Μενού εβδομαδιαίας δίαιτας με φαγητό – Συνταγές φαγητού αδυνατίσματος

Το περιεχόμενο του άρθρου



Μεταξύ ενός μεγάλου αριθμού τρόπων για να χάσετε βάρος, ο πιο αποτελεσματικός και ευκολότερος είναι να περιορίσετε τον εαυτό σας στα τρόφιμα. Μια λιτή διατροφή περιλαμβάνει μια ισορροπημένη διατροφή τροφίμων που δεν περιλαμβάνουν ζωικά λίπη, αλλά προσφέρει πολλές επιλογές για να βρείτε μια ποικιλία μενού για πρωινό, μεσημεριανό γεύμα ή δείπνο. Είναι χρήσιμο για το σώμα στο σύνολό του, είναι ένας περίεργος τρόπος καθαρισμού από τις τοξίνες. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τους τύπους αυτής της διατροφής..

Τι είναι η άπαχη διατροφή;

Από την εποχή της Ρωσίας είναι γνωστό ότι οι αγρότες είχαν καλή υγεία, καλή εικόνα. Όλα επειδή πολλοί ήταν ευσεβείς και ακολούθησαν τις οδηγίες του ιερέα, τήρησαν αυστηρά τη νηστεία. Εκτός από τις μεγάλες νηστείες, οι οποίες μπορούν να διαρκέσουν από αρκετές ημέρες έως 1-1,5 μήνες, οι Ορθόδοξοι έχουν γρήγορες ημέρες – Τετάρτη και Παρασκευή. Οι παρατηρήσεις της νηστείας έδειξαν μεγάλη αποτελεσματικότητα μιας τέτοιας περίεργης δίαιτας. Υπήρχε λοιπόν κάτι άλλο – μια δίαιτα σε μια θέση για απώλεια βάρους.

Άπαχη διατροφή για απώλεια βάρους

Η απαγόρευση του κρέατος, μια προσωρινή μετάβαση σε φυτικά τρόφιμα έχει πολλά πλεονεκτήματα. Το σώμα λαμβάνει μια πολυαναμενόμενη ανάπαυλα και μια ευκαιρία να ανανεωθεί, για να απαλλαγούμε από σκωρία. Η φυτική διατροφή είναι κυρίως χαμηλών θερμίδων, πλούσια σε μια ουσία όπως οι φυτικές ίνες, η οποία θα καθαρίσει τα τοξικά προϊόντα αποσύνθεσης από εσάς. Αυτή η δίαιτα για απώλεια βάρους έχει ευεργετική επίδραση στην πέψη – καθαρίζει άμεσα τα έντερα, ταυτόχρονα ενισχύει το νευρικό σύστημα, απομακρύνει τη χοληστερόλη. Παρεμπιπτόντως, δεν είναι απαραίτητο να το ακολουθείτε αποκλειστικά κατά τη διάρκεια της νηστείας. Κάνετε μέρες νηστείας μερικές φορές το μήνα.

Πόσο μπορώ να επαναφέρω

Όσο περισσότεροι περιορισμοί και αρνήσεις να περιποιηθείτε τον εαυτό σας με τα αγαπημένα σας φαγητά γρήγορου φαγητού και κρέατος, τόσο μεγαλύτερο θα έχετε το αποτέλεσμα. Το πόσο μπορείτε να χάσετε από μια δίαιτα θα εξαρτηθεί όσο το δυνατόν περισσότερο από τη διάρκεια, τη σοβαρότητα της συμμόρφωσης με τους κανόνες και την ευθύνη για τον εαυτό του. Μια απόλυτη απόρριψη λιπαρών τροφών θα επιταχύνει τη διαδικασία, το σώμα θα αρχίσει να χάνει ενεργά βάρος. Δώστε περίπου αριθμούς από ένα κιλό έως δέκα.

Το κορίτσι ζυγίζει το βάρος της

Μενού αδυνατίσματος

Για να δημιουργήσετε ένα μενού για σαφείς οδηγίες, μπορείτε πάντα να απευθυνθείτε σε διατροφολόγο ή εκκλησιαστική βιβλιογραφία. Παρέχει συστάσεις σε καθημερινή βάση, τι επιτρέπεται και τι δεν μπορεί να εφαρμοστεί στη χρήση. Το μοντέρνο μενού Lenten για την απώλεια βάρους δεν περιορίζεται στους χάρτες της εκκλησίας. Χρησιμοποιούνται ως βάση, επανασχεδιάζοντας στο μέλλον ήδη για τον εαυτό τους. Ένα τέτοιο μενού δεν αντικαθιστά μια πλήρη δίαιτα, επομένως είναι καλύτερα να συμπληρώνετε βιταμίνες Β.

Διατροφή 40 ημερών

Είναι δύσκολο για περισσότερο από ένα μήνα να κάνετε δίαιτα σε οποιοδήποτε άτομο που έχει συνηθίσει να τρώει τακτικά κρέας, ζαχαροπλαστική, όλα τα είδη κατσαρολών με βάση τα αυγά και το τυρί cottage. Μια δίαιτα για 40 ημέρες μπορεί να γίνει ποικίλη και πιο ευχάριστη με την προσθήκη σόγιας, φασολιών, μπιζελιών και ακόμη και δημητριακών. Μπορείτε να μαγειρέψετε μαγειρεμένα μπιφτέκια από κολοκυθάκια, λάχανο, κρεμμύδια και κολοκύθα, πατάτες. Αυτό θα σας βοηθήσει να παραμείνετε γεμάτοι για μεγάλο χρονικό διάστημα, παίρνοντας την απαραίτητη καθημερινή πρόσληψη πρωτεϊνών και ιχνοστοιχείων..

Φτιάξτε σούπες σε ζωμούς λαχανικών, φασολιών και μανιταριών. Τα ψάρια επιτρέπονται σε μικρές ποσότητες σε ποσότητα, μία φορά κάθε δύο εβδομάδες. Ως σνακ, απολαύστε ξηρούς καρπούς (φουντούκια, αμύγδαλα, κάσιους) και αποξηραμένα φρούτα (αποξηραμένα βερίκοκα, δαμάσκηνα, σταφίδες). Αντικαταστήστε το γλυκό με μπισκότα βρώμης ή κράκερ. Λειτουργούν επίσης σάντουιτς από ψωμί σίτου με μαρμελάδα ή με μπανάνα και φυστικοβούτυρο. Εναλλακτικά με τις ημέρες νηστείας, οι οποίες θα αποτελούνται αποκλειστικά από το πόσιμο: βρασμένο φρούτο, ζελέ, όλα τα είδη χυμών λαχανικών και φρούτων, ποτά μούρων. Η απόρριψη πρέπει να προέρχεται από ποτά γάλακτος.

Διατροφή για απώλεια βάρους για 14 ημέρες

Η ακαμψία της προσέγγισης για τη σύνταξη της καθημερινής άπαχης διατροφής σας θα εξαρτηθεί από τους στόχους που επιδιώκετε. Η άρνηση του αρτοποιείου, του αλευριού και των υπερβολικά αμυλούχων τροφίμων θα έχει θετική επίδραση στην εικόνα. Στην ανάρτηση θα πρέπει να σταματήσετε τον καφέ, το αλκοόλ, τη γλυκιά σόδα. Ο καφές μπορεί να αντικατασταθεί με ραδίκια ή, κατ ‘εξαίρεση, γλυκό τσάι χωρίς ζάχαρη. Έτσι, η δίαιτα για απώλεια βάρους για 14 ημέρες είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για φαγητό νόστιμο, αλλά με καλό.

Σαλάτα λαχανικών

Δίαιτα 7 ημερών

Το μενού για την εβδομάδα για απώλεια βάρους μπορεί να ποικίλλει με σαλάτες, επειδή η άνοιξη είναι σε πλήρη εξέλιξη. Ραπανάκια, άγριο σκόρδο, οξαλίδα μπορεί να αναπληρώσει μια λιτή διατροφή. Φτιάξτε τον εαυτό σας φρούτα για πρωινό, φάτε μήλα, αντικαταστήστε τη ζάχαρη με μέλι. Παρασκευάστε χυλό φαγόπυρο, πλιγούρι βρώμης και κεχρί στο νερό, πετάξτε σιμιγδάλι, ρύζι και ζυμαρικά. Μπορείτε να φάτε βραστά, στον ατμό και βραστά λαχανικά το βράδυ – η διατροφή δεν περιορίζει το χρόνο γευμάτων. Πίνετε αρκετή ποσότητα νερού, είναι πιθανό μέταλλο, μόνο ελαφρώς ανθρακούχο. Η δίαιτα για 7 ημέρες θεωρείται η βέλτιστη.

Διατροφή σε άπαχο μπορς

Το να χάσετε έως και πέντε κιλά μετά από μια εβδομάδα σε μια δίαιτα μπορς είναι αρκετά πραγματικό. Πράγματι, στην ουσία, πιθανότατα θα πιείτε υγρό με την προσθήκη ινών. Αυτή είναι μια εξαιρετική επιλογή για όσους δεν τους αρέσει να πειραματίζονται και να σκέφτονται προσεκτικά τα πιάτα τους εκ των προτέρων. Η διατροφή σε άπαχο μπορς θα περιλαμβάνει την πρόσθετη χρήση φρούτων και λαχανικών σε μικρές ποσότητες, όπως ένα σνακ.

Συνταγές διατροφής

Πριν από τη νηστεία, θυμηθείτε το πιο σημαντικό πράγμα: μετά το τέλος της δίαιτας, συνιστάται να κάνετε μια ομαλή έξοδο από αυτήν, κατά προτίμηση για τον ίδιο αριθμό ημερών. Παράδειγμα: κάνετε δίαιτα για μια εβδομάδα. Την επόμενη εβδομάδα, εισάγετε αργά και αργά βαριά τρόφιμα στη διατροφή σας. Αυτό είναι απαραίτητο για να αποφευχθεί η κατάρρευση του στομάχου μετά από ένα γεύμα με χαμηλά λιπαρά και να επιστρέψει προσεκτικά τα έντερα στην προηγούμενη πορεία τους. Οποιοδήποτε μη διαιτητικό φαγητό μετά τη νηστεία ή τη διατροφή είναι μάννα από τον παράδεισο..

Παρακάτω είναι οι απλούστερες και πιο δημοφιλείς διατροφικές τροφές για απώλεια βάρους. Οποιοδήποτε μενού μπορεί να απλοποιηθεί στερώντας το από λιπαρά, φυτικά έλαια και αφαιρώντας όλα τα αμυλούχα τρόφιμα. Ή αντίστροφα, μπορείτε να προσθέσετε περισσότερες τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες στη διατροφή, ώστε να είναι ευκολότερο και πιο ευχάριστο να αντιμετωπίζετε άπαχα τρόφιμα. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις συνταγές για δίαιτα στη δημοσίευση διαβάστε περισσότερα.

  • Μπορς χωρίς κρέας

Αντικαταστήσαμε σκόπιμα πατάτες με κολοκυθάκια σε αυτήν τη συνταγή. Αυτό είναι σημαντικό εάν νηστεύετε. Μπορείτε να προσπαθήσετε να προσθέσετε μαγιονέζα σόγιας στη σούπα, να αντικαταστήσετε το φρέσκο ​​λάχανο τουρσί. Το μπορς θα αποδειχθεί πιο κορεσμένο εάν κάνετε τον εαυτό σας τοματοπολτό από ντομάτες. Πριν σερβίρετε άπαχο μπορς, κόψτε μερικά τουρσιά ως ξεχωριστό πιάτο διατροφής.

Συστατικά:

  • κολοκυθάκια – 1 τεμ.
  • καρότα – 1 τεμ.
  • σέλινο, στέλεχος – 1 τεμ.
  • τεύτλα, μπορς – 1 τεμ.
  • λάχανο – 300 g;
  • πάστα ντομάτας – 3 κουταλιές της σούπας. Λ.;
  • φυτικό λάδι – 2 κουταλιές της σούπας. Λ.;
  • αλάτι – 30 g.

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Ξεφλουδίστε τα λαχανικά, κόψτε τα κολοκύθια σε μεγάλους κύβους. Βάζουμε βραστό λάχανο, μαζί με κολοκυθάκια.
  2. Τεύτλα, καρότα – τρίψτε σε χοντρό τρίφτη. Κόψτε το σέλινο με δαχτυλίδια.
  3. Τηγανίστε μια σάλτσα με καρότα, παντζάρια, σέλινο και πάστα ντομάτας σε λάδι.
  4. Προσθέστε σάλτσα στο λάχανο, το αλάτι, ανακατέψτε καλά. Αφήστε τη διατροφή μπορς να βράσει για άλλα 10 λεπτά.

Lenten Borsch

  • Σούπα πατάτας πουρέ

Ο πουρέ σούπας πατάτας θα βοηθήσει στην ικανοποίηση της πείνας κατά τη νηστεία. Ταυτόχρονα, είναι γρήγορο και εύκολο να μαγειρευτεί για μεσημεριανό. Για μια πιο αλμυρή επιλογή, τρίψτε ένα γαρίφαλο σκόρδο στο τέλος του μαγειρέματος και προσθέστε το στο πιάτο. Το άρωμα θα είναι απίστευτο. Εάν είστε λάτρης ενός άλλου τύπου πρασινάδας – μη διστάσετε να το αντικαταστήσετε με την προτιμώμενη γεύση σας. Προσθέστε άλλα καρυκεύματα, μπαχαρικά για γεύση στη σούπα.

Συστατικά:

  • πατάτες – 400 g;
  • κρεμμύδια, κρεμμύδια – 1 τεμ.
  • καρότα – 1 τεμ.
  • μαϊντανός – 1 μάτσο
  • κρεμμύδια, πράσινο – 1 μάτσο
  • λάδι, λαχανικά – 1 κουταλιά της σούπας. Λ.;
  • αλάτι – 30 g;
  • πιπέρι, μαύρο αλεσμένο – 20 g;
  • φύλλα δάφνης – 3 τεμ..

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Βάζουμε τις πατάτες να βράσουν, ρίχνουμε τα φύλλα δάφνης.
  2. Εν τω μεταξύ, ξεφλουδίστε τα καρότα και τρίψτε σε χοντρό τρίφτη, ψιλοκόψτε τα κρεμμύδια. Σοτάρετε σε λάδι.
  3. Όταν βράζονται οι πατάτες, αλέστε το με ένα μπλέντερ χειρός, μαζί με το μαϊντανό, αφού έχετε βγάλει τη δάφνη στο παρελθόν.
  4. Προσθέστε το τηγάνισμα στην ήδη παρασκευασμένη σούπα, αλάτι, πιπέρι.
  5. Κόψτε το πράσινο κρεμμύδι για σερβίρισμα.

Σούπα πατάτας πουρέ

  • Άπαχο γεμιστό λάχανο

Όταν απαγορεύεται συχνά να περιποιηθείτε τον εαυτό σας με καλούδια, θέλουν πραγματικά να τα δοκιμάσουν αμέσως. Ως εκ τούτου, προσφέρουμε μια σαγηνευτική έκδοση των λιπαρών ρολού λάχανου. Η ξινή κρέμα σόγιας θα είναι μια κατάλληλη προσθήκη κατά τη διάρκεια της νηστείας. Μπορείτε επίσης να ψήσετε ρολά λάχανου με σάλτσα ντομάτας-σκόρδου, αν θέλετε μια τέτοια λιτή επιλογή με ένα τυπικό πιάτο. Αντί για ρύζι, δοκιμάστε ένα άλλο δημητριακό. Ακόμη και διαφορετικές ποικιλίες λάχανου θα δώσουν στο πιάτο μια ιδιαίτερη γεύση..

Συστατικά:

  • ρύζι – 50 g;
  • Λάχανο Savoy – 200 g;
  • κρεμμύδια, κρεμμύδια – 1 τεμ.
  • champignons – 50 g;
  • ξηροί καρποί, καρύδια – 50 g;
  • λάδι, λαχανικά – 1 κουταλιά της σούπας. Λ.;
  • χόρτα, μια επιλογή από 1 μάτσο?
  • αλάτι – 40 g.

Μέθοδος μαγειρέματος:

  1. Βράζουμε το ρύζι σε αλατισμένο νερό.
  2. Ξεπλύνετε το λάχανο, ταξινομήστε το σε φύλλα. Βράζουμε σε αλατισμένο νερό.
  3. Ξεφλουδίστε το κρεμμύδι, ψιλοκόψτε. Περάστε σε λάδι.
  4. Ψιλοκόβουμε τα μανιτάρια, τους πυρήνες των ξηρών καρπών. Προσθέστε στο τηγάνι στο κρεμμύδι και μετά σκουραρίστε για 5 λεπτά.
  5. Ξεπλύνετε, κόψτε τα χόρτα. Ανακατέψτε με ρύζι, σάλτσα μανιταριών.
  6. Τυλίξτε τον κιμά σε φύλλα.
  7. Ψήστε τα άπαχα λάχανα στο φούρνο μέχρι να μαγειρευτούν.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου