Πρόγραμμα 4 εβδομάδων για να απαλλαγείτε από το λίπος της κοιλιάς χωρίς δίαιτα

Το περιεχόμενο του άρθρου



Προϋποθέσεις για την επίτευξη αποτελεσμάτων – αλλαγές στον τρόπο ζωής, εισαγωγή υγιών συνηθειών. Το στρώμα λίπους γύρω από τη μέση παρέχει ενεργειακά αποθέματα, προστατεύει τα εσωτερικά όργανα. Στις γυναίκες, συσσωρεύει οιστρογόνα, το οποίο είναι απαραίτητο για την ομαλή λειτουργία του ορμονικού συστήματος. Για να απαλλαγείτε από το υπερβολικό λίπος χωρίς δίαιτες, χρησιμοποιήστε ένα πρόγραμμα σχεδιασμένο για 4 εβδομάδες. Οι συνταγές είναι απλές, δεν απαιτούν μεγάλες δαπάνες και προσπάθειες..

Πρώτη εβδομάδα

Γιατί δεν μπορεί να χάσει βάρος

Για να απαλλαγείτε από το λίπος από την κοιλιά, δεν είναι απαραίτητο να μειώσετε την ποσότητα των θερμίδων που καταναλώνονται χρησιμοποιώντας μια δίαιτα, για να πιέζετε κατά τη διάρκεια των προπονήσεων στο σπίτι. Πρέπει να προσέχετε όχι τους μύες, τα τρόφιμα, αλλά την εσωτερική σας κατάσταση.

Δραστηριότητες της πρώτης εβδομάδας του προγράμματος:

  • Κοιμηθείτε περισσότερο από 6 ώρες την ημέρα. Αυτό θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από τρία επιπλέον εκατοστά γύρω από τη μέση..
  • Ανακουφίστε το άγχος, αυξανόμενα επίπεδα κορτιζόλης. Η ορμόνη προάγει την ανάπτυξη φλεγμονής, αναστέλλει τη διαδικασία καύσης λίπους. Οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν την εξάλειψη αγχωτικών καταστάσεων στις οποίες οι άνθρωποι συχνά κολλάνε..
  • Προσπαθήστε να γευματίσετε νωρίς, πηγαίνετε για ύπνο το αργότερο 23 ώρες.
  • Μην ελέγχετε το μέγεθος της μέσης, το βάρος κάθε μέρα. Δεν μπορείτε να κοιτάτε συνεχώς στον καθρέφτη. Το αποτέλεσμα δεν είναι άμεσα αισθητό και η απουσία του μπορεί να προκαλέσει απάθεια, απογοήτευση. Οι κλίμακες μετρούν το βάρος σας και όχι τους μυς. Για ένα αντικειμενικό αποτέλεσμα, είναι καλύτερο να τραβάτε φωτογραφίες κάθε εβδομάδα και, στη συνέχεια, να συγκρίνετε τις φωτογραφίες.
  • Περπατήστε πιο συχνά. Η έλλειψη ηλιακού φωτός οδηγεί σε ανεπάρκεια βιταμίνης D. Η έλλειψη αυτής της ουσίας αυξάνει την ποσότητα λίπους στην κοιλιά. Η βιταμίνη μπορεί να ληφθεί από τρόφιμα, ειδικά παρασκευάσματα..

Δεύτερη εβδομάδα

Υγιεινή διατροφή

Εάν θέλετε να απαλλαγείτε από το λίπος, αναλύστε τη διατροφή σας. Όσο περισσότερο τρώτε σοκολάτα, ψωμάκια και αρτοσκευάσματα, τόσο πιο δύσκολο είναι να έχετε ένα στομάχι. Το σώμα χρησιμοποιεί εισερχόμενες θερμίδες για να εκτελέσει τις λειτουργίες του. Όλη η περίσσεια εναποτίθεται σε λιπώδη κύτταρα, τα οποία βρίσκονται συχνά γύρω από τη μέση.

Το πρόγραμμα δράσης για τη δεύτερη εβδομάδα προβλέπει μια αλλαγή στη διατροφή:

  • Η διατροφή πρέπει να περιλαμβάνει λαχανικά πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, πηγές πρωτεϊνών, ακατέργαστους υδατάνθρακες. Ξεκινήστε να τρώτε σπανάκι, λάχανο, μπρόκολο και καρότα. Φάτε κρέας γαλοπούλας. Το κοτόπουλο, το οποίο είναι σχεδόν χωρίς λιπαρά, έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες. Οι χορτοφάγοι μπορούν να φάνε tofu, αμύγδαλα, κάσιους, σπόρους κολοκύθας, ηλιοτρόπια. Από τους υδατάνθρακες, προσθέστε ρύζι, πατάτες, κινόα στο μενού.
  • Περιορίστε την πρόσληψή σας ή εξαλείψτε πλήρως επεξεργασμένα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, υδατάνθρακες λόγω ζάχαρης, λίπους.
  • Σταματήστε το αλκοόλ. Με τη διάσπαση του αλκοόλ, τα ενεργειακά αποθέματα του σώματος αναπληρώνονται και η περίσσεια συσσωρεύεται με τη μορφή λίπους.
  • Εξαλείψτε τις σάλτσες και τις σάλτσες που έχουν κρυφές θερμίδες, αντικαταστήστε τις με βότανα, μπαχαρικά.

Τρίτη εβδομάδα

Ασκήσεις για τους κοιλιακούς

Είναι λανθασμένο να θεωρούμε ότι οι κοιλιακές ασκήσεις βοηθούν να απαλλαγούμε από το σωματικό λίπος. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια της προθέρμανσης ή ως μέρος ενός συγκροτήματος. Ενισχύουν τους μυς, αλλά είναι αναποτελεσματικοί για την απώλεια βάρους, επειδή καίνε λίγες θερμίδες. Το πρόγραμμα πρέπει να περιλαμβάνει προπόνηση καρδιο με δωρεάν βάρος – βάρη, μπάρες, αλτήρες..

Δοκιμάστε να πηδήσετε, ασκήστε τον ορειβάτη – οριζόντιο τρέξιμο με τα χέρια του ακουμπισμένα στο πάτωμα, εργαστείτε σε έναν προσομοιωτή που προσομοιώνει την κωπηλασία. Τα μαθήματα πρέπει να είναι υψηλής έντασης. Αυτό θα οδηγήσει σε καύση υπερβολικών θερμίδων, εξαλείφοντας το σωματικό λίπος. Για να παρατηρήσετε γρήγορα το αποτέλεσμα, ξεκινήστε με 30 λεπτά κάθε δεύτερη μέρα, αυξάνοντας σταδιακά τον χρόνο προπόνησης, τον αριθμό τους.

Τέταρτη εβδομάδα

Οι κύριες πηγές ινών

Εάν πληρούνται όλες οι συστάσεις του προγράμματος, αλλά δεν ήταν δυνατόν να απαλλαγούμε από το υπερβολικό λίπος, μπορεί να υπάρχει πρόβλημα στα βακτηρίδια Firmicutes. Ζουν στον πεπτικό σωλήνα, με υπερβολική συσσώρευση διεγείρουν το σώμα για να απορροφήσει περισσότερες θερμίδες. Αυτό καθιστά δύσκολη την καύση λίπους. Για να ομαλοποιήσετε την εντερική μικροχλωρίδα, τρώτε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, περιορίστε την πρόσληψη ζάχαρης.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου