5 τρόφιμα που καίνε λίπος για φαγητό πριν από την προπόνηση

Το περιεχόμενο του άρθρου



Ο αθλητισμός με άδειο στομάχι οδηγεί σε απώλεια μυϊκού ιστού: όταν το σώμα πεινά, αρχίζει να εξάγει πρωτεΐνες από τους μυς. Ως αποτέλεσμα, ένα άτομο χάνει μυϊκή μάζα και αυτό επιβραδύνει το μεταβολισμό, την κατανομή των λιπών και αποτρέπει την απώλεια βάρους. Το να είστε λεπτός με ανώμαλους μυς θα σας βοηθήσει να τρώτε σωστό λίπος καύσης λίπους πριν από την προπόνηση σας..

Ποια τρόφιμα επιταχύνουν το μεταβολισμό

Η καλύτερη τροφή για απώλεια βάρους είναι αυτή που περιέχει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά. Από αυτά, το σώμα θα εξάγει την ενέργεια που χρειάζεται κάτω από βαριά φορτία, θα είναι σε θέση να αντέχει σε μεγάλες προπονήσεις. Ένα σνακ δεν πρέπει να υπερφορτώνει το πεπτικό σύστημα, διαφορετικά το συκώτι και το στομάχι θα βλάψουν. Προϊόντα αδυνατίσματος: πλιγούρι βρώμης με μούρα, μπρόκολο, μπανάνα με αμυγδαλέλαιο, μήλα με καρύδια, χυμό λεμονιού, ψίχουλα δημητριακών.

Ενας ανανάς

Ενας ανανάς

Ονομάζεται ένα από τα καλύτερα τρόφιμα καύσης λίπους. Ο ανανάς έχει πολλές βιταμίνες, υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, οπότε ο καρπός θα σας δώσει ενέργεια χωρίς ξαφνικές αιχμές στη ζάχαρη. Όπως πολλά τροπικά φρούτα, περιέχει νερό και αποτρέπει την αφυδάτωση.

Χυμός λεμονιού

Χυμός λεμονιού

Τα εσπεριδοειδή επιταχύνουν το μεταβολισμό και βοηθούν στην καύση λίπους κατά τη διάρκεια της άσκησης. Το λεμόνι περιέχει υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, οργανικά οξέα, πηκτίνες, βιταμίνες και μέταλλα. Για να αντιμετωπίσετε ένα βαρύ φορτίο, πιείτε 15 λεπτά πριν από την τάξη ένα ποτό αναμεμειγμένο από το χυμό μισού λεμονιού και ένα ποτήρι νερό.

Πλιγούρι βρώμης

Πλιγούρι βρώμης

Η κατανάλωση βρώμης θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Το Croup περιέχει σύνθετους υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, οι οποίες επιταχύνουν το μεταβολισμό και παρέχουν ενέργεια. Μην πάρετε στιγμιαίο κουάκερ, αλλά πλιγούρι βρώμης ολικής αλέσεως ή ολόκληρες νιφάδες, που πρέπει να μαγειρευτούν. Θα βοηθήσει στην αποφυγή διακυμάνσεων της ζάχαρης μετά το φαγητό και κατά τη διάρκεια της άσκησης..

Μπανάνα

Μπανάνα

Σχεδόν όλοι οι ειδικοί συμφωνούν ότι οι μπανάνες είναι ένα ιδανικό σνακ πριν από την προπόνηση. Τα λιπαρά τρόφιμα είναι θρεπτικά, περιέχουν πολλούς υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, βιταμίνες και μέταλλα. Δεν υπερφορτώνουν το συκώτι και το στομάχι, φορτίζονται με την ενέργεια που χρειάζεται το σώμα για να κάψει αποτελεσματικά το λίπος κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Φρούτα με ξηρούς καρπούς

Μήλο και αμύγδαλα

Τα καλά αποτελέσματα μπορούν να επιτευχθούν συνδυάζοντας τρόφιμα που περιέχουν διαφορετικά θρεπτικά συστατικά. Συνδυάστε φρούτα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες με φυτικά τρόφιμα που περιέχουν λίπος και πρωτεΐνες. Για παράδειγμα, φάτε ένα μήλο με μια χούφτα αμύγδαλα.

Γιατί πρέπει να φάτε πριν από την προπόνηση

Κατά τη διάρκεια της άσκησης, το σώμα καίει την ίδια ποσότητα λίπους, ανεξάρτητα από το αν τρώτε ή όχι. Οι ασκήσεις με άδειο στομάχι προκαλούν απώλεια μυϊκού ιστού, γρήγορη κατανάλωση ενέργειας. Το σώμα το εξάγει από τη γλυκόζη, την οποία το σώμα χρησιμοποιεί ως καύσιμο. Εάν ασκείστε με άδειο στομάχι, στερώντας τους υδατάνθρακες, θα αφήσετε την απαραίτητη ενέργεια για έντονη άσκηση.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου