Απώλεια βάρους με νερό, μπάνιο, διατροφή, ασκήσεις καύσης λίπους και εκπαιδευτικά προγράμματα

Το περιεχόμενο του άρθρου



Υπάρχουν καταστάσεις που σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο να μειωθεί το σωματικό βάρος. Ιδιαίτερα συχνά οι αθλητές-μαχητές αντιμετωπίζουν αυτήν την ανάγκη, επειδή αποδίδουν σε μια συγκεκριμένη κατηγορία βάρους. Πώς να χάσετε γρήγορα το βάρος: αφαιρέστε το υπερβολικό υγρό και κάψτε λίγα κιλά, εάν πριν από τον ανταγωνισμό; Μπορείτε να λύσετε το πρόβλημα με διαφορετικούς τρόπους, αλλά είναι καλύτερα να προσεγγίσετε το ζήτημα περιεκτικά.

Τι είναι η απώλεια βάρους;

Σε μερικές μέρες, ένας παλαιστής μπορεί να χάσει 4-6 κιλά χωρίς να βλάψει την υγεία και να επιστρέψει τα χαμένα κιλά πίσω στον διαγωνισμό. Τέτοιοι χειρισμοί πραγματοποιούνται πριν από τη ζύγιση, επειδή σύμφωνα με τους κανόνες, οι αθλητές ανδρών και γυναικών πρέπει να έχουν περίπου το ίδιο σωματικό βάρος. Η απώλεια βάρους είναι ένα σύνολο ενεργειών που στοχεύουν στην ταχεία απώλεια κιλών. Μια εβδομάδα ή λίγες μέρες πριν από τη ζύγιση, ένας μπόξερ, ένας εκπρόσωπος της άρσης ισχύος ή των πολεμικών τεχνών ξεκινά μια δράση για την απώλεια βάρους έκτακτης ανάγκης.

Πώς οι αθλητές χάνουν βάρος

Η απώλεια επιπλέον κιλών είναι απαραίτητη ώστε τα χαρακτηριστικά ισχύος να παραμένουν στο ίδιο επίπεδο. Πώς να οδηγείτε έξυπνα κιλά; Ο αθλητής πρέπει να θυμάται ότι το χάσμα μεταξύ του κανονικού ρυθμού και του απαιτούμενου για τον αγώνα δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο από 4-5 κιλά. Σε αυτήν την περίπτωση, ο μαχητής θα είναι σε θέση να φτάσει τον επιθυμητό αριθμό σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η απώλεια βάρους χωρίς απώλεια δύναμης πραγματοποιείται με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Περιορισμός ή διακοπή της πρόσληψης υγρών. Αυτή η μέθοδος μπορεί να εφαρμοστεί όχι περισσότερο από 24 ώρες. Χάνονται περίπου 3 κιλά την ημέρα.
  • Διέγερση εφίδρωσης. Υγρή ξηρή σάουνα, ντους και ζεστό μπάνιο, καρδιακή προπόνηση καλά. Για μια ημέρα, εμφανίζεται απώλεια 2-4 κιλών.
  • Καθαρισμός εντέρου. Η μέθοδος βοηθά να απαλλαγούμε από 2 κιλά χωρίς απώλεια απόδοσης. Με τη βοήθεια κλύσματος ή ήπιων καθαρτικών, οι συσσωρευμένες τοξίνες απομακρύνονται.
  • Διατροφή. Για να αισθανθεί δύναμη ένας μαχητής, χρειάζεται ολόκληρο το σύμπλεγμα πρωτεϊνών, υδατανθράκων, λιπών και θρεπτικών συστατικών. Πρέπει να φάτε, αλλά η ποσότητα και η ποιότητα των τροφίμων είναι εντελώς διαφορετική από ό, τι με την κανονική σωστή διατροφή.
  • Υποδοχή διουρητικών. Τα διουρητικά φάρμακα εκκρίνουν 4-5 κιλά υγρού. Η μέθοδος μπορεί να προκαλέσει ανισορροπία ηλεκτρολυτών, μείωση των δεικτών ισχύος.

Κορίτσι και λαχανικά σε ένα ποτήρι

Χάστε βάρος σε μια εβδομάδα

Επτά ημέρες για να χάσετε σωματικό βάρος αρκεί με το κεφάλι για να επιτύχετε τον στόχο. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, μπορείτε να καταφύγετε σε διατροφική διατροφή, έναν ελαφρύ περιορισμό υγρών και τη διέγερση της εφίδρωσης. Πώς να χάσετε βάρος πριν από τον αγώνα σε μια εβδομάδα χωρίς συνέπειες για τα αποτελέσματα του διαγωνισμού και την υγεία; Ξεκινήστε με τη διατροφική διόρθωση – εστιάστε στα πρωτεϊνικά τρόφιμα και τα λίπη. Κάνετε ένα ζεστό ντους κάθε μέρα, κάντε άσκηση υψηλής έντασης.

Χάστε γρήγορα βάρος

Σε μερικές ημέρες μπορείτε να μειώσετε το σωματικό βάρος αφαιρώντας το υπερβολικό υγρό από το σώμα και καθαρίζοντας τα έντερα. Περίπου 5 κιλά μπορούν πραγματικά να αφαιρεθούν από το πεπτικό σύστημα με τη βοήθεια καθαρτικών. Ο καθαρισμός του εντέρου είναι πιο ήπιος από τη λήψη διουρητικών, καθώς δεν υπάρχει επιβάρυνση στα νεφρά και την καρδιά. Πιο αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο γρήγορης απώλειας βάρους πριν από τον διαγωνισμό περιγράφεται παρακάτω..

Νερό απώλειας βάρους

Η απώλεια βάρους με αυτόν τον τρόπο είναι επιθυμητή υπό την επίβλεψη ειδικού και είναι κατάλληλη μόνο για επαγγελματίες αθλητές. Πώς να πάρετε λίπος με αυξημένη πρόσληψη νερού; Πρέπει να ξεκινήσετε 5 ημέρες πριν από τη ζύγιση. Ο μηχανισμός απώλειας βάρους είναι ο εξής: για μικρό χρονικό διάστημα, το σώμα «αντλείται» με νερό, τότε δεν μπορείτε να πιείτε το υγρό πριν το ζυγίσετε. Την ημέρα του περιορισμού του νερού, πρέπει να πάτε στο λουτρό αρκετές φορές και να κάνετε μια μικρή προπόνηση.

Το σχήμα της πρόσληψης υγρών:

  • ημέρα 1 ? 8 λίτρα
  • Δ 2; 4 λίτρα
  • δ. 3; 4 λίτρα
  • δ. 4; 2 λίτρα
  • δ. 5; 1 λίτρο
  • δ.6 (ζύγιση); περιορισμός της πρόσληψης υγρών.

Το σώμα συνηθίζει να ξεπλένει πολλά υγρά, οπότε την ημέρα που σταματάτε να πίνετε νερό, το ουροποιητικό σύστημα εξακολουθεί να λειτουργεί με πλήρη ισχύ. Το αποτέλεσμα ενισχύει το ταξίδι στο λουτρό ή το ζεστό μπάνιο (όχι περισσότερο από 10 λεπτά κάθε φορά). Τα τρόφιμα και τα λίπη με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες πρέπει να καταναλώνονται από τα τρόφιμα. Η ποσότητα υδατανθράκων μειώνεται στα 50 g την ημέρα. Η ζάχαρη, το άμυλο, τα φρούτα, το αλάτι δεν μπορούν να καταναλωθούν.

Το κορίτσι πίνει νερό από ένα μπουκάλι

Πώς να χάσετε βάρος σε ένα λουτρό

Εάν θέλετε να διατηρήσετε την υγεία της καρδιάς, επισκεφθείτε το λουτρό όχι περισσότερο από 1-2 φορές την εβδομάδα. Πώς να χάσετε βάρος χρησιμοποιώντας ατμόλουτρο; Ξεκινήστε τη διαδικασία περίπου ένα μήνα πριν από τη ζύγιση. Ένα ταξίδι στο λουτρό υπό κανονικές συνθήκες (όχι μετά την πτώση του υπερβολικού σωματικού βάρους με νερό) βοηθά να απαλλαγούμε από 1-3 κιλά. Μπορείτε να χάσετε γρήγορα βάρος στο ατμόλουτρο ακολουθώντας τους ακόλουθους κανόνες:

  • Για να ενεργοποιήσετε τη διαδικασία εφίδρωσης, θα έχετε αρκετά 5-7 λεπτά για μία εκτέλεση. Μερικές σύντομες συνεδρίες με ανάπαυση 15-20 λεπτών μεταξύ τους είναι καλύτερες από μια μακρά επίσκεψη. Συνολικός χρόνος στο μπάνιο – έως και 30 λεπτά.
  • Μην πίνετε νερό κατά τον ατμό. Εάν η δίψα είναι πολύ δυνατή, ξεπλύνετε το στόμα σας με ένα όξινο ποτό. Προσπαθήστε επίσης να μην πίνετε νερό για περίπου 3 ώρες μετά τη διαδικασία..
  • Για να απομακρύνετε το σωματικό βάρος, μην κολυμπάτε στην πισίνα και μην κάνετε ντους μετά το μπάνιο. Εάν κάνετε τα πάντα σωστά, τότε στο παράδειγμά σας θα μάθετε πώς να οδηγείτε 2 κιλά σε 1 ημέρα.

Διατροφή για γρήγορη απώλεια βάρους

Για να χάσετε το υπερβολικό σωματικό βάρος, πρέπει να ακολουθήσετε ένα ειδικό σύστημα διατροφής. Για 1 κιλό, πρέπει να καταναλώνετε 30-45 kcal, 4-4,5 g υδατανθράκων, 1-2 g λίπους και 2,4-2,5 g πρωτεΐνης. Τέτοιοι δείκτες πρέπει να επιτευχθούν σταδιακά. Με την προσέγγιση του βάρους, η ποσότητα των υδατανθράκων μειώνεται στα 50 g την ημέρα, ενώ το ποσοστό των πρωτεϊνών αυξάνεται. Η δίαιτα για απώλεια βάρους πρέπει να είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, κάτι που θα βοηθήσει στην αποφυγή δυσκοιλιότητας. 1-2 ημέρες πριν από τον διαγωνισμό, η συνολική ποσότητα φαγητού δεν υπερβαίνει το 1-1,5 kg.

Τι μπορώ να φάω;

Η υψηλή φυσική δραστηριότητα ενός αθλητή απαιτεί μεγάλη ποσότητα ενέργειας. Ένας μαχητής το παίρνει από πρωτεϊνικές τροφές, λίπη και μια μικρή ποσότητα απλών υδατανθράκων. Τι μπορείτε να φάτε όταν κυνηγάτε βάρος και στεγνώνετε το σώμα σας:

  • άπαχο κρέας, κοτόπουλο;
  • ψάρια και θαλασσινά με χαμηλά λιπαρά ·
  • τυρί cottage;
  • αυγά
  • σκληρό τυρί
  • φασόλια σόγιας
  • κεφίρ;
  • φρέσκα μη αμυλούχα λαχανικά, φρούτα (πορτοκάλια, μήλα, δαμάσκηνα).

Κομμάτι σκληρού τυριού

Διουρητική πρόσληψη

Αυτή η μέθοδος πρέπει να χρησιμοποιείται σε ακραίες περιπτώσεις, όταν άλλες μέθοδοι είναι αναποτελεσματικές. Πώς να μειώσετε με ασφάλεια το σωματικό βάρος και να ανακάμψετε γρήγορα; Χρησιμοποιήστε φυσικά διουρητικά – τριαντάφυλλο, φύλλα lingonberry, αφέψημα ξηρού άνηθου, μπουμπούκια σημύδας. Πριν από τη χρήση, βεβαιωθείτε ότι δεν είστε αλλεργικοί σε αυτά τα συστατικά. Δημοφιλή χημικά διουρητικά: Furosemide, Novurit, Uregit, Lasix. Ορισμένα από αυτά απαγορεύονται από τη ΔΟΕ.

Εάν αποφασίσετε να καταφύγετε σε αυτήν τη μέθοδο, πρέπει να γνωρίζετε τα χαρακτηριστικά της χρήσης διουρητικών. 5-6 ώρες πριν από τη ζύγιση, μπορείτε να πιείτε το φάρμακο και μετά θα ξεκινήσει η εντατική αφαίρεση υγρών. Η δόση επιλέγεται ξεχωριστά. Η μέθοδος μαζικής πτώσης είναι επικίνδυνη επειδή τα άλατα καλίου και μαγνησίου που είναι απαραίτητα για τον φυσιολογικό μεταβολισμό απομακρύνονται από το σώμα. Αυτό μπορεί να προκαλέσει γαστρεντερικές διαταραχές, την ανάπτυξη καρδιακής ανεπάρκειας..

Λήψη καθαρτικών

Η απομάκρυνση της μάζας λαμβάνοντας ισχυρά καθαρτικά δεν είναι μέθοδος για έναν επαγγελματία αθλητή. Με τη σωστή διατροφή, τα έντερα θα αδειάσουν. Σε αυτό, καθαρό νερό ή 1-2 κουταλιές της σούπας θα τον βοηθήσει. μεγάλο φυτικό λάδι με άδειο στομάχι. Βοηθά στην απελευθέρωση του εντερικού περιεχομένου του φλοιού buckthorn, καστορέλαιο, ρίζας πικραλίδας. Γογγύλι, πλιγούρι βρώμης, κεφίρ, δαμάσκηνα, πίτουρο είναι προϊόντα που έχουν καλή επίδραση στην περισταλτικότητα. Σε ακραίες περιπτώσεις, μπορείτε να πίνετε καθαρτικό Fortrans για απώλεια βάρους. Πάρτε το σύμφωνα με τις οδηγίες.

Πλύση του εντέρου

Ένα άλλο ακραίο μέτρο είναι ένα κλύσμα. Μπορείτε να το καταφύγετε εάν το σώμα δεν είναι αφυδατωμένο. Το πλύσιμο του εντέρου γίνεται καλύτερα με αλατούχο διάλυμα: 4 κουταλιές της σούπας ανά 1,5 λίτρο νερού. μεγάλο άλας. Για να διατηρηθεί το βάρος μακριά, ένα ζεστό υγρό πρέπει να εισαχθεί αργά στο ορθό, να ξαπλώσει για 15-20 λεπτά και να αδειάσει τα έντερα. Η διαδικασία γίνεται καλύτερα το πρωί. Σε ιατρικά ιδρύματα, οι επαγγελματίες πραγματοποιούν υδροκολοθεραπεία, εισάγοντας έως και 10 λίτρα υγρού στο έντερο. Ο χειρισμός βοηθά στην απώλεια βάρους κατά 5-10 κιλά.

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα

Μπορείτε να φέρετε το σώμα σας σε τέλειο σχήμα κάνοντας προπόνηση υψηλής έντασης. Τρέξιμο σε λόφους, σκαλοπάτια, σχοινάκι, ασκήσεις διάτρησης μποξ, κυκλική προπόνηση αυξάνει την εφίδρωση. Οι ασκήσεις δύναμης για απώλεια βάρους είναι επίσης αποτελεσματικές, με τη συμμετοχή των μεγαλύτερων μυϊκών ομάδων στο σώμα – πόδια, στήθος, πλάτη, κοιλιακούς. Είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε ελαφριά βάρη και να κάνετε μεγάλο αριθμό επαναλήψεων. Μετά την άσκηση, οι μύες πρέπει να «κάψουν», και μετά σε ηρεμία θα μπορούν να χάσουν βάρος κάνοντας λίπος.

Κορίτσι με kettlebell

Θερμική στολή για απώλεια βάρους

Ο ειδικός εξοπλισμός δημιουργεί ένα εφέ κενού, το οποίο αυξάνει την εφίδρωση κατά 70%. Τα αθλητικά ρούχα για απώλεια βάρους είναι κατασκευασμένα από ειδικό νάιλον που δεν επιτρέπει τη διέλευση του αέρα. Το υλικό είναι ελαφρύ, δεν εμποδίζει την κίνηση, δεν προκαλεί αλλεργίες. Πώς να χάσετε βάρος εάν δεν υπάρχει ειδικό θερμικό κοστούμι; Φόρεμα πιο ζεστό – δύο ζεστές φόρμες, κασκόλ, καπέλο, γάντια. Το κάτω στρώμα είναι ένα βαμβακερό ύφασμα που θα απορροφήσει τον ιδρώτα. Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει υπερθέρμανση, επειδή μια ισχυρή αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος φορτώνει την καρδιά.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου