Κορυφαίες 5 συμβουλές φροντίδας δέρματος δερματολόγου

Το περιεχόμενο του άρθρου



Με την ηλικία, η κατάσταση του σώματος επιδεινώνεται και το πρώτο πράγμα αντανακλάται στο πρόσωπο. Εκτίθεται στις επιβλαβείς επιδράσεις εξωτερικών και εσωτερικών παραγόντων, επομένως, απαιτεί ειδική φροντίδα: η σωστή φροντίδα του δέρματος αναζωογονεί και δίνει αυτοπεποίθηση. Απλοί τρόποι βελτίωσης της εμφάνισης στο σπίτι.

αντηλιακή προστασία

Κρέμες για τον ήλιο

Το υπεριώδες συσσωρεύεται στα ανώτερα στρώματα του δέρματος καθ ‘όλη τη διάρκεια της ζωής και μπορεί να προκαλέσει ορισμένους τύπους καρκίνου. Με την ηλικία, το δέρμα χάνει την ικανότητά του να αντιστέκεται στις ελεύθερες ρίζες, γι ‘αυτό και η σημασία της προστασίας από τον ήλιο είναι τόσο υψηλή. Απολαμβάνοντας ξεκούραση στον καθαρό αέρα, φροντίστε να εφαρμόσετε μια ειδική κρέμα σε εκτεθειμένες περιοχές του σώματος και του προσώπου.

Συμβουλές για τη φροντίδα του δέρματος και την επιλογή μιας αποτελεσματικής θεραπείας:

  • Αγορά κρέμας με ετικέτα SPF 30. Θεωρείται το καλύτερο, γιατί παρέχει προστασία για ένα ευρύ φάσμα.
  • Επιλέξτε αδιάβροχα προϊόνταα, για την αποφυγή ταχείας πλύσης από το σώμα κατά το μπάνιο.
  • Βεβαιωθείτε ότι το αντηλιακό απορροφάται καλά., δεν ερεθίζει το ευαίσθητο δέρμα.
  • Εφαρμόστε κάθε 2 ώρες με παρατεταμένη έκθεση σε υπεριώδεις ακτίνες.
  • Επιλέξτε συνθέσεις με φυσικά συστατικά. Πάρτε κρέμες χωρίς κόμμι καθώς φράζει τους πόρους.

Καθαρισμός και ενυδάτωση

Κρέμες με ρετινόλη

Με την ηλικία, το δέρμα γίνεται πιο ξηρό, χάνει την ελαστικότητά του, έτσι εμφανίζονται ρυτίδες στο μέτωπο και λεπτές γραμμές γύρω από τα μάτια. Είναι σημαντικό να καθαρίζετε τακτικά το δέρμα σας από βρωμιά, καλλυντικά, σκόνη που συσσωρεύονται καθημερινά.

Συμβουλές φροντίδας δέρματος:

  • Πλύνετε το πρόσωπό σας με ζεστό νερό το πρωί και το βράδυ.. Οι αισθητικοί συνιστούν να καθαρίσετε με ειδικά τζελ ή αφρό και να αφαιρέσετε τυχόν καλλυντικά υπολείμματα με βαμβάκι πριν από το πλύσιμο..
  • Απλώστε αντηλιακό στο πρόσωπό σας το πρωί, που προστατεύει από τις ελεύθερες ρίζες.
  • Το βράδυ, χρησιμοποιήστε το φάρμακο με ρετινόλη. Η λιποδιαλυτή βιταμίνη καθαρίζει τους πόρους, μειώνει τις πτυχές, εξαλείφει την ακμή.

Μια άλλη σημαντική διαδικασία είναι η ενυδάτωση. Είναι απαραίτητο για κάθε τύπο δέρματος: ξηρό, λιπαρό, συνδυασμό. Η ενυδατική κρέμα διατηρεί το νερό, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο ρυτίδων, διατηρώντας παράλληλα την ελαστικότητα του δέρματος.

Συστάσεις δερματολόγων:

  • χρησιμοποιήστε το φάρμακο 1-2 φορές την ημέρα.
  • απλώστε την κρέμα μετά το νερό για να διατηρήσετε τη στάθμη του υγρού.
  • επιλέξτε σκευάσματα με φυσικά έλαια – αποτρέπουν την ξηρότητα.

Διακοπή αλκοόλ και τσιγάρων

Η επίδραση του καπνίσματος στο δέρμα

Το κάπνισμα καταστρέφει όχι μόνο τους πνεύμονες, αλλά επηρεάζει αρνητικά το δέρμα. Ο καπνός καπνού είναι γεμάτος με τοξίνες που επιταχύνουν τη γήρανση, προκαλούν πρόωρο σχηματισμό ρυτίδων και αυξάνουν την ξηρότητα. Ως αποτέλεσμα, το δέρμα γίνεται χλωμό, παρόμοιο με το περγαμηνό..

Οι επιβλαβείς επιδράσεις του αλκοόλ είναι επίσης γνωστές. Η αιθανόλη προκαλεί αφυδάτωση, λόγω της οποίας τα μάγουλα διογκώνονται και κοκκινίζουν. Η τακτική κατανάλωση αλκοόλ οδηγεί σε ανεπάρκεια βιταμινών, η οποία επηρεάζει αρνητικά την εμφάνιση. Για το λόγο αυτό, μετά το πάρτι, το πρόσωπο φαίνεται μώλωπες, χλωμό και ηλικιωμένο. Ο καλύτερος τρόπος αναζωογόνησης είναι να σταματήσετε το κάπνισμα και να πίνετε αλκοόλ..

Κανονικός ύπνος

Διάρκεια ύπνου σε διαφορετικές ηλικίες

Η φροντίδα προσώπου στο σπίτι είναι μια ολόκληρη σειρά διαδικασιών και μία από αυτές είναι η τήρηση της καθημερινής ρουτίνας. Μελέτες δείχνουν ότι το μυστικό μιας φρέσκιας εμφάνισης είναι 7-8 ώρες νυχτερινού ύπνου. Ένα πλήρες υπόλοιπο θα προσφέρει μια υγιή, λαμπερή επιδερμίδα, θα μειώσει τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια. Αν θέλετε να φαίνεστε πάντα καλά – πάρτε αρκετό ύπνο.

Συμβουλές για τη διοργάνωση βραδείας ανάπαυσης:

  • Δημιουργήστε την ατμόσφαιρα στο δωμάτιό σας κλείνοντας κουρτίνες ή περσίδες. Το Darkness ενισχύει την παραγωγή μελατονίνης, ένα αντιοξειδωτικό που αποτρέπει τη γήρανση.
  • Παρακολουθήστε το επίπεδο υγρασίας. Εάν είναι πολύ χαμηλή, το πρωί θα νιώσετε σφίξιμο.

Υγιεινή διατροφή

Υγιεινά τρόφιμα για το δέρμα

Αποτελεσματική φροντίδα σημαίνει υποστήριξη όχι μόνο από το εξωτερικό, αλλά και από το εσωτερικό. Η τροφή που τρώει ένα άτομο επηρεάζει σημαντικά την κατάσταση του δέρματος. Φαίνεται υγιές εάν υπάρχουν πολλά μούρα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως και φρούτα στη διατροφή..

Οφέλη για το δέρμα:

  • Βατόμουρα
  • λεμόνια
  • αβοκάντο;
  • σπανάκι;
  • σολομός;
  • αμύγδαλα ή καρύδια ·
  • Ντομάτες
  • γλυκοπατάτα.
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου