8 τρόποι για να κάψετε λίπος στην κοιλιά χωρίς να τρέξετε και να κάνετε δίαιτα

Το περιεχόμενο του άρθρου



Εάν πρέπει να κάψετε λίπος, δεν πρέπει να εξαντληθείτε με δίαιτες. Η άσκηση για διαφορετικές ομάδες μυών θα βοηθήσει στην καταπολέμηση επιπλέον κιλών. Υπάρχουν 8 αποτελεσματικοί τρόποι καύσης λίπους στην κοιλιά χωρίς δίαιτες και εξαντλητικό τζόκινγκ. Τα μπόνους από τέτοιες ασκήσεις θα είναι ένα τονωμένο σώμα και βελτιωμένη υγεία.

Το περπάτημα

Τα οφέλη του περπατήματος

Το συνηθισμένο φορτίο για το σώμα, συνιστάται για απώλεια βάρους σε οποιαδήποτε ηλικία. Μπορείτε να πάτε οπουδήποτε, χωρίς να αγοράσετε εξοπλισμό και αθλητικά είδη. Θα πρέπει να ξεκινήσετε με τακτικές βόλτες για 30 λεπτά κάθε δεύτερη μέρα. Για μισή ώρα περπάτημα με μέτριο ρυθμό (6,4 km / h), ένα άτομο βάρους 70 kg καίει 167 kcal.

Πιλάτες

Τι δίνουν τα μαθήματα Pilates

Για μαθήματα 30 λεπτών ένα άτομο βάρους 64 κιλών καίει 170-180 kcal. Η μείωση της μέσης και των γοφών θα είναι αισθητή με τακτική προπόνηση 3 φορές την εβδομάδα για 1,5 ώρα. Μπορείτε να το κάνετε στο σπίτι ή στο γυμναστήριο. Το Pilates είναι κατάλληλο για άτομα με πόνο στην πλάτη και για όσους θέλουν να αναπτύξουν ευελιξία και πλαστικότητα..

Κολύμπι

Εργασία μυών κατά το κολύμπι

Οι τακτικές επισκέψεις στην πισίνα θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το σχήμα σας και να μειώσετε το βάρος. Για μισή ώρα κολύμβησης, ένα άτομο βάρους 70 κιλών καίει περίπου 233 kcal. Το αποτέλεσμα εξαρτάται επίσης από τη μέθοδο: εγκεφαλικό επεισόδιο πεταλούδας – 409 kcal, πρόσθιο – 372 kcal, στο πίσω μέρος – 298 kcal. Πρόσθετα οφέλη της κολύμβησης – βελτιωμένη ευελιξία και μειωμένος πόνος στις αρθρώσεις.

Γιόγκα

12 λόγοι για να ξεκινήσετε να κάνετε γιόγκα

Οι Asanas ενισχύουν τους μύες, βοηθούν στην εστίαση στην ευημερία σας, μάθετε πώς να ελέγχετε το σώμα, κάτι που βοηθά στην αποφυγή υπερβολικής εργασίας και υπερκατανάλωσης τροφής. Ένα άτομο που ζυγίζει 70 κιλά για μισή ώρα γιόγκα καίει 150 kcal. Για 12 εβδομάδες διάρκειας μιάμιση ώρας, η μέση μειώνεται κατά 4 cm.

Διαστημική προπόνηση

Διαστημική προπόνηση

Εναλλασσόμενες ασκήσεις με υψηλή ταχύτητα και περιόδους ανάκαμψης μεταξύ τους Θα πρέπει να πραγματοποιείται προπόνηση διαστήματος για 20-30 λεπτά. Αυτό είναι αρκετό για να κάψει έως και 200 ​​θερμίδες. Ο τύπος άσκησης επιλέγεται κατά βούληση, λαμβάνοντας υπόψη τις ενδείξεις υγείας. Οι κινήσεις εκτελούνται με μέγιστη απόδοση για 30 δευτερόλεπτα και μετά με αργό ρυθμό για 1-2 λεπτά.

Προπόνηση με βάρη

Προπόνηση με βάρη

Ένα άτομο βάρους 70 κιλών μπορεί να απαλλαγεί από 112 kcal σε μισή ώρα μαθημάτων. Λόγω της ανάπτυξης των μυών, καταναλώνεται πολύ ενέργεια, την οποία αποθηκεύει το σώμα μας με τη μορφή λίπους.

Εκπαίδευση ποδηλάτων

Τα οφέλη της ποδηλασίας

Για μισή ώρα σε προσομοιωτή, ένα άτομο βάρους 70 κιλών καίει 260 kcal. Όταν οδηγείτε ποδήλατο, η ταχύτητα των 298 kcal διαρκεί περίπου τον ίδιο χρόνο. Για βέλτιστο φορτίο, η ένταση κυκλοφορίας πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 19-22 km / h. Η ταχύτητα του πεντάλ εξαρτάται από το επίπεδο προπόνησης. Είναι καλύτερα να εναλλάσσετε το φορτίο, αλλάζοντας τον γρήγορο και αργό ρυθμό.

Άλμα σχοινιού

Πώς να πηδήξετε σχοινί

100 άλματα ανά λεπτό ενεργοποιούν όλους τους μυς του σώματος. Η καύση λίπους συμβαίνει λόγω της πρόσθετης παραγωγής αυξητικής ορμόνης. Το καθημερινό σχοινί για 3 εβδομάδες μειώνει την περιφέρεια της μέσης κατά μέσο όρο 2 εκ. Πρέπει να ασκηθείτε για 4 λεπτά, εναλλάσσοντας 30-60 δευτερόλεπτα άλματος με 30 δευτερόλεπτα ανάπαυσης.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου