με χρήματα. Δεν είναι θέμα να κερδίσετε έναν εκατομμυριούχο περιουσία. Πρόκειται να γίνετε αφεντικό για τον εαυτό σας.

Συμβουλή # 3: Διαβάστε 30 λεπτά την ημέρα

γίνε πειθαρχημένος

Μερικές φορές η ζωή παίρνει με τέτοιο ρυθμό που φαίνεται να χάνουμε εντελώς την ικανότητα να διατηρούμε την εστίαση σε οτιδήποτε άλλο εκτός από το έργο που είναι επί του παρόντος προτεραιότητα. Και σε τέτοιες στιγμές, πρέπει να διατηρήσουμε την πειθαρχία για να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε. Η αληθινή πειθαρχία δεν είναι η ικανότητα να κάνει ό, τι λειτουργεί καλά, αλλά η ικανότητα να κάνει όταν είναι πολύ δύσκολο.

Αναπτύξτε τη συνήθεια της ανάγνωσης καθημερινά για 30 λεπτά. Μπορεί να είναι η πρωινή ώρα που μόλις ξυπνήσατε ή, αντίστροφα, διαβάζοντας πριν από τον ύπνο. Χρησιμοποιήστε 30 λεπτά για να διαβάσετε υλικό που θα βελτιώσει τις γνώσεις σας σε μια συγκεκριμένη περιοχή, θα σας διδάξει κάτι νέο και θα βελτιώσει τον τρόπο ζωής σας..



Αυτές οι μισές ώρες καθημερινά θα προσθέσουν έως και τα αποτελέσματα του μήνα σε 15 ώρες εκπαίδευσης που θα εισέλθουν στη ζωή και τη δουλειά σας, καθιστώντας την πιο άνετη, παραγωγική και ευνοϊκή για την ανάπτυξη. Ο χρόνος είναι το πιο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο που έχουμε, οπότε ξοδέψτε το 1/48 του ημερήσιου πλούτου σας σε κάτι που μπορεί να βελτιώσει τη ζωή σας σε άμεση εξέλιξη. Σας υποσχόμαστε ότι δεν θα το μετανιώσετε.

Σκέψεις στο τέλος

Η σκληρή αυτοπειθαρχία είναι ιδανικό για να παλέψετε. Στην πράξη, όλα είναι πολύ πιο περίπλοκα και είναι πάντα αδύνατο να ακολουθήσουμε σαφείς κανόνες. Αλλά ελπίζουμε ότι οι συμβουλές που δίνονται στο άρθρο θα σας βοηθήσουν, τουλάχιστον, να εστιάσετε λίγο περισσότερο και να κάνετε τη ζωή καλύτερη. Αλλά για αυτό είναι σημαντικό να είμαστε συνεπείς. Μην σταματήσετε τις φιλοδοξίες σε λίγες μέρες.

Ο μεγάλος τρόπος ξεκινά με μικρά βήματα. Καλή τύχη στο ταξίδι!

Παρόμοια άρθρα
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου