Μενού διατροφής Maggi 1 εβδομάδα

Το περιεχόμενο του άρθρου



Η εμφάνιση μιας από τις πιο διάσημες δίαιτες, ο κόσμος οφείλει όχι λιγότερο διάσημη αγγλική κυρία Margaret Thatcher. Αναπτύχθηκε από ειδικούς από μια αμερικανική κλινική ειδικά για τον Βρετανό πρωθυπουργό και πήρε το όνομά του από αυτήν. Η Maggie είναι η συντομογραφία της Margaret. Το μενού έχει σχεδιαστεί για 4 εβδομάδες και μπορεί να πάρει έως 20 κιλά βάρους. Για όσους δεν χρειάζονται τόσο μεγάλη απώλεια βάρους, η διατροφή Maggi είναι κατάλληλη για 1 εβδομάδα με την επιλογή τυροπήγματος ή αυγού.

Τι είναι η διατροφή Maggie

Μεταξύ των παχιών, αυτή η μέθοδος απώλειας βάρους έχει πολλούς θαυμαστές, επειδή είναι αποτελεσματική, φέρνει ένα σταθερό αποτέλεσμα. Εάν δεν το παρακάνετε με πρόχειρο φαγητό μετά το τέλος του μαθήματος, τα κιλά που απομένουν δεν επιστρέφονται. Τέτοιες υποσχέσεις υπόσχονται ότι η απώλεια βάρους δεν συμβαίνει με τον συνηθισμένο περιορισμό των θερμίδων, όπως συνηθίζεται για τις περισσότερες δίαιτες. Η ουσία της διατροφής Maggi είναι η χρήση τροφίμων που προκαλούν χημικές αντιδράσεις για τη διάσπαση των λιπών. Για το λόγο αυτό, μεγάλο μέρος αυτού που περιλαμβάνεται στο μενού επιτρέπεται να τρώει σε απεριόριστες ποσότητες..

Λόγω αυτών των συνθηκών, η διατροφή Maggi σε πρωτεΐνες καθίσταται εύκολο να ακολουθηθεί. Επιλέγεται για την απλότητά του, τη διαθεσιμότητα συνταγών, για την έλλειψη ανάγκης μέτρησης θερμίδων, για το γεγονός ότι μπορείτε να γεμίσετε από το τραπέζι. Το κύριο πράγμα είναι ότι τα αποτελέσματα αρχίζουν να εμφανίζονται γρήγορα: μπορείτε να είστε σίγουροι ότι τα χαμένα κιλά σας έχουν αφήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα και δεν θα επιστρέψετε σε διπλή ποσότητα, όπως συμβαίνει μετά από πολλές άλλες δύσκολες πεινασμένες δίαιτες.

Κανόνες διατροφής

Αυτή η μέθοδος απώλειας βάρους, αν και θεωρείται φειδωλή, εξακολουθεί να είναι πολύ αυστηρή σε ορισμένες πτυχές. Αυτό ισχύει για την αυστηρότερη τήρηση του μενού, για το οποίο οι κανόνες διατροφής Maggi επισυνάπτονται σε αυτό:

  • Για κάθε μέρα και γεύμα υπάρχουν αυστηρά καθορισμένα πιάτα..
  • Επιτρέπονται μόνο συνταγογραφούμενα τρόφιμα, διαφορετικά το αποτέλεσμα θα είναι άκυρο.
  • Απαγορεύεται αυστηρά να τρώτε για μεσημεριανό ό, τι επιτρέπεται για πρωινό.
  • Εάν θέλετε, δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε κάτι, αλλά απαγορεύεται επίσης η εισαγωγή προϊόντων με δική σας συμφωνία ή η αντικατάστασή τους.
  • Πρέπει να πίνετε έως και 3 λίτρα νερό την ημέρα.
  • Κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος, μην χρησιμοποιείτε λάδια τηγανίσματος, ζωμούς ή λίπη.
  • Αλάτι, βότανα (κρεμμύδια, σκόρδο) επιτρέπεται να προσθέσουν.
  • Τα λάθη που γίνονται στη διατροφή ή η διακοπή της διατροφής ακόμη και για μισή ημέρα μειώνουν το αποτέλεσμα στο μηδέν.
  • Απαιτείται επιπλέον άσκηση.
  • Για την επιλογή της τυρόπηξης, επιτρέπεται η εναλλαγή τυριού cottage με αυγά.
  • Απαγορεύεται η χρήση κονσερβοποιημένων λαχανικών (αρακά, καλαμπόκι).

Βραστά αυγά

Επιτρεπόμενα προϊόντα

Η ποικιλία προϊόντων για απώλεια βάρους με αυτόν τον τρόπο είναι πολύ μεγάλη, οπότε θα έχετε πολλά να διαλέξετε. Υπάρχει ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα: εάν το μενού δεν δείχνει την ποσότητα ενός συγκεκριμένου φαγητού, τότε μπορείτε να το φάτε όσο θέλετε, ωστόσο, σε ένα μόνο γεύμα. Η λίστα των επιτρεπόμενων προϊόντων έχει ως εξής:

  • Πράσινα, λαχανικά. Μπορείτε να επιλέξετε από τη λίστα με το γούστο σας: καρότα, μπρόκολο, κολοκύθια, φασολάκια και άλλα λαχανικά. Επιτρέπεται η προσθήκη χόρτων στις σαλάτες. Τα μείγματα λαχανικών, συμπεριλαμβανομένων των κατεψυγμένων, δεν απαγορεύονται και μπορούν να παρασκευαστούν σε νερό ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο εκτός από το τηγάνισμα σε λάδι.
  • Φρούτα. Υπάρχει μια λίστα με τα απαιτούμενα γκρέιπφρουτ, πορτοκάλι, ακτινίδιο, μήλα, κεράσια, βερίκοκα, αχλάδια. Όπως τα λαχανικά, μπορούν να τρώγονται φρέσκα, να αγοράζονται κατεψυγμένα.
  • Αυγά, πουλερικά. Επιλέξτε κρέας χωρίς λίπος, φάτε το χωρίς φλούδα, σπάνια επιτρέπονται κομμάτια μπάρμπεκιου.
  • Γαλακτοκομικά προϊόντα. Αυτά περιλαμβάνουν τυρί cottage έως 9% λιπαρά, τυρί έως 20%. Kefir, το γιαούρτι επιτρέπεται να εισέλθει στη διατροφή μόνο από την 4η εβδομάδα.
  • Θαλασσινά και ψάρια. Θα πρέπει να είναι είδη με χαμηλά λιπαρά, όπως pollock, γαρίδες.
  • Ψωμί. Μπορείτε να επιλέξετε είτε ολικής αλέσεως είτε αποξηραμένη σίκαλη. Τα ψωμιά ταιριάζουν.
  • Καρυκεύματα: αλάτι, πιπέρι και εκείνα που δεν περιέχουν ζάχαρη με άμυλο, καθώς και σάλτσα σόγιας, βαλσάμικο ξύδι, λεμόνι, τζίντζερ, ζελατίνη.
  • Το Diet Maggi 1 εβδομάδα σας επιτρέπει να πίνετε τσάι, καφέ ανά πάσα στιγμή, αλλά χωρίς την προσθήκη ζάχαρης και άλλων συστατικών. Επιτρέπεται το υποκατάστατο ζάχαρης. Το αλκοόλ απαγορεύεται εντελώς, αλλά μερικές φορές μπορείτε να πιείτε μια δίαιτα Coke.

Αδυνάτισμα γκρέιπφρουτ

Μενού

Πριν ξεκινήσετε να τρώτε στο νέο μενού, πρέπει να κάνετε μια επιλογή: τυρί cottage ή αυγά. Πρέπει να σκεφτείτε καλά, γιατί θα πρέπει να φάτε το επιλεγμένο προϊόν πολλές φορές. Εάν πιστεύετε ότι δεν μπορείτε να κυριαρχήσετε το μενού διατροφής Maggi στα αυγά, γιατί κατά την πρώτη εβδομάδα θα πρέπει να τρώνε περίπου δώδεκα, και στη συνέχεια να επιλέξουν τυρί cottage. Αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της διατροφής μπορεί να αντικατασταθεί με αυγά. Το μενού είναι βολικό για λήψη σε εικόνες, ώστε να είναι πάντα ορατό.

Διατροφή αυγών

Το αυγό κοτόπουλου είναι ένα πολύ υγιές προϊόν που περιέχει ένα πλούσιο σύνολο πολύτιμων ουσιών. Εξομοιώνεται για μεγάλο χρονικό διάστημα (μαλακό βρασμένο για αρκετές ώρες, βραστό για μια ώρα περισσότερο). Αυτό δίνει κορεσμό απαραίτητο για την απώλεια βάρους. Όταν ξεκινάτε μια εβδομάδα διατροφής στο σώμα, θα αρχίσει να συμβαίνει αναδιάρθρωση και συνηθίζοντας μια νέα δίαιτα. Η διατροφή αυγών Maggi για 1 εβδομάδα έχει ως εξής:

  • Το πρωινό είναι το ίδιο για 7 ημέρες. Πρόκειται για 1 ή 2 βραστά αυγά, μισό γκρέιπφρουτ ή πορτοκάλι για να διαλέξετε.
  • 1 ημέρα. Για μεσημεριανό, επιλέξτε οποιοδήποτε φρούτο από τα επιτρεπόμενα, τρώτε άφθονα. Για δείπνο, φάτε μερίδα κρέατος εκτός από αρνί.
  • 2 ημέρες. Για μεσημεριανό, μαγειρέψτε κάθε είδους κοτόπουλο. Για δείπνο – σαλάτα (ντομάτες, αγγούρια, καρότα, πιπεριές), 2 αυγά, 1 τοστ, 1 γκρέιπφρουτ ή πορτοκάλι.
  • 3 ημέρες. Το μεσημεριανό γεύμα πρέπει να αποτελείται από τυρί χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, ντομάτες, 1 τοστ.
  • 4 ημέρες. Όπως και την πρώτη ημέρα, για μεσημεριανό γεύμα θα πρέπει να πάρετε αρκετό από έναν τύπο φρούτων σε οποιαδήποτε ποσότητα: μπορεί να είναι πεπόνια, καρπούζια, αλλά ένα πράγμα. Το δείπνο αποτελείται από κρέας και σαλάτα..
  • 5 ημέρες. Το μεσημεριανό γεύμα αποτελείται από αυγά (2 τεμ.) Και βραστά λαχανικά. Αυτό μπορεί να είναι μια επιλογή κολοκυθιών με φασόλια ή καρότα με μπιζέλια. Για δείπνο, βράστε ή τηγανίστε τα ψάρια, ετοιμάστε μια σαλάτα, φάτε 1 πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ για ένα σνακ.
  • 6 ημέρες. Δειπνήστε με ένα είδος φρούτων σε οποιαδήποτε ποσότητα. Δείπνο κρέας, βραστό ή τηγανητό με σαλάτα.
  • 7 ημέρες. Για μεσημεριανό γεύμα, βράστε ή τηγανίστε το κοτόπουλο, βράστε λαχανικά, φάτε φρέσκες ντομάτες, φάτε 1 γκρέιπφρουτ ή πορτοκάλι. Το δείπνο θα αποτελείται μόνο από βραστά λαχανικά..

Σκληρό τυρί

Διατροφή με στάρπη

Για όλους τους λάτρεις του τυριού cottage, μια διατροφή με το κύριο περιεχόμενο αυτού του προϊόντος δεν φαίνεται περίπλοκη. Υπάρχουν αντενδείξεις μόνο με αυξημένη οξύτητα του στομάχου. Η διατροφή του Maggi για όλη την εβδομάδα θα είναι σαν μια διατροφή με αυγά. Το κύριο προϊόν πρέπει να τρώγεται καθημερινά το πρωί και μερικές φορές στο μεσημεριανό. Επιτρέπεται αποκλεισμός μόνο τροφής που δεν περιέχει πρωτεΐνη. Το πρωινό θα είναι πάντα το ίδιο: 1 ή 2 αυγά, 200 γραμμάρια τυρί cottage. Το μενού 1 εβδομάδας για μεσημεριανό γεύμα και δείπνο έχει ως εξής:

  • 1 ημέρα. Μεσημεριανό μούρο ή φρούτα. Επιλέξτε 1 τύπο φρούτου σύμφωνα με το γούστο σας και φάτε άφθονο. Δείπνο – κάθε είδους μαρούλι με άπαχο κρέας.
  • 2 ημέρες. Για μεσημεριανό – κοτόπουλο χωρίς δέρμα, μαγειρεμένο κατά την κρίση σας. Για δείπνο – ωμό ψάρι και λαχανικά και για ορεκτικό 1 πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ.
  • 3 ημέρες. Τυρί ή τυρί cottage, 1 τοστ, ντομάτες – για μεσημεριανό γεύμα. Κρέας, μαρούλι – για δείπνο.
  • 4 ημέρες. Το μεσημεριανό γεύμα αποτελείται από μόνο 1 τύπο οποιουδήποτε φρούτου, κατά προτίμηση εσπεριδοειδών. Για δείπνο, κρέας, βραστό ή τηγανητό, μαρούλι ξανά.
  • 5 ημέρες. Για μεσημεριανό, μαγειρέψτε 2 αυγά, ένα μείγμα βραστών λαχανικών στην επιθυμητή ποσότητα. Για δείπνο, θα βρείτε ψάρια ή γαρίδες, μαρούλι, πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ.
  • 6 ημέρες. Επιλέξτε 1 τύπο φρούτου για μεσημεριανό γεύμα και για δείπνο οποιοδήποτε κρέας (κιμά μπορεί να είναι), φύλλα σαλάτας.
  • 7 ημέρες. Για μεσημεριανό, βράζουμε ή τηγανίζουμε το κοτόπουλο, μαγειρεύουμε βραστά λαχανικά (εκτός από πατάτες, φασόλια, καλαμπόκι), φρέσκες ντομάτες, δαγκώνουμε ξανά με πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ. Για δείπνο, ένα μείγμα λαχανικών.

Συνταγές για τη διατροφή Maggi 1 εβδομάδα

Λόγω του γεγονότος ότι τα τρόφιμα επιλέγονται συχνά κατόπιν αιτήματος απώλειας βάρους, μπορείτε να επιλέξετε πολύ νόστιμες, λαχταριστές συνταγές για τη διατροφή Maggi για 1 εβδομάδα. Από τις σαλάτες, το “Red Trio” είναι κατάλληλο:

  • Για αυτό θα χρειαστούμε: κόκκινη πιπεριά (μία, αλλά μεγάλη), 20 κομμάτια κεράσι, ρόδι, κόκκινο κρεμμύδι.
  • Το πιπέρι πρέπει να ψηθεί, να ξεφλουδιστεί και να τεμαχιστεί, ψιλοκομμένο δαχτυλίδι κρεμμυδιού, κεράσι – στο μισό. Ανακατέψτε τα πάντα.
  • Στη συνέχεια φτιάξτε μια σάλτσα αλατιού, πιπεριού, χυμού λεμονιού, ψιλοκομμένου μαϊντανού.
  • Προσθέστε τη σάλτσα στη σαλάτα, αφήστε την να παρασκευαστεί για 15 λεπτά – και μπορείτε να γευτείτε.

Αδυνάτισμα ροδιού

Πολλές φορές πρέπει να τρώτε ένα κρέας κοτόπουλου. Αυτό δεν είναι τρομακτικό, γιατί μαζί του υπάρχουν πολλές νόστιμες συνταγές. Για παράδειγμα, κοτόπουλο με μπαχαρικά:

  • Θα χρειαστεί 1 στήθος, καρυκεύματα.
  • Το κρέας πρέπει να αλατιστεί και να τριφτεί με ένα μίγμα ψιλοκομμένου πράσινου βασιλικού, κόλιαντρου και άνηθου (όλα σε ένα μάτσο), 4 σκελίδες σκόρδου που εξώνονται, μισό κουταλάκι του γλυκού πιπέρι, ένα κουτάλι χυμό λεμονιού.
  • Αφήστε το κρέας να βράσει και βάλτε το στο φούρνο.

Ήταν η σειρά των ψαριών. Εδώ είναι μια από τις πιο νόστιμες συνταγές που επιτρέπει η διατροφή Maggi για 1 εβδομάδα:

  • Για αυτό, πάρτε 2 μπριζόλες ψαριού, χυμό λεμονιού (1 κουταλάκι του γλυκού) και σάλτσα σόγιας (2 κουταλιές της σούπας.).
  • Ανακατέψτε το χυμό και τη σάλτσα και γεμίστε τα με μπριζόλα, αφήστε το να βράσει στο ψυγείο για περίπου 30 λεπτά.
  • Πρέπει να μαγειρέψετε ψάρια για ένα ζευγάρι. Εάν δεν υπάρχει διπλός λέβητας, απλώς ρίξτε νερό στο τηγάνι, βάλτε ένα σουρωτήρι στην κορυφή και τοποθετήστε τη μπριζόλα σε αυτό.
  • Μεταξύ ψαριών και νερού θα πρέπει να υπάρχουν περίπου 2 εκατοστά. Καλύψτε τα όλα και βράστε τα.
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου