7 πλεονεκτήματα των μηχανών κωπηλασίας

Το περιεχόμενο του άρθρου



Ο προσομοιωτής, ο οποίος προσομοιώνει μια βόλτα με κουπί σε ένα γυμναστήριο, αποτελείται από ένα πλαίσιο με μακρύ ράγα και κάθισμα, πεντάλ για τη στερέωση των ποδιών, μια λαβή με καλώδιο ή κιγκλιδώματα. Το φορτίο μπορεί να παρακολουθείται στην οθόνη. Η κωπηλασία φορτώνει το 85% των μυών του σώματος, ενισχύει την καρδιά, τα αιμοφόρα αγγεία.

Το έργο όλων των μυϊκών ομάδων

Ποιες ομάδες μυών λειτουργούν κατά τη διάρκεια της προπόνησης

Η κωπηλασία λειτουργεί στους ώμους, πίσω. Μετά από τακτικές ασκήσεις, οι πόνοι, οι σφιγκτήρες περνούν, η στάση βελτιώνεται. Ο προσομοιωτής ενισχύει τον δικέφαλο (δικέφαλου του ώμου), φορτώνει το στήθος και τους κοιλιακούς. Κατά τη διάρκεια της κωπηλασίας, μέτρια πίεση ασκείται συνεχώς στους βραχίονες, οι καρποί γίνονται δυνατοί.

Μετά τα μαθήματα, η αναρρίχηση και η γιόγκα θα είναι πολύ πιο εύκολα από το μηδέν..

Κατά τη διάρκεια της προπόνησης, φορτώνεται το κάτω σώμα. Η κωπηλασία περιλαμβάνει τετρακέφαλους (τους κύριους τετρακέφαλους μηριαίους), μοσχάρια και γλουτούς. Τα εκπαιδευμένα πόδια και οι γλουτοί βελτιώνουν σημαντικά την εμφάνιση του σχήματος. Το φορτίο κωπηλασίας αυξάνει την ευελιξία του σώματος, αναπτύσσει συντονισμό κινήσεων, ισορροπία.

Γρήγορη καύση λίπους

Τεχνική κατάρτισης μηχανών κωπηλασίας

10 λεπτά προπόνησης απαιτούν 100-200 kcal. Αυτός ο αριθμός μπορεί να αυξηθεί με σταδιακή αύξηση της έντασης των κινήσεων και της αντίστασης στις ρυθμίσεις του προσομοιωτή. Κάνοντας απλώς κωπηλασία, θα παρατηρήσετε γρήγορα ότι το σωματικό λίπος μειώνεται και το σχήμα είναι πιο οπτικά σφικτό.

Θα είστε σε θέση να παρακολουθείτε ακόμη και μικρές επιτυχίες, να παρακινήσετε τον εαυτό σας για περαιτέρω σπουδές. Κάθε σχήμα που υπερβαίνει τη μέση τιμή αποτελεί απόδειξη της σωστής τεχνικής για την εργασία στον προσομοιωτή.

Το στρώμα λίπους στην άνω πλάτη μπορεί να υποδηλώνει ορμονικές διαταραχές, μεταβολικές διαταραχές. Μια μηχανή κωπηλασίας θα σας σώσει από το υπερβολικό βάρος, θα δημιουργήσει ένα φορτίο στα όργανα. Ενισχύει το μεταβολισμό, επιταχύνει την απώλεια βάρους..

Οικοδόμηση μυών

Το κορίτσι είναι αρραβωνιασμένο

Μια μηχανή κωπηλασίας μπορεί να αντικαταστήσει εν μέρει τα φορτία ισχύος, καθώς σχηματίζει την ανακούφιση των μυών. Το όμορφο σχήμα των αντιβράχιων και των ώμων είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα των κωπηλατών. Το στήθος στρέφεται και γίνεται πλατύτερο, και οι μύες του κορμού είναι πιο σφικτοί, η σιλουέτα παίρνει σχήμα V.

Η κωπηλασία χτίζει κυρίως τους μυς στο άνω σώμα.

Ενίσχυση της καρδιάς

Ο τύπος κάνει push-ups

Η μηχανή κωπηλασίας δημιουργεί ένα συνεχές φορτίο στους μυς. Τέτοια αθλήματα ονομάζονται καρδιο ή αερόβια προπόνηση. Οι ασκήσεις αναπτύσσουν τους πνεύμονες, αυξάνοντας τον όγκο τους. Λόγω του καρδιακού ρυθμού του κωπηλάτη, ο καρδιακός μυς σταδιακά γίνεται πιο ανθεκτικός, η καρδιά ενισχύεται. Η ελαστικότητα των αιμοφόρων αγγείων αυξάνεται λόγω της αυξημένης κυκλοφορίας του αίματος. Ως αποτέλεσμα, τα κρίσιμα συστήματα αμαξώματος λειτουργούν καλύτερα..

Ως αποτέλεσμα των τάξεων, η χοληστερόλη και η αρτηριακή πίεση θα μειωθούν.

Η τακτική κωπηλασία μειώνει τον κίνδυνο υπερτασικών κρίσεων, εγκεφαλικών επεισοδίων, καρδιακών προσβολών. Μην ξεκινήσετε την προπόνηση κατά την επιδείνωση οποιασδήποτε ασθένειας, με ασταθή παλμό.

Ευκολία για οικιακή χρήση

Ένας άντρας ασχολείται με το σπίτι

Τα μαθήματα σε μηχανή κωπηλασίας είναι ένα προσιτό ανάλογο των εκδρομών με πλοίο, και σε αυτήν την περίπτωση είναι πιο εύκολο να αποκτήσετε τη σωστή τεχνική από ό, τι σε άλλους τύπους κωπηλασίας. Η προπόνηση επηρεάζει εκτενώς το σώμα και τα όργανα, έτσι ένα ολόκληρο γυμναστήριο μπορεί να αντικαταστήσει έναν αρχάριο αθλητή.

Μπορείτε να κάνετε σειρά, ακόμη και να κάθεται μπροστά από την τηλεόραση. Τα μαθήματα είναι αθόρυβα, οπότε δεν ενοχλείτε τους γείτονές σας.

Κοινή προστασία

Άσκηση ποδιών

Τρέξιμο, μακρύ περπάτημα, γιόγκα μπορεί να μην είναι προσβάσιμο για προβλήματα με αρθρώσεις, τραυματισμούς στα πόδια. Κατά τη διάρκεια της κωπηλασίας, το φορτίο στα γόνατα και τα πόδια είναι ελάχιστο. Τα μαθήματα μπορούν να αποτελέσουν μέρος ενός προγράμματος αποκατάστασης μετά από κοινή χειρουργική επέμβαση..

Η μέτρια συστροφή της σπονδυλικής στήλης χρησιμεύει για την πρόληψη προβλημάτων με τους μεσοσπονδύλιους δίσκους, οι οποίοι, μετά από 40 χρόνια, αναπτύσσονται στους περισσότερους ανθρώπους που ακολουθούν έναν κυρίως καθιστικό τρόπο ζωής.

Αύξηση αντοχής στην ασφάλεια

Ομαδική εκπαίδευση

Η εντατική εκπαίδευση λόγω ασθένειας δεν είναι διαθέσιμη σε πολλά άτομα. Ο προσομοιωτής για την προσομοίωση κωπηλασίας κατανέμει ομοιόμορφα το φορτίο σε ολόκληρο το σώμα, γεγονός που αυξάνει σταδιακά την αντοχή. Μετά από έναν ή δύο μήνες τακτικών ασκήσεων, θα νιώσετε ότι πολλές οικείες δραστηριότητες είναι πολύ ευκολότερες, η ενεργητική εργασία ή ο αθλητισμός δεν θα φαίνεται πλέον εξαντλητική, η δύσπνοια θα εξαφανιστεί. Θα μπορείτε να μεταφέρετε βαριές τσάντες περισσότερο, να νιώθετε φρέσκοι μετά από μια κουραστική μέρα.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου