7 προϊόντα που θα επιταχύνουν την ανάπτυξη των μαλλιών σας

Το περιεχόμενο του άρθρου



Πολλά κορίτσια ονειρεύονται μακριά μαλλιά, αλλά είναι αναστατωμένα λόγω της αργής ανάπτυξής τους. Ειδικά σαμπουάν ενίσχυσης, οι οροί δεν βοηθούν πάντα στην επιτάχυνση της διαδικασίας. Ο καλύτερος τρόπος είναι να θρέψετε το σώμα από μέσα, χρησιμοποιώντας προϊόντα για την ανάπτυξη των μαλλιών. Θα πρέπει να περιέχουν βιοτίνη, βιταμίνες Β, σίδηρο, ψευδάργυρο, που βελτιώνουν την υγεία των τριχοθυλακίων. Ένα άλλο σημαντικό συστατικό για την τόνωση της ανάπτυξης των μαλλιών είναι η πρωτεΐνη, η οποία είναι το δομικό στοιχείο των κυττάρων..

ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ

ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ

Αμύγδαλα, καρύδια, πεκάν – μια εξαιρετική πηγή βιοτίνης (βιταμίνη Β7), βοηθά στην αποκατάσταση των κυττάρων. Αυτό είναι ένα συνένζυμο που παρέχει στο σώμα ενέργεια. Χάρη σε αυτόν, οι μπούκλες γίνονται παχύτερες, πιο υγιείς και δυνατότερες. Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε το 2015 έδειξε ότι στις γυναίκες, μετά από 90 ημέρες λήψης συμπληρώματος πρωτεΐνης με βιοτίνη, επιταχύνθηκε η ανάπτυξη των μαλλιών.

Στρείδια

Στρείδια

Οι επιστήμονες έχουν αποδείξει ότι τα προβλήματα στο τριχωτό της κεφαλής και η φαλάκρα προκαλούνται από την έλλειψη ψευδαργύρου στο σώμα. Τα στρείδια είναι μια εξαιρετική πηγή θρεπτικών συστατικών: ψευδάργυρος, πρωτεΐνες, σίδηρος, ωμέγα λιπαρά οξέα, ασβέστιο, βιταμίνη C, απαραίτητα για υγιή μαλλιά.

Αυγά

Σκληρά βραστά αυγά

Αυτά είναι τα καλύτερα προϊόντα μαλλιών, επειδή περιέχουν πρωτεΐνες, σίδηρο, ψευδάργυρο. Τα αυγά διεγείρουν την αναπαραγωγή των κυττάρων, την ανάκτησή τους, την ανάπτυξη νέων ιστών, βελτιώνουν τη λειτουργία των αδένων που τροφοδοτούν τα θυλάκια, λόγω των οποίων μειώνεται η πρόπτωση. Τα αυγά μπορούν να παρασκευαστούν με οποιονδήποτε τρόπο σύμφωνα με το γούστο σας. Η θερμική επεξεργασία δεν επηρεάζει τις ευεργετικές τους ιδιότητες..

Σολομός

Σολομός

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι πολύ σημαντικά για τον οργανισμό. Δεν παράγονται ανεξάρτητα, οπότε πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στη διατροφή. Για να μεγαλώσετε και να ενισχύσετε τα μαλλιά, αρκεί να τρώτε δύο μερίδες λιπαρών ψαριών την εβδομάδα. Ο σολομός μπορεί να αντικατασταθεί με τόνο.

Σπόροι Chia και Flax

Σπόροι Chia και Flax

Η κατανάλωση ψαριών δεν είναι ο μόνος τρόπος για να πάρετε μια δόση ωμέγα-3. Εάν αποφύγετε ζωικά προϊόντα, προσθέστε σπόρους λιναριού και chia στο μενού σας. Αυτό θα διατηρήσει τις μπούκλες λαμπερές και υγιείς..

Γλυκοπατάτα

Γλυκοπατάτα

Τα χρήσιμα προϊόντα μαλλιών περιλαμβάνουν γλυκοπατάτα. Περιέχει β-καροτένιο (πρόδρομο της βιταμίνης Α), το οποίο αποτρέπει την ξηρότητα, την ευθραυστότητά τους. Πρέπει να είστε προσεκτικοί με τις καλλιέργειες ρίζας, καθώς η περίσσεια βιταμίνης Α μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια μαλλιών, να προκαλέσει τοξική αντίδραση και υπάρχουν πολλές σε γλυκοπατάτες.

Αβοκάντο

Αβοκάντο

Ο καρπός είναι κορεσμένος με απαραίτητα λιπαρά οξέα. Βοηθούν το δέρμα να διατηρήσει την απαλότητα, την ελαστικότητα και το σώμα – είναι καλύτερα να απορροφήσει τα θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την επιτάχυνση της ανάπτυξης, της λάμψης των μαλλιών. Εκτός από το φαγητό, από τα αβοκάντο μπορείτε να κάνετε αποτελεσματικές μάσκες για τη θρέψη του τριχωτού της κεφαλής, ενισχύοντας τα θυλάκια των μαλλιών, επειδή ο καρπός διεγείρει την παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου