7 αποδεδειγμένοι τρόποι για τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου.

Οι ερευνητές στη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που ήταν πιο αισιόδοξες και υγιείς κατά τη διάρκεια της ζωής τους παρέμειναν υγιείς περισσότερο από τις γυναίκες που είχαν μια συνεχή αίσθηση άγχους και απαισιόδοξη διάθεση.

Έτσι, εάν οι σκέψεις μπορούν να βελτιώσουν την υγεία και τη μακροζωία, τότε σίγουρα μπορούν να βοηθήσουν στην επίτευξη μεγάλης επιτυχίας στην προσωπική ανάπτυξη και το επάγγελμα..

Με βάση αυτό, ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα όταν προσπαθείτε να σκεφτείτε την πορεία σας προς την επιτυχία είναι πώς να επαναπρογραμματίσετε τον εγκέφαλό σας και τις σκέψεις σας με τον σωστό τρόπο.

Οι ψυχικές συμπεριφορές μπορεί να είναι πολύ δύσκολο να σπάσουν, αλλά εφαρμόζοντας τις στρατηγικές που περιγράφονται παρακάτω, οι αγαπητοί σας αναγνώστες μπορούν να αναπτύξουν νέα μοντέλα σκέψης και έτσι να προσπαθήσουν να πλησιάσουν τα όνειρά τους.

1. Αλλάξτε την καθημερινή σας ρουτίνα

πώς να επαναπρογραμματίσετε εγκεφάλους

Οι καθημερινές μας σκέψεις και συνήθειες επηρεάζουν έντονα τις αποφάσεις μας και, τελικά, την επιτυχία μας..

Οι αναγνώστες που ενδιαφέρονται να επαναπρογραμματίσουν τις σκέψεις τους πρέπει πρώτα να συνηθίσουν στις μεταβαλλόμενες συνήθειες, όπως η πρωινή ρουτίνα.

Σήκω νωρίς. Δώστε στον εαυτό σας επιπλέον 15 λεπτά για μια χαλαρή δουλειά. Εάν πετύχετε, τότε την επόμενη φορά αυξήστε αυτή τη φορά και αφήστε το για γυμναστήριο ή για πρωί. Αυτό θα σας δώσει μια αίσθηση ολοκλήρωσης που θα αυξήσει την εμπιστοσύνη μέχρι το τέλος της ημέρας..

Οδηγός: Αφιερώστε λίγα λεπτά για να περιγράψετε τις καθημερινές και τις καθημερινές σας ρουτίνες με όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες. Στη συνέχεια, επιλέξτε μια νέα διαδικασία που θέλετε να προσθέσετε ή να αντικαταστήσετε.

2. Αφιερώστε χρόνο για να ταξιδέψετε

πώς να επαναπρογραμματίσετε εγκεφάλους

Πώς να επαναπρογραμματίσετε εγκεφάλους; Φυσικά – πηγαίνετε σε ένα ταξίδι. Το ταξίδι δεν είναι απλώς ένας τρόπος για να πάρετε ένα σύντομο διάλειμμα από το άγχος της καθημερινής ζωής. Έχει επίσης το δικαίωμα να αλλάξει προοπτικές και ανθρώπινη συμπεριφορά. Μελέτες δείχνουν ότι τα μακροπρόθεσμα ταξίδια βοηθούν τους ανθρώπους να γίνουν πιο θετικοί και πιο συναισθηματικά σταθεροί ως αποτέλεσμα του ταξιδιού..

Δεδομένου ότι οι καθημερινές μας συνήθειες έχουν σημαντικό αντίκτυπο στις σκέψεις μας, η αλλαγή της καθημερινής ζωής και η αλλαγή του περιβάλλοντος είναι ένας φανταστικός τρόπος για τον επαναπρογραμματισμό του νου..

Οδηγός: Προγραμματίστε ένα ταξίδι που θα σας βγάλει από την καθημερινή ζωή και την καθιερωμένη ρουτίνα της εβδομάδας. Το ταξίδι δεν πρέπει να είναι ακριβό, ακόμη και μια σύντομη περιήγηση μπορεί να ανοίξει νέους ορίζοντες.

3. Διαβάστε τη μυθοπλασία

πώς να επαναπρογραμματίσετε εγκεφάλους

Για να επαναπρογραμματίσετε τις σκέψεις σας, πρέπει να προσφέρετε στον εαυτό σας νέες εμπειρίες και να ανακαλύψετε νέες προοπτικές. Ένας οικονομικός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να διαβάσετε βιβλιογραφία. Μια μελέτη του The New School διαπίστωσε ότι οι συμμετέχοντες που διαβάζουν μυθοπλασία ή μυθοπλασία ήταν καλύτερα σε θέση να κατανοήσουν τα συναισθήματα των άλλων..

Η ενσυναίσθηση δεν είναι μόνο μια σημαντική ικανότητα για όσους ακολουθούν ένα πιο συμπονετικό μοντέλο συμπεριφοράς, αλλά και μια εξαιρετική επαγγελματική ικανότητα. Η κατανόηση της διαδικασίας σκέψης συναδέλφων, υπαλλήλων ή δυνητικών πελατών θα διευκολύνει την οικοδόμηση ισχυρών σχέσεων..

Οδηγός: Όλοι έχουν χρόνο να διαβάσουν. Εάν νομίζετε ότι είστε πολύ απασχολημένοι για να απορροφήσετε ένα υπέροχο βιβλίο, ξανασκεφτείτε το. Αρχικά, αναθεωρήστε την καθημερινή σας ρουτίνα όπως αναφέρεται στην πρώτη παράγραφο. Δεύτερον, έχετε πάντα ελεύθερο χρόνο για να διαβάσετε όταν ταξιδεύετε στην εργασία ή στον ύπνο..

4. Ευθυγραμμίστε το χρόνο σας με προτεραιότητες

πώς να επαναπρογραμματίσετε εγκεφάλους

Ο χρόνος είναι το πιο πολύτιμο πλεονέκτημά μας. Αν θέλετε να αλλάξετε τις σκέψεις σας, ρίξτε μια ματιά στην ημέρα σας και προσπαθήστε να ταξινομήσετε τι και πόσο ξοδεύετε ώρες. Σημειώστε τι κάνετε κατά τη διάρκεια της ημέρας και υποδείξτε πόσο χρόνο ξοδεύετε σε κάθε αντικείμενο. Αυτό θα σας επιτρέψει να δείτε τις πραγματικές σας προτεραιότητες..

Οδηγός: Έχοντας αποκτήσει τον έλεγχο του ημερολογίου σας, μπορείτε να αποκτήσετε τον έλεγχο των σκέψεών σας. Αυτό ισχύει επίσης για τις ώρες εργασίας, οι οποίες δεν μπορούν να γενικευτούν. Αναλύστε επίσης σε σημεία τι κάνετε στη δουλειά και μπορείτε να δείτε τις «προβληματικές περιοχές». Είναι πολύ σημαντικό να είσαι ειλικρινής με αυτήν τη διαδικασία και να μην κολακεύεις τον εαυτό σου.

5. Αναπτύξτε υγιείς συνήθειες ύπνου

πώς να επαναπρογραμματίσετε εγκεφάλους

Τρόποι επαναπρογραμματισμού εγκεφάλων και σκέψεων δεν θα το κάνουν χωρίς αυτό. Αμέτρητες μελέτες δείχνουν ότι ο ύπνος είναι ένα σημαντικό συστατικό της υγείας και της ευημερίας. Ο ύπνος επηρεάζει τη διάθεση, τις σκέψεις και την ευτυχία μας. Όσοι κοιμούνται οκτώ ή περισσότερες ώρες την ημέρα είναι πιο παραγωγικοί στη δουλειά και συνήθως εμφανίζουν σημάδια καλής ψυχικής υγείας..

Τα άτομα που κοιμούνται λιγότερο από επτά ώρες την ημέρα διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο κατάθλιψης, άγχους και άλλων διαταραχών..

Για να επαναπρογραμματίσετε τις σκέψεις σας, ο νους θα χρειαστεί αρκετή ενέργεια για να αντιμετωπίσει τα αρνητικά φαινόμενα της ζωής.

Οδηγός: Κατεβάστε εφαρμογές στο τηλέφωνό σας για να σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε αρκετά. Ας απαριθμήσουμε μερικά:

• Λυκόφως – μια εφαρμογή που προστατεύει από την ενοχλητική ακτινοβολία ενός smartphone (που προκαλεί σοβαρά προβλήματα ύπνου).

• SleepyTime: Αριθμομηχανή ύπνου – αυτή η εφαρμογή υπολογίζει τον βέλτιστο χρόνο για ύπνο από την άποψη της επιστήμης και των συστάσεων του ΠΟΥ.

Χαλαρώστε μελωδίες: ύπνος & Γιόγκα – λευκός θόρυβος, γρύλοι, άνεμος, αστικό περιβάλλον και άλλοι ήχοι που θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε.

6. Αποφύγετε τα ποτά με καφεΐνη

πώς να επαναπρογραμματίσετε εγκεφάλους

Για μερικούς, η καφεΐνη είναι ένα τελετουργικό και μαγεία που σας επιτρέπει να ανακάμψετε. Εκατομμύρια άνθρωποι πίνουν καφέ για να ενισχύσουν την ενέργεια και να εργαστούν. Ωστόσο, η καφεΐνη μπορεί να επηρεάσει τις σκέψεις μας και μπορεί ακόμη και να προκαλέσει αυξημένο άγχος σε μερικούς ανθρώπους..

Εάν βασίζεστε στον καφέ καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας, πειραματιστείτε να τον σταματήσετε για λίγο. Αντί για τρεις κούπες, πιείτε δύο, αντί για δύο και στη συνέχεια προσπαθήστε να περάσετε την ημέρα χωρίς μια σταγόνα καφεΐνης. Μετά από ένα μήνα, πείτε μας για τις σκέψεις σας και προσπαθήστε να αναλύσετε εάν το μυαλό σας έχει γίνει καθαρότερο..

Οδηγός: Εάν παρατηρήσετε ότι είναι πραγματικά δύσκολο για εσάς χωρίς καφέ, τότε αυτό δείχνει έναν ορισμένο εθισμό στο ποτό. Ως αποτέλεσμα, οι σκέψεις και η διάθεσή σας εξαρτώνται από το εάν πίνετε καφέ εγκαίρως ή λίγο αργά μαζί του. Εάν όλα αυτά είναι γνωστά σε εσάς, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε την άσκηση, την άσκηση, το ντους με αντίθεση ή τον διαλογισμό ως εναλλακτικούς τρόπους για να τροφοδοτήσετε τον εγκέφαλό σας..

7. Δώστε στον εαυτό σας έναν χρόνο χαλάρωσης.

πώς να επαναπρογραμματίσετε εγκεφάλους

Ζούμε σε έναν θορυβώδη κόσμο. Λόγω των smartphone, των γραφείων, των ανοιχτών χώρων και της ροής πληροφοριών, είναι πολύ δύσκολο να βρείτε και να παρέχετε στον εαυτό σας ένα ήσυχο και ήρεμο χρονικό διάστημα. Για όσους ενδιαφέρονται για προσεκτική σκέψη και προβληματισμό, η συνηθισμένη ηρεμία είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε..

Οδηγός: Κάνε τη συνήθεια να βρεις τόσο χρόνο για τον εαυτό σου. Περπατήστε άσκοπα γύρω από την πόλη ή τη φύση, απενεργοποιήστε το τηλέφωνο για λίγο, καθίστε ήρεμα σε ένα απομονωμένο μέρος στο σπίτι σας. Εάν βρείτε έναν τρόπο για τον εαυτό σας, θα δώσετε στο μυαλό σας την ευκαιρία να βρείτε νέες ιδέες που διαφορετικά θα μπορούσαν να κατασταλούν κατά τη διάρκεια της καθημερινής μάχης και να τρέχετε. Αυτό θα σας επιτρέψει να απαντήσετε στην ερώτηση: “Πώς να επαναπρογραμματίσετε τον εγκέφαλο και να κάνετε το μυαλό σας παραγωγικό;”


Ανάγνωση: 10 πράγματα που οι επιτυχημένοι άνθρωποι αποφεύγουν


Παρόμοια άρθρα
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου