Πώς να αφαιρέσετε το υποδόριο λίπος για έναν άνδρα ή μια γυναίκα στο σπίτι – δίαιτες και ασκήσεις

Το περιεχόμενο του άρθρου



Είστε δυσαρεστημένοι με τη φιγούρα σας; Επιλέγετε πάντα παντελόνια ή φούστες με υψηλή αύξηση; Ήρθε η ώρα να διορθώσουμε αυτό το αισθητικό πρόβλημα. Μάθετε τα πάντα για το πώς να αφαιρέσετε το υποδόριο λίπος, να μειώσετε το χαμένο στομάχι και να χάσετε βάρος γρήγορα το καλοκαίρι. Τακτικές και σωστά επιλεγμένες ασκήσεις σε συνδυασμό με μια ειδική δίαιτα – πρέπει να φαίνεστε πάντα υπέροχοι.

Τι είναι το υποδόριο λίπος;

Μια επιδερμίδα με λιπαρή ποδιά, ένα κρεμαστό στομάχι ή, όπως το λένε οι άνθρωποι, σχεδόν κάθε άτομο έχει αερόσακο. Ακόμη και οι χειρότεροι άνθρωποι δεν μπορούν να καυχηθούν για την πλήρη απουσία του. Τι είναι το υποδόριο λίπος και είναι απαραίτητο να το αφαιρέσετε εντελώς; Σε αντίθεση με το σπλαχνικό, το οποίο περιβάλλει τα εσωτερικά όργανα, μπορεί να οδηγήσει σε πολλά προβλήματα υγείας, το υποδόριο λίπος είναι μια εφεδρική ενέργεια που χρησιμοποιεί το σώμα σε μια κρίσιμη κατάσταση..

Ποσοστό σωματικού λίπους

Για να μην μετατραπεί ξαφνικά μια σημαντική παροχή ενέργειας σε ένα στρώμα λίπους, πρέπει να ελέγξετε με ικανοποιητικό τρόπο το επίπεδό του. Είναι αδύνατο να προσδιοριστεί το ιδανικό σωματικό βάρος με πρότυπες μεθόδους, όπου λαμβάνονται υπόψη το ύψος και το βάρος. Απαιτείται υδροστατική ζύγιση – η οποία θα μετρήσει επίσης το ποσοστό των μαλακών ιστών και των οστών. Αυτή η μέθοδος χρησιμοποιείται ακόμη και στον επαγγελματικό αθλητισμό..

Για άνδρες με αθλητική σωματική διάπλαση, το φυσιολογικό ποσοστό υποδόριου λίπους πρέπει να κυμαίνεται από 6-13%. Οι εκπρόσωποι του ισχυρότερου σεξ με 14-17% μπορούν να μιλήσουν με ασφάλεια για καλή φυσική κατάσταση, πάνω από 18% – η μέση ανδρική σωματική διάπλαση, και μια περίσσεια πάνω από το σημάδι του 25% θα ονομάζεται παχυσαρκία. Για τις γυναίκες, αυτό το ποσοστό είναι κάπως διαφορετικό:

  • 14-20% – αθλητική σωματική διάπλαση;
  • 21-24% – αθλητικό σώμα;
  • 25-31% – μέσο επίπεδο γυναικών;
  • άνω του 32% – παχυσαρκία.

Ένα κορίτσι μετρά τον όγκο της μέσης ενός άντρα με ένα εκατοστό

Πώς να κάψετε υποδόριο λίπος

Μπορείτε να απαλλαγείτε από περιττά κιλά με διάφορους διαφορετικούς τρόπους, συμπεριλαμβανομένων των ιατρικών. Για παράδειγμα, μια μέθοδος αύξησης της θερμορύθμισης ή της λιποαναρρόφησης βοηθά στην καύση του υποδόριου λίπους από τους γοφούς, ωστόσο, κανείς δεν μπορεί να δώσει εγγυήσεις ότι με την πάροδο του χρόνου όλα δεν θα επιστρέψουν στη θέση τους. Είναι πιο αποτελεσματικό να προσεγγίσετε πλήρως το πρόβλημα, να επιλέξετε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που περιλαμβάνει σωστή διατροφή με μέτρηση θερμίδων και ενεργή σωματική δραστηριότητα.

Υποδόρια δίαιτα καύσης λίπους

Πώς να αφαιρέσετε το σπλαχνικό λίπος στο στομάχι και ταυτόχρονα να χάσετε υποδόρια; Είναι απαραίτητο να μειωθεί η περιεκτικότητα σε τρόφιμα σε θερμίδες και να εγκαταλειφθούν γλυκά επιδόρπια. Τα καπνιστά λουκάνικα, τα τρυφερά λουκάνικα και ακόμη και οι τηγανητές πατάτες δεν είναι προϊόντα grata. Αντ ‘αυτού, αξίζει επιμελώς να στηριζόμαστε σε πρωτεΐνες: τυρί cottage, άπαχα κρέατα, γιαούρτια και άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα. Μην ξεχνάτε τα οφέλη από τα πλούσια σε φυτικές ίνες όσπρια, τα ψάρια.

Πρέπει να έχουμε κατά νου ότι η δίαιτα για την καύση του υποδόριου λίπους δεν πρέπει να είναι αυστηρή. Στην ιδανική περίπτωση, η δίαιτα θα πρέπει να μειωθεί κατά μόλις 300 κιλά θερμίδες και να προσθέσει λίγη σωματική δραστηριότητα. Εάν από τη συνολική μάζα το 40% των θερμίδων θα αποτελείται από πρωτεϊνικές τροφές, τότε η καύση του υποδόριου λίπους θα γίνει πιο γρήγορα. Είναι καλύτερα να τρώτε υδατάνθρακες με τη μορφή διαφόρων δημητριακών το πρωί και να πίνετε τουλάχιστον ενάμισι λίτρα υγρού την ημέρα. Απαγορεύονται επίσης χυμοί, καφές ή σόδα.

Πώς να αφαιρέσετε το λίπος της κοιλιάς

Δεν μπορείτε να κάψετε ένα περιττό στρώμα μόνο με δίαιτες, θα πρέπει να εγγραφείτε σε γυμναστήριο ή να κάνετε ενεργή γυμναστική στο σπίτι. Για να αφαιρέσετε το υποδόριο λίπος από την κοιλιά, το δίκαιο φύλο θα βοηθηθεί από ελαφριά αθλήματα: γυμναστήριο, πιλάτες, αερόβια προπόνηση, κολύμπι και ακόμη και χορός. Οι εκπρόσωποι ενός ισχυρού μισού της ανθρωπότητας πρέπει να δώσουν έμφαση στην καρδιο και αναερόβια εκπαίδευση: να κατεβάσετε τον τύπο σε προσομοιωτές ή να ασχοληθείτε με αθλητικά παιχνίδια.

Λίπος στρώμα στο στομάχι του κοριτσιού

Πώς να κάψετε υποδόριο λίπος στο στομάχι ενός άνδρα

Η δήλωση ότι ένας άντρας μπορεί να κάψει υποδόριο λίπος στο στομάχι του με κοιλιακές ασκήσεις είναι λάθος στη ρίζα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να πάρετε αρνητικό αποτέλεσμα – η πρέσα θα γίνει ελαστική, αλλά η μεγάλη κοιλιά θα παραμείνει στη θέση της. Για καύση, οι πιο αποτελεσματικοί θεωρούνται βασικές ασκήσεις δύναμης. Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε στο τυπικό πρόγραμμα:

  • σύνθετες καταλήψεις με βάρη ·
  • πάγκο πάγκου όρθιο, καθιστικό ή εκτός δαπέδου.
  • άρση βάρους;
  • κάμψεις.

Πώς να κάψετε υποδόριο λίπος στο στομάχι ενός κοριτσιού

Οι σύγχρονες γυναίκες προσπαθούν επίσης να έχουν μια όμορφη και επίπεδη κοιλιά. Λόγω της γεννητικής λειτουργίας, το λίπος στις γυναίκες συσσωρεύεται κυρίως στην κάτω κοιλιακή χώρα και τους γοφούς και αυτές οι ζώνες θεωρούνται οι πιο προβληματικές. Τρεις απλές ασκήσεις θα βοηθήσουν στην καύση του υποδόριου λίπους στο στομάχι του κοριτσιού:

  1. Ξαπλώστε στο στομάχι σας, βάλτε τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι σας. Σηκώστε το σώμα προς τα πάνω έτσι ώστε το στήθος να σκιστεί από το πάτωμα και τα πόδια να συνεχίσουν να στηρίζονται. Έτσι, όχι μόνο σφίγγετε την κοιλιά σας, αλλά και ενισχύετε την πλάτη σας.
  2. Περιστρέψτε, τοποθετήστε τα χέρια σας παράλληλα με τον κορμό. Σηκώστε τα ισιωμένα πόδια αργά σε γωνία 30 μοιρών, παγώστε για 30 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια χαλαρώστε. Για αποδοτικότητα, πρέπει να κάνετε 10-15 προσεγγίσεις κάθε φορά.
  3. Κλείστε τα μάτια σας, σηκώστε τα δάχτυλά σας, διπλώστε τα χέρια σας στη ζώνη σας. Εκτελέστε πρώτα 8-10 ασκήσεις swing με το αριστερό σας πόδι και μετά με το δεξί σας.

Το κορίτσι κλονίζει τον Τύπο

Πώς να αφαιρέσετε το υποδόριο λίπος από τα πόδια

Δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή μόνο στην κοιλιακή περιοχή, είναι αδύνατο να απαλλαγούμε από το υπερβολικό λίπος σε όλο το σώμα από τον όγκο των γοφών ή της μέσης. Η κύρια προϋπόθεση για την αφαίρεσή της είναι ότι όσο περισσότερες ομάδες μυών θα συμμετέχουν κατά τη διάρκεια της προπόνησης, τόσο υψηλότερη είναι η κατανάλωση ενέργειας και τόσο πιο αισθητό είναι το αποτέλεσμα. Για να αυξήσετε την απόδοση πρέπει να εκτελέσετε διάφορες ασκήσεις στους κοιλιακούς, την πλάτη, τους ώμους. Το τρέξιμο, οι καταλήψεις και το τέντωμα θα βοηθήσουν στην αφαίρεση του υποδόριου λίπους από τα πόδια. Σε αυτούς που δεν τους αρέσει να παίζουν καθόλου, συνιστώνται καθημερινές βόλτες με γρήγορο ρυθμό, χορό, μπαλέτο σώματος ή γιόγκα.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου