8 καλύτερες ασκήσεις άμεσης ρυτίδας για τις ρυτίδες του προσώπου

Το περιεχόμενο του άρθρου



Το Facebuilding ή η άσκηση προσώπου γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής προορισμός κάθε μέρα. Αυτό δεν αποτελεί αντικατάσταση της πλαστικής χειρουργικής, αλλά με τη βοήθεια μιας τέτοιας προπόνησης, μπορείτε να αφαιρέσετε τις πρώτες ρυτίδες του προσώπου, να επιβραδύνετε την εμφάνισή τους και να αυξήσετε τον τόνο του δέρματος. Εκτελέστε μια σειρά από 8 απλές ασκήσεις από τις ρυτίδες του προσώπου κάθε μέρα και μετά από ένα μήνα θα παρατηρήσετε τα αποτελέσματα.

Από τις ρινοχειλικές πτυχές

Συνιστάται να εκπαιδεύετε αυτήν την περιοχή του προσώπου από την ηλικία των 20-25 ετών, ειδικά για γυναίκες με ενεργές εκφράσεις του προσώπου. Με τακτική άσκηση, η ρινοβολική περιοχή θα παραμείνει σε άριστη κατάσταση για μεγάλο χρονικό διάστημα. Καλύτερη βασική άσκηση:

  1. Σε καθιστή ή ξαπλωμένη θέση, συλλέξτε τα χείλη με σωλήνα.
  2. Τραβήξτε τις γωνίες όπως τα ψάρια.
  3. Κρατήστε αυτήν τη θέση για 5 λογαριασμούς. Χαλαρώστε τους μυς σας.
  4. Επαναλάβετε τα παραπάνω βήματα 4-10 φορές.

Μια άλλη αποτελεσματική και απλή άσκηση για τους μυς του προσώπου στα χείλη:

  1. Χαμόγελο ευρέως, ανοίξτε λίγο το στόμα σας.
  2. Τραβήξτε τα μάγουλά σας προς τα μέσα για να αισθανθείτε πώς λειτουργούν μόνο οι μύες στις γωνίες των χειλιών..
  3. Κρατήστε τη θέση για πέντε δευτερόλεπτα, αφήστε το. Επαναλάβετε 5-10 φορές.

Και οι δύο ασκήσεις ρυτίδων του προσώπου έχουν μια παρόμοια αρχή δράσης. Τεντώνετε τους μύες της ρινοβολικής ζώνης τοπικά, αυξάνετε τον τόνο και την ελαστικότητά τους. Χάρη στην τακτική προπόνηση, το δέρμα σε αυτήν την περιοχή σφίγγεται επίσης και δεν δημιουργούνται ρυτίδες τόσο γρήγορα..

Για καλύτερα αποτελέσματα, συμπληρώστε το γυμναστήριο με μασάζ κενού..

Η γυναίκα εκτελεί ασκήσεις

Ρυτίδες γύρω από το στόμα

Τα συχνά φαρδιά χαμόγελα ή οι ενεργές κινήσεις των γνάθων οδηγούν στην εμφάνιση πολλών μικρών γραμμών που αποκλίνουν από τις γωνίες των χειλιών. Για να αφαιρέσετε αυτές τις ρυτίδες ή να αποτρέψετε την εμβάθυνσή τους, κάντε τα εξής κάθε μέρα:

  1. Βάλτε τα δάχτυλά σας στις γωνίες του στόματός σας, πιέστε απαλά.
  2. Ανοίξτε το στόμα σας, πιάστε τα δόντια σας με τα χείλη σας. Σχηματίστε το γράμμα “O”.
  3. Χαμόγελο όσο το δυνατόν ευρύτερα, διατηρώντας παράλληλα την πίεση στην περιοχή των ρυτίδων του προσώπου και της θέσης των χειλιών.
  4. Μετρήστε έως πέντε, χαλαρώστε, αφαιρέστε τα δάχτυλά σας.
  5. Επαναλάβετε την άσκηση λίφτινγκ 30 φορές. Εάν οι μύες μειώνονται, ξεκινήστε με 10-15. Για να περιπλέξετε την εργασία, βάλτε τους αντίχειρές σας στο κέντρο του πηγουνιού και αφήστε τους δείκτες στις γωνίες του στόματος.

Η άσκηση δυναμώνει τους μύες των μάγουλων, σφίγγει το δέρμα του κάτω μέρους του προσώπου, βελτιώνει το οβάλ.

Η τακτική προπόνηση δεν θα επιτρέψει την εμβάθυνση των ρυτίδων γύρω από το στόμα, τη μείωση της σοβαρότητας των υπαρχουσών ατελειών. Το κράτημα των χειλιών σε ένταση περιλαμβάνει επίσης τους μυς του λαιμού, επομένως, επηρεάζει έμμεσα αυτή την περιοχή, επιβραδύνει την εμφάνιση του δεύτερου πηγουνιού.

Άσκηση ρυτίδων στα χείλη

Από τα πόδια του κοράκι

Λείανση μικρών ρυτίδων του προσώπου στις γωνίες των ματιών σε πρώιμο στάδιο υπό τη δύναμη αυτής της άσκησης:

  1. Τοποθετήστε τα αντίχειρα στην περιοχή των ποδιών της κοράκι. Οι άκρες των υπόλοιπων – στη γραμμή των μαλλιών χρειάζεστε ένα μέτωπο ή στο κεφάλι – πώς να κρατήσετε.
  2. Κλείστε τα μάτια σας, βιδώστε τα σφιχτά.
  3. Τραβήξτε απαλά το δέρμα στις εξωτερικές γωνίες στους ναούς και ελαφρώς προς τα πάνω.
  4. Μετρήστε στο 10. Την πρώτη εβδομάδα, μπορείτε να μειώσετε τη διάρκεια της φάσης του στρες σε 5 δευτερόλεπτα..
  5. Απελευθερώστε το δέρμα σας, χαλαρώστε τα βλέφαρά σας. Δεν μπορούν να ανοίξουν τα μάτια.
  6. Εκτελέστε την άσκηση 10 φορές. Αυξήστε σταδιακά τον αριθμό των επαναλήψεων σε 25.

Τέτοιες ενέργειες αποτρέπουν το σχηματισμό ρυτίδων του προσώπου στις γωνίες των ματιών, ενισχύουν τους μυς σε αυτήν την περιοχή. Για το καλύτερο αποτέλεσμα, τραβήξτε το δέρμα στους ναούς πίσω πριν ξεκινήσετε τη γυμναστική, στραβίστε και διευρύνετε τα μάτια σας με ταχείς ρυθμούς για 30-60 δευτερόλεπτα. Αυτό θα τονώσει τους μυς..

Γυμναστική ποδιών χήνας

Ρυτίδες στο μέτωπο

Τα πιο εμφανή σημάδια της ηλικίας ονομάζονται κάθετη γραμμή πάνω από τη μύτη, οριζόντια – πάνω από τα φρύδια. Για να αποφύγετε να εμφανιστούν πολύ νωρίς οι ρυτίδες σε αυτές τις περιοχές, ελέγξτε τις εκφράσεις του προσώπου (συνοφρυώστε λιγότερο, μην τεντώσετε το μέτωπό σας), κάντε την ακόλουθη άσκηση:

  1. Καθίστε μπροστά στον καθρέφτη, κρατήστε το κεφάλι σας ίσιο.
  2. Συγκεντρώστε τα φρύδια σας, αλλά μην τεντώσετε. Σηκώστε όσο το δυνατόν υψηλότερα, μετά από 5 δευτερόλεπτα χαμηλώστε το πίσω.
  3. Φουσκώστε τα ρουθούνια σας, τσαλακώστε τη μύτη σας. Τα φρύδια παραμένουν επίπεδα, η έκφραση του προσώπου γίνεται απειλητική.
  4. Μετρήστε έως 5, χαλαρώστε τους μυς σας. Επαναλάβετε την άσκηση 10 φορές.

Τέτοια γυμναστική για το πρόσωπο από τις ρυτίδες παρατείνει τη νεότητα του δέρματος, αυξάνει τον τόνο του. Για καλύτερο αποτέλεσμα, κάντε ελαφρύ μασάζ πριν κάνετε την άσκηση. Πιέστε με τα δάχτυλά σας στο μέσο του μετώπου, σύρετε απαλά τους ναούς 10-15 φορές. Διεγείρει την κυκλοφορία του αίματος στους ιστούς..

Βήμα προς βήμα εκτέλεση

Για μάγουλα

Μια εξαιρετική άσκηση για να απαλλαγείτε από το χαμηλωμένο οβάλ του προσώπου στο κάτω μέρος και να αυξήσετε τον τόνο του δέρματος:

  1. Πάρτε μια βαθιά ανάσα, συλλέξτε όσο το δυνατόν περισσότερο αέρα στο στόμα σας..
  2. Φουσκώστε τα μάγουλά σας όσο το δυνατόν περισσότερο, σφίξτε τα χείλη σας.
  3. Μετρήστε έως πέντε. Απελευθερώστε αργά αέρα από το στόμα σας..
  4. Επαναλάβετε όλα τα βήματα 20-25 φορές με μέτριο ρυθμό. Για να κάνετε τη γυμναστική πιο αποτελεσματική, αποστάξτε τον αέρα από το αριστερό μάγουλο προς τα δεξιά και μετρήστε στο 10 ή προσπαθήστε να χαμογελάσετε με τις γωνίες των χειλιών σε αυτήν τη θέση.

Για το καλύτερο αποτέλεσμα, ακολουθήστε τα παραπάνω βήματα 3-4 φορές την ημέρα, συνδυάστε με χειροκίνητο μασάζ. Αυτή η γυμναστική για το στόμα προάγει την αναζωογόνηση του κάτω μέρους του προσώπου, μειώνει τα μάγουλα λόγω της ενεργού εργασίας των μυών.

Μετά από ένα μήνα άσκησης από τις ρυτίδες του προσώπου, το περίγραμμα της κάτω γνάθου θα γίνει πιο καθαρό, τα ζυγωματικά θα είναι έντονα και οι πτυχές θα εξαφανιστούν.

Αδυνάτισμα μάγουλα

Για πηγούνι και λαιμό

Βασική άσκηση – «καμηλοπάρδαλη»:

  1. Τοποθετήστε τα δάχτυλά σας κάτω από την κάτω γνάθο. Πετάξτε το κεφάλι σας πίσω.
  2. Χτυπήστε το μπροστινό μέρος του λαιμού από πάνω προς τα κάτω 5 φορές.
  3. Γείρετε το κεφάλι σας στο λαιμό, επαναλάβετε το προηγούμενο βήμα..
  4. Φέρτε το κάτω χείλος σας προς τα εμπρός και περιστρέψτε όσο το δυνατόν περισσότερο.
  5. Βάλτε τα δάχτυλά σας στο λαιμό, σηκώστε το πηγούνι σας, πάρτε 4 βαθιές αναπνοές. Χαλαρώστε.
  6. Επαναλάβετε όλα τα βήματα 10-15 φορές.

Οι μύες της πρόσθιας επιφάνειας του λαιμού και της κάτω γνάθου εργάζονται ενεργά εδώ. Η έντονη ένταση δημιουργεί ένταση για αυτούς και το μασάζ διεγείρει την κυκλοφορία του αίματος. Επόμενη άσκηση:

  1. Τεντώστε το λαιμό σας, κρατήστε την πλάτη σας ευθεία.
  2. Πιέστε με 3 δάχτυλα στο πηγούνι, τραβήξτε το στο λαιμό και πιάστε τα δόντια σας με το κάτω χείλος.
  3. Μετρήστε έως 5, χαλαρώστε.
  4. Πετάξτε πίσω το κεφάλι σας, τραβήξτε το κάτω χείλος προς τα πάνω.
  5. Μετά από 5 δευτερόλεπτα, χαλαρώστε. Επαναλάβετε 10 φορές.

Η γυμναστική για το πρόσωπο και το λαιμό στοχεύει στο τέντωμα των μυών, αποτρέπει το χαλάρωμα στο πηγούνι και το σχηματισμό ρυτίδων του προσώπου. Εάν συνδυάσετε τάξεις με μάσκες που έχουν ανυψωτικό αποτέλεσμα, αυτό θα σφίξει το οβάλ του προσώπου από κάτω. Η άσκηση συνιστάται ιδιαίτερα για γυναίκες άνω των 35 ετών..

Facebuilding για το πηγούνι και το λαιμό

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου