Ξεχωριστή διατροφή για απώλεια βάρους: μενού και πίνακας προϊόντων

Το περιεχόμενο του άρθρου



Το ξεχωριστό μενού γευμάτων για γρήγορη και αποτελεσματική απώλεια βάρους βασίζεται σε έναν ειδικό πίνακα συνδυασμών προϊόντων. Η αποτελεσματικότητα της διατροφής επηρεάζεται άμεσα από τη συμμόρφωση με όλους τους κανόνες της. Ο ξεχωριστός κύκλος ισχύος έχει σχεδιαστεί για μια περίοδο 30 ημερών – διαφορετικά δεν θα επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Η ουσία και οι κανόνες της ξεχωριστής διατροφής

Η υψηλή απόδοση της διατροφής επιτυγχάνεται λόγω των ωριαίων προγραμματισμένων γευμάτων, που αποτελούνται από αυστηρά καθορισμένα προϊόντα, που επιλέγονται σύμφωνα με την αρχή της συμβατότητας. Δεν γίνεται συσσώρευση τοξινών και τοξινών στο έντερο. Εδώ είναι οι πιο σημαντικές αρχές της ξεχωριστής διατροφής:

  1. Χρήση του πίνακα συμβατότητας κατά τη σύνταξη του μενού. Οι σωστοί συνδυασμοί απορροφώνται τέλεια, μην υπερφορτώνετε το πεπτικό σύστημα.
  2. Μαγείρεμα απλά πιάτα. Η μικρότερη ποσότητα συστατικών στο τελικό φαγητό απορροφάται καλύτερα από το πεπτικό σύστημα..
  3. Χρονικά διαστήματα μεταξύ των γευμάτων. Το σώμα χρειάζεται χρόνο για να αφομοιώσει τα τρόφιμα. Επομένως, για παράδειγμα, μεταξύ μεσημεριανού και απογευματινού τσαγιού, πρέπει να γίνει διάλειμμα 2-3 ωρών. Μην επιτρέπετε πολύ μεγάλα διαστήματα.
  4. Σωματική δραστηριότητα. Η άσκηση συμβάλλει επίσης στην απώλεια βάρους και στην επιτάχυνση της απώλειας βάρους..
  5. Δωρεάν χρήση ορισμένων τροφίμων. Τα υδατώδη φρούτα και τα πράσινα λαχανικά επιτρέπονται να τρώνε σε μικρές μερίδες, για παράδειγμα, απογευματινό τσάι και δείπνο. Μπορεί να είναι πεπόνι, αγγούρια ή καρπούζι.
  6. Καθαρισμός εντέρων πριν από τη διατροφή. Για 2-3 έναρξη του μαθήματος, το σώμα πρέπει να προετοιμάζεται οργανώνοντας ημέρες νηστείας.
  7. Ελάχιστη θερμική επεξεργασία. Μετά από μακρύ μαγείρεμα, πολλά τρόφιμα χάνουν τις θρεπτικές τους ιδιότητες και τα θρεπτικά συστατικά καταστρέφονται..
  8. Διάρκεια διατροφής, επανάληψη του κύκλου. Η πορεία της κλασματικής διατροφής διαρκεί 30-90 ημέρες. Σε περίπτωση παραβίασης του καθεστώτος πρέπει να ξεκινήσετε τη δίαιτα από το μηδέν (2-3 ημέρες νηστείας). Συνιστάται να επαναλάβετε το μάθημα με διάστημα τουλάχιστον 3 μηνών.

Ένα σημαντικό μέρος της διατροφής είναι ο διαχωρισμός των ημερών ανά είδος τροφής. Αυτή η διάκριση βοηθά το σώμα να απορροφά καλύτερα τα τρόφιμα και μειώνεται το φορτίο στο πεπτικό σύστημα. Η δίαιτα πρέπει να αποτελείται από έναν κύκλο τεσσάρων ημερών:

  1. Πρωτεΐνη. Ένας κύκλος ξεκινά πάντα με αυτόν. Το κύριο μέρος του μενού είναι ζωικές πρωτεΐνες σε συνδυασμό με απλά φρέσκα πράσινα λαχανικά.
  2. Αμυλώδης. Το καθημερινό μενού αποτελείται από πατάτες, όσπρια, κουάκερ πάνω στο νερό.
  3. Υδατάνθρακας. Ημέρα επιδόρπιο. Μπορείτε να φάτε σοκολάτα, ελαφριά επιδόρπια, ζυμαρικά κ.λπ..
  4. Βιταμίνη. Η ημέρα με τις χαμηλότερες θερμίδες, το μενού για το οποίο αποτελείται από φρούτα, υδατώδη λαχανικά, ξηρούς καρπούς, ζαχαρωμένα φρούτα.

Ξεχωριστά τρόφιμα

Διάγραμμα συμβατότητας προϊόντων

Χρησιμοποιείται για να κάνει το σωστό μενού, κατάλληλο για τις βασικές αρχές μιας κλασματικής διατροφής. Ο πίνακας συμβατότητας για ξεχωριστά γεύματα περιέχει την ακόλουθη σημείωση:

  • 1 … 16 – αριθμοί ομάδων για συμβατότητα συμβατότητας (οριζόντια και κάθετα)
  • “*” – ένα κελί με επαναλαμβανόμενες θέσεις.
  • “-” είναι ένας κακός συνδυασμός που δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
  • Το “0” είναι ένας ουδέτερος συνδυασμός.
  • “+” Βέλτιστος συνδυασμός προϊόντων.

Για τη σωστή χρήση του πίνακα, θα πρέπει να συγκρίνετε τον αριθμό των ομάδων τροφίμων από την πρώτη στήλη και την πρώτη σειρά, οι οποίες σχεδιάζονται να συμπεριληφθούν στο επόμενο γεύμα. Έτσι, σε μια ημέρα πρωτεΐνης μπορείτε να φάτε βραστό στήθος κοτόπουλου (θέση 1) με μια σαλάτα από πράσινα λαχανικά (θέση 10). Αυτός ο συνδυασμός επισημαίνεται στον πίνακα με το σύμβολο “+” και είναι βέλτιστος. Αντίθετα, απαγορεύεται το μαγείρεμα κουάκερ (αρ. 7) σε γάλα (αρ. 12), το οποίο επισημαίνεται με το σύμβολο “-“.

Αριθμός ομάδας προϊόντων

Όνομα ομάδας προϊόντων

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

έντεκα

12

δεκατρείς

14

δεκαπέντε

δεκαέξι

1

Κρέας, ψάρι, πουλερικά

*

+

0

2

Δημητριακά, φασόλια

*

0

+

+

+

+

0

3

Βούτυρο, κρέμα

0

*

0

+

+

+

+

0

0

4

Κρέμα γάλακτος

+

0

*

0

+

+

0

+

+

+

0

0

5

Φυτικό λάδι

+

0

*

+

+

0

+

+

+

6

Ζάχαρη, προϊόντα ζάχαρης

*

+

7

Ψωμί, δημητριακά, πατάτες

0

+

+

+

*

+

+

0

0

8

Ξινά φρούτα, ντομάτες

+

+

+

*

0

+

0

0

+

+

9

Γλυκά φρούτα, αποξηραμένα φρούτα

0

0

0

*

+

0

0

+

0

10

Πράσινα λαχανικά

+

+

+

+

+

+

+

+

+

*

+

+

+

+

+

έντεκα

Λαχανικά με άμυλο

0

+

+

+

+

+

0

0

+

*

0

+

+

0

+

12

Γάλα

0

0

0

*

δεκατρείς

Τυρί cottage

+

0

+

+

+

*

+

+

14

Τυρί

0

0

0

+

+

+

+

*

0

δεκαπέντε

Αυγά

0

+

0

*

δεκαέξι

ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ

0

+

0

+

0

+

+

+

0

*

Σαλάτα λαχανικών

Αρχές σχεδιασμού μενού

Η ξεχωριστή διατροφή για απώλεια βάρους θα σας βοηθήσει μόνο εάν ακολουθήσετε τις συστάσεις για συνδυασμό προϊόντων. Ο παρακάτω πίνακας δείχνει τα τρόφιμα που δεν μπορούν να καταναλωθούν σε συγκεκριμένες ημέρες του κύκλου:

Ημέρα

Απαγορευμένα προϊόντα

Πρωτεΐνη

Δημητριακά, βούτυρο, φυτικά λίπη, ζάχαρη, αμυλούχα λαχανικά, φρούτα, ξηροί καρποί.

Αμυλώδης

Ζάχαρη, ζωικές πρωτεΐνες, ξινά φρούτα, ντομάτες, γαλακτοκομικά προϊόντα.

Υδατάνθρακας

Κρέας, Θαλασσινά, Τυριά, Ξηροί Καρποί.

Βιταμίνη

Άμυλα λαχανικά, δημητριακά, οποιεσδήποτε πρωτεΐνες.

Μενού

Ένα σχέδιο διατροφής πρέπει να προετοιμάζεται εκ των προτέρων, προσπαθώντας για τη μέγιστη ποικιλομορφία, σύμφωνα με τους κανόνες στον πίνακα συμβατότητας. Ακολουθεί ένα παράδειγμα μενού 4 ημερών:

Αριθμός ημέρας

ΠΡΩΙΝΟ ΓΕΥΜΑ

Μεσημεριανό

Βραδινό

Υψηλό τσάι

Βραδινό

1

Βραστά αυγά, μαρούλι

Κοκκινιστό φιλέτο κοτόπουλου με κολοκυθάκια, πράσινο τσάι

Βρασμένο άπαχο ψάρι, αγγούρι σαλάτα, σέλινο και βότανα

Πράσινο μήλο

Ομελέτα, φρέσκο ​​αγγούρι

2

Κουάκερ ρυζιού στο νερό

Φέτα ψωμί δημητριακών

Κουάκερ φαγόπυρου σε ζωμό λαχανικών, φρέσκο ​​αγγούρι

Μπανάνα

Βραστές πατάτες, ξηροί καρποί

3

Πλιγούρι βρώμης στο νερό

Κέικ

Ζυμαρικά τομάτας

Μούσλι με κεφίρ

Μαύρη σοκολάτα

4

Ολόκληρο το αχλάδι

Πορτοκάλι, μια χούφτα καρύδια

Σαλάτα με ντομάτες, πράσινα κρεμμύδια, αγγούρια

Σταφίδες, δαμάσκηνα

2 μήλα

Κορίτσι με ένα ρολόι από παντοπωλεία

Συνταγές

Η αυστηρή τήρηση της διατροφής δεν σημαίνει την απόρριψη νόστιμων πιάτων. Συνταγές προσαρμοσμένες στους κανόνες συμβατότητας προϊόντων:

  1. Κοτόπουλο κοκκινιστό με λαχανικά. Ξεπλύνετε μισό κιλό κοτόπουλου, καθαρίστε από γράσο και φιλμ. Κόψτε σε μικρά κομμάτια αυθαίρετου σχήματος. Ξεπλύνετε το μέσο κολοκύθι, κόψτε τα άκρα, ξεφλουδίστε το αποφλοιωτή ή το μαχαίρι, κόψτε τη σάρκα σε κύβους. Ξεπλύνετε 200 γραμμάρια λάχανου του Πεκίνου, ψιλοκόψτε με πούλια. Ξεφλουδίστε, πλύνετε, κόψτε 300 g πατάτας σε κύβους. Συνδυάστε όλα τα παρασκευασμένα συστατικά σε μια κατσαρόλα, ρίξτε μισό ποτήρι βραστό νερό, βράστε το πιάτο, τοποθετήστε μέτρια φωτιά και καλύψτε την κατσαρόλα με καπάκι, 40-50 λεπτά.
  2. Πράσινη σαλάτα με ένα αυγό. Βράζουμε 3-4 αυγά κοτόπουλου, κόβουμε σε κύβο, αφαιρώντας το κέλυφος. Πλύνετε 100 γραμμάρια μαρούλι παγόβουνου, σχίστε με το χέρι ή ψιλοκόψτε με πούλια. Ξεπλύνετε τα φρέσκα αγγούρια, χωρίστε τα άκρα, τρίψτε με καλαμάκια σε χοντρό τρίφτη. Ξεπλύνετε ένα μάτσο άνηθο, κόψτε τους μίσχους, κόψτε τα χόρτα. Συνδυάστε τα παρασκευασμένα συστατικά, εισάγετε 2 κουταλιές της σούπας. μεγάλο ανακατεύουμε γιαούρτι.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου