Μενού και κανόνες διατροφής του Δρ Mitchell

Το περιεχόμενο του άρθρου



Εάν αρνηθείτε τζιν, μίνι, μην βιαστείτε να φτάσετε στα άκρα. Υπάρχουν απαλοί τρόποι για να χάσετε βάρος και να βελτιώσετε το σώμα σας. Ένα από αυτά είναι Η δίαιτα του Δρ Mitchell. Το σύστημα έχει λάβει πολλές θετικές κριτικές. Η ιδέα είναι να καταναλώνετε μια καθημερινή διατροφική σούπα καύσης λίπους με μια συνταγή από τον Δρ Mitchell και έμφαση σε μενού λαχανικών και βότανα.

Ποιος είναι ο Δρ Mitchell;

Ο Δρ Mitchell, ο οποίος κάλεσε το σύστημα, είναι Άγγλος διατροφολόγος. Με βάση την έρευνα, δημιούργησε μια τεχνική για την απώλεια βάρους σε μόλις μία εβδομάδα. Οι συνταγές του Δρ Mitchell αποδεικνύεται ότι χάνουν βάρος. Τα πιάτα διακρίνονται από τη διαθεσιμότητα συστατικών και την ασφάλεια για την υγεία. Ο Δρ Mitchell πιστεύει ότι για την επιτυχή απώλεια βάρους είναι σημαντικά:

  1. κανοντας αθληματα;
  2. υγιής ύπνος
  3. τροφές χαμηλών θερμίδων.

Διατροφή Mitchell

Η δημοφιλής διατροφή του Dr. Mitchell είναι μια εβδομαδιαία τεχνική απώλειας βάρους χρησιμοποιώντας μια συνταγή σούπας καύσης λίπους. Η σύνθεση περιλαμβάνει λαχανικά, στήθος κοτόπουλου ή άπαχο βόειο κρέας, ντομάτες, πιπεριές, βότανα και καρυκεύματα. Η διατροφή διαρκεί 7 ημέρες, κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, χάρη στις χαμένες θερμίδες, χάνουν κατά μέσο όρο 5 κιλά. Εκτός από τη σούπα, το μενού περιλαμβάνει λαχανικά, φρούτα, κρέας με χαμηλά λιπαρά, γάλα με χαμηλά λιπαρά και τυρί cottage, καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη. Χάρη σε μια ισορροπημένη διατροφή κατά τη διάρκεια της δίαιτας, δεν υπάρχει απώλεια δύναμης ή έλλειψη ενέργειας, όπως αποδεικνύεται από πολλές θετικές κριτικές.

κανόνες

Για να είναι παραγωγική η διατροφή του διάσημου Dr. Mitchell, είναι σημαντικό να τηρείτε τους κανόνες της διατροφής. Είναι απλά, και αν όλα γίνονται σύμφωνα με το σχέδιο, το υπερβολικό βάρος δεν θα φύγει απλώς, αλλά θα φύγει. Προτάσεις:

  1. Υπάρχει πολλή σούπα καύσης λίπους. Το μαγείρεμα είναι εύκολο · τα συστατικά είναι διαθέσιμα. Για λίγο, αγαπήστε τη συνταγή του Μίτσελ.
  2. Εξαιρέστε το αλκοόλ, το αλεύρι, τα γλυκά, τη σόδα, το αλκοόλ και τηγανητά από το μενού.
  3. Χρησιμοποιήστε μια ελάχιστη ποσότητα αλατιού.
  4. Πίνετε άφθονο νερό, χυμούς φρούτων χωρίς ζάχαρη, αποβουτυρωμένο γάλα.
  5. Η διατροφή μπορεί να διαρκέσει όχι περισσότερο από 2 εβδομάδες.

Φρούτα και ένα ποτήρι χυμό

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα πλεονεκτήματα μιας διατροφής, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε εάν μια τέτοια διατροφή θα βλάψει το σώμα σας. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να εξετάσετε προσεκτικά τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του. Τα οφέλη της διατροφής:

  1. εξαιρετικό αποτέλεσμα καύσης λίπους μειώνοντας την πρόσληψη θερμίδων και χάρη στη σούπα.
  2. τον καθαρισμό του γαστρεντερικού σωλήνα από τοξίνες.
  3. Η χρήση ντοματών θα βοηθήσει στην απομάκρυνση της περίσσειας προϊόντων οξείδωσης από το σώμα.

Πρέπει να ληφθεί υπόψη τι μειονεκτήματα περιέχει μια τέτοια διατροφή:

  • εάν ακολουθείτε έναν ενεργό τρόπο ζωής, θα πρέπει πάντα να έχετε μαζί σας σούπα.
  • με ορισμένες ιατρικές ασθένειες (νεφρά, ήπαρ, διαβήτης) μπορεί να εμφανιστούν επιπλοκές και οξείες καταστάσεις.
  • πιθανή δυσφορία στα έντερα λόγω της συχνής χρήσης μιας τέτοιας σούπας.

Μενού

Για να είναι αποτελεσματική η διατροφή, είναι σημαντικό να τηρείτε μια συγκεκριμένη δίαιτα για κάθε μέρα. Η δίαιτα Mitchell ανά ημέρα παρουσιάζεται στην προσοχή σας:

  1. Τρώμε πολλά από τα αγαπημένα μας σούπα συν φρούτα (περίπου 1 κιλό). Από ποτά – τσάι χωρίς ζάχαρη (κατά προτίμηση πράσινο), χυμό μούρων και άφθονο νερό.
  2. Ημέρα λαχανικών: πρέπει να τρώτε όσο το δυνατόν περισσότερα λαχανικά (εκτός από τα όσπρια). Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα τραγανά πράσινα φύλλα βιταμίνης: σαλάτες, σπανάκι, λευκό λάχανο. Τρώτε συχνά σούπα. Για δείπνο, πατάτες φούρνου, 1-2 τεμ..
  3. Φάτε σούπα, φρούτα και λαχανικά, εκτός από πατάτες.
  4. Ημέρα γάλακτος μπανάνας. Πρέπει να τρώτε έως και 3 μπανάνες, να πίνετε αποβουτυρωμένο γάλα. Διαμονή με σούπα και νερό.
  5. “Κόκκινη μέρα.” Τρώμε 5-6 ντομάτες (φρέσκα, κονσερβοποιημένα) και βόειο κρέας με χαμηλά λιπαρά. Αυξήστε την ποσότητα υγρού. Η σούπα παραμένει πιστός βοηθός.
  6. Βόειο κρέας, λαχανικά, σούπα. Χωρίς πατάτες.
  7. Μία από τις πιο αγαπημένες μέρες στις κριτικές για απώλεια βάρους. Τέλος, μπορείτε να φάτε στο χωματερή. Μαγειρέψτε το καστανό ρύζι, δεν υπάρχουν όρια στα λαχανικά. Πιείτε νερό, χυμούς φρούτων. Φάτε σούπα! Κάθε μέρα, το βόειο κρέας μπορεί να αντικατασταθεί με στήθος κοτόπουλου ή ψάρι με χαμηλά λιπαρά.

Λαχανικά

Σούπα Μίτσελ

Ίσως είστε πρόθυμοι να μάθετε την αγαπημένη συνταγή. Στη σύνθεσή του, μοιάζει λίγο με τη σούπα της Βόννης. Ετοιμάστε λοιπόν τα συστατικά:

  • μίσχος ή σέλινο ρίζας – 4-5 μίσχοι.
  • καρότα – μερικά κομμάτια?
  • πράσινα φασόλια – 500 g;
  • κρεμμύδια – 4-5 κεφάλια
  • ζεστό πιπέρι καγιέν;
  • λάχανο – 1 κεφαλή λάχανου.
  • χυμός ντομάτας – περίπου 1 λίτρο
  • τριμμένες ντομάτες – 5-6 τεμάχια.
  • μπρόκολο – για γεύση
  • πιπεριά – 1-2 κομμάτια.
  • άπαχος ζωμός βοδινού.

Χορτόσουπα

Μαγείρεμα:

  1. Χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά για να μαγειρέψετε τη σούπα: ενώ το ζωμό μαγειρεύεται, τα λαχανικά ψιλοκομμένα, το σέλινο και τα καρότα τρίβονται.
  2. Κατά την κρίση μας, προσθέστε αλάτι (είναι σημαντικό να μην το παρακάνετε), βότανα, μαύρο πιπέρι.
  3. Στο τέλος του μαγειρέματος προστίθενται λάχανο, φασόλια και χυμός ντομάτας.
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου