Το βάρος παραμένει ακίνητο – τι να κάνετε για την απώλεια βάρους, πώς να το μειώσετε

Το περιεχόμενο του άρθρου



Κάθε δίαιτα που παρακολουθεί εκπαίδευση έχει παρατηρήσει ότι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, η πρόοδος στον όγκο και τη μάζα σταματά. Ανακύπτει ένα καίριο ερώτημα: εάν το βάρος παραμένει ακίνητο – τι να κάνω; Ένας έμπειρος διατροφολόγος μπορεί να σας πει ότι όχι μόνο ένας αργός μεταβολισμός αποτρέπει την απώλεια επιπλέον κιλών, αλλά και άλλους παράγοντες. Συχνά το σφάλμα σας δεν είναι εδώ.

Τι είναι το οροπέδιο απώλειας βάρους;

Το διατροφικό οροπέδιο, η επίδραση του οροπέδιου είναι μια διαδικασία απώλειας βάρους, όταν το βάρος έχει σταματήσει, σταθεροποιείται σε ένα συγκεκριμένο σημείο και δεν κινείται. Ο λόγος είναι απλός. Αρχικά, ένα άτομο χάνει το μεγαλύτερο μέρος του υπερβολικού σωματικού βάρους τις πρώτες 5-15 ημέρες μιας νέας διατροφής, παρακολουθώντας προπόνηση. Οι περισσότερες δίαιτες στοχεύουν στη μείωση της πρόσληψης αλατιού, ζάχαρης, απλών υδατανθράκων. Το αποτέλεσμα μιας τέτοιας διατροφής είναι ότι ένα άτομο χάνει περίσσεια υγρών και πρόσφατα αποκτηθέντα αποθέματα λίπους. Μετά από αυτό, το σώμα μπαίνει σε μια περίοδο στασιμότητας και δεν παρατηρούνται διακυμάνσεις βάρους..

Γιατί σταματά το βάρος

Ο λόγος για την επιβράδυνση της απώλειας βάρους είναι ότι το σώμα σας είναι απλώς συνηθισμένο για σπορ, μια σωστή διατροφή. Για ολόκληρη την περίοδο απώλειας βάρους, ενδέχεται να αντιμετωπίσετε το αποτέλεσμα του οροπέδιου περισσότερες από μία φορές. Πολλά εξαρτώνται από το μεταβολισμό. Εάν αρχικά επιβραδύνεται, τότε η διαδικασία απαλλαγής από επιπλέον κιλά θα διαρκέσει περισσότερο χρόνο. Ένας πιστοποιημένος διατροφολόγος θα απαντήσει γιατί αξίζει το βάρος όταν χάνετε βάρος σε διαφορετικές καταστάσεις..

Η επίδραση ενός διαιτητικού οροπέδιου είναι απαραίτητη. Αυτό μπορεί να υποδηλώνει ότι το σώμα προσαρμόζεται σε νέες συνθήκες και ο μεταβολισμός ομαλοποιείται. Κατά τη διάρκεια μιας τέτοιας καθυστέρησης στο βάρος, το σώμα συνηθίζει σε νέα τρόφιμα, πιάτα και έντονη σωματική δραστηριότητα. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει κάποιος να λιμοκτονεί σε τέτοιες περιόδους. Να θυμάστε ότι τα μέγιστα αποτελέσματα μπορούν να επιτευχθούν μόνο με την τακτική τήρηση του σχήματος. Για να το κάνετε αυτό, φροντίστε να κάνετε σπορ.

Γιατί το βάρος δεν εξαφανίζεται με τη σωστή διατροφή

Μια απότομη μετάβαση σε μια σωστή διατροφή, εξαιρουμένων των ελαφρών υδατανθράκων, των τροφίμων που είναι εξοικειωμένα με εσάς, μπορεί να οδηγήσει το σώμα σε κατάσταση άγχους. Ως αποτέλεσμα, το βάρος δεν υποχωρεί. Αυτό μπορεί να συμβεί όταν περιορίζετε άσκοπα την πρόσληψη θερμίδων. Ρίξτε μια ματιά στον αριθμό των σνακ κατά την περίοδο απώλειας βάρους. Μερικές φορές, δεν δίνουμε προσοχή στην καραμέλα που τρώγεται, ένα κομμάτι σοκολάτας, φρούτων, αλλά αυτό αντικατοπτρίζεται στην καθημερινή πρόσληψη θερμίδων. Το σώμα μπορεί να συσσωρεύσει περίσσεια υγρού. Το βάρος μπορεί να αυξηθεί στις γυναίκες κατά τη διάρκεια της εμμήνου ρύσεως και 3 ημέρες πριν.

Το κορίτσι ζύγιζε σε κλίμακες δαπέδου

Γιατί το βάρος δεν εξαφανίζεται, αλλά οι όγκοι μειώνονται

Εάν ασχολείστε εντατικά με το γυμναστήριο, μπορεί να παρατηρήσετε ότι οι όγκοι εξαφανίζονται και το βάρος παραμένει ακινητοποιημένο. Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να συνεχίσετε να εργάζεστε και να χτίζετε το ιδανικό σώμα σας. Ο λόγος που η μάζα σας είναι αμετάβλητη είναι ότι το λίπος καίγεται, αλλά οι μύες αρχίζουν να αυξάνονται. Παρατηρείτε ένα βελτιωμένο σχήμα σώματος, αλλά το βάρος είναι σταθερό. Εάν δεν παρατηρήσετε ορατές αλλαγές, δώστε προσοχή στο σχήμα κατανάλωσης, την πρόσληψη αλατιού και τη διατροφή. Οι απλές συμβουλές θα βοηθήσουν το σώμα σας να συντονιστεί για να χάσει βάρος:

  • Φάτε αρκετές τροφές σε πρωτεΐνες (ψάρια, αυγά, κρέας, φαγόπυρο).
  • Περιορίστε την πρόσληψη αλατιού. Παρακαλώ σημειώστε ότι βρίσκεται στη σάλτσα σόγιας, συντήρηση.
  • Παρατηρήστε το σχήμα κατανάλωσης αλκοόλ – αυτό θα απαλλαγεί από οίδημα.

Γιατί το βάρος δεν μειώνεται όταν κάνετε σπορ

Εάν δεν χάσετε βάρος κατά τη διάρκεια της προπόνησης, θα πρέπει να προσέξετε τη διατροφή. Ίσως μετά από έντονη άσκηση να τρώτε σφιχτά, ειδικά τρόφιμα που περιέχουν ελαφρούς υδατάνθρακες. Τα πιο συνηθισμένα λάθη που επηρεάζουν την καύση του υπερβολικού βάρους:

  • ακανόνιστες προπονήσεις
  • ανεπαρκής σωματική δραστηριότητα
  • μη συμμόρφωση με τη διατροφή
  • προπόνηση με άδειο στομάχι
  • εστιάζετε μόνο στις ίδιες μυϊκές ομάδες.

Πόσο διαρκεί το φαινόμενο του οροπέδιου;

Δεν υπάρχει συγκεκριμένος κανόνας για τη διάρκεια του διατροφικού οροπεδίου. Για κάθε άτομο, μια κρίση μπορεί να συμβεί σε μια διαφορετική περίοδο απώλειας βάρους. Για μερικούς, το οροπέδιο θα διαρκέσει μερικές ημέρες, ενώ για άλλους θα τεντωθεί για ένα μήνα. Κατά μέσο όρο, η διάρκειά του είναι 2-4 εβδομάδες. Εάν το βάρος έχει αυξηθεί, οι όγκοι δεν μειωθούν, η διαδικασία απώλειας βάρους έχει σταματήσει – μην ανησυχείτε, κάνετε τα πάντα σωστά. Το σώμα πρέπει απλώς να προσαρμοστεί σε νέες συνθήκες. Πρέπει σαφώς να τηρείτε μια διατροφή, να ασκείστε και να μην σταματάτε.

Λαχανικά και εκατοστό

Πώς να ξεπεράσετε ένα διατροφικό οροπέδιο

Δεν χρειάζεται να σκέφτεστε συνεχώς γιατί το βάρος δεν μειώνεται, για να αντλήσετε δυσάρεστες σκέψεις. Πρέπει να δράσουμε! Υπάρχουν μερικές αποδεδειγμένες, αποτελεσματικές μέθοδοι για τη μετακίνηση της διαδικασίας απώλειας βάρους από τη θέση του διατροφικού οροπεδίου. Είναι απαραίτητο να περιορίσετε την πρόσληψη αλατιού, αλκοόλ, τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες (κέικ, ρολά), χυμούς, ανθρακούχα ποτά, να αυξήσετε την ένταση της προπόνησης. Νευρικά σοκ και άγχος πρέπει να αποφεύγονται.

Εάν δεν μπορείτε να ξεπεράσετε το φαινόμενο του οροπεδίου, είναι λογικό να ζητήσετε τη βοήθεια ενός διαιτολόγου. Ίσως το πρόβλημα είναι ο μεταβολισμός, η λειτουργία του γαστρεντερικού σωλήνα, η ορμονική ανεπάρκεια. Δώστε προσοχή στο χαμένο βάρος: ίσως το σώμα σας λέει ότι έχετε φτάσει σε κρίσιμο σημείο. Φροντίστε να κρατάτε ημερολόγια τροφίμων για να καταγράφετε τι φαγητό τρώγεται, σε ποια ποσότητα. Το βάρος μπορεί να ελεγχθεί με αυτόν τον τρόπο..

Πώς να κάνετε το σώμα να χάσει βάρος

Εάν αντιμετωπίζετε ένα οροπέδιο αποτέλεσμα, τότε σκέφτεστε: τι να κάνετε εάν το βάρος δεν πάει μακριά; Με την εφαρμογή αυτών των απλών συστάσεων, θα βοηθήσετε το σώμα σας να χάσει επιπλέον κιλά:

  • Μια αποδεδειγμένη θεραπεία είναι το μπάνιο με ένα επόμενο μασάζ. Η τακτική επίσκεψη στο χαμάμ βοηθά στην απομάκρυνση του υπερβολικού υγρού, στη μείωση του βάρους. Το μασάζ αποκαθιστά τη μικροκυκλοφορία στους μύες, συσφίγγει το δέρμα, αφαιρεί την κυτταρίτιδα. Εάν δεν μπορείτε να επισκεφθείτε το μπάνιο, κανονίστε ένα ντους αντίθεσης στο σπίτι, τρίψτε το σώμα με ένα σκληρό πανί, χρησιμοποιήστε καφέ, απολέπιση μελιού.
  • Προσπαθήστε να τρώτε πιο συχνά, με διάστημα 3-4 ωρών. Τα περισσότερα από τα τρόφιμα είναι καλύτερα να τρώτε για πρωινό: φορτίζει το σώμα με δύναμη και ενέργεια. Φτιάξτε σνακ χαμηλών θερμίδων (βραστό αυγό, 20 g σκληρού τυριού, 200 g κεφίρ χαμηλών λιπαρών, μήλο, γκρέιπφρουτ).
  • Σταματήστε το αλκοόλ. Διατηρεί υγρό στο σώμα, με αποτέλεσμα το αυξημένο βάρος..
  • Κάντε μία φορά την εβδομάδα τις ημέρες εκκίνησης (εξαπάτηση). Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, αυξάνετε ελαφρώς την περιεκτικότητα σε θερμίδες των τροφίμων κατά 25%. Βοηθά να παραμείνετε σε δίαιτα. Σε μια κουραστική μέρα, μπορείτε να έχετε ένα λάθος γεύμα (τηγανητό κρέας, ζυμαρικά, μια φέτα κέικ). Αυτό θα βοηθήσει στην ανακούφιση του συναισθηματικού στρες και στη συνέχεια θα επιστρέψει στην κανονική διατροφή σας..

Κορίτσι στο μπάνιο

Αλλαγή στη διατροφή με δίαιτες χαμηλών θερμίδων

Με μια αυστηρή δίαιτα, το αποτέλεσμα του οροπέδιου που προκύπτει προκαλεί απόγνωση. Το βάρος δεν εξαφανίζεται, η απώλεια ακόμη και 100 g γίνεται δύσκολη και η γυναίκα αρχίζει να καταθλιπτική, κάτι που δεν είναι απαραίτητο. Οποιαδήποτε μονο-δίαιτα, η δίαιτα του Ducan και άλλα, βασίζονται στην αρχή της απαλής διέλευσης από μια περιορισμένη δίαιτα. Είναι απαραίτητο να τρώτε όχι μόνο πρωτεΐνες, αλλά και σύνθετους υδατάνθρακες, ζωικά λίπη.

Εάν η διατροφή, με προσεκτική τήρηση του μενού κατά τη διάρκεια της ημέρας, χρησιμοποιήθηκε για πολύ καιρό, η έξοδος από αυτήν είναι γεμάτη με αύξηση βάρους. Η στρατηγική υπέρβασης του οροπεδίου απαιτεί την εγκατάλειψη αυστηρών περιορισμών. Αυξήστε τη διατροφή σας κατά 150-200 Kcal την ημέρα. Είναι απαραίτητο να προσθέσετε μια μικρή ποσότητα ξηρών καρπών, αποξηραμένων φρούτων, μέλι στη διατροφή. Εμπλουτίστε το μενού σας με πολύτιμες πρωτεΐνες από ψάρια, άπαχο κρέας, γαλακτοκομικά προϊόντα

Αλλαγή προγράμματος προπόνησης

Για να βγείτε από το οροπέδιο της διατροφής, επικεντρωθείτε στην αερόβια προπόνηση και το βάρος. Η προπόνηση πρέπει να ξεκινά με τέντωμα για να ζεσταίνει τους μύες, αυξάνοντας σταδιακά το φορτίο. Δοκιμάστε ριζικές μεθόδους φόρτωσης, όπως Tabata, Body Pump. Πρέπει να προπονηθείτε στο σύστημα. Η απόκτηση της απαραίτητης ενέργειας θα σας βοηθήσει με τη σωματική δραστηριότητα το πρωί. Τζόκινγκ το πρωί ή γρήγορο περπάτημα – εξαιρετική προπόνηση καρδιο για απώλεια βάρους.

Μια μικρή αλλαγή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, να δώσετε ώθηση. Μην ξεχάσετε να πίνετε νερό για να προστατεύσετε το σώμα σας από την αφυδάτωση. Πρέπει να εκπαιδεύσετε διαφορετικές μυϊκές ομάδες. Τα φορτία ισχύος επιταχύνουν το μεταβολισμό, πρέπει να διαρκούν τουλάχιστον μισή ώρα. Δώστε προσοχή, ίσως είστε πολύ εξαντλητικοί, ή αντίστροφα, δεν εκπαιδεύετε αρκετά, αυτό δεν αλλάζει το βάρος.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου