Σάλτσα σόγιας για απώλεια βάρους – τα οφέλη και τις βλάβες, είναι δυνατόν να φάτε σε μια διατροφή και να αντικαταστήσετε το αλάτι στα πιάτα

Το περιεχόμενο του άρθρου



Η δημοφιλής σάλτσα σόγιας δεν έχει μόνο μια ευχάριστη γεύση, αλλά και ένα μεγάλο όφελος για το σώμα. Χρησιμοποιείται συχνά στις δίαιτές τους για διάφορες δίαιτες για απώλεια βάρους. Χαρακτηριστικά σύνθεσης καρυκευμάτων – χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες. Ένα πικάντικο προϊόν είναι ένα εξαιρετικό υποκατάστατο για άλλα καρυκεύματα, ειδικά ξινή κρέμα και μαγιονέζα. Οι διατροφολόγοι δεν δίνουν μια συγκεκριμένη απάντηση αν αξίζει να το χρησιμοποιήσετε στα τρόφιμα. Μάθετε τα οφέλη από την κατανάλωση, πώς να επιλέξετε μια ποιοτική σάλτσα.

Τι είναι η σάλτσα σόγιας

Το σκούρο υγρό έχει έντονη οσμή, αλμυρή γεύση. Χρησιμοποιείται συχνά φυσική σάλτσα σόγιας για απώλεια βάρους. Το παραδοσιακό ασιατικό προϊόν θεωρείται εξωτικό. Πρόσφατα, είναι δημοφιλές όχι μόνο στη χώρα μας, διανέμεται σε όλο τον πλανήτη. Μπορείτε εύκολα να βρείτε και να αγοράσετε ένα ποιοτικό προϊόν σε ένα σούπερ μάρκετ.

Από τι αποτελείται η σάλτσα σόγιας

Πολλές νοικοκυρές αναρωτιούνται πώς να προετοιμάσουν ένα τέτοιο ντύσιμο. Ωστόσο, αυτό το προϊόν είναι απλώς το αποτέλεσμα της ζύμωσης σόγιας. Ειδικοί μύκητες aspergillus συμβάλλουν στη διαδικασία. Η σύνθεση της σάλτσας σόγιας είναι φασόλια, νερό, τηγανητό σιτάρι ή αλεύρι κριθαριού. Το μαγείρεμα ενός φυσικού προϊόντος μπορεί να διαρκέσει πολύ: από 40 ημέρες έως 3 χρόνια. Τα φασόλια αναμιγνύονται με νερό, ρίχνουμε το τηγανισμένο αλεύρι στο μείγμα, τοποθετούνται σε κλειστό δοχείο, αφήνονται να ζυμωθούν χωρίς οξυγόνο. Η γεύση, το χρώμα, η συνοχή του τελικού προϊόντος εξαρτάται από το χρόνο ζύμωσης..

Ορισμένοι κατασκευαστές χρησιμοποιούν διαφορετική τεχνολογία μαγειρέματος. Το σχήμα του είναι απλό: η σόγια πρέπει να μαγειρευτεί για κάποιο χρονικό διάστημα σε ισχυρό ανόργανο οξύ (θειικό ή υδροχλωρικό) και στη συνέχεια σβήνεται με αλκάλια (υδροξείδιο του νατρίου). Ένας τέτοιος επίδεσμος θα κοστίζει φθηνά, αλλά στη γεύση θα είναι σημαντικά κατώτερος από το φυσικό. Επιπλέον, οι καρκινογόνες ουσίες στο προϊόν είναι υπερτιμημένες. Εάν προσθέτετε τόσο ψεύτικο στα τρόφιμα καθημερινά κατά το μαγείρεμα, ο κίνδυνος κακοήθων όγκων στο σώμα θα αυξηθεί.

Χάρη σε ένα σύνολο θρεπτικών συστατικών, η σάλτσα σόγιας συνιστάται για χρήση από χορτοφάγους. Είναι γνωστό για την περιεκτικότητα σε τεράστια ποσότητα αντιοξειδωτικών (10 φορές περισσότερο από ό, τι στο κόκκινο κρασί). Η χημική σύνθεση της φυσικής σάλτσας:

  • μακροκύτταρα;
  • ιχνοστοιχεία;
  • απαραίτητα αμινοξέα
  • λιποδιαλυτές βιταμίνες (A, E, D, K);
  • όλες οι βιταμίνες Β.

Σάλτσα σόγιας σε μια βάρκα σάλτσας

Τα οφέλη και οι βλάβες της σάλτσας σόγιας

Πολλά είναι γνωστά για τα οφέλη του ασιατικού επιδέσμου σόγιας για την απώλεια βάρους, επειδή η σύνθεση περιλαμβάνει μεγάλο αριθμό βιολογικά δραστικών ουσιών που έχουν ευεργετική επίδραση στο ανθρώπινο σώμα. Ένα φυσικό κλασικό προϊόν μπορεί να αντικαταστήσει τη λιπαρή μαγιονέζα με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες. Ωστόσο, το βενζινάδικο φημίζεται για την ενοποιημένη γεύση του. Τα οφέλη της σάλτσας σόγιας:

  • Χάρη σε μεγάλο αριθμό αντιοξειδωτικών, το ανθρώπινο σώμα μεγαλώνει αργότερα.
  • χρήση είναι η πρόληψη του καρκίνου?
  • έχει ηρεμιστικό αποτέλεσμα, ανακουφίζει από πονοκεφάλους και αϋπνία.
  • περιέχει μεγάλη ποσότητα πρωτεΐνης που βελτιώνει την πέψη.
  • συνιστάται για χρήση από άτομα με καρδιακές παθήσεις, βοηθά στην ανάρρωση από καρδιακή προσβολή.

Ακόμη και λαμβάνοντας υπόψη τα οφέλη αυτού του προϊόντος, θα ήταν λάθος να σκεφτείτε να ντύσετε ένα φάρμακο. Μια πικάντικη προσθήκη σε ένα πιάτο μπορεί να βλάψει το σώμα, οπότε όταν το χρησιμοποιείτε πρέπει να είστε εξαιρετικά προσεκτικοί. Η υπερβολική χρήση μπορεί να είναι επικίνδυνη για την υγεία. Ζημιά σάλτσας σόγιας:

  • καρκινογόνα που περιέχονται σε φθηνά βενζινάδικα μπορεί να οδηγήσουν σε καρκίνο.
  • Η καθημερινή χρήση είναι γεμάτη με τον κίνδυνο υπέρτασης, την εμφάνιση λίθων στα νεφρά, καθώς ο επίδεσμος περιέχει μεγάλη ποσότητα αλατιού.
  • αναστολή της αναπαραγωγικής λειτουργίας στους άνδρες.

Πόσο αλάτι υπάρχει στη σάλτσα σόγιας

Δεν γνωρίζουν όλοι τη σημαντική περιεκτικότητα σε αλάτι στη σάλτσα σόγιας: 100 γραμμάρια υγρού επιδέσμου αντιστοιχούν σε 4 γραμμάρια επιτραπέζιου αλατιού. Οι έμπειροι διατροφολόγοι, οι αθλητές σας συμβουλεύουν να το φάτε για να διατηρήσετε την ισορροπία νερού-αλατιού. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό κατά τη διάρκεια της έντονης προπόνησης. Απλά χρησιμοποιώντας σάλτσα σόγιας, πρέπει να εγκαταλείψετε το αλάτι (θάλασσα, τραπέζι) σε άλλα πιάτα, διαφορετικά υπάρχει κίνδυνος νεφρικής βλάβης.

Αλας

Πόσες θερμίδες υπάρχουν στη σάλτσα σόγιας

Το προϊόν είναι χαμηλών θερμίδων, οπότε μπορεί να καταναλωθεί με ασφάλεια από εκείνους που επιδιώκουν να χάσουν βάρος ή να συμμορφωθούν με ένα συγκεκριμένο βάρος. Δεν υπάρχει καθόλου λίπος. Η περιεκτικότητα σε θερμίδες της σάλτσας σόγιας είναι μόνο 50 kcal ανά 100 g. Αυτή η μερίδα περιέχει 6 g πρωτεΐνης και 6,6 g υδατάνθρακες. Συνιστάται να χρησιμοποιείτε αυτό το προϊόν για άτομα των οποίων το σώμα δεν μπορεί να απορροφήσει ζωικές πρωτεΐνες..

Μπορεί σάλτσα σόγιας με μια διατροφή

Ρωτώντας έναν εκπαιδευτή ή έναν διατροφολόγο εάν είναι δυνατόν να τρώτε σάλτσα σόγιας σε μια δίαιτα, είναι εύκολο να λάβετε διαφορετικές απαντήσεις. Το προϊόν χαμηλών θερμίδων με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες έχει υπέροχη γεύση, υπέροχο ως επίδεσμο για ζεστά πιάτα και σαλάτες. Υπάρχουν πολλές πηγές όπου η χρήση σάλτσας σόγιας για την απώλεια βάρους δεν απαγορεύεται. Η αντικατάσταση του αλατιού με σάλτσα μπορεί να αφαιρέσει την υπερβολική υγρασία από το σώμα. Λάβετε υπόψη ότι δεν μπορούν να ληφθούν περισσότερες από μία κουταλιά της σούπας φυσική σόγια την ημέρα..

Διατροφή φαγόπυρου με σάλτσα σόγιας

Μπορείτε να φάτε σάλτσα σόγιας σε μια δίαιτα ενώ χάνετε βάρος για ντύσιμο. Η πιο δημοφιλής διατροφή φαγόπυρου μεταξύ των γυναικών διαρκεί 14 ημέρες. Κατά τη διάρκεια αυτής της χρονικής περιόδου, είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείτε βραστό φαγόπυρο χωρίς αλάτι καθημερινά. Στη διατροφή, επιτρέπονται γιαούρτι χωρίς λιπαρά, κεφίρ, φρούτα σε μικρή ποσότητα (εκτός από μπανάνες και σταφύλια), νερό χωρίς αέριο, τσάι, καφές. Το Croup είναι πολύ χρήσιμο, ένα ευχάριστο αποτέλεσμα θα είναι ορατό μετά από 2 εβδομάδες. Δεν μπορούν όλοι να εγκαταλείψουν το αλάτι, μια εξαιρετική εναλλακτική λύση είναι η σάλτσα σόγιας για απώλεια βάρους. Θα πρέπει να καρυκεύσουν λίγο φαγόπυρο..

Ducan Diet Σόγια σόγιας

Ιδανικό για γυναίκες που θέλουν να χάσουν βάρος γρήγορα – η δίαιτα της Ducan. 4 φάσεις καθορίζονται σε αυτό: Επίθεση, κρουαζιέρα, ενοποίηση, σταθεροποίηση. Αυτή η δίαιτα με πρωτεΐνες είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να χάσετε βάρος, ειδικά χωρίς να περιορίσετε τον εαυτό σας στη διατροφή σας. Στη φάση της επίθεσης, η οποία διαρκεί 3-10 ημέρες, πρέπει να φορτώσετε το σώμα σας με πρωτεΐνες, και στη συνέχεια τα κιλά πηγαίνουν ακριβώς μπροστά στα μάτια σας. Μπορείτε να φάτε όσο θέλετε, αλλά μόνο τα επιτρεπόμενα τρόφιμα. Η αγαπημένη λίστα είναι επικεφαλής με σάλτσα σόγιας. Άλλες φάσεις της δίαιτας πρόκειται ήδη να ενοποιήσουν το αποτέλεσμα..

Πιέρ Ντουκάν

Σάλτσα σόγιας με δίαιτα χωρίς αλάτι

Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να χάσετε βάρος με την αφαίρεση του υπερβολικού νερού από το σώμα είναι μια δίαιτα χωρίς αλάτι. Το μενού είναι ποικίλο, υπάρχουν μίσους σούπες, άπαχο κρέας (γαλοπούλα, κουνέλι, στήθος κοτόπουλου), ψάρι διαφόρων ποικιλιών, φρούτα, λαχανικά, γάλα, αυγά, ζελέ, βρασμένα φρούτα, ζελέ. Η διατροφή απαγορεύει την προσθήκη οποιουδήποτε αλατιού στα τρόφιμα. Η κατανάλωση φρέσκου φαγητού είναι δυσάρεστη, αλλά η κατανάλωση ενός προϊόντος ζύμωσης φασολιών θα σας σώσει. Με τη σάλτσα σόγιας απώλειας βάρους, μπορείτε όχι μόνο να ντύσετε σαλάτες φρέσκων λαχανικών, αλλά και σούπες, στιφάδο.

Διατροφή ρυζιού σόγιας

Μια δίαιτα με μονοσυστατικά ρυζιού βοηθά στην απώλεια έως και 5 κιλών υπερβολικού βάρους και καθιστά το σώμα λεπτό σε μόλις μία εβδομάδα. Η αρχή μιας τέτοιας διατροφής είναι απλή. Για όλη τη διάρκεια της διατροφής, είναι απαραίτητο να τρώτε μόνο βρασμένο ρύζι, αλάτι, ζάχαρη. Το μόνο επιτρεπόμενο καρύκευμα είναι η σάλτσα σόγιας. Κάθε μερίδα των παρασκευασμένων δημητριακών ρυζιού δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 100 g κατά βάρος. Η διατροφή περιλαμβάνει ζωμό λαχανικών, μανιτάρια, ξηρούς καρπούς και φρέσκα λαχανικά. Είναι σημαντικό να πίνετε υγρό, ο συνολικός όγκος του οποίου πρέπει να είναι 2 λίτρα (συμπεριλαμβανομένου του νερού, του γιαουρτιού, του κεφίρ). Αυτό το φαγητό μπορεί να θεωρηθεί ισορροπημένο..

Πώς να επιλέξετε μια καλή σάλτσα σόγιας

Χρησιμοποιώντας απλούς κανόνες, μπορείτε να επιλέξετε μια κλασική σάλτσα σόγιας για απώλεια βάρους στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Ένα ποιοτικό προϊόν εγγυάται μια πλούσια γεύση, θα επηρεάσει θετικά την υγεία του σώματός σας. Το εξωτικό συμπλήρωμα έχει μια συγκεκριμένη λίστα χρήσιμων ιδιοτήτων. Για να μην πέσετε για ψεύτικο, πρέπει να μάθετε να διακρίνετε μεταξύ της κλασικής σάλτσας και του ψεύτικου.

Οι απλές προτάσεις θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε:

  • Η φυσική σάλτσα σόγιας δεν θα είναι φθηνή. Επιλέξτε ένα ακριβό, γνωστό προϊόν μάρκας σε γυάλινο δοχείο.
  • Επιθεωρήστε τη συσκευασία προσεκτικά. Η ετικέτα πρέπει να είναι ευανάγνωστη, δεν πρέπει να είναι κόλλα, η ημερομηνία λήξης πρέπει να είναι ορατή και να εκτυπώνεται με εργοστασιακή σφραγίδα.
  • Δώστε προσοχή σε ποια τεχνολογία προετοιμάστηκε το προϊόν που αγοράσατε. Αγοράστε ένα από φυσική ζύμωση.
  • Ακούστε σχόλια από φίλους.
  • Κοιτάξτε τη σύνθεση στην ετικέτα. Εκεί θα πρέπει να βρείτε φυσικά φασόλια (επιτρέπεται η υποκατάσταση για miso πάστα), νερό, αλεύρι και μικροοργανισμούς που προκαλούν ζύμωση.

Σάλτσα σόγιας σε ένα πιάτο

Αντενδείξεις

Δεν γνωρίζουν όλοι οι οπαδοί αυτού του επιδέσμου αντενδείξεις στη σάλτσα σόγιας. Υπάρχει ένας λόγος για αυτό: ουσιαστικά απουσιάζουν σε ένα φυσικό προϊόν. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι σε ορισμένες περιπτώσεις, ο ανεφοδιασμός μπορεί να προκαλέσει αλλεργίες. Η αιτία αυτής της αντίδρασης είναι συχνά ατομική δυσανεξία στα συστατικά. Δεν είναι επιθυμητό να χρησιμοποιείτε πικάντικο σάλτσα:

  1. έγκυες γυναίκες κατά τη γαλουχία
  2. μικρά παιδιά;
  3. άτομα που πάσχουν από οξεία νεφρική ανεπάρκεια και μειωμένο μεταβολισμό νερού-αλατιού.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου