5 λόγοι για τους οποίους το μασάζ μετά από μια προπόνηση είναι απαραίτητο

Το περιεχόμενο του άρθρου



Κάθε σωματική δραστηριότητα είναι άγχος για το σώμα. Ακόμα και με τακτική άσκηση, οι μύες μπορεί να πονάει περιοδικά ή να παραμένουν σε ένταση. Το μασάζ μετά την προπόνηση θα βοηθήσει στη μείωση του πόνου, στην επιτάχυνση της ροής του αίματος και στη μείωση του κινδύνου τραυματισμού..

Βελτιώνει την ανάκτηση

Τα οφέλη του αθλητικού μασάζ

Μετά από έντονη σωματική άσκηση, εμφανίζονται μικροπλάκες στους μύες. Για τη θεραπεία τους, απαιτείται αυξημένη κυκλοφορία οξυγόνου. Το αποκαταστατικό μασάζ μετά την προπόνηση ζεσταίνει τους μύες, επιταχύνει τη ροή του αίματος στις φλέβες, έτσι ώστε οι μικροκράτες να επουλώνονται γρηγορότερα.

Κατά τη διάρκεια του μασάζ, μπορεί να εμφανιστεί σοβαρός πόνος. Θα σας επιτρέψει να προσδιορίσετε τον τόπο πιθανής ζημιάς και να καταστήσετε σαφές ότι αυτοί οι μύες δεν πρέπει να τεντωθούν στην επόμενη προπόνηση. Επανορθωτικό μασάζ – εξαιρετική πρόληψη ανεπιθύμητων τραυματισμών στο μέλλον.

Ανακουφίζει από μυϊκό πόνο

Το μασάζ μετά από γυμναστήριο ή άλλα αθλήματα μειώνει τα συμπτώματα του πόνου. Κατά τη ζύμωση, το σώμα ζεσταίνεται, οι τοξίνες απομακρύνονται. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για αρχάριους, καθώς ο μυϊκός πόνος είναι οξύς μετά την πρώτη προπόνηση. Με την επακόλουθη τακτική άσκηση, σχεδόν δεν γίνεται αισθητή.

Αιτίες μυϊκού πόνου:

  1. Ως αποτέλεσμα μικρο-καταγμάτων, σχηματίζονται πολλές ελεύθερες ρίζες, η περίσσεια νερού εισέρχεται στα κύτταρα. Τα εξωτερικά τους κελύφη διογκώνονται, ερεθίζουν τους υποδοχείς πόνου.
  2. Οι μύες συσσωρεύουν γαλακτικό (γαλακτικό οξύ). Λειτουργεί επίσης ενοχλητικά στις νευρικές απολήξεις..
  3. Ανισορροπία αλάτων, η οποία προκαλείται από βαριά φορτία και επιδεινώνει την ευαισθησία του πόνου.

Αυξάνει την ευελιξία

Τα οφέλη του μασάζ μετά την άσκηση

Η χρήση του ζυμώματος του σώματος έγκειται επίσης στο γεγονός ότι κάνει τις αρθρώσεις πιο κινητές. Αυτή η διαδικασία μειώνει τον μυϊκό τόνο, ο οποίος αποτρέπει την ελαστικότητα των ιστών. Το μασάζ για ευελιξία είναι ελαφρώς διαφορετικό από την αποκατάσταση. Κατά τη διάρκεια αυτού, χρησιμοποιούνται ομαλές κινήσεις, αυξάνοντας συνεχώς το πλάτος. Τέτοιες κινήσεις τεντώνουν μυϊκές ίνες, συμβάλλουν στην καλή τέντωμα στην επόμενη προπόνηση..

Βελτιώνει τη ροή του αίματος

Η κανονική κυκλοφορία του αίματος είναι το κλειδί για την υγεία των οργάνων και των ιστών, επειδή το αίμα τους παρέχει θρεπτικά συστατικά και οξυγόνο. Η παραβίαση αυτής της διαδικασίας οδηγεί σε δυσλειτουργία του σώματος. Τακτικό μασάζ για χαλάρωση των μυών που αντιμετωπίζουν τη στάση του αίματος και την πρόληψή τους.

Ανακουφίζει από το άγχος, βελτιώνει τη διάθεση

Πραγματοποίηση μασάζ μετά την προπόνηση

Το ζύμωμα του σώματος είναι επίσης ευεργετικό για την καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι τακτικές διαδικασίες μειώνουν τον χρόνιο πόνο οποιασδήποτε φύσης και βελτιώνουν την ποιότητα του νυχτερινού ύπνου. Οι συνεδρίες μασάζ αυξάνουν τα επίπεδα οξυτοκίνης, σεροτονίνης και ενδορφινών στο αίμα (ορμόνες της ευτυχίας), χαμηλότερα επίπεδα κορτιζόλης (υπεύθυνα για το στρες).

Μετά το μασάζ, το άτομο αισθάνεται χαλαρό, αλλά δεν κουράζεται. Η συνεδρία σας επιτρέπει να επαναφέρετε την ενέργεια που δαπανάται κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Οι άκαμπτοι μύες γίνονται μαλακοί, η δύναμη εξαφανίζεται. Χάρη στις κινήσεις χαϊδεύοντας μπορείτε να επιτύχετε μια ευχάριστη κατάσταση ξεκούρασης Οι ενεργητικές τεχνικές δεν προκαλούν θετικά συναισθήματα, επομένως δεν χρησιμοποιούνται ποτέ στο τέλος της συνεδρίας.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου